Misschien als je het heel onopvallend in dit topic post.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en nu mag ik het niet meer proberen?.
Kwam vandaag ook weer eens voorbij in het 360 topic. De gamescrew ging er achteraan als het goed isquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:02 schreef lordteddybeer het volgende:
Ik heb nog steeds niet mijn Table Tennis shirt binnen van het GAM Table Tennis Tournament.
Zijn die nog niet verstuurd, of is er bij mij iets fout gegaan?
Begin deze melding eigenlijk wel zat te worden in GAM, niemand gaat die plaatjes verkleinen en opnieuw ergens uploaden dus hij lijkt me een beetje loos hierquote:Deze afbeelding is 1280 * 720 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.
Het is een standaard forum-melding he. Die kunnen we niet zomaar uitschakelen voor GAMquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:23 schreef Tain het volgende:
Begin deze melding eigenlijk wel zat te worden in GAM, niemand gaat die plaatjes verkleinen en opnieuw ergens uploaden dus hij lijkt me een beetje loos hier
Nee hoor, ook GAM users zouden (eigenlijk) moeten thumbnailen. Daar is het voor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
*eens met Tain
Voor GAM users is het juist WEL fijn als je grote screens post
Ach de hele template voor GAM kan anders worden gemaakt als ze willen en deze melding eruit slopen moet op zich niet zo heel veel werk zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:28 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het is een standaard forum-melding he. Die kunnen we niet zomaar uitschakelen voor GAM
Als je moet gaan thumbnailen dan denk ik dat er nog heel weinig screens gepost gaan wordenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee hoor, ook GAM users zouden (eigenlijk) moeten thumbnailen. Daar is het voor.
Oh, vast wel, maar als moderetor kunnen we dat niet zomaar veranderen. Als je echt problemen hebt met deze melding iedere keer dan denk ik dat je hiervoor beter in Feedback terecht kunt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:22 schreef Tain het volgende:
Ach de hele template voor GAM kan anders worden gemaakt als ze willen en deze melding eruit slopen moet op zich niet zo heel veel werk zijn
Zo groot zijn de meeste plaatjes ook weer niet in bestandsgrote en ze worden door de fok template automatisch verkleind, maar ik open zo wel een topic in FB.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
Oh, vast wel, maar als moderetor kunnen we dat niet zomaar veranderen. Als je echt problemen hebt met deze melding iedere keer dan denk ik dat je hiervoor beter in Feedback terecht kunt.
Ik persoonlijk stel het overigens wel op prijs als users grote plaatjes thumbnailen, wat een kleine moeite is.
een Wii-topic?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:02 schreef Megalomaniac het volgende:
Mysterieus fenomeen: Spook TT
[Wii 104] iiW
WTF is dit?
We weten allemaal dat als de Wii-topics alleen maar zouden bestaan uit zinvolle ontopic reacties we nu hooguit nog maar bij deel 30 zouden zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:03 schreef Cheiron het volgende:
Kunnen de offtopic, slowchat, spellingzeikerige eikels aub uit het Wii topic worden gebonjourd. Het is al geen hoogstaande reeks, maar op deze manier blijft er niks leuks van over..
Ja hoor. Hoezo?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:31 schreef Tain het volgende:
Leven er nog wel modjes?
Dat jullie nog maar zo weinig mee postenquote:
ach joh doe chill de vakantie is net afgelopenquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat jullie nog maar zo weinig mee posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |