heerlijk hequote:Op vrijdag 17 november 2006 07:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
Kettingzagen en bloed in de ochtend.![]()
I love the smell of blood and oil in the morningquote:Op vrijdag 17 november 2006 07:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
Kettingzagen en bloed in de ochtend.![]()
Ik ben ook naar de show van dit jaar geweest, maar dan in Antwerpen. Toen was UB40 er dus niet, beetje jammer dat ze dus alleen in Nederland optreden.quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vanavond naar Night of the Proms terwijl ik een hekel heb aan UB40.
Nog steeds niet beter? Probeer Ibuprofen voor jouw hoofdpijn, werkt sterker als paracetamol. En is er misschien iemand in huis die jouw nek/slapen kan masseren? Werkt ook hoofdpijnverlagend.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:00 schreef Poit het volgende:
Mogguh.. Ben vandaag maar ziek thuis gebleven.. Lijkt of m'n kop van m'n romp afknalt..
Strepsils zijn al vervangen door Ibuprofen inmiddels.. Geen mensen met massagetechnieken hier maar als je je geroepen voeltquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nog steeds niet beter? Probeer Ibuprofen voor jouw hoofdpijn, werkt sterker als paracetamol. En is er misschien iemand in huis die jouw nek/slapen kan masseren? Werkt ook hoofdpijnverlagend.
En wederom, veel slapen, goed drinken en fruit eten. Beterschap!
* Poit ziet het te laat en krijgt het apparaat tegen z'n kop...quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:53 schreef Chanty87 het volgende:
*gooit massageapparaat naar Poit*
Klinkt ongeveer even georganiseerd als mijn school.quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:12 schreef Laniboekje het volgende:
De school is weer fijn bezig.. de gehele klas is gezakt op een tentamen waarbij je een rapport moest maken. Mijn groepje had dan gelukkig nog een '5' en ik als individu een '6' maar de rest van de klas had allemaal 3-en, en 4-en. Probeert de school met man en macht de desbetreffende docent te bereiken die tot voort kort nog werkzaam was voor de school, lukt dit niet.
Na intern overleg hebben ze besloten dat ieder groepje een kleine vervangende opdracht mag doen om hun punt wat op te vijzelen na slechte begeleiding van de docent. Mooi.. de docent kan geen les geven en wij mogen zelf de rotzooi opruimen. Gelukkig had mijn groepje dan alsnog een 5, hoeven we minder schade weg te werken. Maar toch...
Kutschool.
Als iemand op mijn school een fout maakt kan het slachtoffer het niet meer na vertellenquote:Op vrijdag 17 november 2006 19:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Klinkt ongeveer even georganiseerd als mijn school.
Sorry Poitquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:43 schreef Poit het volgende:
[..]
* Poit ziet het te laat en krijgt het apparaat tegen z'n kop...
Thnx Chan. heb nu nog meer hoofdpijnIt's the thought that counts though...
![]()
1218 Gijsjes plannen een nieuwjaarsborrelquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:38 schreef -Dries- het volgende:
Waarom heet iedereen in GAM Gijs?
Oké, en notorious_roy is dus ook een Gijs? Waarom is het geen notorious_gijs dan? (Ja.. ik ben echt benieuwd)quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
1218 Gijsjes plannen een nieuwjaarsborrel
quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:47 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Oké, en notorious_roy is dus ook een Gijs? Waarom is het geen notorious_gijs dan? (Ja.. ik ben echt benieuwd)
...quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]Zie het als klootzak..
Je kan het tegen iedereen zeggen
Geeft niet meissie..quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:29 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Sorry Poit![]()
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-8x-49-en-70-1ogt.html![]()
![]()
Geeft niks, klootzak.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:54 schreef -Dries- het volgende:
[..]
...
Oké.. van die post snap ik dus echt helemaal niks
Omdat ik niet aanwezig benquote:Op zondag 19 november 2006 13:41 schreef Poit het volgende:
Wat is het hier trouwens godvergeten leeg en STIL stil stil
(echo ftw)
Idd, boycotten die site, tis werkelijk schandalig dat dit kan gebeurenquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:37 schreef BroesWillems het volgende:
OMG zelda een 8.8 op Gamespot....![]()
![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 11:27 schreef Chanty87 het volgende:
Nou, onze poes is weer naar de dierenarts... En komt waarschijnlijk niet meer terug![]()
Ze had uiteindelijk toch kanker... Vanochtend toen ik 'r nog wilde aaien voordat ze wegging was d'r oog nog steeds ontstoken en heel vies, en d'r kin was ook nog heel vies... Het was uiteindelijk in d'r keel geloof ik, zat ook allemaal prut... Ze reageerde gewoon niet op de prednisol en antibiotica, dus het moet wel kwaadaardig zijn geweest.quote:
Hmm, misschien toch maar eens tijd om een ps3 te kaufen.quote:Op maandag 20 november 2006 17:23 schreef Roi het volgende:
wtf iemand heeft van zijn PS3 echt een grill gemaakt!
De photoshop van toen vlak na de e3
[afbeelding]
De grill
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.therealps3grill.com/ps3grillpics.htm
quote:Op maandag 20 november 2006 17:23 schreef Roi het volgende:
wtf iemand heeft van zijn PS3 echt een grill gemaakt!
De photoshop van toen vlak na de e3
[afbeelding]
De grill
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.therealps3grill.com/ps3grillpics.htm
Erm het gaat over games, iddqd en idkfa zijn cheats voor doomquote:
oudquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:31 schreef Poit het volgende:
Wiiiii
When you're a kid and you want to go Wii, but u aint got drugs yet..
You hold out for your life, you hold out for your little... Gonads.... and strife, Gonads and strife, Gonads and strife, Gonads and strife
nueacken?quote:Op dinsdag 21 november 2006 07:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
goedemorgen
Neh.quote:
Curb stompquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:25 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Om in de stijl van de OP te posten:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In die korte tijd die ik op FOK zit heb ik volgens mij toch meer bereiktquote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:45 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
In die korte tijd die ik op FOK zit heb ik volgens mij toch meer bereikt
En voor die tijd dat ik op FOK zat had ik het te druk met andere fora
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:45 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Was IK maar zo kick....quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:45 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:38 schreef -Dries- het volgende:
Waarom heet iedereen in GAM Gijs?
Bash.orgquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:15 schreef Platina het volgende:
<cassius_clay13> so I was with my friend bryan the other night in a bar
<cassius_clay13> well he got really drunk and said he was gonna puke
<cassius_clay13> so i helped him walk to the toilet
<cassius_clay13> all the stalls were occupied
<emoti_conartist> lo
l<cassius_clay13> bryan is a rugby player... so a big guy
<cassius_clay13> so he fucking KICKS one of the stall doors open
<cassius_clay13> and there's this guy in there taking a shit
<emoti_conartist> hahahahahaha
<cassius_clay13> and bryan throws up ALL OVER HIM
<cassius_clay13> then (this is genius) bryan thinks 'oh shit... if i were taking a shit and someone came in and was sick all over me, i'd want to fuck him up... so i'd better hit him first'
<cassius_clay13> so he fucking SMACKS this guy in the face
<cassius_clay13> and runs away
<cassius_clay13> imagine being that guy... WORST NIGHT OUT EVER
De aanwezige GAM SCertjes zijn niet onder de indruk van stoere pietpraat.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:40 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
De oude elite is weer eens bang voor vernieuwing
Geyl, ik ga kijken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:56 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb net te horen gekregen dat ik morgenavond moet werken. Bij m'n werk heeft zo EenNL van Marco Pastors die verkiezingsshit enzo die elke partij doet, dus misschien kom op tv!
Komt ie er nu pas achter!quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:28 schreef Platina het volgende:
[..]
verrek jij bent Dries van cubezone :![]()
Xboxworld, maar dan anders.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:31 schreef mordradead het volgende:
Wat is cubezone?
Jammer dat Pussydeluxe er niet bij staat, zo van :quote:Op woensdag 22 november 2006 13:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
Fok! voor FOK crew veiling!!
Als er nou GAM' ers bij stonden....
Een beetje een kutsitequote:Op woensdag 22 november 2006 13:31 schreef mordradead het volgende:
Wat is cubezone?
Klinkt kut.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:47 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Een beetje zoals cubezone, maar dan anders
IK WIL MET HANSJE UIT!1!!quote:Op woensdag 22 november 2006 13:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
Fok! voor FOK crew veiling!!
Als er nou GAM' ers bij stonden....
Helaasch, ik ben geen crewquote:
Helaasch, MMaRsu komt niet meer in de SC (zegtie).quote:Op woensdag 22 november 2006 15:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jammer dat Pussydeluxe er niet bij staat, zo van :
"Stort je geld op mijn rekening en je wacht gegarandeert een hele middag op een treinstation!"
Stiekem lurkt ie nog wel.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:37 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Helaasch, MMaRsu komt niet meer in de SC (zegtie).
Wie?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:37 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Helaasch, MMaRsu komt niet meer in de SC (zegtie).
Zit je nog op het xsorbit forum te kijken dan?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:53 schreef Platina het volgende:
en dr word al in eeuwen niet meer in gepost?
Ach man, je bent zowat aanhangcrewquote:
HAHAHAquote:Op donderdag 23 november 2006 00:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ach man, je bent zowat aanhangcrew
Dus jij hebt er ook van genoten gisteravond? goed om te horenquote:Op donderdag 23 november 2006 00:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ach man, je bent zowat aanhangcrew
Splinter cellquote:Op donderdag 23 november 2006 08:11 schreef masterdave het volgende:
Wat is SC?
StarCraft.quote:
DOE IS RUSTIG!quote:Op donderdag 23 november 2006 15:13 schreef Roi het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand.
zo af en toe, maar als de laatste post in subfora meer dan 10 dagen oud zijn dan pas ik om verder te klikkenquote:Op woensdag 22 november 2006 18:55 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Zit je nog op het xsorbit forum te kijken dan?
we zijn al een jaar geleden verhuisd man -_-quote:Op donderdag 23 november 2006 17:41 schreef Platina het volgende:
[..]
zo af en toe, maar als de laatste post in subfora meer dan 10 dagen oud zijn dan pas ik om verder te klikken![]()
KOM DAN!!!quote:Op donderdag 23 november 2006 13:26 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemiddag beste GAM SC'ertjes van me.
School is tof, lekker ruzie maken.
Kijk nou uit jonge! ik trap je been zo kapot!quote:
Ik weet waar je huis woont.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kijk nou uit jonge! ik trap je been zo kapot!
Mooi zo, dan trap ik hier je been wel kapot dan kan je naar huis kruipenquote:
maar! maar! maar! hij begon!quote:Op donderdag 23 november 2006 19:38 schreef Laniboekje het volgende:
Jongetjes, gedraag jullie eens!
Ok sorry, zijn we dan nu weer vriendjes?quote:
Nee.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ok sorry, zijn we dan nu weer vriendjes?
hmz, jouw been is saai, die is al kapotquote:
Gelukkig kan je niet tellen.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hmz, jouw been is saai, die is al kapot
Nee das zeg maar meervoud, en ik ben geen vrouw (shocking)quote:Op donderdag 23 november 2006 19:48 schreef Egamer het volgende:
Vriendinnetjes denk ik.
quote:Op donderdag 23 november 2006 19:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Gelukkig kan je niet tellen.
Chanty!quote:Op donderdag 23 november 2006 19:57 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Schavuit!
quote:Op donderdag 23 november 2006 20:00 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik kom je even redden verwennen![]()
Doe es lief.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Al was er actie, dan zou jij het nog niet mee mogen maken.
Je moet mij redden juist!quote:
Oei, neem me mee naar het keldertje.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het is juist niet de bedoeling dat ik lief ga doen voor jou.
Nee, want dan zou ik iets doen wat je wel leuk vindt. En dat hoort niet bij niet-lieve dingen.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Oei, neem me mee naar het keldertje.
![]()
![]()
![]()
Bert en Ernie's Slaapverhalen vertellen?quote:Op donderdag 23 november 2006 20:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, want dan zou ik iets doen wat je wel leuk vindt. En dat hoort niet bij niet-lieve dingen.
Dat zou ook iets zijn wat hij leuk zou vinden, dus dat valt ook al af.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:21 schreef Egamer het volgende:
[..]
Bert en Ernie's Slaapverhalen vertellen?
quote:Op donderdag 23 november 2006 22:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat zou ook iets zijn wat hij leuk zou vinden, dus dat valt ook al af.
Jij pijpt bierglazenquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:18 schreef Poit het volgende:
DAMN!!! Is er eindelijk wat leuks in de SC aan de hand mis ik het weer....
Ben trouwens niet zo agressief als ik er uit zie heur!! Testosteron is voor heaumeaux!!![]()
Bier was wel lekker vandaag trouwens... Zo maar even lekker kneiterhard Lyneerd Skynerd luisteren met Freebird... Ouwe lullenmuziek.. heeeeeerlijk![]()
En dan.. Snaveltjes dicht en oogjes toe.. Welstrusten!
Is het enige talent wat ik heb.. Laat me nouquote:
*fap fap fap*quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Is het enige talent wat ik heb.. Laat me nou
Ik weet nou niet of dat helemaal een spel is voor mij Bernie... Ik kan overigens nog steeds niet online met mijn DS enzo. Mijn DSje verzamelt een beetje stof aangezien ik FFV in mijn GBA en KH2 in mijn PS2 heb zitten.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:06 schreef RaymanNL het volgende:
Lani, jij moet nog steeds ACWW halen, ik wil koffie met jou drinken![]()
Arm dingquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of dat helemaal een spel is voor mij Bernie... Ik kan overigens nog steeds niet online met mijn DS enzo. Mijn DSje verzamelt een beetje stof aangezien ik FFV in mijn GBA en KH2 in mijn PS2 heb zitten.
![]()
Zet dat maar uit je hoofd. Lani is zo'n chick die van alles beloofd en dan niets nakomt en daarmee je hart breektquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:06 schreef RaymanNL het volgende:
Lani, jij moet nog steeds ACWW halen, ik wil koffie met jou drinken![]()
Maar met FFV ben ik al erg ver en KH2 ook al over de helft van het spel! Dus mijn DSje krijgt zeer binnenkort weer de liefde die het verdient!quote:
Ohja.. Roy.. over 9 december he?......quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zet dat maar uit je hoofd. Lani is zo'n chick die van alles beloofd en dan niets nakomt en daarmee je hart breekt
Wat is er met 9 decemberquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:10 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ohja.. Roy.. over 9 december he?......
quote:
Wiikend!quote:
Dat is al op 8 decemberquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Dat zou jij toch wel moeten weten Bernie? Dan speelt iedereen de Wii-controller naar de kloten!
Zie mijn profiel.quote:
Ik en een Wii?quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat is al op 8 december
Ga jij dan naar Roy toe ofzoGa jij uberhauft een Wii halen lani?
OMGWTF JARIG!quote:
Ik ben nog nooit vergeten dat jij op 11 maart jarig bentquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
OMGWTF JARIG!
Alvast gefeliciteerd. Ik ga dat 9 dec opzekers vergeten![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit vergeten dat jij op 11 maart jarig bentTegelijk met de DS launch in 2005
![]()
Goed hehquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eén van de weinige GAM users die het weet
Ik weet het ook!quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maakt niet uit waarom je het weet. ALS je het maar weet
Ik weet het van jou niet, tis of de 6e of de 8equote:Op vrijdag 24 november 2006 11:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik weet het ook!
![]()
Moet altijd wel even nadenken...
quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet het van jou niet, tis of de 6e of de 8eIk gok op 6.
Ik hoop dat je het nu nooit meer zult vergetenquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
17 juni Bernie. Maar dat moest ik opzoeken
Verkeerd gegokt dusquote:
8 juliquote:
Bernie weet het tenminste wel!quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
8 juli
En dat ga ik nu ook niet meer vergeten, want dat is een week naar me moeders verjaardag
wel net gespiekt hoorquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bernie weet het tenminste wel!
![]()
![]()
![]()
idd, dat is veel belangrijker dan verjaardagenquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
Laten we een verjaardagsconsole-launch-kalender maken.![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
Iedereen weet dat Lani ergens in april jarig is.
Trouwen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
idd, dat is veel belangrijker dan verjaardagen![]()
[slijm] Op die van lani na![]()
![]()
[/slijm]
Hoe vaak ben jij al getrouwd?quote:
Nog nooit. De mannen rennen altijd weg als ik net op het punt sta om 'Ja' te zeggen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jij al getrouwd?
Je bent gewoon te veeleisend !quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nog nooit. De mannen rennen altijd weg als ik net op het punt sta om 'Ja' te zeggen.
Mannen...![]()
Wat is er nou veeleisend aan 12 miljoen euro en een New Mini Cooper?!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je bent gewoon te veeleisend !
Vrouwen zijn gewoon te verwend. Emancipatie mijn kont. Ze moeten terug aan de keukenketting.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je bent gewoon te veeleisend !
Ja baasquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat heb ik met Roy te maken en hij met mij? Heulemaol niets! Trouwen dus.
*arghhh.... boem, boem..... *quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mini Cooper![]()
Ingrid op de weg*vroem, vroem, race, race*
Join the SD-side.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik sta toch een beetje aan de kant van SD hier hoor!
Als je dr beter leert kennen zie je wel in dat je er niet veel aan hebt. SD is het al met me eens en ook GD zal dat kunnen bevestigen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:06 schreef RaymanNL het volgende:
Roy, ik zit nu al onder plak bij laniHelp
![]()
Ik had ook niets anders van je verwacht, zwakkeling!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik sta toch een beetje aan de kant van SD hier hoor!
That makes two! Mahahaha!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:06 schreef RaymanNL het volgende:
Roy, ik zit nu al onder plak bij laniHelp
![]()
You wish!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je dr beter leert kennen zie je wel in dat je er niet veel aan hebt. SD is het al met me eens en ook GD zal dat kunnen bevestigen.
Wie is die ander slachtoffer?quote:
Roy! Want stiekem doet hij wel stoer, maar op MSN smeekt hij me om met hem te trouwen i.p.v. met Bernie.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Wie is die ander slachtoffer?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh noes! De macht stijgt dr naar dr hoofd. Snel!
Het zijn ook leugens!quote:
Wat heb ik er nou weer mee te maken?quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je dr beter leert kennen zie je wel in dat je er niet veel aan hebt. SD is het al met me eens en ook GD zal dat kunnen bevestigen.
We hebben je nodig in de strijd tegen Laniquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wat heb ik er nou weer mee te maken?
Dat is geen keus man!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We hebben je nodig in de strijd tegen LaniDus kies maar. Roy en SD of Lani.
Zwakkeling.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat is geen keus man!
Lani ik sta achter je zeg maar
Zoals het hoort! Anders had je ruzie, jeweet!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat is geen keus man!
Lani ik sta achter je zeg maar
Blijf jij maar thuis dan!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bring it on, 2 tegen 2!
Ik ben Lani, GD is een Ninja. Dat zegt genoeg, wij winnen!
quote:
Overdag niet jonge, dan ga je gewoon op in de menigte, vaak zat langs targets gelopen zonder dat ze het doorhebbenquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ninja's![]()
Kleine mannetjes met een grote mond die te bang zijn dat ze herkend worden en zich daarom wikkelen in een zwarte doek.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Blijf jij maar thuis dan!
Ik vermoord ze wel in hun slaap, zoals een echte ninja
Ohw kut jaquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
En aangezien jij met mij getrouwd bent, sta jij ook aan mijn kant. Dan winnen we al helemaal van Roy en SD![]()
Dan mag jij het Gif samen stellen, eukeuh?quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Ik wil tenminste verantwoordelijk zijn voor Roy zijn dood.
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dan mag jij het Gif samen stellen, eukeuh?
Ah kettingzagen zijn ook 14.gif, deal!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nee.
Ik wil veel bloed zien e.d. Dus ik leen jouw kettingzaag.
![]()
Nee, afgesproken!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ah kettingzagen zijn ook 14.gif, deal!
Ideeën voor jouquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nee.
Ik wil veel bloed zien e.d. Dus ik leen jouw kettingzaag.
![]()
Dan moet je deel drie maar zienquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Heb ik al gezien! Dat is nog te soft voor woorden.
Kom eensch met kwaliteits films manquote:
Dat is Saw.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kom eensch met kwaliteits films man
Of wat zeg ik.. Saw I was ook al zwak!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ieder deel dat na Saw I is gekomen, is zwak.
Overrated kut B filmquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Of wat zeg ik.. Saw I was ook al zwak!
Slotje, kutfilmquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:44 schreef RaymanNL het volgende:
NouIk ga vanmiddag trouwens Borat kijken, is dat nog wat
![]()
Kiss Kiss Bang Bangquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
kut
Noem jij dan is een kwaliteits film![]()
Doei Lanikoekjequote:Op vrijdag 24 november 2006 12:53 schreef Laniboekje het volgende:
Zeau, het was weer leuk om vervelend te doen in de SC. Nu ga ik KH2 gamen.
Mond!quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:52 schreef Roi het volgende:
GD is Dom...
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:05 schreef Laniboekje het volgende:
Lief voor elkaar blijven he?
quote:Op donderdag 23 november 2006 20:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het is juist niet de bedoeling dat ik lief ga doen voor jou.
Smoesjes!quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ooit gehoord van moodswings die vrouwen zo af en toe kunnen hebben?
Ik ben in een kerstsfeer, dan moet iedereen aardig tegen elkaar gaan doen etc. Wereldvrede e.d. Jeweet. Jij hebt overigens jouw oude kerstavatar ook al van stal gehaald zie ik?quote:
Het komt gewoon door mijn kerstavatar Vond je al zo agressief, maar dat kwam door die GoW-avatar.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:19 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ben in een kerstsfeer, dan moet iedereen aardig tegen elkaar gaan doen etc. Wereldvrede e.d. Jeweet. Jij hebt overigens jouw oude kerstavatar ook al van stal gehaald zie ik?
Nee hoor. Ik ben van nature gewoon een agressief persoon, met milde momenten zo af en toe. Als ik aan Kerst denk bijvoorbeeld, want dat zijn toffe feestdagen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het komt gewoon door mijn kerstavatar Vond je al zo agressief, maar dat kwam door die GoW-avatar.![]()
As ifquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben van nature gewoon een agressief persoon, met milde momenten zo af en toe. Als ik aan Kerst denk bijvoorbeeld, want dat zijn toffe feestdagen.
Zullen we samen kerst vieren?quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben van nature gewoon een agressief persoon, met milde momenten zo af en toe. Als ik aan Kerst denk bijvoorbeeld, want dat zijn toffe feestdagen.
Echt! Ik zweer het!quote:
Nope.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:33 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zullen we samen kerst vieren?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |