als je punten wilt:quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:06 schreef Henkmanz het volgende:
Ik speel het spel nauwelijks nog sinds ik bijna geen punten meer kreeg op servers. Dan is er voor mij geen reet aan, als ik zelfs als ik een race win maar 2 punten krijg oid.
Of FRA-> Only Boost Ladderquote:
Ja en 1tje is SUPER KUT!quote:
niet te geloven. ik ben weg en TMN doet het echt helemaal niet meerquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:49 schreef RedFever007 het volgende:
Degene met de volgende post mag een nieuw topic openen![]()
ladder was ook alweer stuk vanmorgen hoorde ik, wat ze aan het doen zijn ik weet het niet![]()
Heb je geen winrar daar in Frankrijk?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:36 schreef JumperJack het volgende:
maar hoe moet je dat .tar bestandje uitpakken om alle tracks die op de server stonden te kunnen spelen![]()
![]()
nog niet neequote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Heb je geen winrar daar in Frankrijk?
http://www.rarlab.com
Die punten boeien mij al heel lang niks meer. Leuke banen op de fok server + gezellig = genoeg.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:06 schreef Henkmanz het volgende:
Ik speel het spel nauwelijks nog sinds ik bijna geen punten meer kreeg op servers. Dan is er voor mij geen reet aan, als ik zelfs als ik een race win maar 2 punten krijg oid.
In je TM handleiding in je TM map staat een redelijk duidelijke uitleg.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:25 schreef JumperJack het volgende:
[..]
nog niet nee![]()
maar om ff in de vragenmodus te blijven![]()
ik heb zojuist een intro, " outro"en camerastandpunten gemaakt met de mediatracker. toen wou ik hem gaan valdaten, maar er was niets, geen intro, outro of camerastandpunten
weet iemand waar het probleem zit of heeft iemand maybe een tutorialsite voor MediaTracker??? (als ik deze via google ga opzoeken ben ik vele euri's kwijt aan het inbellen
![]()
begrijp echt geen zak van die MT![]()
![]()
Hmm, ik wil wel eens kijken hoe hoog ik kan komen. Ik ben toch 2 week vrij, dus achquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:46 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Die punten boeien mij al heel lang niks meer. Leuke banen op de fok server + gezellig = genoeg.
lol. mijn hoesje van TrackMania Sunrise heb ik thuis laten liggen. alleen TMN op een schijfje gebrandquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:48 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
In je TM handleiding in je TM map staat een redelijk duidelijke uitleg.
Do the words "External Link:" ring a bell?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:23 schreef GeilSpookje het volgende:
me sig staat er weer niet bij
btw: http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=auto#auto
al 2 awards! :-)
heb het gezienquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:00 schreef Oldbie het volgende:
JJ, je bent een record kwijt. Leroy heeft zojuist een nieuw record op Jumpspook gereden: 53:12
Knappe tijd![]()
Er zitten een paar stukken in die je goed moet nemen om tot een goede tijd te komen, dat maakt het best uitdagend... Het is niet echt een track die ik 'blijf spelen' om telkens mijn tijd te verbeteren, maar op zich wel een leuke track.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:51 schreef JumperJack het volgende:
en hier is de eerder beloofde link naar mijn eerste track die misschien geschikt zou zijn voor de server![]()
P'tit Suisse
om het nou een track te laten worden die zonder enig probleem uitgereden met een toptijd kan worden was niet echt mijn plan. noem het maar een "semi-fullspeed track"quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:51 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Er zitten een paar stukken in die je goed moet nemen om tot een goede tijd te komen, dat maakt het best uitdagend... Het is niet echt een track die ik 'blijf spelen' om telkens mijn tijd te verbeteren, maar op zich wel een leuke track.
erg leuke track tacklequote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:37 schreef Tackleberry het volgende:
Ik ben ook weer eens aan het klussen geweest, het resultaat: Ten-cent dynamite.
Feedback is uiteraard welkom!![]()
jaja morgen ga ik een lijstje plaatsen met nieuwe tracks enzo voor op de server en daarna gaan die er opquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:08 schreef Evil_Koekje het volgende:
[afbeelding]
Ik heb Trans Canada Highway geupdate. Aangezien veel mensen d'r moeite mee hadden, heb ik even een voorbeeld toegevoegd hoe 'ie moet. Hoop dat 'ie nu hoger scoort.
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=170032#auto
Ben nog geen held in die medatracker, maar 't is wel duidelijk i guess.
Wow, thanks!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:10 schreef JumperJack het volgende:
erg leuke track tacklenet zo leuk, al niet leuker om te spelen dan tackle three
![]()
ga m gelijk een award geven op TMX
Je tijd was 1:01.86, maar ik heb een 1:01.79 neergezet...quote:en ook maar ff mn record van 1:01:xx er neerzetten
idd staan paar ***tracks tussen niet normaal...quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:23 schreef Oldbie het volgende:
wanneer worden de kuttracks verwijderd??
Ja, maar dat is ook niet leuk.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:29 schreef AMD-XP het volgende:
[..]
idd staan paar ***tracks tussen niet normaal...
worden toch elkekeer gevote voor next
Gelijk heb je, als het goed is heeft Leroy een paar tracks ge-emaild maar dat is ook al 2 a 5 dagen geleden..quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:57 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook niet leuk.
De cijfers spreken inmiddels voor zich!!
Ook blijf ik bij mijn argument van vanmorgen. Evalueren van oudere tracks met hoge scores maar die inmiddels (te) lang op de server staan. Ze gaan vervelen. Het wordt tijd voor nieuw bloed. Er zijn legio fantastische tracks die echt serverwaardig zijn en een nieuwe uitdaging vormen.
Als je dat zelf niet toevoegd heb je inderdaad pechquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:15 schreef -tK- het volgende:
Mensen als je eigen sig erbij moet, moet je dat zelf aanpassen in de OP-template:
http://wiki.fok.nl/index.php/GAM/TrackmaniaNations#OP
Daar worden de OP's gewoon uitgehaald, lekker simpel dus
Je profielnaam is wat anders dan je schermnaam. Profielnaam ondersteunt geen kleuren en vreemde tekensquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:50 schreef AMD-XP het volgende:
[..]
Gelijk heb je, als het goed is heeft Leroy een paar tracks ge-emaild maar dat is ook al 2 a 5 dagen geleden..
Edit:
Ik heb een probleem met de Kleurcodes voor in je naam.
ik heb in Editor een new profile aan gemaakt met $FFF[Fok!]$08FAmd-xP , ah fijn maar zo dra ik op OK klik maakt hij er iets anders van > __FOK__Amd-xP zo iets...
mijn vraag wat doe ik fout??![]()
Leuke baan. Ik hou wel van PF-starts, alleen misschien zou je in plaats van gewoon weg een kwart looping erneer moet zetten, dan kom je volgens mij wat lekkerder uit. En de camera na de wallride zou wat eerder terug kunnen naar normaal. Verder vind ik het een leuke en uitdagende baanquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:37 schreef Tackleberry het volgende:
Ik ben ook weer eens aan het klussen geweest, het resultaat: Ten-cent dynamite.
Feedback is uiteraard welkom!![]()
En hoe krijg dat wel goed dan??..quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je profielnaam is wat anders dan je schermnaam. Profielnaam ondersteunt geen kleuren en vreemde tekens
2e keer dat je het vraagt :p... Fok heeft geen eigen auto lijkt mijquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:55 schreef Jenz0o het volgende:
hey [Fok!]kers....
heeft de [Fok!]clan geen eigen auto..?? -UBF- heeft dat volgens mij wel.. ik zou het wel leuk vinden als [Fok!] dat ook heeft of zou willen maken... ik kan dat misschien ook wel doen.. maar dan wordt ie lelijk..(ik heb daar geen ervaring mee
)
gr.. Jenz0o![]()
Gewoon je eigen profiel gebruiken, en dan bij 'Nickname:' je echte naam invullen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:59 schreef AMD-XP het volgende:
[
[..]
En hoe krijg dat wel goed dan??..
[..]
Reageren op een bericht doe je met dequote:Op donderdag 4 mei 2006 16:07 schreef Jenz0o het volgende:
hoe reageer je op een bericht..??![]()
Ja sorry AMD.. ik had geen antwoord gekregen, dus ik d8 dat niemand 'm had gezien.... daarom stuurde ik nog een x zoiets...
Greets Jenz0o![]()
okej, bedankt hequote:Op donderdag 4 mei 2006 16:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Reageren op een bericht doe je met de [afbeelding] knop.
En oja, iedere keer een aanhef en afsluiting hoeft ook niet hoor![]()
bedankt voor je commentaarquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:49 schreef e-wok het volgende:
[ptit suisse]
- de reverse boosters verklooien je track. Eigenlijk zijn die dingen erg slecht, als je niet de juiste snelheid hebt kun je niet verder (ik heb ze ook afgezworen)
- de wallride is prima, exact de goede lengte
- de looping eindigt te hoog denk ik, je stuitert iets. Mischien kun je de weg aan het begin van de wallride een blok hoger maken: het hoogteverschil kun je immers met de wallride weer goed maken (hoger beginnen en lager eindigen)
- bij 'stay in the center' heb je erg veel reverse boosters geplaatst, met als gevolg dat je voorover pleurt als je niet remt.
- de outro werkt niet, sterker nog: is er niet. Ik heb even gekeken (er staat geen password op je track), je hebt helemaal geen tracks of triggers.
- je hebt vrijwel geen scenery en je hebt maar iets van 2500 coppers (daar staat die c voor), dit kun je makkelijk verdubbelen.
heeft nog wat verbetering nodig imo
[10 ct dynamite]
- jammer van de onderbreking bij de start, wel erg mooi gemaakt
- mooie scenery
-de wallride is mischien net iets te kort, misschien kun je wat boosters weghalen
- het re-use van het begin is tof
goede track
zie maar wat jullie met de comentaren doen.
een mediatracker tut staat hier:
http://sunrise.trackmania.be/mt-tutor/1.html (hij is soms offline)
maar volgens mij is ie hetzelfde als die in de handleiding.
snelle outro uitleg
- begin een new track
- indien nodig, geef deze track een naam (zo behoud je overzicht)
- plaats een trigger op de plaats waar de camera / tekst / .... moet beginnen
- stel je camera / text / .... in
* Camera: 'camera path is het makkelijkste. Stel een begin (begin balk) en einde (einde balk) in en klaar is kees (je kan een vrij punt kiezen door de focus uit te schakelen). Camera custom is meestal steady en beweegt dus niet. Stel em in op 'keep playing' Je camera houdt pas op bij de volgende trigger.
* Tekst: kun je van positie en grote veranderen. Negatieve waarden zijn ook mogelijk. Ook zo kun je tekst van groot naar klein / licht naar donker / links naar rechst etc verplaatsen. Wil je bijvoorbeeld een horizontale balk? plaats een tekst trigger met een " - " en maak deze heel groot.
- voor elke new track geldt: je kunt steeds maar 1 camera gebruiken, meerdere tekst etc is mogelijk.
- maak opnieuw een new track (geef deze evt een naam) dit is de 2e camera
- plaats de trigger waar track 1 moet ophouden! (anders speelt dit camera standpunt oneiding door)
- stel een camera in en zet deze op 'keep playing'
etc...
intro en ingame doe ik later wel (ik moet nu brazems vangen)
Hoe bedoel je 'onderbreking' precies?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:49 schreef e-wok het volgende:
[10 ct dynamite]
- jammer van de onderbreking bij de start, wel erg mooi gemaakt
Thanksquote:- het re-use van het begin is tofgoede track
Ik snap er echt geen ruk van? Gelukkig is de MT voor ingame zut wél duidelijk voor mequote:snelle outro uitleg
[knip lap tekst]
intro en ingame doe ik later wel (ik moet nu brazems vangen)
Je bedoelt bij het landen van die eerste sprong? Zou misschien wel kunnen ja, maar eigenlijk heb je die niet eens nodig...quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:59 schreef Fir3fly het volgende:
Leuke baan. Ik hou wel van PF-starts, alleen misschien zou je in plaats van gewoon weg een kwart looping erneer moet zetten, dan kom je volgens mij wat lekkerder uit.
Volgens mij heb ik die toen op een wat lagere snelheid 'opgenomen' en ingesteld, ik zal er binnenkort even naar kijken.quote:En de camera na de wallride zou wat eerder terug kunnen naar normaal.
Thanksquote:Verder vind ik het een leuke en uitdagende baan
Best geinig. Vooral de laatste looping is leuk gevonden. "Dive In"quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:49 schreef e-wok het volgende:
ook een nieuwe baan in elkaar gefrutst
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=173400#auto
ietwat simpel, maar heb weer wat nieuws geleerd
Ik vind hem erg leuk. Ik hou van banen die voor iedereen toegankelijk is.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:49 schreef e-wok het volgende:
ook een nieuwe baan in elkaar gefrutst
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=173400#auto
ietwat simpel, maar heb weer wat nieuws geleerd
He gek, je hebt vakantie!!! Duik de kroeg in!!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:39 schreef JumperJack het volgende:
woei, heb het World Record op DamNation gereden (0:46.05)nu nog op de server
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:02 schreef Fir3fly het volgende:
Best geinig. Vooral de laatste looping is leuk gevonden. "Dive In"
Dankquote:
ik speel alleen 's avonds een uurtjequote:Op donderdag 4 mei 2006 23:40 schreef Oldbie het volgende:
[..]
He gek, je hebt vakantie!!! Duik de kroeg in!!!
het is hier geen topweer, maar zo te horen wel beter dan in nederlandquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:17 schreef e-wok het volgende:
Niet te vergeten is het in frankrijk waarschijnlijk top weer...
Het regent hier al dagen JumperJack
]quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:16 schreef Rocksteen het volgende:
Het is veelste mooi weer om te racen![]()
hup naar buiten jullie![]()
![]()
In mijn stad is het al 3 dagen lang 25+quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:17 schreef e-wok het volgende:
Niet te vergeten is het in frankrijk waarschijnlijk top weer...
Het regent hier al dagen JumperJack
Nee je moet er gewoon zelf een verzinnen, dit is om je sig later nog weer aan te passenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:12 schreef Jenz0o het volgende:
moet je voor zo'n sig je password geven..??![]()
of weet iemand iets waarbij dat niet hoeft..??![]()
maar op die franse site stond iets van dat ze je password, je profiel en je schuilnaam (met kleuren) nodig hadden....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee je moet er gewoon zelf een verzinnen, dit is om je sig later nog weer aan te passen
Nee, ze willen je inlog-naam en de naam zoals je die op de sig wilt zien, en er staat dat dat zonder kleurcodes moet (quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:15 schreef Jenz0o het volgende:
[..]
maar op die franse site stond iets van dat ze je password, je profiel en je schuilnaam (met kleuren) nodig hadden....![]()
moet je daar je echte gegevens invullen..??![]()
oja.. ik heb het gezien.. ik wist eerst niet dat je de muis op tekst kon houden en dat de vertaling er dan in het engels stondquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, ze willen je inlog-naam en de naam zoals je die op de sig wilt zien, en er staat dat dat zonder kleurcodes moet (). Het password mag je geheel zelf verzinnen.
Heb je gelijk de tracklist geupdate?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:46 schreef kree het volgende:
Je stond niet in de banlist, maar ik heb hem voor de zekerheid maar even gecleaned.
Kom je er nu wel in?
mooie trackquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:08 schreef Evil_Koekje het volgende:
[afbeelding]
Ik heb Trans Canada Highway geupdate. Aangezien veel mensen d'r moeite mee hadden, heb ik even een voorbeeld toegevoegd hoe 'ie moet. Hoop dat 'ie nu hoger scoort.
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=170032#auto
Ben nog geen held in die medatracker, maar 't is wel duidelijk i guess.
is diegene die wel gebanned was nog steeds gebanned of kan die er nu weer in komenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:46 schreef kree het volgende:
Je stond niet in de banlist, maar ik heb hem voor de zekerheid maar even gecleaned.
Kom je er nu wel in?
Als je de nieuwe Trans Canada Highway d'r op zet moet die d'r nu opstaat d'r weer af.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:20 schreef kree het volgende:
En dit zijn de nieuwe tracks die ik via de mail en het topic heb ontvangen:
http://145.53.67.246/~nations/tmtracks
Ik heb ze zoals gewoonlijk nog niet getest, dus mocht er iets bijzitten wat echt bagger is, dan hoor ik het wel. Of ik zie het aan de trackscores.
Moet deze dus nog op de server zetten. dat zal ik begin van de avond even doen.
Verder komt thunderbolt er weer bij (poll vorige topic)
Heb Julie and Candy II (hopelijk is het de geupdate versie) er weer opgezet. Trans Canada Highway is er nu even af totdat ik de nieuwe versie toevoegquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:41 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Als je de nieuwe Trans Canada Highway d'r op zet moet die d'r nu opstaat d'r weer af.
En ik weet niet of iemand 't er mee eens is, maar zou Julie and Candy II d'r weer op mogen? Die had maar 10 votes omdat ie niet meer laadde na een paar keer, niet echt kans gehad om zichzelf te bewijzen zeg maar.
Als iemand tegen is meld 't maar.
Maakt toch niet zo veel uit? Je hebt daar in Frankrijk alleen maar trackmania zitten spelenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:02 schreef JumperJack het volgende:
en voor degenen die het nog niet hebben gemerkt, i am sow fokking happy, ook al ga ik morgen weer terug naar het kikkerlandje nederland![]()
![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 01:19 schreef Fittslickare het volgende:
[..]
Maakt toch niet zo veel uit? Je hebt daar in Frankrijk alleen maar trackmania zitten spelen![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:07 schreef JumperJack het volgende:
nou tackle, opnieuw het record op Thunderbold zien te krijgenGood Luck
![]()
is het zo snel gegaanquote:Op zondag 7 mei 2006 19:15 schreef e-wok het volgende:
erg leuk om te zien hoe snel de nieuwe tracks vanmiddag van recordhouder wisselden
ach, jij komt tenminste in de buurt.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:45 schreef JumperJack het volgende:
[..]
is het zo snel gegaanlol
![]()
ik ben iig qua records ruim ingehaald door ene leroydjeez wat ga jij hard
![]()
![]()
en ik moet natuurlijk wel het record op mijn eigen track krijgen![]()
@tackle: sorry![]()
@firefly: heet jij nou vliegje ipv firefly in TMN??? zag namelijk nogal veel records van vliegje staan, en niet van firefly![]()
ik speel pas een maandquote:Op zondag 7 mei 2006 22:42 schreef e-wok het volgende:
de meeste van ons spelen dan ook al vanaf de release, dan heb je nu al 4 maand ervaring
De gbx file downloaden en vervolgens in de map c:/program files/trackmania/gamedata/tracks/downloaded zetten.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:30 schreef Jenz0o het volgende:
hoe kan ik die tracks die jullie opsturen spelen?![]()
moet je op die link klikken? zo ja, wat moet ik dan doen?![]()
dat weet ik nog nie...![]()
![]()
Af en toe, alleen op de fok-serverquote:Op zondag 7 mei 2006 21:45 schreef JumperJack het volgende:
@firefly: heet jij nou vliegje ipv firefly in TMN??? zag namelijk nogal veel records van vliegje staan, en niet van firefly![]()
Hmm vreemd hier moet ik even naar kijkenquote:Op maandag 8 mei 2006 09:30 schreef JumperJack het volgende:
ik heb een paar foutjes opgemerkt gisterenavond. dat zijn de volgende:
- de commands worden ook laten zien. dus als ik ingame Good Game wil zeggen staat er het volgende:
[Fok!]JumperJack: /gg all
[Fok!]JumperJack: Good Game all!
Dit snap ikquote:- een foutje op de site: dit gaat over de tracks Julie & Candy en Thunderbold. De records hiervan zijn van Kadaver. Julie & Candy 0:51.68. Thunderbold 0:48.96.
Maar als je dan bij Server Statistics kijkt en dan naar Tracks gaat en zoekt naar de betreffende tracks staan daar als snelste tijd 0:51.60 van mij en op Thunderbold 0:48.88 van Tackleberry. deze tijden van Kadaver waarmij hij een record heeft staan er ook tussen maar daar staan ze op de 3e en 2e plaats. dit klopt dus ook niet![]()
ik wou het gewoon ff melden![]()
Volgens mij is het een jaarlijks evenement en spelen ze er niet alleen TMN dus ik denk dat het nog wel even blijft bestaanquote:Op maandag 8 mei 2006 10:44 schreef JumperJack het volgende:
ik vroeg me af... komt er volgend jaar weer een ESWC ofzolijkt me namelijk wel leuk als Nations helemaal actief blijft
![]()
ja idd. wel raar. nu weet ik niet of het aan de server ligt, want als ik TMN speel zit ik alleen op de fok! serverquote:Op maandag 8 mei 2006 19:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
En de Fok! server doet op een of andere manier niet mee met de ladder. Je krijgt steeds die melding, die je ook krijgt als de ladder down is. Enig idee waar dat aan kan liggen Kree?
Al sinds gisteren.....voortdurendquote:Op maandag 8 mei 2006 23:46 schreef kree het volgende:
Doet de server het nooit met de ladder of is het af en toe?
Zal er iig nog wel even naar kijken. Maar dan moet ik eerst even weten of het echt altijd zo is of alleen af en toe.
Deze doen het nu wel ineens,quote:Op zondag 7 mei 2006 23:06 schreef kree het volgende:
Heb nog een poging gedaan de (opnieuw) gemailde tracks toe te voegen.
Volgende tracks gaven nog steeds de challenge incomlete foutmelding:
$0f0Sign.Challenge.Gbx
$0ffDixieLand $ff0Delight.Challenge.Gbx
$0ffFallin' $0f0Again.Challenge.Gbx
To do, or not to do.Challenge.Gbx
iddquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:50 schreef boem-dikkie het volgende:
gister avond na de restart deed ie t weer goed.
Wel trouwens een hope baggerbanen zeg.
ik heb tmn op D:\ staan, dus is dit ook goed: D:\Program Files\TrackMania Nations ESWC\GameData\Tracks\Replays\Downloaded ? (jij zei een paar dingen anders)quote:Op maandag 8 mei 2006 09:31 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
De gbx file downloaden en vervolgens in de map c:/program files/trackmania/gamedata/tracks/downloaded zetten.
TM opstarten, dan naar 'solo' gaan en klikken op 'Browse traxks' en de gedownloade track selecteren.
suc6![]()
Niet in de Replay folder neerzetten, ik zit niet achter m'n TMN pc dus kan niet ff snel kijkenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:16 schreef Jenz0o het volgende:
[..]
ik heb tmn op D:\ staan, dus is dit ook goed: D:\Program Files\TrackMania Nations ESWC\GameData\Tracks\Replays\Downloaded ? (jij zei een paar dingen anders)
nu ff kijken of die het doet
ik stuur strax ngo wel een berichtje of die het doet of nie..
hmm al gevonden... never mind... wel vaag...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:23 schreef Rocksteen het volgende:
Bij de player rankings en dan mijn naam staat dat ik voor het laatst een pr heb gereden op 3 mei...
Maar dat is niet waar zoals te zien is bij de trackrecords![]()
Is er iets fout gegaan?![]()
ik heb 'm dus in 'replay' staan, en hij doet 't wel..quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:21 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Niet in de Replay folder neerzetten, ik zit niet achter m'n TMN pc dus kan niet ff snel kijken![]()
Weet het ook niet precies
Challenges it isquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:31 schreef Jenz0o het volgende:
[..]
ik heb 'm dus in 'replay' staan, en hij doet 't wel..
of moet ie in 'campaigns' of 'challenges' staan? (in al die mappen staat weer een map met de naam 'downloaded') maar mijn tijd was 1:17:xx -.- (de 1e keer, ik heb 'm nog niet vaker gedaan)
Mee eensquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:40 schreef JumperJack het volgende:
[..]
iddben ik nou echt de enige die van mening is dat ongeveer 50 banen iets teveel is voor een server
Ik weet van niets. Zal er eens naar kijken vanavond. Als je echt als een bezetene doorrijdt zou je 't misschien kunnen halen. Zat zelf voor de update in de 50:nogwatquote:en ligt het nou aan mij, of is er soms een cut in Julie & Candy Evil Koekje, want ene Harry heeft een 49 tijd gereden daarik vroeg me af of je daar iets van wist, en zoja, of je deze cut eruit zou kunnen halen
![]()
* Oldbie stemt voorquote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:59 schreef maniack28 het volgende:
Stem voor een betere Fok!Server, stem voor een nieuw trackbeleid!
haha. Ik heb inderdaad te weinig tijd om alle tracks zelf na te kijken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:59 schreef maniack28 het volgende:
Wat jullie hiermee doen moet je zelf weten, ik geloof dat Kree de server onderhoud en aangezien ik hem niet zo vaak zie zal hij wel niet zoveel tijd hebben. Daarom is het misschien handig dat andere mensen de nieuwe tracklists samenstellen en kant en klaar bij hem aanleveren.
Ik hoop dat er tot actie overgegaan wordt.. want momenteel is het echt hopeloos!
Stem voor een betere Fok!Server, stem voor een nieuw trackbeleid!
Helemaal mee eens (met je andere punten ook grotendeels, 30 seconden tracks twijfel ik nog over, zoals Germany enzo, die's wel vet bijvorobeeld). Alle tracks die online komen via het forum, en dan laten testen. Niet via de mail en gelijk op de server. Misschien ook handig om dat ook uit dat tekstje te halen als je de server aanklikt. Dus niet meer eee@bla maar forum.fok.nl -> Games?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:59 schreef maniack28 het volgende:
- Het zou fijn zijn als de tracks van tevoren getest worden door een aantal goeie TM-FokRacers.. zoals JumperJack, Firefly, Leroy etc. etc.
Uit m'n hoofd:quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:04 schreef kree het volgende:
tracklijst
10 cent dynamite en bumpy heights vind ik juist wel leuke tracksquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:19 schreef maniack28 het volgende:
Bumpy Heights
=NaTionS SpeeD=
In my place
Play IT
Ten-cent dynamite
Mogen er van mij af
Idemquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:51 schreef JumperJack het volgende:
owja, en ik wil best helpen nieuwe tracks te testen!!!(behalve in de examenweek dan
)
Dan heb jij fucking veel geluk gehadquote:Op woensdag 10 mei 2006 13:14 schreef JumperJack het volgende:
Als dit bericht er komt, heb ik echt geluk, fok! doet echt raar
quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:14 schreef JumperJack het volgende:
firefly, waarom, kan ik geen vetorecht op DutchDelight_No SC, Speed and Destroy, DamNation, AO Sixtyniner [Koekjesmonster II], Fittslickare en Bleu Spirit nemen??? want dit zijn echt mijn lievelings trackslolz
Feli.quote:Als dit bericht er komt, heb ik echt geluk, fok! doet echt raar
quote:
quote:
Omdat die mij stierlijk beginnen te vervelen, en Sixtyniner vind ik gewoon geen leuke trackquote:Op woensdag 10 mei 2006 13:14 schreef JumperJack het volgende:
firefly, waarom, kan ik geen vetorecht op DutchDelight_No SC, Speed and Destroy, DamNation, AO Sixtyniner [Koekjesmonster II], Fittslickare en Bleu Spirit nemen??? want dit zijn echt mijn lievelings trackslolz
Neeeee, vind ik nog steeds een leuke trackquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:34 schreef Evil_Koekje het volgende:
Btw, Open Your Eyes, er af, aub, ben d'r helemaal zat van.
wtf is de openingspost en waar kan ik 'm vindenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:09 schreef e-wok het volgende:
zie de openingspost, daar kun je tracks van fokkers downloaden (alleen weebel staat er niet bij geloof ik)
Zelfde geldt voor In My Place.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:34 schreef Evil_Koekje het volgende:
Btw, Open Your Eyes, er af, aub, ben d'r helemaal zat van.
Eensch.quote:
daar ben ik het ook wel mee eens, open your eyes en in my place erafquote:
Daar zou ik mee kunnen leven al is 't wel een leuke baan.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:44 schreef JumperJack het volgende:
[..]
bumpy height zal er toch wel afgaan...![]()
Ik vind 'm eerlijkgezegd ook niet zo boeiend meer.quote:nooit gedacht dat mensen dutch delight saai zouden gaan vinden, maar die zal er ook wel eens afgaan...![]()
Blijvertje idd, ik ga huilen als die eraf gaat.quote:maar DamNation is echt zown toffe track, daar zet ik mn geld op in![]()
![]()
dat is idd wel een goed idee... maar toch moeten tracks als DamNation en SixtyNiner erop blijvenquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:57 schreef kree het volgende:
Ik zal binnenkort even een lijstje maken met een vote optie erbij voor tracks die van de server moeten.
Zo krijgen we in ieder geval een duidelijk beeld.
Zodra er wat minder tracks op de server staan kunnen er weer wat mooie banen toegevoegd worden.
(oh iemand anders mag dat lijstje ook maken hoor, ik heb best wel weinig tijd.Ik denk dan gewoon aan de bovengenoemde tracks die genoemd worden voor verwijdering één voor één neerzetten en dan zo'n fok polletje erbij met "moet deze van de server Ja/Nee")
ik heb er ook nog wel iets van 3 gevonden, maar ik wacht daar wel mee, want anders heb jij maybe dezelfdequote:Op donderdag 11 mei 2006 13:24 schreef e-wok het volgende:
Ik heb er 6 gevonden en daar laat ik het eerst bij. Als de server voldoende opgeschoond is post ik ze wel.
Dat komt omdat de eind-key nog steeds gewoon op de standaard waarden staat. Die moet je even net zo instellen als de begin-key.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:00 schreef JumperJack het volgende:
Ik heb trouwens 1 probleempje met de MT
als ik een textclip invoer, en plaats hem onder in beeld, en ik bekijk de clip, dan gaat hij automatisch naar het midden toe en wordt hij kleiner, hoe houd ik hem gewoon onder in beeld en even groot???
TM is vast te moeilijk voor je.. net als alle andere spellen waarbij ik je in een of ander Fok!topic weer tegen kom. Ik zou Mario Kart proberen als ik jou wasquote:
ji was het dus!quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
TM is vast te moeilijk voor je.. net als alle andere spellen waarbij ik je in een of ander Fok!topic weer tegen kom. Ik zou Mario Kart proberen als ik jou was![]()
Leuke baan. Niet al te moeilijk, paar tricky stukjes. Ik zou wel op dat platform waar je helemaal moet omkeren en terug naar de start even een tekst plaatsen ofzo, want ik snapte echt niet waar ik heen moest eerst.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:37 schreef Fir3fly het volgende:
En bij de weg, mijn nieuwe track is afParis Four Hundred
Feedback welkom
Leuke baan idd, best strak te racen. Ben alleen niet zo kapot van die stukjes over grasquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:37 schreef Fir3fly het volgende:
Feedback welkom
De eerste keer over 't gras is goed te doen, maar de 2e keer heb ik er aardig wat moeite mee. Heb 'm 3 keer gereden tho, misschien is 't een kwestie van de goede lijn vinden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:22 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Leuke baan idd, best strak te racen. Ben alleen niet zo kapot van die stukjes over grasen wat Koekje zegt, die scherpe bocht terug naar de start mag wel wat duidelijker- niks wijst erop dat daartussen nog een gat zit
.
Verder erg leuke baan![]()
Het is op zich wel te doen, alleen ben ik er persoonlijk geen liefhebber vanquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
De eerste keer over 't gras is goed te doen, maar de 2e keer heb ik er aardig wat moeite mee. Heb 'm 3 keer gereden tho, misschien is 't een kwestie van de goede lijn vinden.
ahh dat is het dusquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat komt omdat de eind-key nog steeds gewoon op de standaard waarden staat. Die moet je even net zo instellen als de begin-key.
Klopt, dat is inderdaad veel te onduidelijk. Heb het inmiddels aangepast. Bedankt voor de feedbackquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:02 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Leuke baan. Niet al te moeilijk, paar tricky stukjes. Ik zou wel op dat platform waar je helemaal moet omkeren en terug naar de start even een tekst plaatsen ofzo, want ik snapte echt niet waar ik heen moest eerst.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:40 schreef JumperJack het volgende:
nee, alleen de tutorial van BlaHTiS gevonden, maar dat is alleen in-game.
heeft iemand misschien een link naar een goede tutorial over de intro en de outro???
Met de handleiding + aanklooien is het me redelijk gelukt. Anders moet je even een andere track die een intro/outro heeft downloaden, openen in de editor, en dan checken hoe zij 't gedaaan hebben. Helpt ook wel.quote:
ik snap 'm nietquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:37 schreef Fir3fly het volgende:
Feedback welkom
Nog een keer de looping nemen, en dan door de 'rode' finish.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:54 schreef Jenz0o het volgende:
[..]
ik snap 'm niet![]()
ik passeerde zo'n groene finish, en wat moet je dan doen?![]()
je hebt het trucje van Ron_Turbo echt door hè, ook al in burning desirequote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nog een keer de looping nemen, en dan door de 'rode' finish.
Whehe, inderdaad. Ik vind het gewoon leuk om van die speciale dingen in zo'n baan te maken.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:56 schreef JumperJack het volgende:
[..]
je hebt het trucje van Ron_Turbo echt door hè, ook al in burning desire![]()
okej bedankt, ik zal 't wel een keer proberenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nog een keer de looping nemen, en dan door de 'rode' finish.
Ik vind hem erg lastig, maar daardoor ook wel leuk. De wallride vind ik helemaal niks, maar dat ligt meer aan mezelfquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:14 schreef Oldbie het volgende:
Mijn derde track is klaar voor feedback: Strange Crossings
Het is een track van ca. 1:10 (author time nu is 1:11:19 ofzo maar dat moet na fine tuning van de track nog beter worden)
Veel plezier ermee en laat vooral weten wat je ervan vindt.
Thanksquote:Firefly, je track is erg cool. Ik had ook al het idee opgevat om een hoop loopings in een track te gooien maar je was me voorWat mij betreft mag deze op de server
Het is een keer geen fullspeedbaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind hem erg lastig, maar daardoor ook wel leuk. De wallride vind ik helemaal niks, maar dat ligt meer aan mezelfIk vind hem wel lekker uitdagend, maar ik denk niet dat ie een erg lang leven op de server zou hebben
Sorry maar ik vind 't nix. Wallride is irritant (ook als je 'm doorhebt) en verder zit er niet zoveel spanning in. Te veel rechte stukken (hebben je andere banen trouwens ook last vanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:14 schreef Oldbie het volgende:
Mijn derde track is klaar voor feedback: Strange Crossings
Het is een track van ca. 1:10 (author time nu is 1:11:19 ofzo maar dat moet na fine tuning van de track nog beter worden)
Veel plezier ermee en laat vooral weten wat je ervan vindt.
Firefly, je track is erg cool. Ik had ook al het idee opgevat om een hoop loopings in een track te gooien maar je was me voorWat mij betreft mag deze op de server
idd, heb het verandertquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:57 schreef Oldbie het volgende:
Gestemd
Tackle Three en Bumpy Heights staan twee keer in de poll
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:34 schreef Fir3fly het volgende:
Wie heeft ervoor gestemd om DutchDelight erop te houden?![]()
Gewoon met Camera Path, en dan heeeeeeeeeel veel keys plaatsenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:42 schreef JumperJack het volgende:
owja, behalve die outrovraag heb ik nog een vraaghoe maak je een GPS zoals in Thunderbold en Moving Power???
![]()
Niet meer.quote:
laat maarquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gewoon met Camera Path, en dan heeeeeeeeeel veel keys plaatsen
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:34 schreef Fir3fly het volgende:
Wie heeft ervoor gestemd om DutchDelight erop te houden?![]()
Ga naar solo -> browse all tracks --> mapje zoeken waar je precies die gbx file hebt neergezetquote:
/bye ook trouwensquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:20 schreef JumperJack het volgende:
ik zit nu op de server maar als ik probeer te voten of bv /record ofzo intyp gebeurt er nietsmaar iets als /gg all doet het wel...
![]()
niet zichtbaar. en mijn votes komen niet eens door, zie ze niet alleen niet, maar ze tellen ook niet meequote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
/bye ook trouwens![]()
-edit- Hoe zit het nu met custom skins, zijn die wel of niet zichtbaar. Zonet zag niemand elkaars skin namelijk. Kree tell us please![]()
De customs skins worden verzonden via P2P, de server speelt hier dus in principe geen rol in.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
/bye ook trouwens![]()
-edit- Hoe zit het nu met custom skins, zijn die wel of niet zichtbaar. Zonet zag niemand elkaars skin namelijk. Kree tell us please![]()
Dat weet ik vrijwel zeker, als ik m'n naam in kleur heb via Show all servers-> account, werken m'n /commands niet. Als ik m'n naam niet verander en gewoon geel hou zie ik de commands wel. En dat is best vervelend. :/ Volgensmij tellen m'n votes wel mee tho, maar daar ben ik niet zeker van.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:43 schreef kree het volgende:
Over het probleem met de / Commands, ik weet niet zeker waardoor dit komt. ik vermoedt dat het te maken heeft met de lengte van de naam (8 tekens?).
Er is hier eerder een truckje gepost om te zorgen dat je naam toch langer kan zijn. Wellicht heeft dat ermee te maken.
Mischien kunnen jullie eens proberen te verbinden met een korte nickname en dan kijken of het werkt.
Laat het maar even weten of het dan wel/niet lukt.
dat is wel raar. want ik heb mijn naam al 4 weken veranderd via show all servers, en pas sinds gisteren werkte het niet meerquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:57 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dat weet ik vrijwel zeker, als ik m'n naam in kleur heb via Show all servers-> account, werken m'n /commands niet. Als ik m'n naam niet verander en gewoon geel hou zie ik de commands wel. En dat is best vervelend. :/ Volgensmij tellen m'n votes wel mee tho, maar daar ben ik niet zeker van.
als ik mijn naam NIET in het Inet-menu verander werken de commands WEL, als ik mijn naam wel vernader werken ze niet, en dat is echt pas een dag dat dat is. daarvoor werkten ze gewoon wel met veranderde naamquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:43 schreef kree het volgende:
[..]
Over het probleem met de / Commands, ik weet niet zeker waardoor dit komt. ik vermoedt dat het te maken heeft met de lengte van de naam (8 tekens?).
Er is hier eerder een truckje gepost om te zorgen dat je naam toch langer kan zijn. Wellicht heeft dat ermee te maken.
Mischien kunnen jullie eens proberen te verbinden met een korte nickname en dan kijken of het werkt.
Laat het maar even weten of het dan wel/niet lukt.
Dan moet je ergens een trigger plaatsen, vervolgens een hoop camerawerkquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:42 schreef JumperJack het volgende:
owja, behalve die outrovraag heb ik nog een vraaghoe maak je een GPS zoals in Thunderbold en Moving Power???
![]()
hmm. owkeequote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:07 schreef e-wok het volgende:
[..]
Dan moet je ergens een trigger plaatsen, vervolgens een hoop camerawerk
Het is niet zo moeilijk, je moet er wel voor zorgen dat je de trigger niet plaatst op een plek waar gereden wordt (tenzij je even een paar seconden niks laat veranderen, en een 'clear' trigger op het volgende baanstuk plaatst. Ik heb tracks gezien waarbij je 5 seconden op de start moest blijven staan om de gps te zien.)
succ6
quote:
Ja je was uit de uitslag geschraptquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:17 schreef JumperJack het volgende:
[..]
het enige probleempje nog is dat de laatste tijd (PR) van mij op Japan Style niet meegerekend is (wat een vette baanhad m nog nooit gedaan
), maar dat zou ook wel eens kunnen komen door de Alt + F4 utischakeling
![]()
![]()
ik heb het gezienquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja je was uit de uitslag geschrapt
Ik reed daar toen net dezelfde tijd als het record![]()
Gras....quote:
Leuk bedacht....mooi verwezen naar wiki.....neem dan ook even de up to date gegevens van wiki op in je OP. Mijn naam staat nog niet bij de trackbuilders en ook niet bij Fok! Team leden terwijl ik dat al een tijdje geleden op wiki heb ingevuldquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:51 schreef e-wok het volgende:
Nieuwe OP
Inderdaad, de OP met al die sigs voegt inderdaad niks toe. Een andere optie zou zijn geweest:quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:53 schreef e-wok het volgende:
Zo is ie wat beter leesbaar. Wat mij betreft mogen de sigs er ook wel uit, het voegt niks toe. Ik kon de namen niet naast elkaar krijgen :x
Ik vind hem ook best leuk, behalve dat er geen MT in zit. Dit vind ik eigenlijk wel een vereiste.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:22 schreef Fittslickare het volgende:
Hier even een track van Band_Weebel: http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=187680#auto
heb 'm maar op mijn account geplaatst want ik wist niet waar ik 'm anders moest uploade![]()
Moet zeggen dat dit wel een leuke baan is.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:41 schreef kree het volgende:
Uitslag van de poll:
De volgende tracks gaan zo van de server:
Tackle.three v3
Dat meen je niet, dat is zo'n geweldige trackquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:41 schreef kree het volgende:
Uitslag van de poll:
De volgende tracks gaan zo van de server:
Speed and Destroy
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:16 schreef JumperJack het volgende:
ik heb al wel twee één leuke banen baan voor op de server gevonden:
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=121682#auto
quote:fittslickare moet er echt weer op![]()
![]()
maar bij fittslickare was het gelijkquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:05 schreef kree het volgende:
De tracks die er nu zijn afgehaald blijven er voorlopig af. Anders komen er alleen maar weer meer tracks op de server
Er is netjes gevoted, dus de meerderheid heeft besloten.
quote:
Paris Four Hundredquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:52 schreef kree het volgende:
Kom maar op met suggesties voor nieuwe tracks.
Je hebt al 1 stem te pakkenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:31 schreef kree het volgende:
Laat ik er gelijk maar een polletje van maken:
Paris Four Hundred op de server?
» Ja
» Nee
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Heb hem ook even getest, hij is wel leuk, maar je moet even de weg weten.quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:54 schreef Oldbie het volgende:
Ik neem de vrijheid om zelf maar een poll aan te maken
Waar kan ik die vinden? Of moet ik zelf op exchange zoeken?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:58 schreef Fittslickare het volgende:
Paper Heart Challenge op de server?
nee gevote (draakje, nu wel stemmenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:16 schreef kree het volgende:
Nou hier is ie nog effe dan. omdat ik hem er al afgehaald heb moet Nee dus hoger staan als Ja.
dan gooi ik hem weer op:
Fittslickare
Eraf..............
» Ja
» Nee
[afbeelding]
Laten we zeggen tot morgenavond de tijd om te voten
quote:Op zondag 14 mei 2006 00:03 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Waar kan ik die vinden? Of moet ik zelf op exchange zoeken?
daarzo, maar ik zal 'm ook even bij de poll zettenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:22 schreef Fittslickare het volgende:
Hier even een track van Band_Weebel: http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=187680#auto
heb 'm maar op mijn account geplaatst want ik wist niet waar ik 'm anders moest uploade![]()
Moet zeggen dat dit wel een leuke baan is.
Een nee, sorry. Er zit geen MT in en dat is voor mij wel een vereiste.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:58 schreef Fittslickare het volgende:
Paper Heart Challenge op de server?
was het druk?quote:Op zondag 14 mei 2006 02:45 schreef Lynx666 het volgende:
Dat was lekker racen zonet. Op bijna alle banen een nieuwe pr gereden.
Dat was best lachenquote:Op zondag 14 mei 2006 12:37 schreef Fittslickare het volgende:
Vond het wel een beetje sneu voor ome_ed toen oldbie 'm voor de zoveelste keer uit de top 3 reed
ome ed was toch al om kwart voor één weggegaan ofzo. hij ging volgens mij vlak voor mij weg... of is hij daarna weer teruggekomen ofzoquote:Op zondag 14 mei 2006 12:49 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dat was best lachen
Tot twee keer toe zelfs in de allerlaatste seconde die arme ome_ed van het podium gereden![]()
Ome ED kwam wat later weer binnen ja. Volgens mij ben ik vlak na Oldie en draakje weer weggegaan, zal iets voor 3en geweest zijn. Ongeveer 2u geraced ofzoquote:Op zondag 14 mei 2006 14:46 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ome ed was toch al om kwart voor één weggegaan ofzo. hij ging volgens mij vlak voor mij weg... of is hij daarna weer teruggekomen ofzowant jij, oldbie kwam tijdens de ronde dat ome ed wegging en lynx heb ik niet eens meer gezien
hebben jullie nog wel geslapen ofzo
![]()
![]()
niet geslapen dusquote:Op zondag 14 mei 2006 15:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ome ED kwam wat later weer binnen ja. Volgens mij ben ik vlak na Oldie en draakje weer weggegaan, zal iets voor 3en geweest zijn. Ongeveer 2u geraced ofzo.
pr-spree was nog niet over vanmiddag; weer een paar tracks voor mezelf verscherpt.
quote:Op zondag 14 mei 2006 16:07 schreef Evil_Koekje het volgende:
Even over de polls en de banen. Lijkt me wel een mooie manier vanaf nu, om als er banen gepost worden gelijk een poll d'r bij te gooien. Op die manier heeft Kree een makkelijk overzicht van de geposte banen, en welke er ook op moeten. En voorkomen we dat een baan op de server niet boven de 5 uit komt kwa score.Dus ik zeg houden zo.
Misschien ook even in de OP posten, dat als je een tacksuggestie doet, dat je d'r gelijk een poll bij moet plaatsen?
Ik ben trouwens bezig met een nieuwe track, hoop dat 't wat wordt, ben d'r nog niet helemaal tevreden mee.
Dat je uberhaupt in singleplayer rijdtquote:Op zondag 14 mei 2006 18:04 schreef JumperJack het volgende:
[..]
goed idee!!!
mijn wereldrecord op black velvet is door marius89 afgepakt met 2 honderdsten van een seconde![]()
lolz
![]()
Pff, waar moet ik beginnen?quote:Op zondag 14 mei 2006 18:12 schreef Tackleberry het volgende:
Ik heb weer een track gebouwd, hij is niet wereldschokkend, maar misschien dat hij een tijdje op de server zou kunnen.
Buzzard Luck. Author time was geen strakke run, dus op naar de 45.x!
in frankrijk was geen internet, dus ik had weinig keusquote:
ik ga m nu ff rijdenquote:Op zondag 14 mei 2006 18:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Pff, waar moet ik beginnen?
Zo'n scherpe bocht na een looping vind ik helemaal niks, en ik heb ook een hekel aan die haakse splitsingen. Vind er dus niet veel aan.
Dit is mijn mening, en ik weet zeker dat iemand als JJ het absoluut niet met me eens is
het is wel een geinige track, alleen naar mijn mening toch net niet interessant genoeg voor de server. zoals firefly al opmerkte vind ik ook die scherpe bocht na de looping niets.. voor de rest is dat sprongetje wat je maakt voor de bocht voor dat rechte stuk met het gat erin niet lekker geplaatst. als je in de lucht hangt realiseer je je pas dat er gelijk weer een scherpe bocht komt er daarna gelijk weer één, dat loopt ook niet echt lekker.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:12 schreef Tackleberry het volgende:
Ik heb weer een track gebouwd, hij is niet wereldschokkend, maar misschien dat hij een tijdje op de server zou kunnen.
Je vergeet de poll.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:12 schreef Tackleberry het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |