quote:
Mee eens. Anders stond er wel [Fok!] voor
![]()
Nee, dat is een cadeautje aan de zuidafrikaanse mede TMers. Als mijn Rounds server echt goed aanslaat zal ik aantal spelers in RSA langzaam afbouwen en hier in NED opvoeren. Fok server heeft altijd voorrang he?
![]()
Trouwens....volgend week woensdag stap ik over van internet provider. Dan zal de server dus tijdelijk offline zijn. Dan moet ik gaan kutten om mijn router weer goed geconfigureerd te krijgen zodat ik de hele boel weer aan het werk kan zetten.....
Ik heb een andere server PC op de kop getikt. Deze zal ik ASAP klaarmaken zodat hij snel dienst kan doen. Een upgrade van een 450MHz (draaien de servers nu op) naar een 1,4GHz lijkt me niet verkeerd.
Nu nog even wachten tot pipo in Engeland de nieuwe plugin uitbrengt zodat wij naast een recordsdatabase ook een prive ladder en een jukebox hebben......die gast schiet maar niet op.....
Ohja, ik heb even gezocht of ik die irritante callvotes uit kan schakelen. Blijkt niet mogelijk te zijn. Ik heb nu limiet verhoogd. Voorheen moest minimaal 50% instemmen. Tegenwoordig is dat 100%