heb het gezienquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:00 schreef Oldbie het volgende:
JJ, je bent een record kwijt. Leroy heeft zojuist een nieuw record op Jumpspook gereden: 53:12
Knappe tijd![]()
Er zitten een paar stukken in die je goed moet nemen om tot een goede tijd te komen, dat maakt het best uitdagend... Het is niet echt een track die ik 'blijf spelen' om telkens mijn tijd te verbeteren, maar op zich wel een leuke track.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:51 schreef JumperJack het volgende:
en hier is de eerder beloofde link naar mijn eerste track die misschien geschikt zou zijn voor de server![]()
P'tit Suisse
om het nou een track te laten worden die zonder enig probleem uitgereden met een toptijd kan worden was niet echt mijn plan. noem het maar een "semi-fullspeed track"quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:51 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Er zitten een paar stukken in die je goed moet nemen om tot een goede tijd te komen, dat maakt het best uitdagend... Het is niet echt een track die ik 'blijf spelen' om telkens mijn tijd te verbeteren, maar op zich wel een leuke track.
erg leuke track tacklequote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:37 schreef Tackleberry het volgende:
Ik ben ook weer eens aan het klussen geweest, het resultaat: Ten-cent dynamite.
Feedback is uiteraard welkom!![]()
jaja morgen ga ik een lijstje plaatsen met nieuwe tracks enzo voor op de server en daarna gaan die er opquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:08 schreef Evil_Koekje het volgende:
[afbeelding]
Ik heb Trans Canada Highway geupdate. Aangezien veel mensen d'r moeite mee hadden, heb ik even een voorbeeld toegevoegd hoe 'ie moet. Hoop dat 'ie nu hoger scoort.
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=170032#auto
Ben nog geen held in die medatracker, maar 't is wel duidelijk i guess.
Wow, thanks!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:10 schreef JumperJack het volgende:
erg leuke track tacklenet zo leuk, al niet leuker om te spelen dan tackle three
![]()
ga m gelijk een award geven op TMX
Je tijd was 1:01.86, maar ik heb een 1:01.79 neergezet...quote:en ook maar ff mn record van 1:01:xx er neerzetten
idd staan paar ***tracks tussen niet normaal...quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:23 schreef Oldbie het volgende:
wanneer worden de kuttracks verwijderd??
Ja, maar dat is ook niet leuk.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:29 schreef AMD-XP het volgende:
[..]
idd staan paar ***tracks tussen niet normaal...
worden toch elkekeer gevote voor next
Gelijk heb je, als het goed is heeft Leroy een paar tracks ge-emaild maar dat is ook al 2 a 5 dagen geleden..quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:57 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook niet leuk.
De cijfers spreken inmiddels voor zich!!
Ook blijf ik bij mijn argument van vanmorgen. Evalueren van oudere tracks met hoge scores maar die inmiddels (te) lang op de server staan. Ze gaan vervelen. Het wordt tijd voor nieuw bloed. Er zijn legio fantastische tracks die echt serverwaardig zijn en een nieuwe uitdaging vormen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |