tot zoquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:35 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik vertrek nuOp naar de Wok, dan naar Kevin en dan naar JP
Kost ie? ik heb er net precies zoeen gekochtquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:51 schreef Suikermais het volgende:
Te koop :
Western Digital 250 GB 2500JS (SATA300 - 8 MB)![]()
Voor de prijs van dit ding moet je bij JP zijn.........
Mosterd na de maaltijd ditquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:14 schreef jpjedi het volgende:
Wake rules en ik ben voorstander van mapchange... Wel weer een mooie TVP zo.
TOPPIE dat Jafar ook komt!!![]()
I-splitter24 ga lekker irritant posten in bf2 topic. Of kom met goede argumenten... Server regels zijn op basis van ervaring ontstaan en zijn in lijn met de officiele EA regels. Bevallen ze niet?? Gewoon OPBOKKEN![]()
dan komt die server nooit meer vol, nu is het als dalian plant komt is de server weer voor de helft leeg, nee daar zitten we op te wachtenquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:14 schreef jpjedi het volgende:
Wake rules en ik ben voorstander van mapchange...
De gaafste foto's komen morgen online! Die staan op de gsm van Postman. Ik hou het voor gezien en ga nu echt maar weer ff mijn bed opzoeken!quote:
FJD zegtquote:
Wat een ei !!!quote:Op zondag 9 april 2006 10:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
FJD zegt![]()
JP slaapt op dit moment nog maar Kev heeft m wakker gemaakt door de muziek iets te hard te zetten en nu wil ie geen ei meer voor ons bakken
quote:Op zondag 9 april 2006 10:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
FJD zegt![]()
JP slaapt op dit moment nog maar Kev heeft m wakker gemaakt door de muziek iets te hard te zetten en nu wil ie geen ei meer voor ons bakken
quote:Op zondag 9 april 2006 10:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
FJD zegt![]()
JP slaapt op dit moment nog maar Kev PoSTMaN heeft m wakker gemaakt door de muziek iets te hard te zetten en nu wil ie geen ei meer voor ons bakken
Friezen, Groningers, Brabo's en Limbabwanen wel.quote:
vergeet twentenaren nietquote:Op zondag 9 april 2006 11:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Friezen, Groningers, Brabo's en Limbabwanen wel.
Gisterenavond en vannacht waren het er nog 8 jaquote:Op zondag 9 april 2006 12:45 schreef jpjedi het volgende:
6 man.
quote:Op zondag 9 april 2006 13:20 schreef jpjedi het volgende:
PoSTMaN zegt:
Gisteren waren er nog het 4 mannen en een jongetje.
Nu zijn er 5 mannen. Sickert is eindelijk een man geworden
quote:Op zondag 9 april 2006 13:42 schreef jpjedi het volgende:
Filmpjes!
http://www.dr-clan.nl/Sickert/Video003.3gp
http://www.dr-clan.nl/Sickert/Video004.3gp
http://www.dr-clan.nl/Sickert/Video005.3gp
http://www.dr-clan.nl/Sickert/Video006.3gp
Gr. Frank
I-fly24 ofzoquote:Op zondag 9 april 2006 14:20 schreef jpjedi het volgende:
Sickert hier
ik maak een nieuw acount aan
ik heet voortaan Arie ofzo..
en blij verder anoniem
Quicktimequote:Op zondag 9 april 2006 17:21 schreef Incolumis het volgende:
waarmee speel ik die filmpjes af?
Quicktime. Ik heb wel geluidquote:Op zondag 9 april 2006 17:21 schreef Incolumis het volgende:
waarmee speel ik die filmpjes af?
quote:Op zondag 9 april 2006 13:20 schreef jpjedi het volgende:
PoSTMaN zegt:
Gisteren waren er nog het 4 mannen en een jongetje.
Nu zijn er 5 mannen. Sickert is eindelijk een man geworden
quote:
Je leert het wel, ooit.quote:Op zondag 9 april 2006 17:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee die foto van jou dan naast dribbel op het station
ach we zijn gewoon allebij zatlappen
toedeloequote:Op zondag 9 april 2006 17:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je leert het wel, ooit.![]()
.
Doei dan maar weer..
quote:Op zondag 9 april 2006 17:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sickert heeft het zwaar
[afbeelding]
Heel zwaar
[afbeelding]
Even oogjes dicht
[afbeelding]
Even naar de wc...
[afbeelding]
It's alive!
[afbeelding]
Goh wat zou hij al die tijd op de wc hebben gedaan?
[afbeelding]
It's death again
[afbeelding]
Ferdi wint met pokeren
[afbeelding]
En drink nog een watertje voor het slapen gaan
[afbeelding]
Gamen vroeg in de ochtend
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 april 2006 17:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sickert heeft het zwaar
[afbeelding]
Heel zwaar
[afbeelding]
Even oogjes dicht
[afbeelding]
Even naar de wc...
[afbeelding]
It's alive!
[afbeelding]
Goh wat zou hij al die tijd op de wc hebben gedaan?
[afbeelding]
It's death again
[afbeelding]
Ferdi wint met pokeren
[afbeelding]
En drink nog een watertje voor het slapen gaan
[afbeelding]
Gamen vroeg in de ochtend
[afbeelding]
Whehequote:Op zondag 9 april 2006 18:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Grrrrr ik had een off-day met PES! Next time win ik
Pes kun je niet online doen toch?quote:Op zondag 9 april 2006 18:32 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
WheheMisschien eens met een hoop via Hamachi doen ofzo
inderdaad ik had wel een verzorgende vrouw nodig gehad!quote:Op zondag 9 april 2006 19:18 schreef BattleLies het volgende:
Gave foto's!!!![]()
Ik ben net te vroeg weggegaan! LOL!
whehequote:Op zondag 9 april 2006 19:43 schreef Razorback het volgende:
Jullie doen trouwens toch wel voorzichtig met mij op 13 mei, geen enge sickert behandeling ofzo
quote:Op zondag 9 april 2006 19:43 schreef Sickert het volgende:
[..]
inderdaad ik had wel een verzorgende vrouw nodig gehad!
ze hebben me naar boven gestuurd en op dat bed gesmeten![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 19:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wees blij dat we nog aan je dachten toen je 2 uur op de WC zat.
"Sickert leef je nog?"
"Huuuuh" *kots* *kots* "Homoooooooooooo's".
"Ha hij leeft nog"
En dan dronken we weer vrolijk verder
quote:Op zondag 9 april 2006 19:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
"Sickert leef je nog?"
"Huuuuh" *kots* *kots* "Homoooooooooooo's".
"Ha hij leeft nog"
En dan dronken we weer vrolijk verder
ook om het achteraf te horenquote:
We kunnen je wel wat herkenbaarder maken op fok als je dat wiltquote:Op zondag 9 april 2006 19:45 schreef Sickert het volgende:
[..]
whehe
13 mei drink ik niet
ik kom wel altijd positief in het nieuws trouwens
mensen die me niet kennen hebben echt zo iets van dat figuur enzo
Btw Wok is echt lief
net Bob in de playlist gedaan en op bed gaan liggen met Wok
kwam ie tegen mn buik aanliggen en ging ie slapen
<------ Checkquote:Op zondag 9 april 2006 19:53 schreef Razorback het volgende:
[..]
We kunnen je wel wat herkenbaarder maken op fok als je dat wilt
Doen we allemaal zo leuke foto van sickert als avater![]()
Hoeveel wil je er hebben ?quote:Op zondag 9 april 2006 21:04 schreef UnleashMitch het volgende:
Even een andere vraag. Bij een Asus mobo wordt blijkbaar standaard een gameport connector meegeleverd. Behalve bij die van mij blijkbaarIs er iemand die m kan missen omdat toch alles USB is ?
Off-Topic!quote:Op zondag 9 april 2006 21:04 schreef UnleashMitch het volgende:
Even een andere vraag. Bij een Asus mobo wordt blijkbaar standaard een gameport connector meegeleverd. Behalve bij die van mij blijkbaarIs er iemand die m kan missen omdat toch alles USB is ?
kan ook ja..quote:Op zondag 9 april 2006 21:16 schreef UnleashMitch het volgende:
Weheh ach opsturen in een brief kost geen zak
Ik hoop ook in de prijzen te vallen met die fotoquote:Op zondag 9 april 2006 18:00 schreef Suikermais het volgende:
hahaha..wat een gave foto's !!!!!!!!!
Die 2de foto is wereld's..![]()
zag wel dat die kut telefoon ineens onder mn neus zatquote:Op zondag 9 april 2006 21:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik hoop ook in de prijzen te vallen met die foto
Ik heb zeker een hoop lol gehad, mede of eigenlijk voornamelijk dankzij jou. Verder lekker poker gespeeld met Post, FJD en JP. In een woord: topavond ...quote:Op zondag 9 april 2006 19:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
ook om het achteraf te horen
het leek alsof het maar 15 minuten was ofzo
wel jammer dat ik Jafar niet gedag heb kunnen zeggen
ach die heeft trouwens een hoop lol gehad
stond er zo ineens een pizza bezorger voor de deur en we hadden niet eens wat besteld
die gozer is ook zo gaaf he !
zelfs als ik bezopen ben heb ik nog sterke antwoordenquote:
zo Oftopic!quote:Op zondag 9 april 2006 23:56 schreef Incolumis het volgende:
lekkere rondes gehad vandaag, samen met DoMo.
op sharqi als gunner 108 punten, en op mashtuur als supplies en domo als medic alle vlaggen pakken. ging lekker steeds
duitsers zijn geboren kanonnenvoerquote:Op maandag 10 april 2006 01:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Kunnen jullie geen duitser weren op de server?
Ik word hondsdol van die lui
Nee maar ik zit wel met die dorpsgekken in een team steedsquote:Op maandag 10 april 2006 01:18 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
duitsers zijn geboren kanonnenvoerjij wou toch niet zeggen dat je mijn schietvee van de server wilt weren?
quote:Op zondag 9 april 2006 22:08 schreef Sickert het volgende:
maar ik OWN jullie allemaal in mn TANK!!! *wijst naar boven*
quote:Op maandag 10 april 2006 08:25 schreef staticdata het volgende:
whehhe de grootste stalker gisteren was dennis3d, man o man irritant mannetje zeg. zaten we in een squad, vroeg ie 10 keer om in zijn squad te komen.
Op sharqi zat ik in een tank gaat ie healthkitjes naar me lopen gooien
Nummer 1 t/m 6 bedoel je? Ik denk niet dat firestorm en blazin zich hieraan schuldig maken..quote:Op maandag 10 april 2006 08:35 schreef staticdata het volgende:
het hek is van de dam. als je nu kijkt naar de bf2 statistieken zijn de nr 1 t/m 8 allemaal glitchers die de scores aan het vern**ken zijn.
quote:Op maandag 10 april 2006 08:52 schreef jpjedi het volgende:
@Kevin:
Wanneer komt je moeder dat zaterdagavondeten uit mijn pot schrobben??![]()
Op dat eerste filmpje kun je zien hoe ik aan de nu al beruchte foto ben gekomenquote:Op zondag 9 april 2006 22:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nieuwe Filmpjes:
Credits to Jafar!!
http://www.dr-clan.nl/Sickert/video-0068.3gp
http://www.dr-clan.nl/Sickert/video-0069.3gp
http://www.dr-clan.nl/Sickert/video-0070.3gp
http://www.dr-clan.nl/Sickert/video-0071.3gp
quote:Op maandag 10 april 2006 08:52 schreef jpjedi het volgende:
Morguh!
Ik lig hier bij te komen op mijn toetsenbord van een heftig weekend..
Op naar de 13e mei! De grote BOF MEET met feestavond!!!!!
Ik ga deze week reserveren jongens dus wie nog niet heeft ingeschreven graag melden voor donderdag!!![]()
@Kevin:
Wanneer komt je moeder dat zaterdagavondeten uit mijn pot schrobben??![]()
ik ookquote:Op maandag 10 april 2006 11:40 schreef UnleashMitch het volgende:
Dat wordt weer feest @ JP's place![]()
Ik zit nog steeds met een big smile op mn gezicht als ik denk aan afgelopen weekendman man helemaal kapot gelachen
quote:Op maandag 10 april 2006 12:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik ook
man man wat was ik dronken
oja!
[afbeelding]
nee ik heb Bob Marley op staanquote:Op maandag 10 april 2006 12:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Vietnamese loempia's, geven aan een hamster
![]()
Heb je zondagochtend ook nog gekotst of was de emmer al goed gevuld?quote:Op maandag 10 april 2006 12:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee ik heb Bob Marley op staan
heeft ie een Jointje gedraait
Donequote:Op maandag 10 april 2006 12:45 schreef staticdata het volgende:
hmmm is de server al gerest? zie dat er 2 man op zitten maar als je c4 weer kwijtraakt dan zal iedereen wegblijven.
quote:Op maandag 10 april 2006 12:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo net terug uit het Ziekenhuis.Heb allemaal pleisters op m'n rug ivm Allergietest
Moeten er tot woensdagochtend opblijven....het voelt alsof een dronken Sickert op m'n rug zit
*Sickert leert met de dag...quote:Op maandag 10 april 2006 13:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee dat is nooit als je alles uitkotst
Welke stap was ook al weer de ontkenningsfase, 7 of 8?quote:Op maandag 10 april 2006 13:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
@ Jafar
zondag was ik alleen moe
heb geen kater verschijnselen gehad eigenlijk
Nog even een warm aplaus en een hartelijk welkom voor de revival of the JAFAR!!!!quote:Op maandag 10 april 2006 12:56 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Heb je zondagochtend ook nog gekotst of was de emmer al goed gevuld?![]()
Zijn eerste ontkenning was dat hij niet boven de gootsteen heeft gekostst ... ( ahum )quote:Op maandag 10 april 2006 13:15 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Welke stap was ook al weer de ontkenningsfase, 7 of 8?![]()
![]()
MOOI!quote:Op maandag 10 april 2006 13:16 schreef drbravo het volgende:
oke ik zal het probere
zeg wel tegen de leraar dat ik op vaknatie ben ofzo
ik meld me aan!!!!!!!
ik zal tim ook nog wel ff overhalen:P
later
1 factor maar ?quote:Op maandag 10 april 2006 13:14 schreef staticdata het volgende:
13 mei wordt het nog een factor erger dan afgelopen weekend?
hoezo dat? heb ik gezegd geen Homo te zijn?quote:Op maandag 10 april 2006 13:15 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Welke stap was ook al weer de ontkenningsfase, 7 of 8?![]()
![]()
ik blijf mooi nuchterquote:Op maandag 10 april 2006 13:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Homoooooooooo's.
13 Mei zetten we buiten alvast een stuk of 5 emmers neer, eentje gereserveerd voor Kev
Kost je ook niet heel veel moeite ..quote:Op maandag 10 april 2006 13:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik blijf mooi nuchter
deze jongen zet zichzelf graag voor lul maar dan wel nuchter
quote:Op maandag 10 april 2006 13:44 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
It's inborn Kevin ... don't fight it!!
De meet was mijn rentree maar het zal denk ik alleen beperkt blijven tot slap ouwehoeren; BF2 spelen gaat mij ni lukken denk ik. But who cares ...quote:Op maandag 10 april 2006 13:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
doe er verder ook niks aan
ik lach graag als je dan ook nog eens om jezelf kunt lachen is dat mooi meegenomen
Jafar is weer helemaal terug of?![]()
Preciesquote:Op maandag 10 april 2006 13:50 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
De meet was mijn rentree maar het zal denk ik alleen beperkt blijven tot slap ouwehoeren; BF2 spelen gaat mij ni lukken denk ik. But who cares ...![]()
ECHHHHHHH NIE!quote:Op maandag 10 april 2006 13:56 schreef Sickert het volgende:
[..]
Precies
Morph speelt ook geen bf2 meer en is ook welkom
jij dus ookgezelligheid daar gaat het om
of buitelands eten bezorgenquote:Op maandag 10 april 2006 14:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ECHHHHHHH NIE!
Minimaal 150k punten anders kom je mijn huis niet in!![]()
![]()
Ik heb je al 1x laten winnen met FIFA en dat vind ik wel genoegquote:Op maandag 10 april 2006 14:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ECHHHHHHH NIE!
Minimaal 150k punten anders kom je mijn huis niet in!![]()
![]()
door mij werd ie afgeslacht met 4-0quote:Op maandag 10 april 2006 14:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb je al 1x laten winnen met FIFA en dat vind ik wel genoeg
Dat was Ferdi, eiquote:
ik had het over JPquote:Op maandag 10 april 2006 14:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat was Ferdi, ei
Ik won van jou met 2-1 door een wonderschone goal in de verlenging
Ik heb 425 gestaanquote:Op maandag 10 april 2006 15:01 schreef JumperJack het volgende:
wat wil je dan ook wanneer je tegen iemand raced die 660e in de WR staaten die al bijna 2 trackrecord heeft neergezet op dezelfde server
![]()
Ik 125.000ste geloof ikquote:Op maandag 10 april 2006 15:21 schreef -Raffie- het volgende:
Ik sta 33000 ste. Spelen er dus wel iets meer
135655quote:Op maandag 10 april 2006 15:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik 125.000ste geloof ik![]()
Zijn zelfs officiele wereldkampioenschappen TM heb ik eens gehoord..![]()
oa. ...quote:Op maandag 10 april 2006 16:03 schreef staticdata het volgende:
whehehe hoe gay ben jij, zat sickert onder je account te posten
lol ja, ik heb me een dag te laat ingeschreven voor de voorrondes, anders had ik misschien ook wel in parijs gestaan met TMNquote:Op maandag 10 april 2006 15:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik 125.000ste geloof ik![]()
Zijn zelfs officiele wereldkampioenschappen TM heb ik eens gehoord..![]()
Dat was ikquote:Op maandag 10 april 2006 16:03 schreef staticdata het volgende:
eigen schuld, hij heeft de glitch gebruikt.quote:Op maandag 10 april 2006 16:13 schreef Mr_Baus het volgende:
PFFFFFFF!!!! EA is lekker bezigBlijkbaar zijn ze begonnen met het stats wipen van de glitch users... Hebben ze de stats van {TA}FireStorm gewiped! :|
Ik ben ook wel in om te pimpen:quote:Op maandag 10 april 2006 15:39 schreef staticdata het volgende:
iets meer dan ik dacht dus
nou ja als we toch gaan pimpen met getallen.
ik heb ooit 99e wereldwijd gestaan met bf1942. altijd handig die toetsweken. kon je volop spelen![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 16:03 schreef staticdata het volgende:
Dus die zit bijna een jaar 8 tot 10 uur per dag te spelen en omdat ie eerste wil staan gaat ie cheaten??quote:Op maandag 10 april 2006 16:30 schreef escape_nl het volgende:
[..]
eigen schuld, hij heeft de glitch gebruikt.
Hij stond ongeveer 4500 punten achter Blazin UK en dezelfde dag stond ie weer eerste.
denk het niet. "hopelijk" is het voor ea vrij makkelijk om via een query uit te zoeken hoeveel punten je in 1 wedstijrd heb gehaald. zit je boven score X dan wordt je gewistquote:Op maandag 10 april 2006 16:58 schreef Mr_Baus het volgende:
Die ene gozer die genaaid is, is een Nederlander. Shit man, ik weet niet hoe of wat EA gaat doen. Ik begin inene wel een angstig visioen te krijgen van een total reset.. Dus IEDEREEN op nul. Dat is in een ver verleden ook gebeurd met America's Army toen het 1 grote chaos was geworden door exploits/hacks.
Lijkt me ook echt iets voor EA om dat te flikken
Je weet dat Escape dit ook leest ?quote:Op maandag 10 april 2006 16:58 schreef Mr_Baus het volgende:
Die ene gozer die genaaid is, is een Nederlander. Shit man, ik weet niet hoe of wat EA gaat doen. Ik begin inene wel een angstig visioen te krijgen van een total reset.. Dus IEDEREEN op nul. Dat is in een ver verleden ook gebeurd met America's Army toen het 1 grote chaos was geworden door exploits/hacks.
Lijkt me ook echt iets voor EA om dat te flikken
Uiteraard.. Ik zeg ook niet dat EA dat moet doen, alstublieft niet zeg! Ik weet alleen dat dit in een ander spel wel een keer gebeurd is, maar dat is ook een gratis spel. Ik kan alleen maar hopen dat het niet gaat gebeuren...quote:Op maandag 10 april 2006 17:08 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Je weet dat Escape dit ook leest ?
inderdaad..quote:Op maandag 10 april 2006 17:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Allemachtig wat een off-topic geleuter
Hoe zie jij eruit als je een kutweekend hebt dan?quote:Op maandag 10 april 2006 17:18 schreef Sickert het volgende:
[..]
inderdaad..
er is toch zo'n doodgebloed topic?
kunnen ze daar niet gaan posten?
wat heeft dit met ons geweldige weekend te maken
dan ben heb ik kleurquote:Op maandag 10 april 2006 17:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoe zie jij eruit als je een kutweekend hebt dan?
![]()
denk dat EA dan eerder zorgt dat de desbetreffende server opgedoekt wordt.. zal vast wel ergens in de voorwaarden staan dat dat gebeurt bij exploit abuse door de admins aangezien die de enigen zijn die deze exploit kunnen uitvoerenquote:Op maandag 10 april 2006 17:17 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Uiteraard.. Ik zeg ook niet dat EA dat moet doen, alstublieft niet zeg! Ik weet alleen dat dit in een ander spel wel een keer gebeurd is, maar dat is ook een gratis spel. Ik kan alleen maar hopen dat het niet gaat gebeuren...
Het is nu dus alleen oppassen als je commander bent op een server die beheerd wordt door kinderachtige admins.
ach dan staan we na een week in de top 10quote:Op maandag 10 april 2006 17:08 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Je weet dat Escape dit ook leest ?
?????????????????????quote:Op maandag 10 april 2006 17:50 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
ach dan staan we na een week in de top 10![]()
Net gespeeld,maar op veel servers akelig veel last van lag...quote:Op maandag 10 april 2006 22:00 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
117850
Gaan er nog meer mensen trackmania spelen nu?
ser·ver (de ~ (m.), ~s)quote:Op maandag 10 april 2006 22:11 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
server?
quote:Op maandag 10 april 2006 22:17 schreef Suikermais het volgende:
[..]
ser·ver (de ~ (m.), ~s)
1 netwerkcomputer voor database-, printer- of communicatiegebruik
We hebben net toch weer met een stuk of 6 BoF-ers gespeeld en ook de Gans heeft weer even gevlogen (niet letterlijk)quote:Op maandag 10 april 2006 21:37 schreef Sickert het volgende:
ja ja ja leuk allemaal
wanneer word er weer massaal bf2 gespeeld?
al heb ik er HE LE MAAL geen zin in
Je was vandaag alleen wel een ingeblikte gansquote:Op maandag 10 april 2006 22:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
We hebben net toch weer met een stuk of 6 BoF-ers gespeeld en ook de Gans heeft weer even gevlogen (niet letterlijk)
@DoMo: [afbeelding]
Altijd oppassen voor overstekende ganzen
Ik begon gewoon als normale medisch centrum gans, maar toen viper uit zijn tank stapte om mij te killen pikte ik zijn tank en toen kon ik het niet laten om daarna weer ouderwets te tank hoeren.quote:Op maandag 10 april 2006 22:30 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Je was vandaag alleen wel een ingeblikte gans
Ik zit nu op de fok serverquote:Op maandag 10 april 2006 22:11 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
server?
Klopt, op mashtuur waren de rollen omgedraaid, toen ben ik maar weer eens als AT gegaan en uiteindelijk toch weer de M16 in de handen genomen met mijn dodelijke shockpaddlesquote:Op maandag 10 april 2006 22:39 schreef domolanglekker het volgende:
de gans fladderde vrolijk rond totdat de zuiveltank weer rond ging cruisen
Was ook leuk. Zeker als je als met een tank door Karkand kan scheuren en Escape je commander is. Zeker als je dan bedenkt dat we beide op TS zatten.quote:Op maandag 10 april 2006 23:15 schreef Sickert het volgende:
leuke reacties va het game avondje
ik ga morgen avond maar weer eens spelen
doe ik ook regelmatig met scapie! zit ie in zijn apc ik op de achterbank, en heb dan de view net boven de apc zodat ik iedereen goed kan zien. en dan gewoon via TS links, rechts werkt wel hoor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Was ook leuk. Zeker als je als met een tank door Karkand kan scheuren en Escape je commander is. Zeker als je dan bedenkt dat we beide op TS zatten.![]()
Ging best goed met zijn 2en op TS, dan kun je nog eens wat aanwijzingen geven aan elkaar.
nee ... ik kan dan niet slapen zeg maar ... dus ga ik maar wat anders doenquote:Op dinsdag 11 april 2006 08:30 schreef staticdata het volgende:
ben je nu altijd zo vroeg op of ga je zo laat slapen?
kan natuurlijk dat je nachtdienst ofzo heb
How's life ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:11 schreef BattleLies het volgende:
nee ... ik kan dan niet slapen zeg maar ... dus ga ik maar wat anders doen
Ze heeft in ieder geval geen slaapverwekkend levenquote:
Er is dus bewijs dat hij de glitch heeft gebruikt, wil die video weleens zien.quote:look, the commander glitch was known as early as the game came out. nobody was talking about it because nobody wanted to know their "little secret." now that the CEA guys basically told the whole BF2 community about it, a lot of the top ppl are in trouble.
FireStorm has his own server. FireStorm is ALWAYS the commander. back when i was still playing BF2 regularly, he would often do the commander glitch during the wee hours in the morning or there aren't a lot of ppl (or they're all his friends). he would only do it for a couple thousand points or sometimes, just a few hundred.
a few weeks ago, i submitted a FRAPS recording of FireStorm doing the commander glitch back in early October (of last year) and BF2RS/EA only did something about it just today. i didn't submitted it then because honestly, i didn't care. but now that a lot of ppl are abusing it, i do care now.
it's about time he got reset.
good job, EA!
Klopt ongeveer, maar toen overkwam het niet zozeer de commander alleen, maar iedereen in de server.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:59 schreef RudyCarell het volgende:
aan het begin is dit geloof ik OOK op onze server gebeurt ik kan me zelfs herrineeren dat we het er in een forum over hebben gehad
wtf..hou jij er dan ook nog een vriendin op na ???quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:36 schreef escape_nl het volgende:
Even een reactie op Firestorm
http://www.totalbf2.com/forums/showpost.php?p=841816&postcount=27
[..]
Nummer 15 van de wereld als commander zijnde.
Wat zal mijn vriendin blij zijn zeg, alle vlaggen hangen dan buiten, voorpagina nieuws in het Boekels dagblad.
Nee ik denk dat dan de motivatie weg zal zijn
quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Afgelopen weekend zijn er nog een aantal theorie besproken over hoe je BF2 en een vriendin kunt combineren
Zo moeilijk is het niet om dat te combineren.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:16 schreef Suikermais het volgende:
[..]
wtf..hou jij er dan ook nog een vriendin op na ???![]()
ik nog nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:16 schreef staticdata het volgende:
vriendin en bf2 is zeer goed te doen hoor. je moet wel een vriendin hebben die zelfstandig dingen kan doen, maar de mijne heeft er totaal geen problemen mee als ik ga bf2'en. Ik word alleen een verslaafde genoemd
noem haar dan maar een verslaafde van de soapies en kijk hoe zij je dan aankijktquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:16 schreef staticdata het volgende:
vriendin en bf2 is zeer goed te doen hoor. je moet wel een vriendin hebben die zelfstandig dingen kan doen, maar de mijne heeft er totaal geen problemen mee als ik ga bf2'en. Ik word alleen een verslaafde genoemd
Nee maar dat is andersquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:22 schreef Incolumis het volgende:
noem haar dan maar een verslaafde van de soapies en kijk hoe zij je dan aankijkt
Daar verbaas ik me ook altijd over. Mensen die de hele avond voor de buis hangen gaan mij dan vertellen dat ik teveel achter m'n PC zit. Nee dan ben je opeens een nerd als je weet hoe met internet om moet gaan. Ik leer er tenminste nog van, iets wat je niet kan zeggen van GTST of Shownieuwsquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:26 schreef Incolumis het volgende:
ja met de tv ben je niet interactief en met internet maak je nieuwe contacten, je kunt films/muziek/whatever daar vinden, en toch vinden ze de pc erger dan de tv :/
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:28 schreef escape_nl het volgende:
Jedi heeft een vriend
ja idd, alsof de tv ingeburgerd is en de pc nog nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:29 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me ook altijd over. Mensen die de hele avond voor de buis hangen gaan mij dan vertellen dat ik teveel achter m'n PC zitNee dan ben je opeens een nerd als je weet hoe met internet om moet gaan
Ik leer er tenminste nog van, iets wat je niet kan zeggen van GTST of Shownieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |