Nummer 1 t/m 6 bedoel je? Ik denk niet dat firestorm en blazin zich hieraan schuldig maken..quote:Op maandag 10 april 2006 08:35 schreef staticdata het volgende:
het hek is van de dam. als je nu kijkt naar de bf2 statistieken zijn de nr 1 t/m 8 allemaal glitchers die de scores aan het vern**ken zijn.
quote:Op maandag 10 april 2006 08:52 schreef jpjedi het volgende:
@Kevin:
Wanneer komt je moeder dat zaterdagavondeten uit mijn pot schrobben??![]()
Op dat eerste filmpje kun je zien hoe ik aan de nu al beruchte foto ben gekomenquote:Op zondag 9 april 2006 22:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nieuwe Filmpjes:
Credits to Jafar!!
http://www.dr-clan.nl/Sickert/video-0068.3gp
http://www.dr-clan.nl/Sickert/video-0069.3gp
http://www.dr-clan.nl/Sickert/video-0070.3gp
http://www.dr-clan.nl/Sickert/video-0071.3gp
quote:Op maandag 10 april 2006 08:52 schreef jpjedi het volgende:
Morguh!
Ik lig hier bij te komen op mijn toetsenbord van een heftig weekend..
Op naar de 13e mei! De grote BOF MEET met feestavond!!!!!
Ik ga deze week reserveren jongens dus wie nog niet heeft ingeschreven graag melden voor donderdag!!![]()
@Kevin:
Wanneer komt je moeder dat zaterdagavondeten uit mijn pot schrobben??![]()
ik ookquote:Op maandag 10 april 2006 11:40 schreef UnleashMitch het volgende:
Dat wordt weer feest @ JP's place![]()
Ik zit nog steeds met een big smile op mn gezicht als ik denk aan afgelopen weekendman man helemaal kapot gelachen
quote:Op maandag 10 april 2006 12:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik ook
man man wat was ik dronken
oja!
[afbeelding]
nee ik heb Bob Marley op staanquote:Op maandag 10 april 2006 12:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Vietnamese loempia's, geven aan een hamster
![]()
Heb je zondagochtend ook nog gekotst of was de emmer al goed gevuld?quote:Op maandag 10 april 2006 12:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee ik heb Bob Marley op staan
heeft ie een Jointje gedraait
Donequote:Op maandag 10 april 2006 12:45 schreef staticdata het volgende:
hmmm is de server al gerest? zie dat er 2 man op zitten maar als je c4 weer kwijtraakt dan zal iedereen wegblijven.
quote:Op maandag 10 april 2006 12:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo net terug uit het Ziekenhuis.Heb allemaal pleisters op m'n rug ivm Allergietest
Moeten er tot woensdagochtend opblijven....het voelt alsof een dronken Sickert op m'n rug zit
*Sickert leert met de dag...quote:Op maandag 10 april 2006 13:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee dat is nooit als je alles uitkotst
Welke stap was ook al weer de ontkenningsfase, 7 of 8?quote:Op maandag 10 april 2006 13:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
@ Jafar
zondag was ik alleen moe
heb geen kater verschijnselen gehad eigenlijk
Nog even een warm aplaus en een hartelijk welkom voor de revival of the JAFAR!!!!quote:Op maandag 10 april 2006 12:56 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Heb je zondagochtend ook nog gekotst of was de emmer al goed gevuld?![]()
Zijn eerste ontkenning was dat hij niet boven de gootsteen heeft gekostst ... ( ahum )quote:Op maandag 10 april 2006 13:15 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Welke stap was ook al weer de ontkenningsfase, 7 of 8?![]()
![]()
MOOI!quote:Op maandag 10 april 2006 13:16 schreef drbravo het volgende:
oke ik zal het probere
zeg wel tegen de leraar dat ik op vaknatie ben ofzo
ik meld me aan!!!!!!!
ik zal tim ook nog wel ff overhalen:P
later
1 factor maar ?quote:Op maandag 10 april 2006 13:14 schreef staticdata het volgende:
13 mei wordt het nog een factor erger dan afgelopen weekend?
hoezo dat? heb ik gezegd geen Homo te zijn?quote:Op maandag 10 april 2006 13:15 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Welke stap was ook al weer de ontkenningsfase, 7 of 8?![]()
![]()
ik blijf mooi nuchterquote:Op maandag 10 april 2006 13:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Homoooooooooo's.
13 Mei zetten we buiten alvast een stuk of 5 emmers neer, eentje gereserveerd voor Kev
Kost je ook niet heel veel moeite ..quote:Op maandag 10 april 2006 13:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik blijf mooi nuchter
deze jongen zet zichzelf graag voor lul maar dan wel nuchter
quote:Op maandag 10 april 2006 13:44 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
It's inborn Kevin ... don't fight it!!
De meet was mijn rentree maar het zal denk ik alleen beperkt blijven tot slap ouwehoeren; BF2 spelen gaat mij ni lukken denk ik. But who cares ...quote:Op maandag 10 april 2006 13:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
doe er verder ook niks aan
ik lach graag als je dan ook nog eens om jezelf kunt lachen is dat mooi meegenomen
Jafar is weer helemaal terug of?![]()
Preciesquote:Op maandag 10 april 2006 13:50 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
De meet was mijn rentree maar het zal denk ik alleen beperkt blijven tot slap ouwehoeren; BF2 spelen gaat mij ni lukken denk ik. But who cares ...![]()
ECHHHHHHH NIE!quote:Op maandag 10 april 2006 13:56 schreef Sickert het volgende:
[..]
Precies
Morph speelt ook geen bf2 meer en is ook welkom
jij dus ookgezelligheid daar gaat het om
of buitelands eten bezorgenquote:Op maandag 10 april 2006 14:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ECHHHHHHH NIE!
Minimaal 150k punten anders kom je mijn huis niet in!![]()
![]()
Ik heb je al 1x laten winnen met FIFA en dat vind ik wel genoegquote:Op maandag 10 april 2006 14:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ECHHHHHHH NIE!
Minimaal 150k punten anders kom je mijn huis niet in!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |