je moet dat hotel in, ff paar rondjes in dat hotel lopen, teurg naar buiten, en dan staan ze daarquote:Op maandag 3 juli 2006 00:02 schreef DJKoster het volgende:
[afbeelding]
Héél Los Santos? Nee, een kleine nederzetting bleef moedig weerstand bieden aan de overweldigers en maakte het leven van mij homies in de omringende legerplaatsen bepaald niet gemakkelijk...![]()
Die stomme Ballas spawnen daar nooit![]()
Met de pijltjestoetsen aan de linkerkant, dus onder numlockquote:Op maandag 17 juli 2006 13:27 schreef Bolluh het volgende:
hoe kan je die lowrider hallen dat lukt mij maar niet
rechtsquote:Op maandag 17 juli 2006 14:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Met de pijltjestoetsen aan de linkerkant, dus onder numlock
kan ook met die gozer achterop .. let op dat je dan best ver aan de rechterkant moet rijden zodat hij goed kan mikken .. ook is het van belang beetje naast zon gozer op de trein te rijden .. anders mist ie ookquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:43 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik krijg *Wrong side of the track* maar niet gehaald
Bedankt maat geluktquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:14 schreef DJKoster het volgende:
Op de motor springen, die andere neger kun je achterlaten, de trein voorbij rijden, na de eerste bocht zie je het bruggetje op het plaatje hieronder, daarop rijden/lopen en vervolgens op de trein springen en iedereen neerknallen..
http://members.home.nl/di(...)ngSideOfTheTrack.PNG
neighbourshoods veroveren voordat je die Riot missie hebt gehaaldquote:Op zondag 23 juli 2006 16:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb nu net de Riot missie gehaald. Heel de stad is naar de tyfus!
Nu moet ik meer Neighbourshoods veroveren, iemand tips daarbij?
Beetje googelen.quote:Op maandag 24 juli 2006 06:27 schreef 152577 het volgende:
helppppppppppppppppp ik wil san andreas of vice city maar zekker san andreas online spelen op mijnj pc ik krijg overal stukjes info maar daar heb ik niks aan daar wordt ik nog meer in de war
kan plzz iemand me helpen stuur me een bericht the_player_khalid@hotmail.com ik heb het nodig voor straks want ik ga zo san andreas kopen maar dan moet ik weten hoe ik onlnine speel
the_player_khalid@hotmail.com
Lees gewoon het Forum door op http://www.gta-mp.comquote:
1. Doe niet alsof de wereld vergaat.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:24 schreef 152577 het volgende:
ja als ik het naar daar extract dan komen er 100 error 000000 medingen
quote:Op zondag 23 juli 2006 17:31 schreef Max-Westerman het volgende:
Na welke missie kan ik naar Las Venturas?
"Green Goo."quote:
Lijkt me een slap aftreksel van GTA. Lijkt me in ieder geval onmogelijk dat het beter wordt dan GTA.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:30 schreef MMaRsu het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Saints Row?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://video.google.nl/videoplay?docid=6898405063472481334&q=Saints+Row+duration%3Along
off topicquote:Op maandag 24 juli 2006 18:30 schreef MMaRsu het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Saints Row?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://video.google.nl/videoplay?docid=6898405063472481334&q=Saints+Row+duration%3Along
Je kan je eigen character volledig zelf makenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:51 schreef Sapstengel het volgende:
En een beetje suf dat je character zo'n white chocolate boy is...
Goedzo...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:19 schreef 152577 het volgende:
thnxx voor het hulp ik probeer het daar wel en je hebt gelijk eindlijk iemand die normaal praat
Maatjequote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:23 schreef 152577 het volgende:
laat die eerste maar die foto en de tweede dan van cj of de derde fotto vertel over die de eerste foto lukt nniet ookal ik op internet klik want lees helemaal onderaan van die foto er staat erop 0 user 0 player 0 availeble ? dus ik moet eerst mesnen toevoegen maar dan kan niet want dan loopt het vast dus laten we het over de tweede hebben
Misschien ligt het wel aan je router ofzoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:20 schreef 152577 het volgende:
kijk ik heb erop geklikt maar het is helemaal leeg dus klik ik op refres en dan komt dat ?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |