geweldig en 10x zo goed als op alle andere platformenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoe is de demo op de 360?
Ben hem nu aan het downloaden..
ik ookquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:25 schreef PrinceSL het volgende:
Of de bal gaat naast maar het tis toch een goal
Tja, heerlijk, die fifa bugs
Edit: oja, kunnen jullie xboxers trouwens een een foto van ingame beelden maken ofzo? Ik ben zo benieuwd of het er nu echt zo mooi uitziet als op de filmpjes!![]()
Iemand host en de andere connect met diegene die host door het ip adrs in te typen van diegene die host.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:43 schreef Vivoex het volgende:
Hey kan iemand me ff uitleggen hoe je online kan spelen via DirectIP?
Heb je er screens van?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:08 schreef Badabingea het volgende:
Is er al een nieuwe kit voor Ajax, want die standaard ziet er niet uit.
Vind het wel meevallen. Ik ken het nieuwe ajax-tenue niet precies, maar dat toch al jaren? Dat het shirt van vorig seizoen erin staat? Behalve natuurlijk de clubs als Barca, Chelsea, ManU etc. hebben alle clubs het shirt van het voorgaande jaar. (dacht ik)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:37 schreef Badabingea het volgende:
Jawel, maar je ziet zelf toch ook wel dat het niet echt heel super is.
Er zijn een heleboel kits die echt mooi zijn qua kleuren en alles, maar Ajax heeft gewoon de standaard nog.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op die fietsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:56 schreef Badabingea het volgende:
Ik bedoel dat in het spel het er niet uitziet. Bijv. het shirt van Barca, die hebben ze met een kit echt heel vet gemaakt, maar dit is gewoon zo standaard. De kleuren van het Barca shirt zijn ook veel feller.
Dat bedoel ik ermee te zeggen!![]()
Ea fokt idd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:02 schreef TerroRobbie het volgende:
online spelen ligt er bij mij uit???
Jupiler leaguequote:Op maandag 9 oktober 2006 21:24 schreef FritsFlits het volgende:
Zit de Gouden Gids divisie of what ever er in?
Inderdaad.. heb gister fifa op de pc gespeeld en daarna de demo op de 360. Gewoon een wereld van verschil. Alsof ik op mijn pc fifa 97 heb zitten spelen en daarna op de 360 de 21e eeuw binnen stapte!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
geweldig en 10x zo goed als op alle andere platformen
zowel grafisch als gameplay
Nee. Wat moet iedereen trouwens met het nederlands elftal? Ga dan WC2006 spelenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:13 schreef Maikalo het volgende:
Ik heb hem nog niet gespeeld. Maar zit het NL elftal er tussen?
Volg deze sitequote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand welke poorten ik moet openzetten in m'n Router voor direct IP play?
Thanks.
Thanks!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:37 schreef jna het volgende:
[..]
Volg deze site![]()
http://www.portforward.com/cports.htm
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |