abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40027622
ik wou dus graag de release date weten of verwachte release date aangezien ik het niet vind via google, sommige zeggen eind augustus

De game speelt zich af in een Lord of the Rings stijl mythische wereld waarin een aantal helden oorlogen uitvecht samen met een leger. Dat leger is alleen weinig belangrijk, het doel is in je eentje de honderden vijanden te lijf gaan en zo hoog mogelijke combo's scoren. Ook zul je je character kunnen upgraden met nieuwe items die door het spel te vinden zijn.

Ninety-Nine Nights wordt in september verwacht voor de Xbox 360.

Trailer

[ Bericht 40% gewijzigd door peristilius op 25-07-2006 23:55:04 ]
pi_40029933
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 22:42 schreef Die4iT het volgende:
ik wou dus graag de release date weten of verwachte release date aangezien ik het niet vind via google, sommige zeggen eind augustus
Eind augustus in de VS. Ik denk september/oktober in Europa.
pi_40030529
pi_40038744
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 23:40 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Eind augustus in de VS. Ik denk september/oktober in Europa.
Tenzij we een wonder meemaken en we een gelijktijdige release krijgen. (Wishful thinking)
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_40038840
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 08:53 schreef Morthill het volgende:

[..]

Tenzij we een wonder meemaken en we een gelijktijdige release krijgen. (Wishful thinking)
Soms word ik een beetje moe van de conservativiteit op commercieel gebied van Japanse developers. Maar dat is meer omdat wij altijd met een pijnlijk achterwerk rondlopen omdat wij diegenen zijn die hard genaaid worden, keer op keer.
pi_40038863
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 09:00 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Soms word ik een beetje moe van de conservativiteit op commercieel gebied van Japanse developers. Maar dat is meer omdat wij altijd met een pijnlijk achterwerk rondlopen omdat wij diegenen zijn die hard genaaid worden, keer op keer.
Het heeft weinig met Japanse developers te maken eigenlijk, de uitgever van de game is Microsoft Game Studios.
pi_40038902
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 09:01 schreef Morthill het volgende:

[..]

Het heeft weinig met Japanse developers te maken eigenlijk, de uitgever van de game is Microsoft Game Studios.
En die riepen hard dat alle regios gelijk behandeld zouden worden. Maar zij doen de vertaling van die game niet....

Bah, er is een zondebok nodig.
  zondag 23 juli 2006 @ 17:58:35 #8
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_40108233
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 22:42 schreef Die4iT het volgende:
kijk op www.tothegame.com die hebben meestal de juiste datum
in dit geval 1 september 2006, kan nog veranderen
Voortaan voor dit soort vragen naar het juiste topic gaan en geen nieuw topic aanmaken
hier dus :
Xbox 360 deel 115 : Deze topic is echt gaaf

slotje
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_40108860
quote:
Op zondag 23 juli 2006 17:58 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

kijk op www.tothegame.com die hebben meestal de juiste datum
in dit geval 1 september 2006, kan nog veranderen
Voortaan voor dit soort vragen naar het juiste topic gaan en geen nieuw topic aanmaken
hier dus :
Xbox 360 deel 115 : Deze topic is echt gaaf

slotje
doe ff niet zo triest man

[WoW] De echte maandelijkse prijs?
[Xbox 360] Muziek kopieren naar harde schijf?
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_40110686
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 09:04 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

En die riepen hard dat alle regios gelijk behandeld zouden worden. Maar zij doen de vertaling van die game niet....

Bah, er is een zondebok nodig.
Tsja, maar je moet wel kijken naar het type game. Het verbaasd me totaal niet dat we zo lang moeten wachten eigenlijk. Tis niet iets wat in Europa nu echt aan zal slaan.

@Gamedemon: maken we hier gewoon de standaard NNN topic van
  zondag 23 juli 2006 @ 20:18:02 #11
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_40111538
quote:
Op zondag 23 juli 2006 19:48 schreef Morthill het volgende:

[..]

Tsja, maar je moet wel kijken naar het type game. Het verbaasd me totaal niet dat we zo lang moeten wachten eigenlijk. Tis niet iets wat in Europa nu echt aan zal slaan.

@Gamedemon: maken we hier gewoon de standaard NNN topic van
ik ben niet blauw genoeg om de TT aan te passen
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_40185138
Ik wel.

Met een mooie OP.

[ Bericht 44% gewijzigd door peristilius op 25-07-2006 23:55:29 ]
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  woensdag 26 juli 2006 @ 09:38:37 #13
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_40192876
Wordt dit gewoon zo'n Dynastie Warriors kloon?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_40272398
Nou, ik heb de demo gespeeld (die nu op de MP staat) en ik ben niet te spreken.

Mooie plaatjes. Dat is eht eerste wat me opviel. Totdat die characters hun bek lostrokken. Van mij had die schuurdeur direct weer dicht gemogen, het is weer het standaard rijtje standaardstemmen voor een stel standaardcharacters. Je weet wel, het zelfverzekerde blonde kereltje, de stille stoere vent, de sterke heldin....

Dan ga je spelen. Je krijgt een missie waarvan ik geen idee heb wat ik moet doen (van A naar B dan maar?) en wordt gedumpt tussen vele honderden vijanden. Indrukwekkend dat ze allemaal op het scherm worden geramd, maar als ze in volle aanval zijn zijn ze allemaal identiek. Ja, zo kan ik het ook wel.

Goed, ik druk op wat knoppen. Na 3 keer drukken heb ik een 150 Hit Combo. Stoer, ik heb er alleen geen fuck van gezien omdat de camera wat krom is en omdat ik een leger meekrijg die ik serieus nergens voor nodig lijk te hebben. Ze verslikken zich in 1 vijand die ik met twee meppen op de grond heb liggen, tezamen met nog een stuk of 50 van zijn maatjes. Mijn leger staat enkel in de weg en beneemt mij het zicht. Ik doe blijkbaar de mooiste combo's, maar een blik op de actie wordt me niet gegund.

AI ontbreekt volkomen. Nu is het toch maar slachtvee maar zowel mijn legers als de vijand snappen alleen maar dat ze elkaar klappen moeten geven. Strategie is er echter niet bij, ik kan mijn legers niet afdoende besturen (door ze bijvoorbeeld naar huis te sturen) en ze staan maar een beetje te meppen op het midden van het slagveld. Wat ook nog eens hoogst ongeloofwaardig is, is dat ik daar tussendoor kom hakken en geen van mij nsoldaten raak. Ik snap dat het met het oog op de gameplay gedaan is, maar sodemieter die 'allies' toch weg. Nut-te-loos.

En dan je health. Je kan jezelf niet healen dus je bent afhankelijk van potions die op de grond vallen uit de zakken van je oerstomme vijanden. Dat is dus een kwestie van geluk hebben. Echter, voorzichtig met je helath omspringen is er niet bij omdat je vijanden enkel het commando 'attack at all costs' kennen en je overlevingskansen dus afhangen van de 2 attack buttons.

En die 2 knoppen druk je dan ook voortdurend in. Nog een keer...en nog een keer....en nog een keer....Ah, een 3000 combo....Da's best veel, maar het voelt alles behalve een mijlpaal. Het is gewoon een logisch product van 2000 AI-loze enemies en 5 drukken op de knop van jou. Geen enkele skill voor nodig.

Gemiste kansen...Helaas.
pi_40276127
vet he , kijk ik zo vooruit naar N3 en wat gebeurt vandaag jippie xbox naar de klote 2 weken kwijt naar xbox NL wieeee
pi_40277799
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:04 schreef Mystikvm het volgende:
Nou, ik heb de demo gespeeld (die nu op de MP staat) en ik ben niet te spreken.

Mooie plaatjes. Dat is eht eerste wat me opviel. Totdat die characters hun bek lostrokken. Van mij had die schuurdeur direct weer dicht gemogen, het is weer het standaard rijtje standaardstemmen voor een stel standaardcharacters. Je weet wel, het zelfverzekerde blonde kereltje, de stille stoere vent, de sterke heldin....

Dan ga je spelen. Je krijgt een missie waarvan ik geen idee heb wat ik moet doen (van A naar B dan maar?) en wordt gedumpt tussen vele honderden vijanden. Indrukwekkend dat ze allemaal op het scherm worden geramd, maar als ze in volle aanval zijn zijn ze allemaal identiek. Ja, zo kan ik het ook wel.

Goed, ik druk op wat knoppen. Na 3 keer drukken heb ik een 150 Hit Combo. Stoer, ik heb er alleen geen fuck van gezien omdat de camera wat krom is en omdat ik een leger meekrijg die ik serieus nergens voor nodig lijk te hebben. Ze verslikken zich in 1 vijand die ik met twee meppen op de grond heb liggen, tezamen met nog een stuk of 50 van zijn maatjes. Mijn leger staat enkel in de weg en beneemt mij het zicht. Ik doe blijkbaar de mooiste combo's, maar een blik op de actie wordt me niet gegund.

AI ontbreekt volkomen. Nu is het toch maar slachtvee maar zowel mijn legers als de vijand snappen alleen maar dat ze elkaar klappen moeten geven. Strategie is er echter niet bij, ik kan mijn legers niet afdoende besturen (door ze bijvoorbeeld naar huis te sturen) en ze staan maar een beetje te meppen op het midden van het slagveld. Wat ook nog eens hoogst ongeloofwaardig is, is dat ik daar tussendoor kom hakken en geen van mij nsoldaten raak. Ik snap dat het met het oog op de gameplay gedaan is, maar sodemieter die 'allies' toch weg. Nut-te-loos.

En dan je health. Je kan jezelf niet healen dus je bent afhankelijk van potions die op de grond vallen uit de zakken van je oerstomme vijanden. Dat is dus een kwestie van geluk hebben. Echter, voorzichtig met je helath omspringen is er niet bij omdat je vijanden enkel het commando 'attack at all costs' kennen en je overlevingskansen dus afhangen van de 2 attack buttons.

En die 2 knoppen druk je dan ook voortdurend in. Nog een keer...en nog een keer....en nog een keer....Ah, een 3000 combo....Da's best veel, maar het voelt alles behalve een mijlpaal. Het is gewoon een logisch product van 2000 AI-loze enemies en 5 drukken op de knop van jou. Geen enkele skill voor nodig.

Gemiste kansen...Helaas.
Eerste bericht wat ik hoor was zwaar positief en nu weer dit. Wat moet ik ermee
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:24:53 #17
129058 Loempi
¥ Loempi ¥
pi_40278656
Ja je kan gewoon rammen op je controller. Je kan ook gewoon je combo's doen als je weet hoe je ze moet doen, dan kan je enigszin gewoon tactisch spelen met je leven . Ook items droppen er die je zelf moet equipen. Camera stand is hier gewoon goed, ik heb hem 1x uitgezoomd(max d8 ik ) en als je dan op je LT drukt draai je om, en kan je gewoon goed spelen.

Dit spel owned.

"Strategie is er echter niet bij, ik kan mijn legers niet afdoende besturen (door ze bijvoorbeeld naar huis te sturen) "

Je kan ze stopzetten...moet je ff op LB voor de ene helft en RB drukken voor de andere helft. In plaats van een game af te kraken zou je allereerst even de toetsen kunnen bestuderen.

De missie zelf is redelijk duidelijk. Je vecht samen tegen de orcs, dan vlucht het leger weg, die chick rent erachter aan, er komt een lawine (LA-LAND SLIDE!!) en je kan haar niet achtervolgen. Vervolgens kijk je op je map en je ziet een route, die loop je af, kom je op een land waar je niet welkom bent en dan zie je een orcje. Die moet je zoeken en doden en ondertussen krijg je nog wat legers tussen je kiezen. Je sloopt ze allemaal en uiteindelijk zie je dus die chick weer. Je vecht samen tegen een trollen leger met uiteindelijk een mega troll die ik (na 2x proberen) nog niet dood heb.

Maximale combo is iets van 3161 dacht ik.

vet spel

[ Bericht 27% gewijzigd door Loempi op 28-07-2006 18:32:25 ]
  vrijdag 28 juli 2006 @ 21:01:53 #18
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_40282634
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 17:51 schreef Morthill het volgende:

[..]

Eerste bericht wat ik hoor was zwaar positief en nu weer dit. Wat moet ik ermee
De demo spelen.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_40284253
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 21:01 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

De demo spelen.
En vervolgens binnen 10 minuten weer van je HD flikkeren.
Tenzij je t geile intro filmpje nog een keer wil bekijken.
Scheren is voor schapen!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 22:33:45 #20
133161 Emerica
Dead Rising?
pi_40285116
Typische Japanse games zijn gewoon niet gemaakt voor Europeanen, aan de meeste reacties te zien is dat wel weer te onderstrepen. Ik vind het een vermakelijk spel, ik kan me wel vinden in het chaotische, de kill teller en combo teller geven genoeg aan dat dit geen spel is dat je beloont als je tactische kills maakt. Gewoon lekker hakken en het gevoel hebben dat je onoverwinnelijk bent. I like it
Aight
pi_40286560
Ik stel mijn mening iets bij. Na wat oefening kan ik wel met de camera uit de voeten. Toch vind ik dat het ontbreekt aan overzicht op het slagveld.

Healing blij ik stom vinden, als ze geen HP potions droppen dan ben je goed de lul. Ik heb de demo ook nog niet uit kunnen spelen.

Slashen is wel vermakelijk, maar hoe lang gaat dat leuk zijn? Iets van leaderboards zou gaaf zijn, dan doe je het nog ergens voor

Wat ik me ook afvraag is of er wel savepoints zijn in het midden van het level. Het duurt nogal lang voordat je er 1 uitgespeeld hebt, heb ik het idee. Wel kut als je het steeds helemaal overnieuw moet doen.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 00:34:11 #22
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_40288522
Je zegt dat je een expert bent op dit gebied van games, en je hebt de demo nog niet eens uit kunnen spelen?

Ik wel
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_40292595
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 00:34 schreef MMaRsu het volgende:
Je zegt dat je een expert bent op dit gebied van games, en je hebt de demo nog niet eens uit kunnen spelen?

Ik wel
Dus? Een expert op het gebied van fietsen rijdt toch ook niet altijd de Tour de France? Dat zegt niks over de waarde van mijn mening.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 09:16:05 #24
133161 Emerica
Dead Rising?
pi_40292596
Demo is fakking simpel man. Er komt dus toch nog een beetje taktiek bij kijken Mystikvm, zoals: laat je niet surrounden. Ik vraag me af of de meeste van jullie zelfs de verschillende orb attacks wel hebben geprobeerd
Aight
pi_40292644
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 09:16 schreef Emerica het volgende:
Demo is fakking simpel man. Er komt dus toch nog een beetje taktiek bij kijken Mystikvm, zoals: laat je niet surrounden. Ik vraag me af of de meeste van jullie zelfs de verschillende orb attacks wel hebben geprobeerd
Voortdurend, die is lekker snel vol. En de taktiek die toegepast moet worden is dat je in een cirkel aanvalt en de open plekken opzoekt zodat ze niet in je nek staan te hijgen. Maar ik zie niet wat dit nu zo bijzonder maakt, dat spreekt toch voor zich?

Ik klink misschien heel negatief over de game, maar zo erg is het niet. De gameplay is heerlijk gladjes en combos maken is leuk. Maar het lijkt er op dat dat alles is wat de game te bieden heeft, er zijn nauwelijks twists in de gameplay. Ik ga er ook van uit dat de demo een voorproefje van de game is, en als dat zo is dan gaat de game na een level of drie vervelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')