Dat ziet er echt niet uitquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:37 schreef Badabingea het volgende:
Jawel, maar je ziet zelf toch ook wel dat het niet echt heel super is.
Er zijn een heleboel kits die echt mooi zijn qua kleuren en alles, maar Ajax heeft gewoon de standaard nog.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is inderdaad idioot lelijkquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat ziet er echt niet uit. Je hebt het veld en daar plakken ze wat spelers op
Jawel, maar niet alle vaardigheden. Als je op growth information klikt zie je wat er precies omhoog is gegaan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Een als ze 100 hebben bereikt wil niet per definitie zeggen, dat de stats omhoog gaan.
Welk van die drie balkjes is dat?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:41 schreef Merson het volgende:
Hoe krijg je de moraal hoog in Manager Mode? Ze blijven maar zeuren, terwijl ik gewoon goed presteer.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:57 schreef PrinceSL het volgende:
net online:
[afbeelding]
Aan het aantal slidings te merken dat de tegenstander die met Barca speelde in de 90ste minuut maakte, vond hij het niet zo leuk![]()
Heerlijk om zo te winnen![]()
De bovenste volgens mij 'Chemistry'. Iig dat is de laagste en krijg vaak mediavragen over de slechte moraal.quote:
Nog nooit geprobeerd, lukt me ook niet, ik val te graag aanquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Mja die blessure tijd is ook triest ja. Als er nog 1 minuut bij komt kun je als je de bal laag en uit het midden houdt nog MINSTENS 5 minuten doorgaan
Klopt nietquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:24 schreef jna het volgende:
Klopt het dat als je het spel gedownload hebt, dat je dan niet kan hosten bij direct-ip?
Heb jij die screenshot zo donker gemaakt of ziet jou beeldscherm er zo uit?quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:21 schreef Burbo het volgende:
[[url=http://xs308.xs.to/xs308/06421/4x2.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Mooi verdeeld.![]()
In Heerenveens tactiek zit een bug, je kan gewoon recht door de verdediging lopen.. ik won zelf ook met 10-2 met Feyenoord..quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:21 schreef Burbo het volgende:
[[url=http://xs308.xs.to/xs308/06421/4x2.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Mooi verdeeld.![]()
je moet hem updatenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:33 schreef Lurtt1 het volgende:
op de PS2 iig niet bij mij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |