doe ik ook regelmatig met scapie! zit ie in zijn apc ik op de achterbank, en heb dan de view net boven de apc zodat ik iedereen goed kan zien. en dan gewoon via TS links, rechts werkt wel hoor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Was ook leuk. Zeker als je als met een tank door Karkand kan scheuren en Escape je commander is. Zeker als je dan bedenkt dat we beide op TS zatten.![]()
Ging best goed met zijn 2en op TS, dan kun je nog eens wat aanwijzingen geven aan elkaar.
nee ... ik kan dan niet slapen zeg maar ... dus ga ik maar wat anders doenquote:Op dinsdag 11 april 2006 08:30 schreef staticdata het volgende:
ben je nu altijd zo vroeg op of ga je zo laat slapen?
kan natuurlijk dat je nachtdienst ofzo heb
How's life ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:11 schreef BattleLies het volgende:
nee ... ik kan dan niet slapen zeg maar ... dus ga ik maar wat anders doen
Ze heeft in ieder geval geen slaapverwekkend levenquote:
Er is dus bewijs dat hij de glitch heeft gebruikt, wil die video weleens zien.quote:look, the commander glitch was known as early as the game came out. nobody was talking about it because nobody wanted to know their "little secret." now that the CEA guys basically told the whole BF2 community about it, a lot of the top ppl are in trouble.
FireStorm has his own server. FireStorm is ALWAYS the commander. back when i was still playing BF2 regularly, he would often do the commander glitch during the wee hours in the morning or there aren't a lot of ppl (or they're all his friends). he would only do it for a couple thousand points or sometimes, just a few hundred.
a few weeks ago, i submitted a FRAPS recording of FireStorm doing the commander glitch back in early October (of last year) and BF2RS/EA only did something about it just today. i didn't submitted it then because honestly, i didn't care. but now that a lot of ppl are abusing it, i do care now.
it's about time he got reset.
good job, EA!
Klopt ongeveer, maar toen overkwam het niet zozeer de commander alleen, maar iedereen in de server.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:59 schreef RudyCarell het volgende:
aan het begin is dit geloof ik OOK op onze server gebeurt ik kan me zelfs herrineeren dat we het er in een forum over hebben gehad
wtf..hou jij er dan ook nog een vriendin op na ???quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:36 schreef escape_nl het volgende:
Even een reactie op Firestorm
http://www.totalbf2.com/forums/showpost.php?p=841816&postcount=27
[..]
Nummer 15 van de wereld als commander zijnde.
Wat zal mijn vriendin blij zijn zeg, alle vlaggen hangen dan buiten, voorpagina nieuws in het Boekels dagblad.
Nee ik denk dat dan de motivatie weg zal zijn
quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Afgelopen weekend zijn er nog een aantal theorie besproken over hoe je BF2 en een vriendin kunt combineren
Zo moeilijk is het niet om dat te combineren.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:16 schreef Suikermais het volgende:
[..]
wtf..hou jij er dan ook nog een vriendin op na ???![]()
ik nog nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:16 schreef staticdata het volgende:
vriendin en bf2 is zeer goed te doen hoor. je moet wel een vriendin hebben die zelfstandig dingen kan doen, maar de mijne heeft er totaal geen problemen mee als ik ga bf2'en. Ik word alleen een verslaafde genoemd
noem haar dan maar een verslaafde van de soapies en kijk hoe zij je dan aankijktquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:16 schreef staticdata het volgende:
vriendin en bf2 is zeer goed te doen hoor. je moet wel een vriendin hebben die zelfstandig dingen kan doen, maar de mijne heeft er totaal geen problemen mee als ik ga bf2'en. Ik word alleen een verslaafde genoemd
Nee maar dat is andersquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:22 schreef Incolumis het volgende:
noem haar dan maar een verslaafde van de soapies en kijk hoe zij je dan aankijkt
Daar verbaas ik me ook altijd over. Mensen die de hele avond voor de buis hangen gaan mij dan vertellen dat ik teveel achter m'n PC zit. Nee dan ben je opeens een nerd als je weet hoe met internet om moet gaan. Ik leer er tenminste nog van, iets wat je niet kan zeggen van GTST of Shownieuwsquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:26 schreef Incolumis het volgende:
ja met de tv ben je niet interactief en met internet maak je nieuwe contacten, je kunt films/muziek/whatever daar vinden, en toch vinden ze de pc erger dan de tv :/
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:28 schreef escape_nl het volgende:
Jedi heeft een vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |