als je punten wilt:quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:06 schreef Henkmanz het volgende:
Ik speel het spel nauwelijks nog sinds ik bijna geen punten meer kreeg op servers. Dan is er voor mij geen reet aan, als ik zelfs als ik een race win maar 2 punten krijg oid.
Of FRA-> Only Boost Ladderquote:
Ja en 1tje is SUPER KUT!quote:
niet te geloven. ik ben weg en TMN doet het echt helemaal niet meerquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:49 schreef RedFever007 het volgende:
Degene met de volgende post mag een nieuw topic openen![]()
ladder was ook alweer stuk vanmorgen hoorde ik, wat ze aan het doen zijn ik weet het niet![]()
Heb je geen winrar daar in Frankrijk?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:36 schreef JumperJack het volgende:
maar hoe moet je dat .tar bestandje uitpakken om alle tracks die op de server stonden te kunnen spelen![]()
![]()
nog niet neequote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Heb je geen winrar daar in Frankrijk?
http://www.rarlab.com
Die punten boeien mij al heel lang niks meer. Leuke banen op de fok server + gezellig = genoeg.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:06 schreef Henkmanz het volgende:
Ik speel het spel nauwelijks nog sinds ik bijna geen punten meer kreeg op servers. Dan is er voor mij geen reet aan, als ik zelfs als ik een race win maar 2 punten krijg oid.
In je TM handleiding in je TM map staat een redelijk duidelijke uitleg.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:25 schreef JumperJack het volgende:
[..]
nog niet nee![]()
maar om ff in de vragenmodus te blijven![]()
ik heb zojuist een intro, " outro"en camerastandpunten gemaakt met de mediatracker. toen wou ik hem gaan valdaten, maar er was niets, geen intro, outro of camerastandpunten
weet iemand waar het probleem zit of heeft iemand maybe een tutorialsite voor MediaTracker??? (als ik deze via google ga opzoeken ben ik vele euri's kwijt aan het inbellen
![]()
begrijp echt geen zak van die MT![]()
![]()
Hmm, ik wil wel eens kijken hoe hoog ik kan komen. Ik ben toch 2 week vrij, dus achquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:46 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Die punten boeien mij al heel lang niks meer. Leuke banen op de fok server + gezellig = genoeg.
lol. mijn hoesje van TrackMania Sunrise heb ik thuis laten liggen. alleen TMN op een schijfje gebrandquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:48 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
In je TM handleiding in je TM map staat een redelijk duidelijke uitleg.
Do the words "External Link:" ring a bell?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:23 schreef GeilSpookje het volgende:
me sig staat er weer niet bij
btw: http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=auto#auto
al 2 awards! :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |