Komt ie er nu pas achter!quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:28 schreef Platina het volgende:
[..]
verrek jij bent Dries van cubezone :![]()
Xboxworld, maar dan anders.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:31 schreef mordradead het volgende:
Wat is cubezone?
Jammer dat Pussydeluxe er niet bij staat, zo van :quote:Op woensdag 22 november 2006 13:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
Fok! voor FOK crew veiling!!
Als er nou GAM' ers bij stonden....
Een beetje een kutsitequote:Op woensdag 22 november 2006 13:31 schreef mordradead het volgende:
Wat is cubezone?
Klinkt kut.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:47 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Een beetje zoals cubezone, maar dan anders
IK WIL MET HANSJE UIT!1!!quote:Op woensdag 22 november 2006 13:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
Fok! voor FOK crew veiling!!
Als er nou GAM' ers bij stonden....
Helaasch, ik ben geen crewquote:
Helaasch, MMaRsu komt niet meer in de SC (zegtie).quote:Op woensdag 22 november 2006 15:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jammer dat Pussydeluxe er niet bij staat, zo van :
"Stort je geld op mijn rekening en je wacht gegarandeert een hele middag op een treinstation!"
Stiekem lurkt ie nog wel.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:37 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Helaasch, MMaRsu komt niet meer in de SC (zegtie).
Wie?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:37 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Helaasch, MMaRsu komt niet meer in de SC (zegtie).
Zit je nog op het xsorbit forum te kijken dan?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:53 schreef Platina het volgende:
en dr word al in eeuwen niet meer in gepost?
Ach man, je bent zowat aanhangcrewquote:
HAHAHAquote:Op donderdag 23 november 2006 00:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ach man, je bent zowat aanhangcrew
Dus jij hebt er ook van genoten gisteravond? goed om te horenquote:Op donderdag 23 november 2006 00:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ach man, je bent zowat aanhangcrew
Splinter cellquote:Op donderdag 23 november 2006 08:11 schreef masterdave het volgende:
Wat is SC?
StarCraft.quote:
DOE IS RUSTIG!quote:Op donderdag 23 november 2006 15:13 schreef Roi het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand.
zo af en toe, maar als de laatste post in subfora meer dan 10 dagen oud zijn dan pas ik om verder te klikkenquote:Op woensdag 22 november 2006 18:55 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Zit je nog op het xsorbit forum te kijken dan?
we zijn al een jaar geleden verhuisd man -_-quote:Op donderdag 23 november 2006 17:41 schreef Platina het volgende:
[..]
zo af en toe, maar als de laatste post in subfora meer dan 10 dagen oud zijn dan pas ik om verder te klikken![]()
KOM DAN!!!quote:Op donderdag 23 november 2006 13:26 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemiddag beste GAM SC'ertjes van me.
School is tof, lekker ruzie maken.
Kijk nou uit jonge! ik trap je been zo kapot!quote:
Ik weet waar je huis woont.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kijk nou uit jonge! ik trap je been zo kapot!
Mooi zo, dan trap ik hier je been wel kapot dan kan je naar huis kruipenquote:
maar! maar! maar! hij begon!quote:Op donderdag 23 november 2006 19:38 schreef Laniboekje het volgende:
Jongetjes, gedraag jullie eens!
Ok sorry, zijn we dan nu weer vriendjes?quote:
Nee.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ok sorry, zijn we dan nu weer vriendjes?
hmz, jouw been is saai, die is al kapotquote:
Gelukkig kan je niet tellen.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hmz, jouw been is saai, die is al kapot
Nee das zeg maar meervoud, en ik ben geen vrouw (shocking)quote:Op donderdag 23 november 2006 19:48 schreef Egamer het volgende:
Vriendinnetjes denk ik.
quote:Op donderdag 23 november 2006 19:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Gelukkig kan je niet tellen.
Chanty!quote:Op donderdag 23 november 2006 19:57 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Schavuit!
quote:Op donderdag 23 november 2006 20:00 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik kom je even redden verwennen![]()
Doe es lief.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Al was er actie, dan zou jij het nog niet mee mogen maken.
Je moet mij redden juist!quote:
Oei, neem me mee naar het keldertje.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het is juist niet de bedoeling dat ik lief ga doen voor jou.
Nee, want dan zou ik iets doen wat je wel leuk vindt. En dat hoort niet bij niet-lieve dingen.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Oei, neem me mee naar het keldertje.
![]()
![]()
![]()
Bert en Ernie's Slaapverhalen vertellen?quote:Op donderdag 23 november 2006 20:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, want dan zou ik iets doen wat je wel leuk vindt. En dat hoort niet bij niet-lieve dingen.
Dat zou ook iets zijn wat hij leuk zou vinden, dus dat valt ook al af.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:21 schreef Egamer het volgende:
[..]
Bert en Ernie's Slaapverhalen vertellen?
quote:Op donderdag 23 november 2006 22:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat zou ook iets zijn wat hij leuk zou vinden, dus dat valt ook al af.
Jij pijpt bierglazenquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:18 schreef Poit het volgende:
DAMN!!! Is er eindelijk wat leuks in de SC aan de hand mis ik het weer....
Ben trouwens niet zo agressief als ik er uit zie heur!! Testosteron is voor heaumeaux!!![]()
Bier was wel lekker vandaag trouwens... Zo maar even lekker kneiterhard Lyneerd Skynerd luisteren met Freebird... Ouwe lullenmuziek.. heeeeeerlijk![]()
En dan.. Snaveltjes dicht en oogjes toe.. Welstrusten!
Is het enige talent wat ik heb.. Laat me nouquote:
*fap fap fap*quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Is het enige talent wat ik heb.. Laat me nou
Ik weet nou niet of dat helemaal een spel is voor mij Bernie... Ik kan overigens nog steeds niet online met mijn DS enzo. Mijn DSje verzamelt een beetje stof aangezien ik FFV in mijn GBA en KH2 in mijn PS2 heb zitten.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:06 schreef RaymanNL het volgende:
Lani, jij moet nog steeds ACWW halen, ik wil koffie met jou drinken![]()
Arm dingquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of dat helemaal een spel is voor mij Bernie... Ik kan overigens nog steeds niet online met mijn DS enzo. Mijn DSje verzamelt een beetje stof aangezien ik FFV in mijn GBA en KH2 in mijn PS2 heb zitten.
![]()
Zet dat maar uit je hoofd. Lani is zo'n chick die van alles beloofd en dan niets nakomt en daarmee je hart breektquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:06 schreef RaymanNL het volgende:
Lani, jij moet nog steeds ACWW halen, ik wil koffie met jou drinken![]()
Maar met FFV ben ik al erg ver en KH2 ook al over de helft van het spel! Dus mijn DSje krijgt zeer binnenkort weer de liefde die het verdient!quote:
Ohja.. Roy.. over 9 december he?......quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zet dat maar uit je hoofd. Lani is zo'n chick die van alles beloofd en dan niets nakomt en daarmee je hart breekt
Wat is er met 9 decemberquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:10 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ohja.. Roy.. over 9 december he?......
quote:
Wiikend!quote:
Dat is al op 8 decemberquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Dat zou jij toch wel moeten weten Bernie? Dan speelt iedereen de Wii-controller naar de kloten!
Zie mijn profiel.quote:
Ik en een Wii?quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat is al op 8 december
Ga jij dan naar Roy toe ofzoGa jij uberhauft een Wii halen lani?
OMGWTF JARIG!quote:
Ik ben nog nooit vergeten dat jij op 11 maart jarig bentquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
OMGWTF JARIG!
Alvast gefeliciteerd. Ik ga dat 9 dec opzekers vergeten![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit vergeten dat jij op 11 maart jarig bentTegelijk met de DS launch in 2005
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |