Goed hehquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eén van de weinige GAM users die het weet
Ik weet het ook!quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maakt niet uit waarom je het weet. ALS je het maar weet
Ik weet het van jou niet, tis of de 6e of de 8equote:Op vrijdag 24 november 2006 11:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik weet het ook!
![]()
Moet altijd wel even nadenken...
quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet het van jou niet, tis of de 6e of de 8eIk gok op 6.
Ik hoop dat je het nu nooit meer zult vergetenquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
17 juni Bernie. Maar dat moest ik opzoeken
Verkeerd gegokt dusquote:
8 juliquote:
Bernie weet het tenminste wel!quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
8 juli
En dat ga ik nu ook niet meer vergeten, want dat is een week naar me moeders verjaardag
wel net gespiekt hoorquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bernie weet het tenminste wel!
![]()
![]()
![]()
idd, dat is veel belangrijker dan verjaardagenquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
Laten we een verjaardagsconsole-launch-kalender maken.![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
Iedereen weet dat Lani ergens in april jarig is.
Trouwen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
idd, dat is veel belangrijker dan verjaardagen![]()
[slijm] Op die van lani na![]()
![]()
[/slijm]
Hoe vaak ben jij al getrouwd?quote:
Nog nooit. De mannen rennen altijd weg als ik net op het punt sta om 'Ja' te zeggen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jij al getrouwd?
Je bent gewoon te veeleisend !quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nog nooit. De mannen rennen altijd weg als ik net op het punt sta om 'Ja' te zeggen.
Mannen...![]()
Wat is er nou veeleisend aan 12 miljoen euro en een New Mini Cooper?!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je bent gewoon te veeleisend !
Vrouwen zijn gewoon te verwend. Emancipatie mijn kont. Ze moeten terug aan de keukenketting.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je bent gewoon te veeleisend !
Ja baasquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat heb ik met Roy te maken en hij met mij? Heulemaol niets! Trouwen dus.
*arghhh.... boem, boem..... *quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mini Cooper![]()
Ingrid op de weg*vroem, vroem, race, race*
Join the SD-side.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik sta toch een beetje aan de kant van SD hier hoor!
Als je dr beter leert kennen zie je wel in dat je er niet veel aan hebt. SD is het al met me eens en ook GD zal dat kunnen bevestigen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:06 schreef RaymanNL het volgende:
Roy, ik zit nu al onder plak bij laniHelp
![]()
Ik had ook niets anders van je verwacht, zwakkeling!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik sta toch een beetje aan de kant van SD hier hoor!
That makes two! Mahahaha!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:06 schreef RaymanNL het volgende:
Roy, ik zit nu al onder plak bij laniHelp
![]()
You wish!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je dr beter leert kennen zie je wel in dat je er niet veel aan hebt. SD is het al met me eens en ook GD zal dat kunnen bevestigen.
Wie is die ander slachtoffer?quote:
Roy! Want stiekem doet hij wel stoer, maar op MSN smeekt hij me om met hem te trouwen i.p.v. met Bernie.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Wie is die ander slachtoffer?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh noes! De macht stijgt dr naar dr hoofd. Snel!
Het zijn ook leugens!quote:
Wat heb ik er nou weer mee te maken?quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je dr beter leert kennen zie je wel in dat je er niet veel aan hebt. SD is het al met me eens en ook GD zal dat kunnen bevestigen.
We hebben je nodig in de strijd tegen Laniquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wat heb ik er nou weer mee te maken?
Dat is geen keus man!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We hebben je nodig in de strijd tegen LaniDus kies maar. Roy en SD of Lani.
Zwakkeling.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat is geen keus man!
Lani ik sta achter je zeg maar
Zoals het hoort! Anders had je ruzie, jeweet!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat is geen keus man!
Lani ik sta achter je zeg maar
Blijf jij maar thuis dan!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bring it on, 2 tegen 2!
Ik ben Lani, GD is een Ninja. Dat zegt genoeg, wij winnen!
quote:
Overdag niet jonge, dan ga je gewoon op in de menigte, vaak zat langs targets gelopen zonder dat ze het doorhebbenquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ninja's![]()
Kleine mannetjes met een grote mond die te bang zijn dat ze herkend worden en zich daarom wikkelen in een zwarte doek.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Blijf jij maar thuis dan!
Ik vermoord ze wel in hun slaap, zoals een echte ninja
Ohw kut jaquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
En aangezien jij met mij getrouwd bent, sta jij ook aan mijn kant. Dan winnen we al helemaal van Roy en SD![]()
Dan mag jij het Gif samen stellen, eukeuh?quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Ik wil tenminste verantwoordelijk zijn voor Roy zijn dood.
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dan mag jij het Gif samen stellen, eukeuh?
Ah kettingzagen zijn ook 14.gif, deal!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nee.
Ik wil veel bloed zien e.d. Dus ik leen jouw kettingzaag.
![]()
Nee, afgesproken!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ah kettingzagen zijn ook 14.gif, deal!
Ideeën voor jouquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nee.
Ik wil veel bloed zien e.d. Dus ik leen jouw kettingzaag.
![]()
Dan moet je deel drie maar zienquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Heb ik al gezien! Dat is nog te soft voor woorden.
Kom eensch met kwaliteits films manquote:
Dat is Saw.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kom eensch met kwaliteits films man
Of wat zeg ik.. Saw I was ook al zwak!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ieder deel dat na Saw I is gekomen, is zwak.
Overrated kut B filmquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Of wat zeg ik.. Saw I was ook al zwak!
Slotje, kutfilmquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:44 schreef RaymanNL het volgende:
NouIk ga vanmiddag trouwens Borat kijken, is dat nog wat
![]()
Kiss Kiss Bang Bangquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
kut
Noem jij dan is een kwaliteits film![]()
Doei Lanikoekjequote:Op vrijdag 24 november 2006 12:53 schreef Laniboekje het volgende:
Zeau, het was weer leuk om vervelend te doen in de SC. Nu ga ik KH2 gamen.
Mond!quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:52 schreef Roi het volgende:
GD is Dom...
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:05 schreef Laniboekje het volgende:
Lief voor elkaar blijven he?
quote:Op donderdag 23 november 2006 20:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het is juist niet de bedoeling dat ik lief ga doen voor jou.
Smoesjes!quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ooit gehoord van moodswings die vrouwen zo af en toe kunnen hebben?
Ik ben in een kerstsfeer, dan moet iedereen aardig tegen elkaar gaan doen etc. Wereldvrede e.d. Jeweet. Jij hebt overigens jouw oude kerstavatar ook al van stal gehaald zie ik?quote:
Het komt gewoon door mijn kerstavatar Vond je al zo agressief, maar dat kwam door die GoW-avatar.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:19 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ben in een kerstsfeer, dan moet iedereen aardig tegen elkaar gaan doen etc. Wereldvrede e.d. Jeweet. Jij hebt overigens jouw oude kerstavatar ook al van stal gehaald zie ik?
Nee hoor. Ik ben van nature gewoon een agressief persoon, met milde momenten zo af en toe. Als ik aan Kerst denk bijvoorbeeld, want dat zijn toffe feestdagen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het komt gewoon door mijn kerstavatar Vond je al zo agressief, maar dat kwam door die GoW-avatar.![]()
As ifquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben van nature gewoon een agressief persoon, met milde momenten zo af en toe. Als ik aan Kerst denk bijvoorbeeld, want dat zijn toffe feestdagen.
Zullen we samen kerst vieren?quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben van nature gewoon een agressief persoon, met milde momenten zo af en toe. Als ik aan Kerst denk bijvoorbeeld, want dat zijn toffe feestdagen.
Echt! Ik zweer het!quote:
Nope.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:33 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zullen we samen kerst vieren?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |