10 cent dynamite en bumpy heights vind ik juist wel leuke tracksquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:19 schreef maniack28 het volgende:
Bumpy Heights
=NaTionS SpeeD=
In my place
Play IT
Ten-cent dynamite
Mogen er van mij af
Idemquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:51 schreef JumperJack het volgende:
owja, en ik wil best helpen nieuwe tracks te testen!!!(behalve in de examenweek dan
)
Dan heb jij fucking veel geluk gehadquote:Op woensdag 10 mei 2006 13:14 schreef JumperJack het volgende:
Als dit bericht er komt, heb ik echt geluk, fok! doet echt raar
quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:14 schreef JumperJack het volgende:
firefly, waarom, kan ik geen vetorecht op DutchDelight_No SC, Speed and Destroy, DamNation, AO Sixtyniner [Koekjesmonster II], Fittslickare en Bleu Spirit nemen??? want dit zijn echt mijn lievelings trackslolz
Feli.quote:Als dit bericht er komt, heb ik echt geluk, fok! doet echt raar
quote:
quote:
Omdat die mij stierlijk beginnen te vervelen, en Sixtyniner vind ik gewoon geen leuke trackquote:Op woensdag 10 mei 2006 13:14 schreef JumperJack het volgende:
firefly, waarom, kan ik geen vetorecht op DutchDelight_No SC, Speed and Destroy, DamNation, AO Sixtyniner [Koekjesmonster II], Fittslickare en Bleu Spirit nemen??? want dit zijn echt mijn lievelings trackslolz
Neeeee, vind ik nog steeds een leuke trackquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:34 schreef Evil_Koekje het volgende:
Btw, Open Your Eyes, er af, aub, ben d'r helemaal zat van.
wtf is de openingspost en waar kan ik 'm vindenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:09 schreef e-wok het volgende:
zie de openingspost, daar kun je tracks van fokkers downloaden (alleen weebel staat er niet bij geloof ik)
Zelfde geldt voor In My Place.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:34 schreef Evil_Koekje het volgende:
Btw, Open Your Eyes, er af, aub, ben d'r helemaal zat van.
Eensch.quote:
daar ben ik het ook wel mee eens, open your eyes en in my place erafquote:
Daar zou ik mee kunnen leven al is 't wel een leuke baan.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:44 schreef JumperJack het volgende:
[..]
bumpy height zal er toch wel afgaan...![]()
Ik vind 'm eerlijkgezegd ook niet zo boeiend meer.quote:nooit gedacht dat mensen dutch delight saai zouden gaan vinden, maar die zal er ook wel eens afgaan...![]()
Blijvertje idd, ik ga huilen als die eraf gaat.quote:maar DamNation is echt zown toffe track, daar zet ik mn geld op in![]()
![]()
dat is idd wel een goed idee... maar toch moeten tracks als DamNation en SixtyNiner erop blijvenquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:57 schreef kree het volgende:
Ik zal binnenkort even een lijstje maken met een vote optie erbij voor tracks die van de server moeten.
Zo krijgen we in ieder geval een duidelijk beeld.
Zodra er wat minder tracks op de server staan kunnen er weer wat mooie banen toegevoegd worden.
(oh iemand anders mag dat lijstje ook maken hoor, ik heb best wel weinig tijd.Ik denk dan gewoon aan de bovengenoemde tracks die genoemd worden voor verwijdering één voor één neerzetten en dan zo'n fok polletje erbij met "moet deze van de server Ja/Nee")
ik heb er ook nog wel iets van 3 gevonden, maar ik wacht daar wel mee, want anders heb jij maybe dezelfdequote:Op donderdag 11 mei 2006 13:24 schreef e-wok het volgende:
Ik heb er 6 gevonden en daar laat ik het eerst bij. Als de server voldoende opgeschoond is post ik ze wel.
Dat komt omdat de eind-key nog steeds gewoon op de standaard waarden staat. Die moet je even net zo instellen als de begin-key.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:00 schreef JumperJack het volgende:
Ik heb trouwens 1 probleempje met de MT
als ik een textclip invoer, en plaats hem onder in beeld, en ik bekijk de clip, dan gaat hij automatisch naar het midden toe en wordt hij kleiner, hoe houd ik hem gewoon onder in beeld en even groot???
TM is vast te moeilijk voor je.. net als alle andere spellen waarbij ik je in een of ander Fok!topic weer tegen kom. Ik zou Mario Kart proberen als ik jou wasquote:
ji was het dus!quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
TM is vast te moeilijk voor je.. net als alle andere spellen waarbij ik je in een of ander Fok!topic weer tegen kom. Ik zou Mario Kart proberen als ik jou was![]()
Leuke baan. Niet al te moeilijk, paar tricky stukjes. Ik zou wel op dat platform waar je helemaal moet omkeren en terug naar de start even een tekst plaatsen ofzo, want ik snapte echt niet waar ik heen moest eerst.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:37 schreef Fir3fly het volgende:
En bij de weg, mijn nieuwe track is afParis Four Hundred
Feedback welkom
Leuke baan idd, best strak te racen. Ben alleen niet zo kapot van die stukjes over grasquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:37 schreef Fir3fly het volgende:
En bij de weg, mijn nieuwe track is afParis Four Hundred
Feedback welkom
De eerste keer over 't gras is goed te doen, maar de 2e keer heb ik er aardig wat moeite mee. Heb 'm 3 keer gereden tho, misschien is 't een kwestie van de goede lijn vinden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:22 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Leuke baan idd, best strak te racen. Ben alleen niet zo kapot van die stukjes over grasen wat Koekje zegt, die scherpe bocht terug naar de start mag wel wat duidelijker- niks wijst erop dat daartussen nog een gat zit
.
Verder erg leuke baan![]()
Het is op zich wel te doen, alleen ben ik er persoonlijk geen liefhebber vanquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
De eerste keer over 't gras is goed te doen, maar de 2e keer heb ik er aardig wat moeite mee. Heb 'm 3 keer gereden tho, misschien is 't een kwestie van de goede lijn vinden.
ahh dat is het dusquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat komt omdat de eind-key nog steeds gewoon op de standaard waarden staat. Die moet je even net zo instellen als de begin-key.
Klopt, dat is inderdaad veel te onduidelijk. Heb het inmiddels aangepast. Bedankt voor de feedbackquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:02 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Leuke baan. Niet al te moeilijk, paar tricky stukjes. Ik zou wel op dat platform waar je helemaal moet omkeren en terug naar de start even een tekst plaatsen ofzo, want ik snapte echt niet waar ik heen moest eerst.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:40 schreef JumperJack het volgende:
nee, alleen de tutorial van BlaHTiS gevonden, maar dat is alleen in-game.
heeft iemand misschien een link naar een goede tutorial over de intro en de outro???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |