Inderdaad, de OP met al die sigs voegt inderdaad niks toe. Een andere optie zou zijn geweest:quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:53 schreef e-wok het volgende:
Zo is ie wat beter leesbaar. Wat mij betreft mogen de sigs er ook wel uit, het voegt niks toe. Ik kon de namen niet naast elkaar krijgen :x
Ik vind hem ook best leuk, behalve dat er geen MT in zit. Dit vind ik eigenlijk wel een vereiste.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:22 schreef Fittslickare het volgende:
Hier even een track van Band_Weebel: http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=187680#auto
heb 'm maar op mijn account geplaatst want ik wist niet waar ik 'm anders moest uploade![]()
Moet zeggen dat dit wel een leuke baan is.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:41 schreef kree het volgende:
Uitslag van de poll:
De volgende tracks gaan zo van de server:
Tackle.three v3
Dat meen je niet, dat is zo'n geweldige trackquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:41 schreef kree het volgende:
Uitslag van de poll:
De volgende tracks gaan zo van de server:
Speed and Destroy
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:16 schreef JumperJack het volgende:
ik heb al wel twee één leuke banen baan voor op de server gevonden:
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=121682#auto
quote:fittslickare moet er echt weer op![]()
![]()
maar bij fittslickare was het gelijkquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:05 schreef kree het volgende:
De tracks die er nu zijn afgehaald blijven er voorlopig af. Anders komen er alleen maar weer meer tracks op de server
Er is netjes gevoted, dus de meerderheid heeft besloten.
quote:
Paris Four Hundredquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:52 schreef kree het volgende:
Kom maar op met suggesties voor nieuwe tracks.
Je hebt al 1 stem te pakkenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:31 schreef kree het volgende:
Laat ik er gelijk maar een polletje van maken:
Paris Four Hundred op de server?
» Ja
» Nee
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Heb hem ook even getest, hij is wel leuk, maar je moet even de weg weten.quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:54 schreef Oldbie het volgende:
Ik neem de vrijheid om zelf maar een poll aan te maken
Waar kan ik die vinden? Of moet ik zelf op exchange zoeken?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:58 schreef Fittslickare het volgende:
Paper Heart Challenge op de server?
nee gevote (draakje, nu wel stemmenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:16 schreef kree het volgende:
Nou hier is ie nog effe dan. omdat ik hem er al afgehaald heb moet Nee dus hoger staan als Ja.
dan gooi ik hem weer op:
Fittslickare
Eraf..............
» Ja
» Nee
[afbeelding]
Laten we zeggen tot morgenavond de tijd om te voten
quote:Op zondag 14 mei 2006 00:03 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Waar kan ik die vinden? Of moet ik zelf op exchange zoeken?
daarzo, maar ik zal 'm ook even bij de poll zettenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:22 schreef Fittslickare het volgende:
Hier even een track van Band_Weebel: http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=187680#auto
heb 'm maar op mijn account geplaatst want ik wist niet waar ik 'm anders moest uploade![]()
Moet zeggen dat dit wel een leuke baan is.
Een nee, sorry. Er zit geen MT in en dat is voor mij wel een vereiste.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:58 schreef Fittslickare het volgende:
Paper Heart Challenge op de server?
was het druk?quote:Op zondag 14 mei 2006 02:45 schreef Lynx666 het volgende:
Dat was lekker racen zonet. Op bijna alle banen een nieuwe pr gereden.
Dat was best lachenquote:Op zondag 14 mei 2006 12:37 schreef Fittslickare het volgende:
Vond het wel een beetje sneu voor ome_ed toen oldbie 'm voor de zoveelste keer uit de top 3 reed
ome ed was toch al om kwart voor één weggegaan ofzo. hij ging volgens mij vlak voor mij weg... of is hij daarna weer teruggekomen ofzoquote:Op zondag 14 mei 2006 12:49 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dat was best lachen
Tot twee keer toe zelfs in de allerlaatste seconde die arme ome_ed van het podium gereden![]()
Ome ED kwam wat later weer binnen ja. Volgens mij ben ik vlak na Oldie en draakje weer weggegaan, zal iets voor 3en geweest zijn. Ongeveer 2u geraced ofzoquote:Op zondag 14 mei 2006 14:46 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ome ed was toch al om kwart voor één weggegaan ofzo. hij ging volgens mij vlak voor mij weg... of is hij daarna weer teruggekomen ofzowant jij, oldbie kwam tijdens de ronde dat ome ed wegging en lynx heb ik niet eens meer gezien
hebben jullie nog wel geslapen ofzo
![]()
![]()
niet geslapen dusquote:Op zondag 14 mei 2006 15:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ome ED kwam wat later weer binnen ja. Volgens mij ben ik vlak na Oldie en draakje weer weggegaan, zal iets voor 3en geweest zijn. Ongeveer 2u geraced ofzo.
pr-spree was nog niet over vanmiddag; weer een paar tracks voor mezelf verscherpt.
quote:Op zondag 14 mei 2006 16:07 schreef Evil_Koekje het volgende:
Even over de polls en de banen. Lijkt me wel een mooie manier vanaf nu, om als er banen gepost worden gelijk een poll d'r bij te gooien. Op die manier heeft Kree een makkelijk overzicht van de geposte banen, en welke er ook op moeten. En voorkomen we dat een baan op de server niet boven de 5 uit komt kwa score.Dus ik zeg houden zo.
Misschien ook even in de OP posten, dat als je een tacksuggestie doet, dat je d'r gelijk een poll bij moet plaatsen?
Ik ben trouwens bezig met een nieuwe track, hoop dat 't wat wordt, ben d'r nog niet helemaal tevreden mee.
Dat je uberhaupt in singleplayer rijdtquote:Op zondag 14 mei 2006 18:04 schreef JumperJack het volgende:
[..]
goed idee!!!
mijn wereldrecord op black velvet is door marius89 afgepakt met 2 honderdsten van een seconde![]()
lolz
![]()
Pff, waar moet ik beginnen?quote:Op zondag 14 mei 2006 18:12 schreef Tackleberry het volgende:
Ik heb weer een track gebouwd, hij is niet wereldschokkend, maar misschien dat hij een tijdje op de server zou kunnen.
Buzzard Luck. Author time was geen strakke run, dus op naar de 45.x!
in frankrijk was geen internet, dus ik had weinig keusquote:
ik ga m nu ff rijdenquote:Op zondag 14 mei 2006 18:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Pff, waar moet ik beginnen?
Zo'n scherpe bocht na een looping vind ik helemaal niks, en ik heb ook een hekel aan die haakse splitsingen. Vind er dus niet veel aan.
Dit is mijn mening, en ik weet zeker dat iemand als JJ het absoluut niet met me eens is
het is wel een geinige track, alleen naar mijn mening toch net niet interessant genoeg voor de server. zoals firefly al opmerkte vind ik ook die scherpe bocht na de looping niets.. voor de rest is dat sprongetje wat je maakt voor de bocht voor dat rechte stuk met het gat erin niet lekker geplaatst. als je in de lucht hangt realiseer je je pas dat er gelijk weer een scherpe bocht komt er daarna gelijk weer één, dat loopt ook niet echt lekker.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:12 schreef Tackleberry het volgende:
Ik heb weer een track gebouwd, hij is niet wereldschokkend, maar misschien dat hij een tijdje op de server zou kunnen.
Je vergeet de poll.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:12 schreef Tackleberry het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |