Voor de mensen die de eerdere trackmania spellen niet kennen: Het is een enorm over the top variant op het oude 4d stunts. Een arcade racer waarmee je de meest belachelijke banen kan bouwen en over kan racen.quote:TM NATIONS VEROVERT DE WERELD!
Exclusief op TM-radio, werd het grote nieuws onthuld dat Nadeo een partnerschap heeft aangegaan met het grootste gaming competitie orgaan in de wereld (ESWC). Speciaal voor de 2006 editie zal Nadeo een unieke versie van hun TrackMania spel crëren genaamd TrackMania: Nations. Dit spel zal enkele specifieke gameplay modes zoals een speciale team mode en de world 1vs1 modus bevatten die gebruikt zal worden om het spel in z'n officiële hoedanigheid te spelen en zo mee te dingen.
Het spel bevat 1 omgeving (stadium) met een nieuwe gameplay en racewagens en natuurlijk ook unieke bouwblokken. Dit spel is dus geen uitbreiding of vervolg op TrackMania Original of Sunrise maar bestaat naast deze twee games als een soort van Nadeo paradepaardje dat klaar is om de wereld te veroveren en niet-ingewijden te laten kennis maken met de TrackMania spirit. Bovendien zal het spel volledig gratis zijn maar het zal wel sponsoring content bevatten.
TrackMania is dus ook meteen als officiële dicipline aangenomen door de ESWC, welke een kleine duizend kampioenen van meer dan 50 landen zal laten strijden in het grootste wereldkampioenschap voor online games. TrackMan staat samen naast andere games zoals quake4 en counterstrike CS!
Er staan langere tracks op de serverquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:29 schreef Tackleberry het volgende:
Binnenkort maar eens goed gaan zitten voor een nieuwe track, maar deze iets korter... De vorige (Tackle.one) was boven de anderhalve minuut en dat is toch even iets te lang...
Met DDS file ging het goed (zie vorig topic), maar ik heb het nu nog eens met een Bink animatie geprobeerd, en die laat ie weer met geen mogelijkheid zien vanaf een online locatie. Zie ik iets over het hoofd?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:50 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Voor advertisements heb je geen .loc file nodig. Je moet het Bink video bestand ergens online zetten en de url plaatsen in het spel zelf. http://members.home.nl/xanthippe/TrackmaniaNations/adtmn.jpg
En ja.. gelukkig kan je kopiëren en plakken in het spel tegenwoordig..
Als die van de firewall van Windows was wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:01 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben SexyNiggah in Trackmania
edit
Bij het installeren van de game kreeg ik zo'n windowwaarschuwing met de vraag of ik het spel wilde unblocken of juist niet. ik heb toen per ongeluk 'keep blocking' geklikt. Heeft dit gevolgen?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | <file>HighwayToHell.Challenge.Gbx</file> <ident>KVGaJlHj68TAaomr9Vg92x8zA4d</ident> </challenge> <challenge> <file>$113Open $092your eyes..Challenge.Gbx</file> <ident>ucKiaTj38TpbDEPNn9czEVqSYYa</ident> </challenge> <challenge> <file>$s$fffDivine$dddIntervention.Challenge.Gbx</file> <ident>k0muVzrHBiePlHojFrFknlrb13k</ident> </challenge> |
Dutch Delight was heel vet. En van mij mag mijn baan (Julie & Candy) er ook wel weer op.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:08 schreef kree het volgende:
Ik heb een hele zooi tracks van de server afgegooid.
Er staan nu alleen tracks op, waarvan ik me kon herinneren dat ze leuk waren
Nu ben ik er dus uiteraard een hele zooi vergeten die ook wel leuk waren. Maar daar is een oplossing voor
Hier is de lijst met tracks die op de server stonden:
http://145.53.67.246/~nations/tracks.txt
Dus ik laat het aan jullie om te beslissen welke weer op de server moeten.
(graag even uit de lijst copy-pasten met het <challenge> en </challenge> erbij, dat maakt het makkelijker om ze toe te voegen.)
voordat je tracks gaat noemen, kijk even of ze niet al op de server staan:
http://145.53.67.246/~nations/basic.php
(de lijst met tracks die op de server rouleren, staat helemaal onderaan op de bovenstaande pagina)
Hoeft niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:20 schreef Deetch het volgende:
Moet je om online te spelen verplicht je account valideren op de nadeo site zoals vermeld in de Manual? Als dat zo is heb je nl. ook een key van een van hun betaalde spellen nodig, dat vind ik wel een beetje flauw.
Je kunt toch gewoon de server joinen via het menu Internet in het spelquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:43 schreef Deetch het volgende:
Misschien dat in de wiki een duidelijke handleiding kan komen van hoe je op de fokserver inlogt want ik wil erg graag meespelen.
Die zie ik niet als ik een Internetspel start. Inmiddels wel gevonden maar ik krijg steeds een connection error "Could not contact server Connection failed or disconnected from server" (10060)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon de server joinen via het menu Internet in het spel
Naam van de server is [Fok!] dedicated linux
Vreemd, het ligt iig niet aan de serverquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:33 schreef Deetch het volgende:
[..]
Die zie ik niet als ik een Internetspel start. Inmiddels wel gevonden maar ik krijg steeds een connection error "Could not contact server Connection failed or disconnected from server" (10060)
Help![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |