Dat zijn de populairste topics idd, maar in de andere topics zie je het ook niet veel. Ieder geval veel minder dan het HDTV geneuzel in het 360 topicquote:Op donderdag 14 september 2006 11:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Komt omdat de meeste mensen hier wow of CS spelen.
![]()
Ga jij weer modden dan? Ik iig nietquote:Op donderdag 14 september 2006 11:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat niemand het wil is onzin natuurlijk
Dat kan ik mij niet indenken... je bent mod om te modden, als je het niet wilt ga je maar een cursus bloemschikken volgen via de LOI.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
En inderdaad, er moet op gemod worden, maar dat doet niemand en dat wil niemand. En daarom ga je het niet tegen.
Nou eerlijk gezegd zou ik voor dit soort dingen best weer mod willen worden, ware het niet dat ik in de nabije toekomst daar gewoon geen tijd voor heb.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga jij weer modden dan? Ik iig niet
Ja, weer eens, maar die tvp's zijn hetzelfde probleem, er wordt niet op gemod en als er wel op gemod wordt/werd wordt er niet op geband.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:15 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat kan ik mij niet indenken... je bent mod om te modden, als je het niet wilt ga je maar een cursus bloemschikken volgen via de LOI.
Deze discussie is eerder geweest, er was een mooie oplossing gevonden namelijk een apart topic binnen GAM notabene (je hoeft dus niet de deur uit naar DIG) maar het verzakt gewoon nu weer.
Beter de regels naleven dus.. en nu ik toch gal aan het spuien ben.. die tering tvp's mogen ook weg gemod worden, maar dat kan natuurlijk ook niet
Ik zie liever een orginele tvp, of een screen dan een domme tvp..quote:Op donderdag 14 september 2006 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, weer eens, maar die tvp's zijn hetzelfde probleem, er wordt niet op gemod en als er wel op gemod wordt/werd wordt er niet op geband.
Zou niet weten waarom wel, maar we hebben toch gewoon mods?quote:Op donderdag 14 september 2006 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga jij weer modden dan? Ik iig niet
Ik weet dat discussies verboden zijn in het 360 topic. Sorry.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:13 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Je houdt daarmee dus de discussie actief.
Ben ik al 2 jaar gestopt joh?quote:Op donderdag 14 september 2006 12:41 schreef peristilius het volgende:
Moet ik dat na bijna 2 jaar nog gaan bewijzen?
Nee, volgens mij stiekem pas 1, maar dit staat cooler.quote:
Het FOK!games commentaar/complimenten topic !quote:Op zondag 17 september 2006 21:48 schreef lordteddybeer het volgende:
Waar of wie moet ik mailen als het gaat om prijsvragen, want ik heb nog steeds iets niet ontvangen.
Dank u.quote:
Lees de policy gewoon anders ff in plaats van leuk te gaan roepen dat je de Xbox goed om kunt bouwen. Sorry als ik je gekwetst heb.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:41 schreef Roellio het volgende:
Hey persti-dinges. Prima dat ze newbie-mods aannemen, hier op Fok!. Maar als je een reactie van mij (of andere users) edit kun je op z'n minst even normaal reageren, in plaats van "tief op!".
Ik zie niet in op welke manier de policy het mij verbiedt van het simpelweg opmerken dat het een mogelijkheid van het apparaat is.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Lees de policy gewoon anders ff in plaats van leuk te gaan roepen dat je de Xbox goed om kunt bouwen. Sorry als ik je gekwetst heb.
Zo newbie ben ik trouwens ook weer niet.
Anders ga je morgen even koffie drinken op de kankerafdeling van je plaatselijke ziekenhuis. Kun je gezellig de huiliequote:Op dinsdag 26 september 2006 22:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Aan je geschiedenis te zien ben ik trouwens niet de enige die last van je heeft.
Als je opmerkingen over consoles ombouwen post, en dan hier gaat miepen dat het verwijderd wordt met een lullige opmerking, is peristilius niet de newbiequote:Op dinsdag 26 september 2006 22:45 schreef Roellio het volgende:
Ik zie niet in op welke manier de policy het mij verbiedt van het simpelweg opmerken dat het een mogelijkheid van het apparaat is.
En ja: "dat ben je wel".
Misschien dat je daar een conclusie uit kunt trekken.quote:De Regels
# Het bespreken van warez en alles wat ermee te maken heeft is niet toegestaan op Fok! (hieronder vallen ook emulators, modchips, abandonwarez etc.).
quote:Op woensdag 27 september 2006 18:03 schreef stefmans het volgende:
Kan een modje de titel van het Fok! Hattrick-inschrijftopic wijzegen naar De Fok!-Cup is gestart ofzoiets![]()
Uh... vast wel!quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:01 schreef Ruzbeh het volgende:
P-Style, ga je ooit je icon veranderen of niet?
Juist, ik ga meteen wat doen aan al die kikkers!quote:
En hoe zit het dan met de niet-BoF'ers die geinteresseerd zijn in trackmania?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:34 schreef e-wok het volgende:
hallo mods,
aangezien we nu ons eigen deel op fok hebben, plaats ik hierbij een verzoek tot sluiting van het Trackmania topic.
[gratis] Trackmania Nations #23: Fok! racet richting United
alvast bedankt
Mensen snappen dat gewoon nog steeds niet zeer strieste zaakquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Juist, ik ga meteen wat doen aan al die kikkers!
Hmmm, da's vreemd. Bij mij staat dat "dingetje met al die linkjes" er wel gewoon.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:53 schreef sk888er het volgende:
Waarom kan ik niet meer via games.fok.nl direct naar het forum en frontpage? (dat dingetje met al die linkjes is weg.)
Iets met referrers, nieuwe laptop, nog geen zin gehad om het te fixen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:57 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mensen snappen dat gewoon nog steeds niet zeer strieste zaak![]()
Het FOK!games commentaar/complimenten topic !quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:53 schreef sk888er het volgende:
Waarom kan ik niet meer via games.fok.nl direct naar het forum en frontpage? (dat dingetje met al die linkjes is weg.)
Oohw sorry had dat topic niet gezien:)quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het FOK!games commentaar/complimenten topic !
Daarvoor hebben we dit topic, heb je de iAudio skin voor je neus?
Heb jij ooit een prijsvraag gewonnen waardoor je alle skins kunt kiezen ofzo?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:03 schreef sk888er het volgende:
[..]
Oohw sorry had dat topic niet gezien:)
Nee ik had mn DOA Xtreme volleybal skin en die ben ik nu dus kwijt(heb nu wel mn linkjes ding
)
Nee als je je skin al die tijd niet veranderd blijft hij gewoon staanquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Heb jij ooit een prijsvraag gewonnen waardoor je alle skins kunt kiezen ofzo?
Wil ik best doen, ik kan alleen lastig zien wat vriendschappelijk was en wat niet, zou jij me daar een beetje bij kunnen assisteren?quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Een vriendelijk verzoek om alle bagger/ uitslagen van vriendschappelijke wedstrijd / andere onzin hier te verwijderen:
[FIFA07] Fok-Championship! deel II
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:26 schreef Tain het volgende:
[XBOX 360] deel #157 Tiger Woods beter dan Dr Phil
Mag 1 l af van Phill -> Phil dus
Maar ik heb een betere OPquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik was eerder en heb geen titel met 'Waar'
Sluit die van Drieske maar
Het maakt mij vrij weinig uit wat Van Dale ervan vindt, hier op FOK! valt het promoten van een eigen ding/site onder spam. Anders moeten we er een ander woord voor bedenken, dit is lekker makkelijk. Het komt misschien ingrijpend over, maar de instructies die wij krijgen is dat we de OP leeg moeten editen in geval van spam. Als je in het vervolg eerst even overlegt met de moderators is er wel kans dat een topic open blijft.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:03 schreef TheIceWarrior het volgende:
peristilius, je had in mijn topic ook ff de linkjes uit kunnen halen ipv direct zo ingrijpend te doen...
verder ben ik erg benieuwd wat jij onder "spam" verstaat.
Van Dale:
spam (de ~ (m.), ~s)
1 ongevraagde e-mail => junkmail
En een goeie ook!! Ze kunnen wel zeggen dat het niet kan..quote:Op woensdag 8 november 2006 20:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb achter de schermen precies dezelfde vraag gesteld net B. Het is wachten op een antwoord nu
Ik heb het doorgegeven.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:41 schreef Bastard het volgende:
Sterker nog,.. ik eis een verklaring van een FA hieromtrent!
Ik kan er geen vinden in ieder geval.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:20 schreef MosPos het volgende:
Is er ook ergens een Topic van Need For Speed Porsche 2000?
quote:Op zondag 12 november 2006 23:08 schreef Grumpey het volgende:
zou de topictitel van "Hattrick deel 190, volgende week grote leegte" hernoemd kunnen worden naar deel 191? Aangezien we nu twee keer het 190e deel hebben, en dat esthetisch gezien niet zo heel netjes is...
bvd.
Dankjewel RaymanNL zeg je danquote:Op zondag 12 november 2006 21:29 schreef P-Style het volgende:
Zo te zien is het o zo gehate tv-geneuzel alweer afgelopen...
Edit: Laat maar, draait de andere kant opquote:Op maandag 20 november 2006 16:27 schreef capibar het volgende:
卍
quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:52 schreef Ruzbeh het volgende:
[Wii 128]
AUB die verkapte "ik wil dat lekker wijf neuken" posts verwijderen, dank.
Leuk hoorquote:
Wat is je punt?quote:
Nu maak je me wel erg nieuwsgierig...quote:Op woensdag 22 november 2006 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pssst, neem ns een kijkje in het PSP topic.
Het FOK!games commentaar/complimenten topic !quote:Op donderdag 23 november 2006 17:39 schreef Platina het volgende:
wanneer komen uitslagen van gears of war prijsvragen? ik wil weten of ik gewonnen heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |