Als je dat zelf niet toevoegd heb je inderdaad pechquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:15 schreef -tK- het volgende:
Mensen als je eigen sig erbij moet, moet je dat zelf aanpassen in de OP-template:
http://wiki.fok.nl/index.php/GAM/TrackmaniaNations#OP
Daar worden de OP's gewoon uitgehaald, lekker simpel dus
Je profielnaam is wat anders dan je schermnaam. Profielnaam ondersteunt geen kleuren en vreemde tekensquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:50 schreef AMD-XP het volgende:
[..]
Gelijk heb je, als het goed is heeft Leroy een paar tracks ge-emaild maar dat is ook al 2 a 5 dagen geleden..
Edit:
Ik heb een probleem met de Kleurcodes voor in je naam.
ik heb in Editor een new profile aan gemaakt met $FFF[Fok!]$08FAmd-xP , ah fijn maar zo dra ik op OK klik maakt hij er iets anders van > __FOK__Amd-xP zo iets...
mijn vraag wat doe ik fout??![]()
Leuke baan. Ik hou wel van PF-starts, alleen misschien zou je in plaats van gewoon weg een kwart looping erneer moet zetten, dan kom je volgens mij wat lekkerder uit. En de camera na de wallride zou wat eerder terug kunnen naar normaal. Verder vind ik het een leuke en uitdagende baanquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:37 schreef Tackleberry het volgende:
Ik ben ook weer eens aan het klussen geweest, het resultaat: Ten-cent dynamite.
Feedback is uiteraard welkom!![]()
En hoe krijg dat wel goed dan??..quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je profielnaam is wat anders dan je schermnaam. Profielnaam ondersteunt geen kleuren en vreemde tekens
2e keer dat je het vraagt :p... Fok heeft geen eigen auto lijkt mijquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:55 schreef Jenz0o het volgende:
hey [Fok!]kers....
heeft de [Fok!]clan geen eigen auto..?? -UBF- heeft dat volgens mij wel.. ik zou het wel leuk vinden als [Fok!] dat ook heeft of zou willen maken... ik kan dat misschien ook wel doen.. maar dan wordt ie lelijk..(ik heb daar geen ervaring mee
)
gr.. Jenz0o![]()
Gewoon je eigen profiel gebruiken, en dan bij 'Nickname:' je echte naam invullen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:59 schreef AMD-XP het volgende:
[
[..]
En hoe krijg dat wel goed dan??..
[..]
Reageren op een bericht doe je met dequote:Op donderdag 4 mei 2006 16:07 schreef Jenz0o het volgende:
hoe reageer je op een bericht..??![]()
Ja sorry AMD.. ik had geen antwoord gekregen, dus ik d8 dat niemand 'm had gezien.... daarom stuurde ik nog een x zoiets...
Greets Jenz0o![]()
knop.
okej, bedankt hequote:Op donderdag 4 mei 2006 16:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Reageren op een bericht doe je met de [afbeelding] knop.
En oja, iedere keer een aanhef en afsluiting hoeft ook niet hoor![]()
bedankt voor je commentaarquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:49 schreef e-wok het volgende:
[ptit suisse]
- de reverse boosters verklooien je track. Eigenlijk zijn die dingen erg slecht, als je niet de juiste snelheid hebt kun je niet verder (ik heb ze ook afgezworen)
- de wallride is prima, exact de goede lengte
- de looping eindigt te hoog denk ik, je stuitert iets. Mischien kun je de weg aan het begin van de wallride een blok hoger maken: het hoogteverschil kun je immers met de wallride weer goed maken (hoger beginnen en lager eindigen)
- bij 'stay in the center' heb je erg veel reverse boosters geplaatst, met als gevolg dat je voorover pleurt als je niet remt.
- de outro werkt niet, sterker nog: is er niet. Ik heb even gekeken (er staat geen password op je track), je hebt helemaal geen tracks of triggers.
- je hebt vrijwel geen scenery en je hebt maar iets van 2500 coppers (daar staat die c voor), dit kun je makkelijk verdubbelen.
heeft nog wat verbetering nodig imo
[10 ct dynamite]
- jammer van de onderbreking bij de start, wel erg mooi gemaakt
- mooie scenery
-de wallride is mischien net iets te kort, misschien kun je wat boosters weghalen
- het re-use van het begin is tof
goede track
zie maar wat jullie met de comentaren doen.
een mediatracker tut staat hier:
http://sunrise.trackmania.be/mt-tutor/1.html (hij is soms offline)
maar volgens mij is ie hetzelfde als die in de handleiding.
snelle outro uitleg
- begin een new track
- indien nodig, geef deze track een naam (zo behoud je overzicht)
- plaats een trigger op de plaats waar de camera / tekst / .... moet beginnen
- stel je camera / text / .... in
* Camera: 'camera path is het makkelijkste. Stel een begin (begin balk) en einde (einde balk) in en klaar is kees (je kan een vrij punt kiezen door de focus uit te schakelen). Camera custom is meestal steady en beweegt dus niet. Stel em in op 'keep playing' Je camera houdt pas op bij de volgende trigger.
* Tekst: kun je van positie en grote veranderen. Negatieve waarden zijn ook mogelijk. Ook zo kun je tekst van groot naar klein / licht naar donker / links naar rechst etc verplaatsen. Wil je bijvoorbeeld een horizontale balk? plaats een tekst trigger met een " - " en maak deze heel groot.
- voor elke new track geldt: je kunt steeds maar 1 camera gebruiken, meerdere tekst etc is mogelijk.
- maak opnieuw een new track (geef deze evt een naam) dit is de 2e camera
- plaats de trigger waar track 1 moet ophouden! (anders speelt dit camera standpunt oneiding door)
- stel een camera in en zet deze op 'keep playing'
etc...
intro en ingame doe ik later wel (ik moet nu brazems vangen)
Hoe bedoel je 'onderbreking' precies?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:49 schreef e-wok het volgende:
[10 ct dynamite]
- jammer van de onderbreking bij de start, wel erg mooi gemaakt
Thanksquote:- het re-use van het begin is tofgoede track
Ik snap er echt geen ruk van? Gelukkig is de MT voor ingame zut wél duidelijk voor mequote:snelle outro uitleg
[knip lap tekst]
intro en ingame doe ik later wel (ik moet nu brazems vangen)
Je bedoelt bij het landen van die eerste sprong? Zou misschien wel kunnen ja, maar eigenlijk heb je die niet eens nodig...quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:59 schreef Fir3fly het volgende:
Leuke baan. Ik hou wel van PF-starts, alleen misschien zou je in plaats van gewoon weg een kwart looping erneer moet zetten, dan kom je volgens mij wat lekkerder uit.
Volgens mij heb ik die toen op een wat lagere snelheid 'opgenomen' en ingesteld, ik zal er binnenkort even naar kijken.quote:En de camera na de wallride zou wat eerder terug kunnen naar normaal.
Thanksquote:Verder vind ik het een leuke en uitdagende baan
Best geinig. Vooral de laatste looping is leuk gevonden. "Dive In"quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:49 schreef e-wok het volgende:
ook een nieuwe baan in elkaar gefrutst
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=173400#auto
ietwat simpel, maar heb weer wat nieuws geleerd
Ik vind hem erg leuk. Ik hou van banen die voor iedereen toegankelijk is.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:49 schreef e-wok het volgende:
ook een nieuwe baan in elkaar gefrutst
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=173400#auto
ietwat simpel, maar heb weer wat nieuws geleerd
He gek, je hebt vakantie!!! Duik de kroeg in!!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:39 schreef JumperJack het volgende:
woei, heb het World Record op DamNation gereden (0:46.05)nu nog op de server
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:02 schreef Fir3fly het volgende:
Best geinig. Vooral de laatste looping is leuk gevonden. "Dive In"
Dankquote:
ik speel alleen 's avonds een uurtjequote:Op donderdag 4 mei 2006 23:40 schreef Oldbie het volgende:
[..]
He gek, je hebt vakantie!!! Duik de kroeg in!!!
het is hier geen topweer, maar zo te horen wel beter dan in nederlandquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:17 schreef e-wok het volgende:
Niet te vergeten is het in frankrijk waarschijnlijk top weer...
Het regent hier al dagen JumperJack
]quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:16 schreef Rocksteen het volgende:
Het is veelste mooi weer om te racen![]()
hup naar buiten jullie![]()
![]()
In mijn stad is het al 3 dagen lang 25+quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:17 schreef e-wok het volgende:
Niet te vergeten is het in frankrijk waarschijnlijk top weer...
Het regent hier al dagen JumperJack
Nee je moet er gewoon zelf een verzinnen, dit is om je sig later nog weer aan te passenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:12 schreef Jenz0o het volgende:
moet je voor zo'n sig je password geven..??![]()
of weet iemand iets waarbij dat niet hoeft..??![]()
maar op die franse site stond iets van dat ze je password, je profiel en je schuilnaam (met kleuren) nodig hadden....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee je moet er gewoon zelf een verzinnen, dit is om je sig later nog weer aan te passen
Nee, ze willen je inlog-naam en de naam zoals je die op de sig wilt zien, en er staat dat dat zonder kleurcodes moet (quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:15 schreef Jenz0o het volgende:
[..]
maar op die franse site stond iets van dat ze je password, je profiel en je schuilnaam (met kleuren) nodig hadden....![]()
moet je daar je echte gegevens invullen..??![]()
oja.. ik heb het gezien.. ik wist eerst niet dat je de muis op tekst kon houden en dat de vertaling er dan in het engels stondquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, ze willen je inlog-naam en de naam zoals je die op de sig wilt zien, en er staat dat dat zonder kleurcodes moet (). Het password mag je geheel zelf verzinnen.
Heb je gelijk de tracklist geupdate?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:46 schreef kree het volgende:
Je stond niet in de banlist, maar ik heb hem voor de zekerheid maar even gecleaned.
Kom je er nu wel in?
mooie trackquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:08 schreef Evil_Koekje het volgende:
[afbeelding]
Ik heb Trans Canada Highway geupdate. Aangezien veel mensen d'r moeite mee hadden, heb ik even een voorbeeld toegevoegd hoe 'ie moet. Hoop dat 'ie nu hoger scoort.
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=170032#auto
Ben nog geen held in die medatracker, maar 't is wel duidelijk i guess.
is diegene die wel gebanned was nog steeds gebanned of kan die er nu weer in komenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:46 schreef kree het volgende:
Je stond niet in de banlist, maar ik heb hem voor de zekerheid maar even gecleaned.
Kom je er nu wel in?
Als je de nieuwe Trans Canada Highway d'r op zet moet die d'r nu opstaat d'r weer af.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:20 schreef kree het volgende:
En dit zijn de nieuwe tracks die ik via de mail en het topic heb ontvangen:
http://145.53.67.246/~nations/tmtracks
Ik heb ze zoals gewoonlijk nog niet getest, dus mocht er iets bijzitten wat echt bagger is, dan hoor ik het wel. Of ik zie het aan de trackscores.
Moet deze dus nog op de server zetten. dat zal ik begin van de avond even doen.
Verder komt thunderbolt er weer bij (poll vorige topic)
Heb Julie and Candy II (hopelijk is het de geupdate versie) er weer opgezet. Trans Canada Highway is er nu even af totdat ik de nieuwe versie toevoegquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:41 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Als je de nieuwe Trans Canada Highway d'r op zet moet die d'r nu opstaat d'r weer af.
En ik weet niet of iemand 't er mee eens is, maar zou Julie and Candy II d'r weer op mogen? Die had maar 10 votes omdat ie niet meer laadde na een paar keer, niet echt kans gehad om zichzelf te bewijzen zeg maar.
Als iemand tegen is meld 't maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |