eigen schuld, hij heeft de glitch gebruikt.quote:Op maandag 10 april 2006 16:13 schreef Mr_Baus het volgende:
PFFFFFFF!!!! EA is lekker bezigBlijkbaar zijn ze begonnen met het stats wipen van de glitch users... Hebben ze de stats van {TA}FireStorm gewiped! :|
Ik ben ook wel in om te pimpen:quote:Op maandag 10 april 2006 15:39 schreef staticdata het volgende:
iets meer dan ik dacht dus
nou ja als we toch gaan pimpen met getallen.
ik heb ooit 99e wereldwijd gestaan met bf1942. altijd handig die toetsweken. kon je volop spelen![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 16:03 schreef staticdata het volgende:
whehehe hoe gay ben jij, zat sickert onder je account te posten
Dus die zit bijna een jaar 8 tot 10 uur per dag te spelen en omdat ie eerste wil staan gaat ie cheaten??quote:Op maandag 10 april 2006 16:30 schreef escape_nl het volgende:
[..]
eigen schuld, hij heeft de glitch gebruikt.
Hij stond ongeveer 4500 punten achter Blazin UK en dezelfde dag stond ie weer eerste.
denk het niet. "hopelijk" is het voor ea vrij makkelijk om via een query uit te zoeken hoeveel punten je in 1 wedstijrd heb gehaald. zit je boven score X dan wordt je gewistquote:Op maandag 10 april 2006 16:58 schreef Mr_Baus het volgende:
Die ene gozer die genaaid is, is een Nederlander. Shit man, ik weet niet hoe of wat EA gaat doen. Ik begin inene wel een angstig visioen te krijgen van een total reset.. Dus IEDEREEN op nul. Dat is in een ver verleden ook gebeurd met America's Army toen het 1 grote chaos was geworden door exploits/hacks.
Lijkt me ook echt iets voor EA om dat te flikken
Je weet dat Escape dit ook leest ?quote:Op maandag 10 april 2006 16:58 schreef Mr_Baus het volgende:
Die ene gozer die genaaid is, is een Nederlander. Shit man, ik weet niet hoe of wat EA gaat doen. Ik begin inene wel een angstig visioen te krijgen van een total reset.. Dus IEDEREEN op nul. Dat is in een ver verleden ook gebeurd met America's Army toen het 1 grote chaos was geworden door exploits/hacks.
Lijkt me ook echt iets voor EA om dat te flikken
Uiteraard.. Ik zeg ook niet dat EA dat moet doen, alstublieft niet zeg! Ik weet alleen dat dit in een ander spel wel een keer gebeurd is, maar dat is ook een gratis spel. Ik kan alleen maar hopen dat het niet gaat gebeuren...quote:Op maandag 10 april 2006 17:08 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Je weet dat Escape dit ook leest ?
inderdaad..quote:Op maandag 10 april 2006 17:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Allemachtig wat een off-topic geleuter
Hoe zie jij eruit als je een kutweekend hebt dan?quote:Op maandag 10 april 2006 17:18 schreef Sickert het volgende:
[..]
inderdaad..
er is toch zo'n doodgebloed topic?
kunnen ze daar niet gaan posten?
wat heeft dit met ons geweldige weekend te maken
dan ben heb ik kleurquote:Op maandag 10 april 2006 17:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoe zie jij eruit als je een kutweekend hebt dan?
![]()
denk dat EA dan eerder zorgt dat de desbetreffende server opgedoekt wordt.. zal vast wel ergens in de voorwaarden staan dat dat gebeurt bij exploit abuse door de admins aangezien die de enigen zijn die deze exploit kunnen uitvoerenquote:Op maandag 10 april 2006 17:17 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Uiteraard.. Ik zeg ook niet dat EA dat moet doen, alstublieft niet zeg! Ik weet alleen dat dit in een ander spel wel een keer gebeurd is, maar dat is ook een gratis spel. Ik kan alleen maar hopen dat het niet gaat gebeuren...
Het is nu dus alleen oppassen als je commander bent op een server die beheerd wordt door kinderachtige admins.
ach dan staan we na een week in de top 10quote:Op maandag 10 april 2006 17:08 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Je weet dat Escape dit ook leest ?
?????????????????????quote:Op maandag 10 april 2006 17:50 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
ach dan staan we na een week in de top 10![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |