als je punten wilt:quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:06 schreef Henkmanz het volgende:
Ik speel het spel nauwelijks nog sinds ik bijna geen punten meer kreeg op servers. Dan is er voor mij geen reet aan, als ik zelfs als ik een race win maar 2 punten krijg oid.
Of FRA-> Only Boost Ladderquote:
Ja en 1tje is SUPER KUT!quote:
niet te geloven. ik ben weg en TMN doet het echt helemaal niet meerquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:49 schreef RedFever007 het volgende:
Degene met de volgende post mag een nieuw topic openen![]()
ladder was ook alweer stuk vanmorgen hoorde ik, wat ze aan het doen zijn ik weet het niet![]()
Heb je geen winrar daar in Frankrijk?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:36 schreef JumperJack het volgende:
maar hoe moet je dat .tar bestandje uitpakken om alle tracks die op de server stonden te kunnen spelen![]()
![]()
nog niet neequote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Heb je geen winrar daar in Frankrijk?
http://www.rarlab.com
Die punten boeien mij al heel lang niks meer. Leuke banen op de fok server + gezellig = genoeg.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:06 schreef Henkmanz het volgende:
Ik speel het spel nauwelijks nog sinds ik bijna geen punten meer kreeg op servers. Dan is er voor mij geen reet aan, als ik zelfs als ik een race win maar 2 punten krijg oid.
In je TM handleiding in je TM map staat een redelijk duidelijke uitleg.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:25 schreef JumperJack het volgende:
[..]
nog niet nee![]()
maar om ff in de vragenmodus te blijven![]()
ik heb zojuist een intro, " outro"en camerastandpunten gemaakt met de mediatracker. toen wou ik hem gaan valdaten, maar er was niets, geen intro, outro of camerastandpunten
weet iemand waar het probleem zit of heeft iemand maybe een tutorialsite voor MediaTracker??? (als ik deze via google ga opzoeken ben ik vele euri's kwijt aan het inbellen
![]()
begrijp echt geen zak van die MT![]()
![]()
Hmm, ik wil wel eens kijken hoe hoog ik kan komen. Ik ben toch 2 week vrij, dus achquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:46 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Die punten boeien mij al heel lang niks meer. Leuke banen op de fok server + gezellig = genoeg.
lol. mijn hoesje van TrackMania Sunrise heb ik thuis laten liggen. alleen TMN op een schijfje gebrandquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:48 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
In je TM handleiding in je TM map staat een redelijk duidelijke uitleg.
Do the words "External Link:" ring a bell?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:23 schreef GeilSpookje het volgende:
me sig staat er weer niet bij
btw: http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=auto#auto
al 2 awards! :-)
heb het gezienquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:00 schreef Oldbie het volgende:
JJ, je bent een record kwijt. Leroy heeft zojuist een nieuw record op Jumpspook gereden: 53:12
Knappe tijd![]()
Er zitten een paar stukken in die je goed moet nemen om tot een goede tijd te komen, dat maakt het best uitdagend... Het is niet echt een track die ik 'blijf spelen' om telkens mijn tijd te verbeteren, maar op zich wel een leuke track.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:51 schreef JumperJack het volgende:
en hier is de eerder beloofde link naar mijn eerste track die misschien geschikt zou zijn voor de server![]()
P'tit Suisse
om het nou een track te laten worden die zonder enig probleem uitgereden met een toptijd kan worden was niet echt mijn plan. noem het maar een "semi-fullspeed track"quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:51 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Er zitten een paar stukken in die je goed moet nemen om tot een goede tijd te komen, dat maakt het best uitdagend... Het is niet echt een track die ik 'blijf spelen' om telkens mijn tijd te verbeteren, maar op zich wel een leuke track.
erg leuke track tacklequote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:37 schreef Tackleberry het volgende:
Ik ben ook weer eens aan het klussen geweest, het resultaat: Ten-cent dynamite.
Feedback is uiteraard welkom!![]()
jaja morgen ga ik een lijstje plaatsen met nieuwe tracks enzo voor op de server en daarna gaan die er opquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:08 schreef Evil_Koekje het volgende:
[afbeelding]
Ik heb Trans Canada Highway geupdate. Aangezien veel mensen d'r moeite mee hadden, heb ik even een voorbeeld toegevoegd hoe 'ie moet. Hoop dat 'ie nu hoger scoort.
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=170032#auto
Ben nog geen held in die medatracker, maar 't is wel duidelijk i guess.
Wow, thanks!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:10 schreef JumperJack het volgende:
erg leuke track tacklenet zo leuk, al niet leuker om te spelen dan tackle three
![]()
ga m gelijk een award geven op TMX
Je tijd was 1:01.86, maar ik heb een 1:01.79 neergezet...quote:en ook maar ff mn record van 1:01:xx er neerzetten
idd staan paar ***tracks tussen niet normaal...quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:23 schreef Oldbie het volgende:
wanneer worden de kuttracks verwijderd??
Ja, maar dat is ook niet leuk.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:29 schreef AMD-XP het volgende:
[..]
idd staan paar ***tracks tussen niet normaal...
worden toch elkekeer gevote voor next
Gelijk heb je, als het goed is heeft Leroy een paar tracks ge-emaild maar dat is ook al 2 a 5 dagen geleden..quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:57 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook niet leuk.
De cijfers spreken inmiddels voor zich!!
Ook blijf ik bij mijn argument van vanmorgen. Evalueren van oudere tracks met hoge scores maar die inmiddels (te) lang op de server staan. Ze gaan vervelen. Het wordt tijd voor nieuw bloed. Er zijn legio fantastische tracks die echt serverwaardig zijn en een nieuwe uitdaging vormen.
Als je dat zelf niet toevoegd heb je inderdaad pechquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:15 schreef -tK- het volgende:
Mensen als je eigen sig erbij moet, moet je dat zelf aanpassen in de OP-template:
http://wiki.fok.nl/index.php/GAM/TrackmaniaNations#OP
Daar worden de OP's gewoon uitgehaald, lekker simpel dus
Je profielnaam is wat anders dan je schermnaam. Profielnaam ondersteunt geen kleuren en vreemde tekensquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:50 schreef AMD-XP het volgende:
[..]
Gelijk heb je, als het goed is heeft Leroy een paar tracks ge-emaild maar dat is ook al 2 a 5 dagen geleden..
Edit:
Ik heb een probleem met de Kleurcodes voor in je naam.
ik heb in Editor een new profile aan gemaakt met $FFF[Fok!]$08FAmd-xP , ah fijn maar zo dra ik op OK klik maakt hij er iets anders van > __FOK__Amd-xP zo iets...
mijn vraag wat doe ik fout??![]()
Leuke baan. Ik hou wel van PF-starts, alleen misschien zou je in plaats van gewoon weg een kwart looping erneer moet zetten, dan kom je volgens mij wat lekkerder uit. En de camera na de wallride zou wat eerder terug kunnen naar normaal. Verder vind ik het een leuke en uitdagende baanquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:37 schreef Tackleberry het volgende:
Ik ben ook weer eens aan het klussen geweest, het resultaat: Ten-cent dynamite.
Feedback is uiteraard welkom!![]()
En hoe krijg dat wel goed dan??..quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je profielnaam is wat anders dan je schermnaam. Profielnaam ondersteunt geen kleuren en vreemde tekens
2e keer dat je het vraagt :p... Fok heeft geen eigen auto lijkt mijquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:55 schreef Jenz0o het volgende:
hey [Fok!]kers....
heeft de [Fok!]clan geen eigen auto..?? -UBF- heeft dat volgens mij wel.. ik zou het wel leuk vinden als [Fok!] dat ook heeft of zou willen maken... ik kan dat misschien ook wel doen.. maar dan wordt ie lelijk..(ik heb daar geen ervaring mee
)
gr.. Jenz0o![]()
Gewoon je eigen profiel gebruiken, en dan bij 'Nickname:' je echte naam invullen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:59 schreef AMD-XP het volgende:
[
[..]
En hoe krijg dat wel goed dan??..
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |