Hmm vreemd hier moet ik even naar kijkenquote:Op maandag 8 mei 2006 09:30 schreef JumperJack het volgende:
ik heb een paar foutjes opgemerkt gisterenavond. dat zijn de volgende:
- de commands worden ook laten zien. dus als ik ingame Good Game wil zeggen staat er het volgende:
[Fok!]JumperJack: /gg all
[Fok!]JumperJack: Good Game all!
Dit snap ikquote:- een foutje op de site: dit gaat over de tracks Julie & Candy en Thunderbold. De records hiervan zijn van Kadaver. Julie & Candy 0:51.68. Thunderbold 0:48.96.
Maar als je dan bij Server Statistics kijkt en dan naar Tracks gaat en zoekt naar de betreffende tracks staan daar als snelste tijd 0:51.60 van mij en op Thunderbold 0:48.88 van Tackleberry. deze tijden van Kadaver waarmij hij een record heeft staan er ook tussen maar daar staan ze op de 3e en 2e plaats. dit klopt dus ook niet![]()
ik wou het gewoon ff melden![]()
Volgens mij is het een jaarlijks evenement en spelen ze er niet alleen TMN dus ik denk dat het nog wel even blijft bestaanquote:Op maandag 8 mei 2006 10:44 schreef JumperJack het volgende:
ik vroeg me af... komt er volgend jaar weer een ESWC ofzolijkt me namelijk wel leuk als Nations helemaal actief blijft
![]()
ja idd. wel raar. nu weet ik niet of het aan de server ligt, want als ik TMN speel zit ik alleen op de fok! serverquote:Op maandag 8 mei 2006 19:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
En de Fok! server doet op een of andere manier niet mee met de ladder. Je krijgt steeds die melding, die je ook krijgt als de ladder down is. Enig idee waar dat aan kan liggen Kree?
Al sinds gisteren.....voortdurendquote:Op maandag 8 mei 2006 23:46 schreef kree het volgende:
Doet de server het nooit met de ladder of is het af en toe?
Zal er iig nog wel even naar kijken. Maar dan moet ik eerst even weten of het echt altijd zo is of alleen af en toe.
Deze doen het nu wel ineens,quote:Op zondag 7 mei 2006 23:06 schreef kree het volgende:
Heb nog een poging gedaan de (opnieuw) gemailde tracks toe te voegen.
Volgende tracks gaven nog steeds de challenge incomlete foutmelding:
$0f0Sign.Challenge.Gbx
$0ffDixieLand $ff0Delight.Challenge.Gbx
$0ffFallin' $0f0Again.Challenge.Gbx
To do, or not to do.Challenge.Gbx
iddquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:50 schreef boem-dikkie het volgende:
gister avond na de restart deed ie t weer goed.
Wel trouwens een hope baggerbanen zeg.
ik heb tmn op D:\ staan, dus is dit ook goed: D:\Program Files\TrackMania Nations ESWC\GameData\Tracks\Replays\Downloaded ? (jij zei een paar dingen anders)quote:Op maandag 8 mei 2006 09:31 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
De gbx file downloaden en vervolgens in de map c:/program files/trackmania/gamedata/tracks/downloaded zetten.
TM opstarten, dan naar 'solo' gaan en klikken op 'Browse traxks' en de gedownloade track selecteren.
suc6![]()
Niet in de Replay folder neerzetten, ik zit niet achter m'n TMN pc dus kan niet ff snel kijkenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:16 schreef Jenz0o het volgende:
[..]
ik heb tmn op D:\ staan, dus is dit ook goed: D:\Program Files\TrackMania Nations ESWC\GameData\Tracks\Replays\Downloaded ? (jij zei een paar dingen anders)
nu ff kijken of die het doet
ik stuur strax ngo wel een berichtje of die het doet of nie..
hmm al gevonden... never mind... wel vaag...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:23 schreef Rocksteen het volgende:
Bij de player rankings en dan mijn naam staat dat ik voor het laatst een pr heb gereden op 3 mei...
Maar dat is niet waar zoals te zien is bij de trackrecords![]()
Is er iets fout gegaan?![]()
ik heb 'm dus in 'replay' staan, en hij doet 't wel..quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:21 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Niet in de Replay folder neerzetten, ik zit niet achter m'n TMN pc dus kan niet ff snel kijken![]()
Weet het ook niet precies
Challenges it isquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:31 schreef Jenz0o het volgende:
[..]
ik heb 'm dus in 'replay' staan, en hij doet 't wel..
of moet ie in 'campaigns' of 'challenges' staan? (in al die mappen staat weer een map met de naam 'downloaded') maar mijn tijd was 1:17:xx -.- (de 1e keer, ik heb 'm nog niet vaker gedaan)
Mee eensquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:40 schreef JumperJack het volgende:
[..]
iddben ik nou echt de enige die van mening is dat ongeveer 50 banen iets teveel is voor een server
Ik weet van niets. Zal er eens naar kijken vanavond. Als je echt als een bezetene doorrijdt zou je 't misschien kunnen halen. Zat zelf voor de update in de 50:nogwatquote:en ligt het nou aan mij, of is er soms een cut in Julie & Candy Evil Koekje, want ene Harry heeft een 49 tijd gereden daarik vroeg me af of je daar iets van wist, en zoja, of je deze cut eruit zou kunnen halen
![]()
* Oldbie stemt voorquote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:59 schreef maniack28 het volgende:
Stem voor een betere Fok!Server, stem voor een nieuw trackbeleid!
haha. Ik heb inderdaad te weinig tijd om alle tracks zelf na te kijken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:59 schreef maniack28 het volgende:
Wat jullie hiermee doen moet je zelf weten, ik geloof dat Kree de server onderhoud en aangezien ik hem niet zo vaak zie zal hij wel niet zoveel tijd hebben. Daarom is het misschien handig dat andere mensen de nieuwe tracklists samenstellen en kant en klaar bij hem aanleveren.
Ik hoop dat er tot actie overgegaan wordt.. want momenteel is het echt hopeloos!
Stem voor een betere Fok!Server, stem voor een nieuw trackbeleid!
Helemaal mee eens (met je andere punten ook grotendeels, 30 seconden tracks twijfel ik nog over, zoals Germany enzo, die's wel vet bijvorobeeld). Alle tracks die online komen via het forum, en dan laten testen. Niet via de mail en gelijk op de server. Misschien ook handig om dat ook uit dat tekstje te halen als je de server aanklikt. Dus niet meer eee@bla maar forum.fok.nl -> Games?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:59 schreef maniack28 het volgende:
- Het zou fijn zijn als de tracks van tevoren getest worden door een aantal goeie TM-FokRacers.. zoals JumperJack, Firefly, Leroy etc. etc.
Uit m'n hoofd:quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:04 schreef kree het volgende:
tracklijst
10 cent dynamite en bumpy heights vind ik juist wel leuke tracksquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:19 schreef maniack28 het volgende:
Bumpy Heights
=NaTionS SpeeD=
In my place
Play IT
Ten-cent dynamite
Mogen er van mij af
Idemquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:51 schreef JumperJack het volgende:
owja, en ik wil best helpen nieuwe tracks te testen!!!(behalve in de examenweek dan
)
Dan heb jij fucking veel geluk gehadquote:Op woensdag 10 mei 2006 13:14 schreef JumperJack het volgende:
Als dit bericht er komt, heb ik echt geluk, fok! doet echt raar
quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:14 schreef JumperJack het volgende:
firefly, waarom, kan ik geen vetorecht op DutchDelight_No SC, Speed and Destroy, DamNation, AO Sixtyniner [Koekjesmonster II], Fittslickare en Bleu Spirit nemen??? want dit zijn echt mijn lievelings trackslolz
Feli.quote:Als dit bericht er komt, heb ik echt geluk, fok! doet echt raar
quote:
quote:
Omdat die mij stierlijk beginnen te vervelen, en Sixtyniner vind ik gewoon geen leuke trackquote:Op woensdag 10 mei 2006 13:14 schreef JumperJack het volgende:
firefly, waarom, kan ik geen vetorecht op DutchDelight_No SC, Speed and Destroy, DamNation, AO Sixtyniner [Koekjesmonster II], Fittslickare en Bleu Spirit nemen??? want dit zijn echt mijn lievelings trackslolz
Neeeee, vind ik nog steeds een leuke trackquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:34 schreef Evil_Koekje het volgende:
Btw, Open Your Eyes, er af, aub, ben d'r helemaal zat van.
wtf is de openingspost en waar kan ik 'm vindenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:09 schreef e-wok het volgende:
zie de openingspost, daar kun je tracks van fokkers downloaden (alleen weebel staat er niet bij geloof ik)
Zelfde geldt voor In My Place.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:34 schreef Evil_Koekje het volgende:
Btw, Open Your Eyes, er af, aub, ben d'r helemaal zat van.
Eensch.quote:
daar ben ik het ook wel mee eens, open your eyes en in my place erafquote:
Daar zou ik mee kunnen leven al is 't wel een leuke baan.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:44 schreef JumperJack het volgende:
[..]
bumpy height zal er toch wel afgaan...![]()
Ik vind 'm eerlijkgezegd ook niet zo boeiend meer.quote:nooit gedacht dat mensen dutch delight saai zouden gaan vinden, maar die zal er ook wel eens afgaan...![]()
Blijvertje idd, ik ga huilen als die eraf gaat.quote:maar DamNation is echt zown toffe track, daar zet ik mn geld op in![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |