Ik ben er wel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:53 schreef wOot_ het volgende:
waar zijn die banen?
oh ja b-bone zei tegen mij dat we vandaag niet spelen, maar als we het nou ff goed bekijken, een baan heb je tog al binnen het kwartier onder de knie, voor 5 banen heb je minder dan een uur nodig dus ik zie het probleem niet om savonds niet te kunnen spelen.
wij hebben het misschien zelfs moeilijker omdat techbanen lastiger uit je hoofd te leren zijn
ik heb ons zipje trouwens al klaarliggen en silver toegevoegt nu is het wachten tot ie online komt, mocht b-bone er niet zijn
Hierrr met m'n ster sletquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:49 schreef e-wok het volgende:
oh, daarom heb ik er nu ineens 2. Nog bedankt
ja maar ik had er al 1 gegeven als je kan zien, maar wat kan ik nu doen om me tijden te uploaden?:S ik kan het nergens, gewoon solo doe ik en na een rondje een goeie tijd te hebben gereden druk ik op S opslaanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:14 schreef e-wok het volgende:
ik zie het def
woot, je award op speedy mailman staat aan de verkeerde kant
Wootje, je bent nie de enigequote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:10 schreef wOot_ het volgende:
straks is het zo gewoon een ster te hebben voel ik me uniek er geen te hebben![]()
![]()
Wat is dit nou weer voor opmerkingquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:38 schreef WinIT het volgende:
Trouwens:!! Haal alstublieft Treshold eraf!, bijna niemand vind em leuk en hij heeft een karma van -3
Leroy
nou ik denk het niet, in het 2e rondje heb ik de nadeo al en na 5 minuten rijden zit ik soms 4 seconde onder nadeo, bij zcarscrossing de eerste keer al 6 secondequote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:40 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Tip: verbeter de auteurstijden en dan ben je pas goed op die tracks.![]()
Ik ben niet zo nieuw hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:46 schreef Fittslickare het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor opmerking![]()
Ik, Oldbie en nog een paar vinde de track wel leuk. Gewoon laten staan dus![]()
En wie zijn al die nieuwe mensen? Lijkt wel alsof iedereen die op de server speelt ineens [FoK!] voor z'n naam heeft staan![]()
Dit zijn bij lange na niet mijn PRs.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:12 schreef wOot_ het volgende:
ja dat bedoel ik, doh! maar die zijn toch slecht, die auterus tijden pak ik het eerste rondje al, niet mensen verkeerd informeren, want ik heb elke baan maar 2 rondjes gereden en ik zit ongeveer 2 seconde onder elke tijd die ik bij jou laatste post heb gelezen (en jij kent de banen zelf ik speel ze voor het eerst
)
En dan niet weten dat Fok een website heeft...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:46 schreef Fittslickare het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor opmerking![]()
Ik, Oldbie en nog een paar vinde de track wel leuk. Gewoon laten staan dus![]()
En wie zijn al die nieuwe mensen? Lijkt wel alsof iedereen die op de server speelt ineens [FoK!] voor z'n naam heeft staan![]()
Ik moet nog 26 minuten wachten voordat ik kan downloaden. Kut rapidshare. Er is niks rapid aan 26 minuten.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:40 schreef Bouncer_Bone het volgende:![]()
![]()
Banen zijn binnen!!!
![]()
![]()
![]()
http://rapidshare.de/files/27340684/5_tracks_of__z_.zip.html
Tip: verbeter de auteurstijden en dan ben je wel oké op die tracks.![]()
Zelf heb ik er nu 4 van de 5 en eentje zit ik met +0.08 naast.
Succes iedereen!
Edit: 5 van de 5 gehaald na 2x spelen van iedere baan
Ik stel voor om onze tijden te posten zodat we weten of we goed zitten.![]()
![]()
Mijn tijden voor nu na 2x spelen van iedere baan:
500 cc Edger: 0.41.14
RoundsPerfect 06: 1.23.28
RoundsPerfect 07: 0.49.86
Sweeping GP (Rounds): 0.48.95 (heb PR in de 46/47, maar ben vandaag niet in vorm)
zcars crossing: 0.51.66
Lees jij ook topics?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:50 schreef insan3 het volgende:
uhm, er zijn wat banen verdwenen van de server, nl caramba, need[fok!]speed, lost and found en die baan van oxi, supervision.
Je gaat naar replay's, en dan kies je gewoon play ipv. viewquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:04 schreef e-wok het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je tegen de replay van iemand anders kunt racen? Waar moet je deze neerzetten en hoe laad je die in het spel.
tk, heb je een replay met die zcarstrack-cut?
Sorry, maar ik kan geen nevc punt nl vinden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:51 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik moet nog 26 minuten wachten voordat ik kan downloaden. Kut rapidshare. Er is niks rapid aan 26 minuten.
Mail ze maar ff naar tm bij nevc punt nl
hey is geheimtaalquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:26 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan geen nevc punt nl vinden.![]()
had er beetje overheengelezenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:52 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Lees jij ook topics?
Dan had je dus gezien dat de server gecrashed is en dat ik de playlist niet had opgeslagen....daardoor zijn er wat tracks weg....ze komen wel weer terug
Asoquote:
No problem, ga ook aan 't bier.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:01 schreef e-wok het volgende:
ik doe het morgen na het postlopen wel koexor, moet nu naar de kroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |