heerlijk hequote:Op vrijdag 17 november 2006 07:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
Kettingzagen en bloed in de ochtend.![]()
I love the smell of blood and oil in the morningquote:Op vrijdag 17 november 2006 07:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
Kettingzagen en bloed in de ochtend.![]()
Ik ben ook naar de show van dit jaar geweest, maar dan in Antwerpen. Toen was UB40 er dus niet, beetje jammer dat ze dus alleen in Nederland optreden.quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vanavond naar Night of the Proms terwijl ik een hekel heb aan UB40.
Nog steeds niet beter? Probeer Ibuprofen voor jouw hoofdpijn, werkt sterker als paracetamol. En is er misschien iemand in huis die jouw nek/slapen kan masseren? Werkt ook hoofdpijnverlagend.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:00 schreef Poit het volgende:
Mogguh.. Ben vandaag maar ziek thuis gebleven.. Lijkt of m'n kop van m'n romp afknalt..
Strepsils zijn al vervangen door Ibuprofen inmiddels.. Geen mensen met massagetechnieken hier maar als je je geroepen voeltquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nog steeds niet beter? Probeer Ibuprofen voor jouw hoofdpijn, werkt sterker als paracetamol. En is er misschien iemand in huis die jouw nek/slapen kan masseren? Werkt ook hoofdpijnverlagend.
En wederom, veel slapen, goed drinken en fruit eten. Beterschap!
* Poit ziet het te laat en krijgt het apparaat tegen z'n kop...quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:53 schreef Chanty87 het volgende:
*gooit massageapparaat naar Poit*
Klinkt ongeveer even georganiseerd als mijn school.quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:12 schreef Laniboekje het volgende:
De school is weer fijn bezig.. de gehele klas is gezakt op een tentamen waarbij je een rapport moest maken. Mijn groepje had dan gelukkig nog een '5' en ik als individu een '6' maar de rest van de klas had allemaal 3-en, en 4-en. Probeert de school met man en macht de desbetreffende docent te bereiken die tot voort kort nog werkzaam was voor de school, lukt dit niet.
Na intern overleg hebben ze besloten dat ieder groepje een kleine vervangende opdracht mag doen om hun punt wat op te vijzelen na slechte begeleiding van de docent. Mooi.. de docent kan geen les geven en wij mogen zelf de rotzooi opruimen. Gelukkig had mijn groepje dan alsnog een 5, hoeven we minder schade weg te werken. Maar toch...
Kutschool.
Als iemand op mijn school een fout maakt kan het slachtoffer het niet meer na vertellenquote:Op vrijdag 17 november 2006 19:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Klinkt ongeveer even georganiseerd als mijn school.
Sorry Poitquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:43 schreef Poit het volgende:
[..]
* Poit ziet het te laat en krijgt het apparaat tegen z'n kop...
Thnx Chan. heb nu nog meer hoofdpijnIt's the thought that counts though...
![]()
1218 Gijsjes plannen een nieuwjaarsborrelquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:38 schreef -Dries- het volgende:
Waarom heet iedereen in GAM Gijs?
Oké, en notorious_roy is dus ook een Gijs? Waarom is het geen notorious_gijs dan? (Ja.. ik ben echt benieuwd)quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
1218 Gijsjes plannen een nieuwjaarsborrel
quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:47 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Oké, en notorious_roy is dus ook een Gijs? Waarom is het geen notorious_gijs dan? (Ja.. ik ben echt benieuwd)
...quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]Zie het als klootzak..
Je kan het tegen iedereen zeggen
Geeft niet meissie..quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:29 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Sorry Poit![]()
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-8x-49-en-70-1ogt.html![]()
![]()
Geeft niks, klootzak.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:54 schreef -Dries- het volgende:
[..]
...
Oké.. van die post snap ik dus echt helemaal niks
Omdat ik niet aanwezig benquote:Op zondag 19 november 2006 13:41 schreef Poit het volgende:
Wat is het hier trouwens godvergeten leeg en STIL stil stil
(echo ftw)
Idd, boycotten die site, tis werkelijk schandalig dat dit kan gebeurenquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:37 schreef BroesWillems het volgende:
OMG zelda een 8.8 op Gamespot....![]()
![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 11:27 schreef Chanty87 het volgende:
Nou, onze poes is weer naar de dierenarts... En komt waarschijnlijk niet meer terug![]()
Ze had uiteindelijk toch kanker... Vanochtend toen ik 'r nog wilde aaien voordat ze wegging was d'r oog nog steeds ontstoken en heel vies, en d'r kin was ook nog heel vies... Het was uiteindelijk in d'r keel geloof ik, zat ook allemaal prut... Ze reageerde gewoon niet op de prednisol en antibiotica, dus het moet wel kwaadaardig zijn geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |