Ik heb nee gevote, van mij mogen er ook best andere tracks op de server.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:15 schreef e-wok het volgende:
{uit vorige topique}
Als we continue tracks posten, raakt de server weer vol en volgt hetzelfde probleem. Vandaar mijn voorstel:
Voorlopig alleen door fokkers gemaakte tracks
» Ja
» Nee
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
quote:Op zondag 14 mei 2006 19:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
Dit erbij in de OP?
Wil je een track posten, met de vraag of 'ie op de server kan?
Maak dan hier een poll met de vraag "|[tracknaam] Op de server? Ja/Nee." En post de URL van de track samen met de Poll.
Ik vind het een beetje een vervelende baan, vooral omdat ie geen MT heeft in de eerste looping. Dat heb ik zelf maar even toegevoegd: Hierquote:Op zondag 14 mei 2006 19:57 schreef Oldbie het volgende:
Nog even een post van mij uit de vorige topic....
Nu wil ik ook een baan nomineren voor de server: Highway
Ik heb hem ooit van exchange geplukt maar ik kan hem niet terug vinden vandaar dat ik hem zelf even host. Ik neem de vrijheid om zelf maar een poll aan te maken
Highway op de server?
» Ja
» Nee
[afbeelding]
Ik heb Ja gestemd
ik weet trouwens niet of hij eerder al op de server is geweest.....maar dat hoor ik vanzelf wel
hij kan nog snellerquote:Op zondag 14 mei 2006 21:35 schreef JumperJack het volgende:
de rondetijd mag van mij best naar 6:30 ofzo. als dat nog teveel zou zijn kunnen we hem toch altijd omlaag schroeven.
verder heb ik op de track =2*dust= een enorme cut gevonden en dus ook het record gepakt![]()
djeez. hoe denk je nou dat ik aan die cut ben gekomenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:01 schreef e-wok het volgende:
[..]
hij kan nog sneller
zie:
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=160302#auto
idd een keer gezien, jij was die gast die een record had gereden op die vreselijke track "The Coconut". was een mooie tijd, want de track was moeilijk te finishenquote:Op zondag 14 mei 2006 21:37 schreef insan3 het volgende:
Ik speel nu ook al een tijdje trackmania, kan ik ook in het fok team. Ik heet !n$@n3 en ik denk dat sommige van jullie me wel hebben gezien:P
edit: Ik eindig meestal in 't midden, soms sta ik bij de top 3 en ik heb al n keer een recordje gereden op jullie server![]()
Heb ze toegevoegd/verwijderd.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:40 schreef kree het volgende:
Volgende tracks zijn genomineerd voor toevoeging op de server:
Highway
Paris Four Hundred
Paper Heart
dat zou betekenen dat de volgende (laagst scorende) tracks eraf gaan:
Ten-cent dynamite 18 11
Trans Canada Highway 23 10.9
=2_DusT=37 10.8
Zit alleen nog even te denken of ik ze er nu op zet of nog een dagje wacht
wat vinden jullie. (poll LOL)
Heb de round tijd verlaagd naar 6 min.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:29 schreef e-wok het volgende:Laat u horen
Moet de servertijd verlaagd worden?¿
» Ja, naar 6 minuten
» Ja, naar 5 minuten
» Nee
» Het maakt me niet uit
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |