Het gepeupel mag van mij wel weg hoorquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:24 schreef Jordy-B het volgende:
Kunnen we niet gewoon ouderwets CGA-scherm-achtige roze en lichtblauw doen?
Doet pijn aan de ogen, dus zo jaag je ook 'n beetje het gepeupel van de server...

jeetje...quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:25 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Het gepeupel mag van mij wel weg hoor
Ik hou niet van gepeupel.....misschien krijgen we ook betere tracks als het gepeupel weg is en geen kansloze tracks meer naar Kree mailt

Sorry, nee, ik val niet op mannen....maar we kunnen best eens samen een biertje drinken. En dan lekker mannelijk boeren en scheten laten. Ook erg romantischquote:

Leuke track tackle. Goed te doen en een paar punten waar je even op moet lettenquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:21 schreef Tackleberry het volgende:
Ik heb weer een track op TMX gegooid, hij duurt net iets meer dan een minuut. Geen gigantisch moeilijke rotzooi, maar het is wel belangrijk om een goede lijn te rijden...Ik weet niet eens of ik hem leuker vind dan Tackle.three v3 trouwens...
KLIK
Oh, pas op dat je niet van die verhoging dondert...![]()

Rolling Thunder.. daar hebben we een GI-Joe fanaatquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:21 schreef Tackleberry het volgende:
Ik heb weer een track op TMX gegooid, hij duurt net iets meer dan een minuut. Geen gigantisch moeilijke rotzooi, maar het is wel belangrijk om een goede lijn te rijden...Ik weet niet eens of ik hem leuker vind dan Tackle.three v3 trouwens...
KLIK

In tegenstelling to Henkmanz vind ik dit wel een goede baan, die paar dingetjes maken het een uitdagende baan.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:21 schreef Tackleberry het volgende:
KLIK

'k vind hem tof... Lekker snel...quote:Op zondag 23 april 2006 15:40 schreef Oldbie het volgende:
Oke, mijn tweede track is ook af: Remembered

Ik weet niet waar je het over hebt, het is een track op het nieuwste album van Five Horse Johnson...quote:Op zondag 23 april 2006 14:17 schreef Henkmanz het volgende:
Rolling Thunder.. daar hebben we een GI-Joe fanaat
Deze track heeft juist weinig last van plekken waar je een bepaalde snelheid moet hebben, eigenlijk alleen het eerste stuk. Daar moet je de kurkentrekker en wallride een beetje goed doorkomen om die jump goed te nemen. Verder zijn er niet echt punten waar je de ronde kunt verneuken...quote:Sorry Tack, ik vind deze track echt bout. Zeker vergeleken met je vorige track. Deze is véél te makkelijk te verneuken, je moet hem echt uit je hoofd kennen om een snelle tijd te kunnen rijden. Op veel te veel plekken moet je precíes hard genoeg rijden, ik heb net een paar keer gehad dat ik iets te snel of te langzaam ging en daardoor hard buiten de baan vloog en dat is niet tof als je echt goed (snel) aan het rijden bent en alle bochten lekker kan nemen. Ik zou er nog een beetje aan schroeven
Thanks.quote:Op zondag 23 april 2006 15:23 schreef Fir3fly het volgende:
In tegenstelling to Henkmanz vind ik dit wel een goede baan, die paar dingetjes maken het een uitdagende baan.![]()

verander mijn naam wel zoals ie normaal ook wasquote:Op zondag 23 april 2006 16:03 schreef Jordy-B het volgende:
Voor je aangepaste naam ook 'n hoofdletter gebruiken, wellicht?

5.48 is standaard....quote:Op zondag 23 april 2006 16:13 schreef JumperJack het volgende:
vroeger had ik trouwens ALTIJD een starttijd van 5.52 op black velvet. nu continue 5.49 en zelfs soms 5.48!!! hebben jullie dit ook, of ben ik hierin de enige![]()

Prima baanquote:Op zondag 23 april 2006 15:40 schreef Oldbie het volgende:
Oke, mijn tweede track is ook af: Remembered
Linkje werkt nietquote:Op zondag 23 april 2006 17:29 schreef Oldbie het volgende:
Op verzoek van band_weebel hier zijn eerste track:
Kinda Weird

Dankjequote:
Raar, hier doet hij het primaquote:Linkje werkt niet
[Fok!]Band_weebel heeft zich trouwens ook aangemeld voor het Fok!team dus kan worden opgenomen in de OP![]()
![]()

echt waarquote:

Waarom gebruik je dan niet een gewone start?quote:Op zondag 23 april 2006 18:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
Voor de mede-banenbouwers:
Even een vraagje, in reRun zit een multilap start, maar toch finish je gewoon als je door de finish rijdt. Nu ben ik zelf met een nieuwe track bezig, en gebruik ik dat ook. Maar als ik wil validaten en ik ga door de finish moet ik nog 2 rondjes rijden.Wat dus niet kan, en niet de bedoeling is. Iemand enig idee hoe ik dit op los?

Omdat je dan niet mooi uit komt met het beginjumpje en nog wat gedoe.quote:Op zondag 23 april 2006 18:35 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Waarom gebruik je dan niet een gewone start?

Het wordt je gegundquote:Op zondag 23 april 2006 19:30 schreef JumperJack het volgende:
[/pimpmodus aan]
![]()
![]()
![]()
sorry oldbie en anderen die er een hekel aan hebben wanneer ik pimp met mijn tijden, maar nu moet dat ff![]()
Black Velvet
eerste race: 53.85
tweede race: 2de checkpoint: +0.15 (dus 15 honderdsten langzamer dan mijn eerste race)
finish: 53.75, en record![]()
![]()
![]()
echt niet te geloven dat een tijd als 53.55 uberhaupt MOGELIJK is op Black Velvet![]()
![]()
[/pimpmodus uit]![]()

Ik ben geen banenbouwerquote:Op zondag 23 april 2006 18:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
Even een vraagje, in reRun zit een multilap start, maar toch finish je gewoon als je door de finish rijdt. Nu ben ik zelf met een nieuwe track bezig, en gebruik ik dat ook. Maar als ik wil validaten en ik ga door de finish moet ik nog 2 rondjes rijden.Wat dus niet kan, en niet de bedoeling is. Iemand enig idee hoe ik dit op los?

Neuh... Bij reRun word je weer gewoon voor de start geplaatst...quote:Op zondag 23 april 2006 19:57 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Ik ben geen banenbouwermaar in reRun heb je op het einde twee finishes. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft. Ook moet je zelf op enter drukken om weer te starten geloof ik.

danktquote:Op zondag 23 april 2006 19:35 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Het wordt je gegund
En in de toekomst geen pimpmodus meer he?

Klik op 'Acces Objectives' (rondje naast de validate knop) en vul bij 'Laps' gewoon 1 in.quote:Op zondag 23 april 2006 18:33 schreef Evil_Koekje het volgende:

Ah! Geweldig, thnx.quote:Op zondag 23 april 2006 20:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Klik op 'Acces Objectives' (rondje naast de validate knop) en vul bij 'Laps' gewoon 1 in.![]()

Hmm ik heb het ook geprobeerd en ik moet wel steeds opniuew mijn naam invoeren. Ik heb nu bij m;n profielname de kleurencodes ingevoerd $FF0[Fok!]$00E (voorbeeld) dus zonden mn nick. Als ik de server join voer ik daarna mijn nickname (RedFever) nog in. Dat scheelt weer codes onthouden maar echt handig is het niet natuurlijkquote:Op zondag 23 april 2006 20:16 schreef JumperJack het volgende:
SUBJECT: clankleuren
zoals velen weten paste bij mij, en vele anderen, mijn naam + wide + 2 kleuren er zeker niet in. nu heb ik het met hulp van firefly voorelkaar gekregen, maar ik moest het elke keer opnieuw invullen, maar dat hoeft helemaal niet!!!
tenminste, om een of andere rare reden hoef ik het niet meer te doen![]()
![]()
zoals ik al eerder heb verteld is er het feit dat ik perongeluk op een tweede account speelde, waardoor er tussen de records 2x jumperjack respectievelijk JumperJack staan!!!
nu heb ik in profile op "New Account" gedrukt, heb ik de naam van mijn oude account ingevuld en één keer bij de serverlijst mijn nick veranderd in de "te lange naam". daarna een server gejoind, afgesloten, opnieuw opgestart en weer een server gejoined en toen was er alsnog mijn volledige, te lange nickname!!!![]()
nu weet ik echt niet HOE ik dit heb geflikt, maar hopelijk heeft iemand er iets aan...

goede tijden tacklequote:Op maandag 24 april 2006 09:21 schreef Tackleberry het volgende:
Zo, het aantal records is weer verdubbeld én het record op Thunderbold is (op verzoek) onder de 49 seconden gezet...
Thunderbold 0 : 48 . 88 (new) [Fok!]Tackleberry Sun 23.04.2006 / 17:16:35
Bumpy Heights 0 : 59 . 20 (new) [Fok!]Tackleberry Sun 23.04.2006 / 16:26:29
Nu het record op m'n eigen track nog...

ik ben erachter hoe het zit.quote:Op maandag 24 april 2006 09:03 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hmm ik heb het ook geprobeerd en ik moet wel steeds opniuew mijn naam invoeren. Ik heb nu bij m;n profielname de kleurencodes ingevoerd $FF0[Fok!]$00E (voorbeeld) dus zonden mn nick. Als ik de server join voer ik daarna mijn nickname (RedFever) nog in. Dat scheelt weer codes onthouden maar echt handig is het niet natuurlijk![]()
Nog iets over de kleuren combi, ik zou voor de tag ( [Fok!] ) voor Fok-blauw gaan met oranje nickname. Al die standaard kleuren zijn wel genoeg gebruikt IMO door andere clans.

Thanksquote:Op maandag 24 april 2006 09:26 schreef JumperJack het volgende:
goede tijden tacklemaar dat record op je eigen track kun je wel vergeten
bluf
![]()
En nu even in een GOED en overzichtelijk stappenplan, dan snappen we het tenminste allemaalquote:Op maandag 24 april 2006 09:28 schreef JumperJack het volgende:
ik ben erachter hoe het zit.
als ik mijn nieuwe nick had, en ik druk in het serverscherm op account, dan staat daar de lange nick die ik ook wil, maar als ik dan een server join, staat deze er niet!!! nu is dit heel eenvoudig op te lossen door in die (niet werkende) lange nickname aan het begin één maal op delete te drukken en vervolgens opnieuw het dollarteken aan het begin in te voeren, dat is dus elke keer maar één teken invoeren voor een werkende nicknameen dus niet veel werk!!!
![]()

jouw record verbreek ik elke ronde dat ik tackle v3 speelquote:Op maandag 24 april 2006 09:31 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
ThanksOverigens kom ik er zelf elke keer weer achter dat ik dat record op Tackle three v3 idd kan vergeten, aangezien ik niet eens meer in de buurt kom van m'n eigen oude record...
[..]
En nu even in een GOED en overzichtelijk stappenplan, dan snappen we het tenminste allemaal

Hmm idd dat is nogwel te doen, als ik thuis kom ff proberenquote:Op maandag 24 april 2006 09:28 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ik ben erachter hoe het zit.
als ik mijn nieuwe nick had, en ik druk in het serverscherm op account, dan staat daar de lange nick die ik ook wil, maar als ik dan een server join, staat deze er niet!!! nu is dit heel eenvoudig op te lossen door in die (niet werkende) lange nickname aan het begin één maal op delete te drukken en vervolgens opnieuw het dollarteken aan het begin in te voeren, dat is dus elke keer maar één teken invoeren voor een werkende nicknameen dus niet veel werk!!!
![]()

Op een gegeven moment kan je niet harder hequote:Op maandag 24 april 2006 09:26 schreef JumperJack het volgende:
[..]
goede tijden tacklemaar dat record op je eigen track kun je wel vergeten
bluf
![]()
het valt me trouwens wel op dat er steeds minder nieuwe records worden gereden. alleen ik op black velvet en de 2 nieuwe van tackle staan nog op "new" oddball is "blijven steken" op 10![]()
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |