STICKY CLANKLEURENquote:Door JumperJack in deel 9 geschreven voor het maken van een lange naam met meerdere kleuren/wide/narrow/italic etc.
stap voor stap:
- start TMN op
- ga naar profile
- als het goed is staat daar jouw eigen account (logisch )
- ga naar internet
- druk op "show all servers"
- druk op "advanced"
- druk op "account"
- vul bij je nick de te lange naam in
- join een server. jouw te lange naam doet het goed
- sluit TMN af
- start TMN op
- ga naar internet
- ga weer naar "account"
- daar staat je te lange nickname, maar wanneer je een server joined staat er TOCH de nickname die in "profile" staat
- neem nu weer het tabblad account in internet voor je
- haal het allereerste (dollar)teken weg, en typ datzelfde teken opnieuw in. dus maar één teken weghalen en terugzetten
- join een server
- en voilà, je te lange nickname doet het nu wel, door alleen één teken we te halen en weer terug te zetten!!!
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:20 schreef JumperJack het volgende:
even ter voorinfo: op de server hadden een paar fok!kers (9 op precies te zijn ) het erover om clankleuren te introduceren. het was dan het hoofdplan uiteindelijk om dezefde kleurcodes als Fir3fly te gebruiken
dan stel ik voor de clankleuren dus dit voor:
[Fok!] in wit en dan de nickname in rood en dan groot lettertype
voor degenen waarbij het niet past hoop ik dat ze bovenstaand trucje willen gebruiken
ik hoop dat op de server de clan er zo een stuk profiër uit komt te zien
dit zijn dan de codes:
$w$fff[Fok!]$f00-nickname-
quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:05 schreef Tackleberry het volgende:
Dat wide mag je meteen schrappen, verspilling van beeldscherm-ruimte (en nickname-ruimte). Bovendien zal ik mijn nickname elke keer opnieuw in moeten vullen, daar heb ik dus echt geen zin in!
[Fok!]Nickname zou ideaal zijn, Fok!Nickname zou ook nog kunnen, maar of ik het dan alsnog iedere keer opnieuw moet invullen
Arme ZIggyziggyziggy, die zal helemaal typerietus krijgen...
quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:58 schreef Oldbie het volgende:
Als we dan echt Fok! kleuren in moeten voeren ga ik voor blauw en geel.
Fok! logo is blauw en vroeger (voor de users met oude layout, nog steeds) was de achtergrondkleur van Fok! altijd geel.
Vandaar blauw/geel
quote:Op maandag 24 april 2006 09:03 schreef RedFever007 het volgende:
Nog iets over de kleuren combi, ik zou voor de tag ( [Fok!] ) voor Fok-blauw gaan met oranje nickname. Al die standaard kleuren zijn wel genoeg gebruikt IMO door andere clans.
Ik ben niet zo'n voorstander van zulke drastische maatregelen. Er moeten nl. ook mensen in de marge zijn...quote:
ik ben, nu het dus wel makkelijk is om wide en meerdere kleuren te doen, er toch voor om idd [Fok!] in het wit, en de nick in een andere kleur te doen, en dan ook wide...quote:Op maandag 24 april 2006 10:26 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
STICKY CLANKLEUREN
Wat doen we hiermee? Genoemde suggesties in deel 9:
is dat widegebeuren NIET alleen omdat er dan minder zicht is voor anderen, of is er nog een andere reden???quote:Op maandag 24 april 2006 10:55 schreef Tackleberry het volgende:
Als we dat kleurengebeuren (he, dat rijmt) er tóch door gaan drammen, dan lijkt me Blauw-Oranje wel okay. Hoewel het blauwe wel minder goed leesbaar is denk ik... Wit kan dan ook.
Belangrijkste is dat het WIDE gebeuren NIET gebruikt gaat worden...
Ook omdat bijna iedereen dat gebruikt kun je je onderscheiden door het NIET te doen.quote:Op maandag 24 april 2006 11:00 schreef JumperJack het volgende:
is dat widegebeuren NIET alleen omdat er dan minder zicht is voor anderen, of is er nog een andere reden???![]()
![]()
Ik heb al een kleuren combinatiequote:Op maandag 24 april 2006 11:04 schreef RedFever007 het volgende:
Wide ben ik ook geen voorstander van, lijkt ook niet mooi vind ik. Valt wel op natuurlijk![]()
Dan heb ik persoonlijk liever Italic.
@tK --> Maak jij die poll ff dan![]()
Ohja jij bent die #Zr gastquote:Op maandag 24 april 2006 11:07 schreef -tK- het volgende:
[..]
Ik heb al een kleuren combinatie
Maar voor je een poll maakt, zou ik ingame ff wat screenshots maken hoe het er uit komt te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |