Voor je post, zie ook de huisregels en de FAQ's.quote:Op zaterdag 21 december 2002 16:05 schreef Tijn het volgende:
Grofweg is het de bedoeling dat je het hier post als iets je niet geheel bevalt omtrent het modereren van de Digital Corner. Opmerkingen of aanmerkingen dus. Maar ook nieuwe ideeën, complimenten, een FAQ die niet klopt of het wijzen op iets wat niet helemaal goed verloopt. Kortom: alles wat je normaal in FB had gezet over DIG gaat nu hier
Lucille & ik (nu: Marty26, Slarioux en Jump) hopen uiteraard op input van jullie allen, want daar kunnen we iets mee! Maar hou dit topic wel een beetje netjes aub, tis geen slowchat reeks
Alvast bedankt!
Je moet subfora nu niet met elkaar gaan vergelijken. Elk fora heeft een andere sfeer en regels daarover.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:05 schreef Tomasso het volgende:
Jump, de vraag van De_Hertog in het oude topic.
Waarom we hier wel over hetzelfde onderwerp moeten blijven praten en er niet vanaf mogen wijken in de SC, maar op andere subfora zijn ze gewoon lekker losjes en niet zo streng. Waarom hier niet?
Ok. Laat ik die vraag anders formuleren.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:19 schreef Jump het volgende:
[..]
Je moet subfora nu niet met elkaar gaan vergelijken. Elk fora heeft een andere sfeer en regels daarover.
Kan je evengoed topics gaan aanmaken als je je teennagel gestoten hebt, of naast de pot gepist hebt.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:09 schreef Furious het volgende:
TVP.
En aangezien dat niet 'zomaar' mag.
Asustek gaat 1,2 miljoen iBook's bouwen.
In de Apple slowchat of de gewone DIG slowchat werd/wordt toch gepraat over allerlei randzaken. In mijn ogen was de Apple SC verziekt met de vete die er telkens weer naar bovenkwam.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ok. Laat ik die vraag anders formuleren.
Waarom willen jullie dat een SC echt puur en alleen over dat onderwerp gaat? En amper over randzaken?
Ik ga straks eens kijken als ik het topic nu volledig opgekuist heb, en eens terug opengooien. En laat het niet afdwalen naar een SCquote:Op woensdag 5 april 2006 17:04 schreef De_Hertog het volgende:
Laat ik mijn vraag uit het vorige topic dan nog even herhalen (over het Boot Camp nieuws):
Waarom kunnen, zoals bij andere topics, niet gewoon de post van Furious die inderdaad misplaatst zijn, verwijderd worden? De rest van het topic ging prima, met mensen die gewoon over het nieuws aan het praten waren. Ook voor de waarschuwing deden andere users niet veel verkeerd, waarom dan het hele topic sluiten als die ene user zich nog steeds niet aan die waarschuwing houd? Het is niet alsof wij daar veel aan kunnen doen, toch?
Dat is niet erg relevant mbt de sluiting van de Apple SC.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:05 schreef Tomasso het volgende:
Jump, de vraag van De_Hertog in het oude topic.
Waarom we hier wel over hetzelfde onderwerp moeten blijven praten en er niet vanaf mogen wijken in de SC, maar op andere subfora zijn ze gewoon lekker losjes en niet zo streng. Waarom hier niet?
Dat willen we dus niet.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ok. Laat ik die vraag anders formuleren.
Waarom willen jullie dat een SC echt puur en alleen over dat onderwerp gaat? En amper over randzaken?
Wie probeer je te overtuigen? Ons of jezelf?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Sowieso kan ik de mods vertellen dat krampachtig een bepaalde slowchat tegenhouden NIET, ik herhaal NIET gaat lukken. Vraag Yvonne maar om details
Ja, maar waarom niet?quote:
Precies. Het ging pas mis toen [insert nick die bij alleen bekend is] weer om de hoek kwam kijken. Toen hij weg was ging het die delen gewoon normaal, ook wel tussen tonks en Qexgon (sorry voor het verkeerde schrijven van de nick, wat ik ongetwijfeld doe).quote:Op woensdag 5 april 2006 18:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik krijg al bijna de neiging om hier TVP neer te zetten![]()
Btw...ik geloof niet dat de vaste kliek het verneukt heeft. Dat was een gezellige groep mensen met een sterke voorkeur voor Apple gebruik en sommige exotische auto's.
Overigens nog bedankt voor het kinderachtig zijn en mijn TVP weg halen terwijl ik het goed probeerde te doen Jump.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:16 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik plaats hier toch een kleine bescheiden postje omdat ik het toch wil volgen, alhoewel ik nu niets nuttigs in kan brengen. Mijn excuses hiervoor.
een tvp goed?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:09 schreef Furious het volgende:
[..]
Overigens nog bedankt voor het kinderachtig zijn en mijn TVP weg halen terwijl ik het goed probeerde te doen Jump.
Nu; wat Rock-shocker zegt.
Meneer vond een TVP niet goed zonder toevoeging, dus deed ik een toevoeging. Alleen was het blijkbaar nog niet goed.quote:
Een tvp is nooit goed geweestquote:Op woensdag 5 april 2006 19:23 schreef Furious het volgende:
[..]
Meneer vond een TVP niet goed zonder toevoeging, dus deed ik een toevoeging. Alleen was het blijkbaar nog niet goed.
Prima.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een tvp is nooit goed geweest![]()
Maar weinig ontopic dit.
(dus grote kans dat ze dit ook weghalen, ik waarschuw nu alvast)
Och, gezien ik een aantal zeer moeilijke maanden gemod hebt in SCD waarbij mijn taak het sluiten en voorkomen van SC was, denk ik dat ik een van de weinige ervaringsdeskundige ex-mods ben. Ik denk dat ik dus wel recht van spreken heb.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Wie probeer je te overtuigen? Ons of jezelf?
Er is weinig krampachtigs aan deze sluiting, bovendien proberen we niks te voorkomen of tegenhouden, de Apple SC was er, en is door de vaste kliek zelf verneukt. Heb ik niet aan gedaan hoor. Ja, het sluiten ja.
Inderdaad, ik heb me bewust uit die 'discussie' gehouden, en dan zit ik toch zonder slowchatquote:Op woensdag 5 april 2006 18:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik krijg al bijna de neiging om hier TVP neer te zetten![]()
Btw...ik geloof niet dat de vaste kliek het verneukt heeft. Dat was een gezellige groep mensen met een sterke voorkeur voor Apple gebruik en sommige exotische auto's.
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:36 schreef Dagonet het volgende:
Swets, gebruik nou eens een keer gewoon het woord 'die' ipv dat foeilelijke 'welke'.
Nee, in die zin mag het.quote:
Miereneuken!quote:Op woensdag 5 april 2006 19:36 schreef Dagonet het volgende:
Swets, gebruik nou eens een keer gewoon het woord 'die' ipv dat foeilelijke 'welke'.
Reageer anders even inhoudelijk op die post.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:36 schreef Dagonet het volgende:
Taalpurisme, da's wat anders.quote:
Waarover?quote:Had Furious toch gelijk...![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Miereneuken!![]()
Had Furious toch gelijk...![]()
TTK, C&H en NWS maar nooit DIG hoor.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Dagonet is FA. Het zou juist raar zijn wanneer hij inhoudelijk op een post reageert. Hoewel hij wel DIG modje is geweest dus wel enige kennis van zaken heeft
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
TTK, C&H en NWS maar nooit DIG hoor.
En inhoudelijk? Best kans dat de Apple SC slechts in de koelkast is gezet en over een tijdje een herstart krijgt, die kans is er altijd, niets is voor eeuwig op FOK!, dat weet je.
Maar nu, en voorlopig, is er even geen ruimte voor, het is verneukt, nou ja, even wachten dus. Persoonlijk snap ik het hele sektarische dat er uit dat topic sprak sowieso al niet hoor. Dat klaarkomen omdat er een nieuwe iBook uitkomt gaat mij iets te ver.
Ik had ook een C64 (Met powercartridge)quote:Op woensdag 5 april 2006 19:53 schreef Dagonet het volgende:
Mja, Fanboyisme ken ik ook nog wel uit de tijd dat m'n C64 veul beterder was dan jouw Atari ST.
Laat staan de Amiga.
Voor iemand die prat gaat op taalpurisme, gebruik je akelig vaak je komma's verkeerd.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
TTK, C&H en NWS maar nooit DIG hoor.
En inhoudelijk? Best kans dat de Apple SC slechts in de koelkast is gezet en over een tijdje een herstart krijgt, die kans is er altijd, niets is voor eeuwig op FOK!, dat weet je.
Maar nu, en voorlopig, is er even geen ruimte voor, het is verneukt, nou ja, even wachten dus. Persoonlijk snap ik het hele sektarische dat er uit dat topic sprak sowieso al niet hoor. Dat klaarkomen omdat er een nieuwe iBook uitkomt gaat mij iets te ver.
Open er een R&P topic overquote:Op woensdag 5 april 2006 20:00 schreef Dagonet het volgende:
Da's mijn afwijking, een komma-fetish.
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:53 schreef Dagonet het volgende:
Mja, Fanboyisme ken ik ook nog wel uit de tijd dat m'n C64 veul beterder was dan jouw Atari ST.
Laat staan de Amiga.
Mijn VIC20 mét geheugenuitbreiding ownde je MSX vet!quote:
Ja graag!quote:Op woensdag 5 april 2006 21:25 schreef Reinnn85 het volgende:
slowchat?
Jij bent degene die denkt dat ik op mijn strepen sta. Je hebt een boel gemist als je denkt dat ik niet eerder met dit soort bijltjes heb gehakt. Verder ga ik niet op je gekakel in. Je neemt als feit aan dat ik niet van mening wil veranderen en daar bouw je op door. Tja, zo kan ik ook de toekomst voorspellen. Dat het je verder niet interesseert blijkt wel uit je postaantal in de DIG FB reeks.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Och, gezien ik een aantal zeer moeilijke maanden gemod hebt in SCD waarbij mijn taak het sluiten en voorkomen van SC was, denk ik dat ik een van de weinige ervaringsdeskundige ex-mods ben. Ik denk dat ik dus wel recht van spreken heb.
En ondanks dat je nu denkt dat je op je virtuele strepen kan gaan staan, garandeer ik je dat er binnen een maand een nieuwe Apple SC is. Misschien heet het anders... maar hij is er wel. Ow, en jij bent dan Mod af, omdat je de komende weken het bloed onder je nagels vandaan gehaald zal worden door die apple SC'ers, welke continue op het randje van het toelaatbare je zullen irriteren
Mij interesseert het verder geen reet, want zoals gezegd had ik 5 posts in de Appele SC ongeveer, dus denk nou niet dat je met je 'jullie hebben het zelf verziekt *insert viool muziek*' mij raakt. Ik post uberhaupt mondjes maat. Ik probeer je alleen voor je eigen bestwil te behoeden voor een zeer vervelende periode die zal overslaan naar veel meer topics in DIG.
Have it your way
Touchy touchy. Je trekt het je nogal persoonlijk aan.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:13 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Jij bent degene die denkt dat ik op mijn strepen sta. Je hebt een boel gemist als je denkt dat ik niet eerder met dit soort bijltjes heb gehakt. Verder ga ik niet op je gekakel in. Je neemt als feit aan dat ik niet van mening wil veranderen en daar bouw je op door. Tja, zo kan ik ook de toekomst voorspellen. Dat het je verder niet interesseert blijkt wel uit je postaantal in de DIG FB reeks.
donequote:Op vrijdag 7 april 2006 20:54 schreef Doderok het volgende:
Deze jongen heeft een andere TT nodig: Windows install lukt niet
Wat ben jij toch weer een heerlijke eigenwijsje he.. En maar volhouden dat het mijn schuld is dat de SC dicht is. Of ga je omdat ik hier nu op inga mij beschuldigen van sfeerverpesterij? Weet je wat sfeerverpesterij is? Als iemand continue tegen beter weten dit soort leugens blijft verspreiden.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:25 schreef Tomasso het volgende:
Precies. Het ging pas mis toen [insert nick die bij alleen bekend is] weer om de hoek kwam kijken. Toen hij weg was ging het die delen gewoon normaal, ook wel tussen tonks en Qexgon (sorry voor het verkeerde schrijven van de nick, wat ik ongetwijfeld doe).
5 dagen laterquote:
Doe iedereen in Apple SC een plezier, en doe het niet.quote:Dus als de SC ooit weer opengaat benik er ook gewoon weer bij want dat er best normaal kan worden gedaan blijkt wel,omdat tonks recent mij met iets heeft geholpen waar ik best blij mee bent. Over een warm gevoel gesproken.![]()
Het verhaal rond de SC was nu juist wat gaan liggen.quote:Op maandag 10 april 2006 23:34 schreef ChOas het volgende:
[..]
5 dagen later
[..]
Doe iedereen in Apple SC een plezier, en doe het niet.
Geloof me, je ziet het vanzelf (?:wanneer|als) dat gebeurt.quote:Op maandag 10 april 2006 23:36 schreef Jump het volgende:
[..]
En ik zie niet in waarom editor2 eruit moet blijven als er nog een SC komt.
Capichequote:Op maandag 10 april 2006 23:42 schreef editor2 het volgende:
Chaos... als jij je matties elke keer dat ik in de SC kom een reden zoeken om te beginnen met klieren dan is de keuze voor de mods makkelijk. BAN. Nergens staat in de SC dat de SC exclusief is voor ChOas,Nietzman,furiousetc. En als jij je persoonlijk irritaties niet kan laten liggen heb jij een probleem.
SC is voor iedereen die een Mac heeft en over Apple wilt praten. Niet wat anderen menen waarover gepraat moet worden. Capiche?
Ik ben er even met de veegborstel doorgegaan, verder zal het wel wegzakkenquote:Op maandag 10 april 2006 23:47 schreef WebForce het volgende:
Na slaapstand geen LAN-verbinding meer
Hier mag een slot op, probleem opgelost en het topic gaat niet meer over mankementen van de pc, maar over piemels van 80 cm en (hoe kan het ook anders) Windows/Linux/Dos etc...
Er staat,eigenwijs, heel duidelijk dat het ze niet intresseert wie,wat en wanneer met wie en waarom heeft gedaan! Wanneer krijg je dat in je botte hoofd? Dus ga gerust door met redenen zoeken waarom je doorgaat.Jquote:Op maandag 10 april 2006 23:48 schreef ChOas het volgende:
En bedankt voor het voor het eerst goed spellen van mijn nickname trouwens (al was het maar 1 van de 2 keer in je post).
< slap geleuter >
Vind ik ook goedquote:Op maandag 10 april 2006 23:51 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik ben er even met de veegborstel doorgegaan, verder zal het wel wegzakken
Ik heb geen zusquote:Op maandag 10 april 2006 23:57 schreef editor2 het volgende:
[..]
Er staat eigenwijs heel duidelijk dat het ze niet intresseert wat wat wanneer met wie en waarom heeft gedaan! Wanneer krijg je dat in je botte hoofd? Dus ga gerust door met redenen zoeken waarom je doorgaat, Jij flikkert er straks uit met een ban. Of ga je danm janken dat je het trecht deed omdat je zus en deze redenen ervoor had en dus terecht zo reageerde?![]()
Nogmaals het interesseert ze niet!
Hij ettert niet door, hij was er al dagen geleden mee opgehouden. En als je vind dat hij je oneerlijk behandelt, doe dan een topicreport op zijn posts en laat de mods er over oordelen. Wat ik bedoelde met die Bootcamp opmerking is dat jouw posts in dat topic gewoon serieus genomen worden, niemand die er op begint te zeiken of je aanvalt of wat dan ook. En dat is recenter dan dit topic. Vandaar dat ik bedoel, als iedereen je met rust laat, waarom begin je er dan weer over? En wat je met je laatste zin bedoeld weet ik niet..quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:09 schreef editor2 het volgende:
@ De_Hertog:
Ik reageer inhoudelijk omdat gasten zoals die chaoot ondanks dat de kwestie inprincipe te ruste is gelegd
gewoon weer met dat irritantje vingertje blijven wijzen naar mij als de reden dat de SC dicht is.
Ik heb dat een tijdje laten rusten maar als ik dan zie dat gewoon door ettert en iedereen dat als normaal vindt in
een FB topic geef ik mijn mening erover. Je kan niet verwachten dat gasten zoals die chaoot mogen blijven
doorgaan met zijn leugenachtig verhaaltje [sub] terwijl hij mij van soortgelijk beschuldigd [sub] dat
de reden dat hij en zijn matties zo reageren om wat voor reden ook gerechtvaardigd is en ik het maar heb te accepteren. Over BC thread: Daar had ik het toch niet over? Ik heb het over iemand die meelult in een Apple-chat en zelf niet eens een Mac heeft.![]()
Lijkt mij minder zeiken dan voor ieder wissewasje een bericht in feedback zetten, aangezien feedback bedoeld is als feedback op het beleid in DIG.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:32 schreef editor2 het volgende:
Ik ga toch niet voor elke wissewasje de mods een report sturen. Dat is wel heel erg zeiken vind je niet?
Ten eerste was het niet ChOas maar Tomasso die dat zei, en ten tweede was ook dat al dagen geleden. Bovendien, het enige wat Tomasso zei was dat het mis ging toen jij om terug kwam. En, het spijt me, maar dat is gewoon terug te zoeken... Je kunt er over discussiëren of dat kwam doordat jij terug kwam of doordat anderen overtrokken op jou reageerden, maar dat het op dat moment mis ging is helaas gewoon zo.quote:En mischien was het niet handig als hij niet eerst opnieuw was begonnen met dat zelf verzonnen leugentje dat *IK* de voornaamste reden was dat de SC was gesloten terwijl er feitelijk iets heel anders stond bij de afsluiting.
Dat bedoel ik nu net, daar reageren dezelfde users, die 'normaal met je omgaan', en dat is recenter dan nu. Waarom dan weer ruzie zoeken over iets van dagen geleden?quote:En JA ik zie ook dat men normaal in de MB thread reageert op mij. Logisch want daar zijn ze wel ervan doordrongen waar het omgaat.
Gast, wat is jouw probleem manquote:
Warez houdt in dat de software/film/weetikveelwat niet op een legale manier verkregen is. Dus je moet zelf maar op zoek naar een legaal programma wat veel gebruikt wordt in het legale circuit wat video bestanden kan afspelen en de onderliggende .srt bestanden als ondertitel kan toevoegenquote:Op woensdag 12 april 2006 19:01 schreef BB_Koning het volgende:
Ok, niet iedereen is een computernerd en begrijpt dit gedoe (BS, warez), du snu graag normale-mensen taal![]()
Sorry, ik had erbij moeten vermelden dat de film door een vriend van me is gemaakt met zn telefoon en op internet gezet is, dat klinkt een stuk legaler, he ?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:05 schreef ChOas het volgende:
[..]
Warez houdt in dat de software/film/weetikveelwat niet op een legale manier verkregen is. Dus je moet zelf maar op zoek naar een legaal programma wat veel gebruikt wordt in het legale circuit wat video bestanden kan afspelen en de onderliggende .srt bestanden als ondertitel kan toevoegen
Is dat normaal genoeg ?
Ik heb geen idee waarom editor2 niet reageert. Ik reageer niet op Swets omdat hij enkel zichzelf herhaaltquote:Op woensdag 12 april 2006 21:25 schreef De_Hertog het volgende:
Trouwens, waarom reageert editor2 niet op bovenstaande toch vrij redelijk verwoorde posts? En waarom reageren de modjes niet daarop of op Swetseneggers post? En mag de Apple SC weer open?
Dammit wat heb ik lang op die post gewachtquote:
Ik laat hem open, ik vind het een mooi verhaal (en dat bedoel ik positiefquote:Op donderdag 13 april 2006 00:16 schreef Sjoe538 het volgende:
Marktplaats Feedback
Mag dicht
Ik ga het niet doen, te riskant gewoon.
quote:Op donderdag 13 april 2006 08:35 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik laat hem open, ik vind het een mooi verhaal (en dat bedoel ik positief) en ik denk dat anderen er ook wat aan hebben.
Lijkt me nu ook wel duidelijk.quote:Op donderdag 13 april 2006 08:44 schreef Slarioux het volgende:
Wacht op een Hollander, verder met niemand in zee gaan.
Ah ja, het 'ik draai mijn hoofd maar om als ik iemand zie verzuipen want als je niet kan zwemmen, moet je maar niet het water ingaan en ik negeer je liever dan dat ik een reddingsboei in het water gooi, een hek om het water zet en je de sleutel niet geef' syndroom....quote:Op woensdag 12 april 2006 22:04 schreef Slarioux het volgende:
Overigens hebben mensen als editor2 weinig succes als werkelijk niemand zich wat van hem aantrekt. Ze willen aandacht, niet meer en niet minder. Een applaus voor hun inzet, voor wat ze doen of laten. En ja, negatieve aandacht is ook aandacht.
En wat zijn jullie? Apple users. Trots op hun spullen, een tikje arrogant, en een hechte groep. En dan springt ispy erin met zijn spullen. In eerste instantie reageert iedereen met bewondering. Dan een beetje jaloezie, vooral omdat hij maar blijft patsen en patsen. En dat wordt ergernis. En al die tijd staat ispy in het middelpunt. Hij blij. Hij is misschien aandachtsziek, jullie geven hem precies wat hij wilt. Aandacht. Hetzelfde zag je in CUL gebeuren.Hij krijgt negatieve aandacht en geniet ervan. Dat pikken jullie niet dus gaan jullie hem voeren, maar hij blijft het slikken. Een eindeloos cirkeltje.
En dan wordt hij ontmaskerd. Hij blijkt een loser, een nolife. Een groots spectakel waar hij zelf even hard aan meedoet. Hij draait alles naar zichzelf, alle aandacht gaat naar hem. En hij wint, puur alleen omdat hij zijn verlies niet toegeeft. En plotseling is hij weg.
Om vervolgens weer even hard terug te komen. En hij begint vrolijk overnieuw. En wat doen jullie? Precies hetzelfde, namelijk hem aandacht geven. Alle aandacht die hij wilt. Heel slim inderdaad.
Wat jullie van ispy vinden zal me roesten. Maar ik zie net zo goed dat hij ziek is. Hij is niet het scherpste mes uit de lade, en zijn smeken om aandacht zijn absurd, je ziet van een kilometer af dat hij wat mankeert. Dat hoef ik niet eens te posten.
Ik peins er echter niet over om hem te bannen omdat jullie niet met zo iemand om kunnen gaan. Als hij hier geen aandacht krijgt is hij zo weer weg. Maar hier duikt heel FOK! bovenop hem zodra hij op reageer drukt. En raad eens? Dat is precies wat hij wil.
Nee dat heeft hij niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:26 schreef De_Hertog het volgende:
Slarioux, je hebt helemaal gelijk. Niets meer, niets minder.
Ja, je wilt dat ik hem laat bannen. Ik weet het hoor, ik weet het.quote:Op donderdag 13 april 2006 08:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah ja, het 'ik draai mijn hoofd maar om als ik iemand zie verzuipen want als je niet kan zwemmen, moet je maar niet het water ingaan en ik negeer je liever dan dat ik een reddingsboei in het water gooi, een hek om het water zet en je de sleutel niet geef' syndroom....
Staat je netjes Slar.
Ik wil dat hij tegen zichzelf in bescherming genomen wordt.quote:Op donderdag 13 april 2006 08:55 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, je wilt dat ik hem laat bannen. Ik weet het hoor, ik weet het.
Ok, en hoe verwacht je dat ik hem tegen zichzelf bescherm? Tegen hem aanpraten werkt sowieso niet, dat heb ik al vaak over de mail geprobeerd. Ik kan hem niet verbieden om in DIG of op FOK! te posten.quote:Op donderdag 13 april 2006 08:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wil dat hij tegen zichzelf in bescherming genomen wordt.
Jij doet liever niets dan je kop in het zand steken. En ja... of je het wilt of niet, je hebt een verantwoordelijkheid als mod. En die neem je niet. Je wil de kool en de geit sparen.
Eh ja, dat kan je wel.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:10 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ok, en hoe verwacht je dat ik hem tegen zichzelf bescherm? Tegen hem aanpraten werkt sowieso niet, dat heb ik al vaak over de mail geprobeerd. Ik kan hem niet verbieden om in DIG of op FOK! te posten.
Jawel hoor. Uiteiondelijk ging ik toch echt wat anders doen. Kwestie van concequentie. Daarnaast is het natuurlijk stuitend dat je in je lange post hierboven glashard toegeeft een user te hebben welke doelbewust een topic verziekt, maar de verantwoording daarvoor in de schoenen van een ander schuift. Die moet er maar niet op reageren.quote:Ja, ik kan hem laten bannen voor zijn uitspraken, maar denk je dat dat helpt? Een ban heeft nog nooit iemand van FOK! afgeholpen, dat zou jij ook moeten weten.
Hem kopje onder duwen zal zeker niet werken.quote:Je gebruikt de metafoor verzuipen, maar ik denk niet dat ik een reddingsboei heb waar hij wat aan heeft.
Ik zeg dat negeren de weg van de minste weerstand is en uiteindelijk zal leiden tot veel meer problemen. En uiteraard werkt bannen, wanner je maar consequent bent.quote:Maargoed, kernvraag is: Hoe wil jij dat ik hem tegen zichzelf bescherm? Ik zeg, waarom doen jullie dat niet door hem te negeren? Dat noem jij kop-in-het-zand. Logisch, want door iemand te negeren kijk je altijd weg. Maar wat denk je dat ik vanaf hier kan doen? Ik betwijfel sterk dat bannen bij iemand als hem werkt.
Hij heeft gelijk dat negeren beter zal werken, maar jij hebt gelijk dat dat op Fok niet zal gebeurenquote:Op donderdag 13 april 2006 08:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee dat heeft hij niet.
Maar misschien dat hij dat inziet na een volgende gboy27 topic
Ik kan het ook niet openen, eens navragenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:08 schreef blup het volgende:
Ik wilde net dit topic openen:
Welke website(s) beheer jij
Geen rechten oppeens?
Waarschijnlijk is het verwijderd of inderdaad naar een crewhok geschopt door iemand. Ik kan het hier niet bekijken alleszins. Maar verwijderde topics kunnen teruggehaald worden normaal gezienquote:Op donderdag 13 april 2006 10:14 schreef blup het volgende:
Raar, plots was hij weg, verplaatst naar een bepaald crewforum ofzo?
Jij hebt zoveel te willen als een puber die een koekje wilt en het niet krijgt met je slappe "zichzelf in bescherming nemen"geneuzel.quote:Op donderdag 13 april 2006 08:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil dat hij tegen zichzelf in bescherming genomen wordt.
Jij doet niets liever als blijven hameren dat ik een ban moet krijgen met je "kop in het zand" verhaal zelfs als uitgelegd is waarom er geen ban komt.quote:Jij doet liever niets dan je kop in het zand steken. En ja... of je het wilt of niet, je hebt een verantwoordelijkheid als mod. En die neem je niet. Je wil de kool en de geit sparen.
Blijkbaar heeft modje hem verwijderd wegens spam ofzo. Om nog even te meldenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:17 schreef Jump het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het verwijderd of inderdaad naar een crewhok geschopt door iemand. Ik kan het hier niet bekijken alleszins. Maar verwijderde topics kunnen teruggehaald worden normaal gezien
Ja, ik ken het verschijnsel en de reden ervoor. Maar zeg er gewoon iets korts bij en ik vind het al bestquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:56 schreef Magneet het volgende:
Zal het niet meer doen slar[tab] had geen idee dat mensen zich er zo aan ergeren. En jij weet goed zat dat ik in ONZ alleen bij de Gijsjes kom en verder niet![]()
Maar goed over het algemeen is het zo dat als er 1 iemand iets zegt dat het dan 9 vd 10 keer nog in twijfel getrokken word terwijl als er meer mensen dat zeggen het wel gelooft wordt en daarom had ik het gedaanvolgende keer zal ik iets meer be-argumenteren mits dat mogelijk is.
is goedquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, ik ken het verschijnsel en de reden ervoor. Maar zeg er gewoon iets korts bij en ik vind het al best.
Yep, je mag van mij wel een topic openen. Geen slowchat, geen "deel 1" maar gewoon een topic voor updates, vragen ed.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:41 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hallo.
PI's in Quick-reply.
Dit topic heb ik net aangemaakt in FB (gemoved naar BUG ondertussen..), met daarin de vraag of we de FF-extensie Whoops.xpi ergens kunnen bespreken. Rickmans vertelde mij toen, dat ik maar eens moest vragen of dat in DIG mogelijk was.
Bij deze dus. Kan dat hier in een apart topic?
Kijk eens aan: The Gimp op Macquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:47 schreef allsystemshalt het volgende:
Toch jammer dat Appel slow chatten niet meer mag![]()
Ik wilde een topic openen om over darwin ports en the gimp op mac te praten![]()
slaat nergens op. als ik een probleem zou hebben met mijn brander dan zou ik dat niet mogen openen in een topicje want het zou wel eens over gekopieerde muziek verkoop kunnen gaan.quote:
een brander is een ander verhaal vindt ikquote:Op zondag 16 april 2006 15:48 schreef iDex het volgende:
[..]
slaat nergens op. als ik een probleem zou hebben met mijn brander dan zou ik dat niet mogen openen in een topicje want het zou wel eens over gekopieerde muziek verkoop kunnen gaan.
en andere niet echt relevante opmerkingenquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:27 schreef Woutey het volgende:
je moet niets! kutburen van je.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:09 schreef Magneet het volgende:
Tips netwerk aanleggen-> livebox
[..]
en andere niet echt relevante opmerkingen
Gedaan, en lijst met centrale topics aangepastquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:55 schreef Mikkie het volgende:
[Centraal] Is dit een goede PC met de juiste prijs - Deel 5
TT toevoegingen: [Centraal] en - deel 5.
Er is een topic met een lijst van programma's dat handig is voor na een format. Een topic zoals je bedoeld kan ik me wel herinneren met niet direct vinden.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:26 schreef maartena het volgende:
De standaard Google Zoekert wil niet echt meewerken
Is er een centraal topic voor: "Ik heb een heel leuk freeware tooltje gevonden en nu wil ik dat met julie delen" posts?
[Centraal] WinXP Musthave Appsquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:45 schreef Jump het volgende:
[..]
Er is een topic met een lijst van programma's dat handig is voor na een format. Een topic zoals je bedoeld kan ik me wel herinneren met niet direct vinden.
Misschien eens op http://yahoo.fok.nl proberen.
Ik kon er niet opkomen. Er staan zelf zo twee topics in de Centrale Topics Lijst, echt overgekekendusquote:Op woensdag 19 april 2006 12:49 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
[Centraal] WinXP Musthave Apps
En de wiki natuurlijk: http://wiki.fok.nl/index.php/WindowsXPmusthaves
Het zakt wel naar benedenquote:Op woensdag 19 april 2006 19:49 schreef Bellerophon het volgende:
Mag er een slotje op dit topic?
http://forum.fok.nl/topic/846166/1/50#37105172
Heeft archive.org die niet ergens?quote:Op woensdag 19 april 2006 20:38 schreef editor2 het volgende:
Ik ben die refurbishde 1984 Apple commercial kwijt uit februari 2004.
Weet iemand waar ik deze in zijn orginele QT formaat nog kan vinden want
op de Apple-site is hij weggehaald en andere opties geven alleen maar
de originele versie aan. dus zonder die iPod
Links naar online flashwebsite's die een postzegel formaat vertonen zit ik niet
op te wachten.
Ik heb daar maar een postje aan toegevoegd.quote:
Hier: http://www.differentdistrict.comquote:Op woensdag 19 april 2006 20:38 schreef editor2 het volgende:
Ik ben die refurbishde 1984 Apple commercial kwijt uit februari 2004.
Weet iemand waar ik deze in zijn orginele QT formaat nog kan vinden want
op de Apple-site is hij weggehaald en andere opties geven alleen maar
de originele versie aan. dus zonder die iPod
Links naar online flashwebsite's die een postzegel formaat vertonen zit ik niet
op te wachten.
Kunnen we niet gewoon een Apple Slowchat in Lifestyle openen, het is ten slotte best een levensstijl voor sommigenquote:Op woensdag 19 april 2006 23:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Bij gebrek aan SC vermoed ik.
Nog steeds geen optie..?
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:54 schreef ChOas het volgende:
Hier: http://www.differentdistrict.com
Waarom feedback![]()
Dat topic wás er vroeger, ik zou het kunnen zoeken maar het staat je vrij om een nieuwe te openenquote:Op donderdag 20 april 2006 19:34 schreef Frutsel het volgende:
is er ergens een topic waar je een Hijack Log neer kunt kalken...
mijn verkenner (dus explorer.exe) sluit de laatste tijd zo vaak af volgens een 'ongeldige bewerking'... en ook soms een Windows beveiligingsmelding (DEP? ) die ervoor zorgt dat het programma wordt afgesloten...
Ja, ik wil het weleens proberen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:51 schreef DropjesLover het volgende:
hoi hoi,
ik heb een topic geopend in GC, en er is mij gevraagd of ik jullie zou willen vragen of het verplaatst kan woorden naar hier dus...
het betreffende topic: Het Grote Legale Torrentsites Topic I en is eigenlijk bedoeld net zoals de emule en soulseek topics in het [centraal] ....... gedeelte.
bij voorbaat danken excuses voor deze zooi
![]()
Heb het topic ietsje opgeruimdquote:Op vrijdag 21 april 2006 08:14 schreef deedeetee het volgende:
Misschien kan ik met Nieuw toetsenbord probleem. beter naar GC verhuizen ?
Mijn vraag schijnt te min te zijn voor DIG
óf te MOEILIJK, dat kan ook
Hoezo dezelfde topics?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:04 schreef SpeedyRich het volgende:
[Java] voor dummies - Deel 1
[Javascript] voor dummies - deel 3
2 de zelfde topics ?
even mergen
Niet direct zover ik weet.quote:Op maandag 24 april 2006 21:28 schreef Jordy-B het volgende:
Torrent Guide
Was d'r niet zo'n regeltje over torrentsites?
Zie mijn post daarquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:55 schreef WebForce het volgende:
Indesign vragen
Misschien een goe didee om de naam van dat topic om te dopen in iets algemeners, zodat daar alle vragen over Indesign gesteld kunnen worden....
jij mag niet linken naar foto's uit de playboy, daar zit copyright bescherming op.. haal dat nep fotoboekje nou maar uit je sigquote:Op zondag 30 april 2006 22:01 schreef editor2 het volgende:
psst...slariouxje...Leg mij eens uit hoe je erbij komt dat de Steve Balmer nieuwsfeit onzin is.
Het is gewoon een nieuwsfeit knul. Dus je " kap nou eens met..." excuus is zo een droogreden
die er alleen maar is om onnodig je te laten gelden.
Dig is niet imo alleen om slap te lullen maar ook om nieuwsfeitjes aan te dragen en
des gewensd erover te lullen. Of heb jij daar een andere gedachte over...
Stel het op prijs om de topic te openen want er was niks mee dan![]()
Laat mij maarquote:Op zondag 30 april 2006 22:04 schreef iDex het volgende:
[..]
jij mag niet linken naar foto's uit de playboy, daar zit copyright bescherming op.. haal dat nep fotoboekje nou maar uit je sig
ow en doe eens niet zo denigerend over slarioux, we weten dat je ouder bent. maar dan hoef je nog niet zo te comanderen.
Hij link er niet rechtstreeks naarquote:Op zondag 30 april 2006 22:04 schreef iDex het volgende:
[..]
jij mag niet linken naar foto's uit de playboy, daar zit copyright bescherming op.. haal dat nep fotoboekje nou maar uit je sig
Kom op, je OP was alles behalve normaal. Het was gewoon vervelend om te lezen. Gelukkig ben je wél normaal gaan quoten, 24quote:Op zondag 30 april 2006 22:21 schreef editor2 het volgende:
...over iets vrij normaals.
Even wachten hoor, even mijn viool pakken om dit meisje-met-de-zwavelstokjes verhaal van de juiste achtergrond muziek te voorzien.quote:Op zondag 30 april 2006 22:44 schreef editor2 het volgende:
Het is ook niet te geloven he! iDex heeft het weer voor elkaar met zijn bemoeienis.
Eerst zie je het clubje swetse e.d. niet en moment dat ik weer reageer op iets
wat volkomen logisch is,terwijl iDex's bemoeienis dus geheel onnnodig was,komen ze weer
uit hun holen om mee te bashen.Kortom het is weer zover....![]()
Nou het wachten is op de rest hun reacties.....
Ik zweer het je, ik kwam toevallig kijken in dit FB-topic omdat ik dat al een tijdje niet meer had gedaanquote:Op zondag 30 april 2006 22:44 schreef editor2 het volgende:
Het is ook niet te geloven he! iDex heeft het weer voor elkaar met zijn bemoeienis.
(...)
Dat zal wel morgen worden vermoed ik?quote:
Ja, ik ga dit toestaan, maar ik ga je topic in de gaten houden, want ik ben bang dat mensen misbruik gaan maken van de (door jou) gevonden open netwerken. Mocht ik merken dat mensen die info gaan misbruiken ga ik editten en laten bannen en zulks, maar mocht het de spuigaten uit blijven lopen, dan zul je een ander medium moeten vinden voor dit soort dingen.quote:Op zondag 30 april 2006 11:57 schreef JeroenH het volgende:
Ik ben een stukje software aan het schrijven om de output van Netstumbler te converteren naar een format wat GPS Trackmaker begrijpt zodat je na het wardriven de AP's op een kaart kunt plotten (ik koppel dus een GPS-ontvanger aan mijn laptop zodat Netstumbler de lokatie registreert).
Wat is hier de policy over? Mag daarover gediscussieerd worden? Mag ik de software posten?
Ik wardrive dus alleen, ik maak geen verbinding met de gevonden netwerken, het gaat mij puur om de technische uitdaging. Zoals wardriven bedoeld is dus.
Een verkleind voorbeeld van de output:
[afbeelding]
Dat was vanwege je belachelijke gedrag in DIG destijds.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:31 schreef Geqxon het volgende:
Slarioux, als ik er de vorige keer overheen heb gelezen, mijn excuses daarvoor.
Ik zit namelijk nog steeds met de vraag waarom ik in #dig ben gebanned
Okay. En mag ik daar nu voor geunbanned worden?quote:Op maandag 1 mei 2006 00:36 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat was vanwege je belachelijke gedrag in DIG destijds.
Sure. Je stond al niet meer op de banlist van Chanserv zag ik, de ban stond er alleen nog.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Okay. En mag ik daar nu voor geunbanned worden?
"Topic zuigt" is niet algemeen beschaafd nederlands, maar de boodschap is duidelijkquote:Op maandag 1 mei 2006 00:38 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Sure. Je stond al niet meer op de banlist van Chanserv zag ik, de ban stond er alleen nog.
Je icoontje geeft trouwens een lege regel als je refferers blockt.
En ook jij blijf lekker doorzeiken met het ipsy verhaal dus bij deze dank voor je bevestiging dat jij netzo hard mee blijft doen ondanks wat is afgesproken. Ik heet editor en verder niets flappie.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:25 schreef Slarioux het volgende:
Apple mensen, laat mij even.
ispy, je bent stigmatiserend, denigrerend en vervelend bezig (ja, dat zijn moeilijke woorden voor mij, bespaar me de humor) en ik ben niet van plan je topic open te gooien. Ik heb geen zin om verder op je in te gaan, dus bij deze. Mocht je daar een mening over hebben, mag je mailen met forum@fok.nl. Vraag naar Lucille.
Ook goed. What's in a name, niet?quote:Op maandag 1 mei 2006 00:56 schreef editor2 het volgende:
[..]
En ook jij blijf lekker doorzeiken met het ipsy verhaal dus bij deze dank voor je bevestiging dat jij netzo hard mee blijft doen ondanks wat is afgesproken. Ik heet editor en verder niets flappie.
"Plaat voor de kop" is denigrerend.quote:Verder blijf jij lekker met die plaat voor je kop om de bekende redenen zo denken en dus navenant handelen met uitspraken als " Jij bent stigmatiserend etc.." Jij heb geen enkel bewijs dat dat zo is, en anders fabriceer je wel bewijs.
Mijn visie blijft hetzelfde omdat ik jou mijn visie constant zie bevestigen.quote:Dank dat je hiermee andermaal bevestigd dat je niet deugd als onafhankelijke moderator met je vooroordelen jegens anderen. En dat je geen zin hebt om er verder er op in te gaan terwijl mijn argumenten in redelijkerwijs aangeven dat jij gewoon vanuit 1 bekrompen visie je mening ventileert en redenen aanvoert die kant noch wal geraken blijkt wel hieruit.
Hoe dan?quote:Ik zal ondanks dat je denkt dat het niks zal uithalen even formeel de regels een mail sturen maar ik verwacht er niks van dus wordt het simpelweg anders afgehandeld.
Okquote:Ik ben klaar met je.![]()
OK, thanks. Software is met een paar dagen wel rijp om te plaatsen, dan start ik een topic.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:34 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, ik ga dit toestaan, maar ik ga je topic in de gaten houden, want ik ben bang dat mensen misbruik gaan maken van de (door jou) gevonden open netwerken. Mocht ik merken dat mensen die info gaan misbruiken ga ik editten en laten bannen en zulks, maar mocht het de spuigaten uit blijven lopen, dan zul je een ander medium moeten vinden voor dit soort dingen.
Maar ik ga er vanuit dat het een gezellige boel wordt.
Meld er even bij dat je toestemming hebt, en eventueel linkje hiernaartoe. Voor als er een ander modje langskomt of FA die het helemaal niet leuk vindtquote:Op maandag 1 mei 2006 09:40 schreef JeroenH het volgende:
[..]
OK, thanks. Software is met een paar dagen wel rijp om te plaatsen, dan start ik een topic.
Goed idee, doe ik!quote:Op maandag 1 mei 2006 09:43 schreef Jump het volgende:
Meld er even bij dat je toestemming hebt, en eventueel linkje hiernaartoe. Voor als er een ander modje langskomt of FA die het helemaal niet leuk vindtSoort van disclaimer
jouw reactie vind ik dus nog erger dan zijn gehuilquote:Op maandag 1 mei 2006 15:06 schreef outcast_within het volgende:
TS STERF!
of iig kies waar je een topic opent.
Maar niet tweakers en Fok.
update via tweakers topic. De winkel gaat het voor hem repareren.
typisch hij molt iets
Een ddr1 module in een ddr2 sleuf frotten is de oorzaak. de ddr2 module past er goed in. Maar als ik dan de pc opstart. Met geen andere module er in dan start de pc wel op maar niet dat duurt maar 1 sec. en begint dan vreselijk irritant te piepen
en de winkel gaat het repareren
Flikker alsjeblieft een klere eind op zeg. Ga lekker op sugababes dood lopen verwensen, hier hoef je dat niet te doen.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:23 schreef outcast_within het volgende:
hoezo?standaard fok sterf reactie.
maar goed ik wijzig het wel hoor
Meer wegen naar rome leid e.d.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:44 schreef Quincy5 het volgende:
Gaat het topic dan niet meer open
Dan heeft hij alsnog zijn zin
houd je rotopmerkingen nou maar voor jequote:Op maandag 1 mei 2006 15:48 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Meer wegen naar rome leid e.d.
@slarioux: je hoeft niet zo verbaasd te zijn hoor.![]()
Ik weet dat het regelmatig op FOK! gebeurt en wat ik daar van vind kan je wel raden denk ik. Maar al die mensen, nu op één uitzondering na, menen het niet echt. Ze zeggen het, lachen wat, en surfen verder. Dat jij bloedserieus bent en blijft als je zegt dat iemand maar moet doodgaan omdat ie een topic op meerdere fora opent is voor mij inderdaad hoogst verbazingwekkend.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:48 schreef outcast_within het volgende:
@slarioux: je hoeft niet zo verbaasd te zijn hoor.![]()
Heeft hij nu ook, weekje DIGquote:Op maandag 1 mei 2006 15:59 schreef Magneet het volgende:
figure of speech boeit niet, als je iets sarcastisch oid bedoeld kan dat ondanks gebruik van smilies ( wat jij niet eens deed ) verkeerd opgevat worden, moet je dus niet doen. Er is al jaren een policy op fok! dat dergelijke uitspraken niet toegestaan zijn en dat er een ban op staat.
Check, thxquote:Op maandag 1 mei 2006 16:01 schreef Magneet het volgende:
btw slarious edit de post van Veldmuis ook nog ff want die gaat nu nergens meer over aangezien de link naar de tweakerts weg is
Plus, als WOW sluit dat die niet naar DIG moet terugkomenquote:Op maandag 1 mei 2006 20:55 schreef Slarioux het volgende:
Dat wordt waarschijnlijk een herhaling van de slowchat in DIG, inclusief het einde ervan.
Bedankt Geqxon dat we van jou verder mogen.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:10 schreef Geqxon het volgende:
Helemaal vergeten dat WOW sluit. In dat geval: Laat ze maar hun gang gaan
Google het maarquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:43 schreef Jordy-B het volgende:
Wat is EBKAC
ik dacht dat topics van een duidelijke sluitpost voorzien moesten worden...
Dat kan de topicstarter vast waarderen...quote:
Kan dan deze ook opgeschoond worden, want sommige reacties zijn niet echt "serieus"quote:Op maandag 1 mei 2006 15:57 schreef Slarioux het volgende:
.. een serieus forum als DIG.
Laat ons dat maar bepalen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:37 schreef Geqxon het volgende:
SpeedyRich, dat kan prima met een Topic-Report ([afbeelding])
Hoe weet jij als die er al dan wel of niet staat?quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:37 schreef Geqxon het volgende:
SpeedyRich, dat kan prima met een Topic-Report ([afbeelding])
Ze gaan nog vaak genoeg via het feedback topic, en alhoewel ik het met je eens ben dat zoiets prima via de topicreports kan, is het toch niet aan ons om dat te bepalenquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:49 schreef Geqxon het volgende:
Slotjes-requests gaan toch altijd via topic-reports? En toch niet via het feedback topic?
quote:Meedenken met FOK! wordt, zoals iedereen weet, altijd op prijs gesteld. Meedenken met de moderators ook, maar dan bij voorkeur niet in het topic zelf. Ga dus niet 'Slotjuh!' roepen als het topic in jouw ogen niet goed is. Schiet dan liever de betreffende moderator aan, bij voorkeur via IRC/ICQ/e-mail. Of post een opmerking in een (centraal) Feedback topic in het betreffende forum of plaats een Topicreport in het desbetreffende topic. Dit kun je doen door opbovenaan het topic te klikken.
De [betreffende] moderator bekijkt doorgaans regelmatig de openstaande Topicreports en zal dan gepaste maatregelen nemen.
Screenshot?quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:14 schreef Jump het volgende:
Zie de TR gewoon als een soort hulpmiddel bij dit topic. Het kan beiden, maar een TR valt gewoon iets meer op dan een post hier.
Je kan er bijna niet naastkijken als er een TR bij een topic staat.
Als daar wat anders had gestaan had het ook gemogen hoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:10 schreef Geqxon het volgende:
Mijn fout, SnelleRich mag op beide manieren een verzoek voor een slotje plaatsen
[..]
Waar datquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is een groot uitroepteken naast de topic-title in het overzicht
In het feedback topic?quote:Op zondag 7 mei 2006 09:28 schreef Slarioux het volgende:
Woei, stats van gisteren vergeten
Bij deze van vandaag:
Statistieken van 06-05-2006
Teams top 20
[ code verwijderd ]
Users top 50
[ code verwijderd ]
Grootste pulsers
[ code verwijderd ]
Mijlpalen
[ code verwijderd ]
Grootste stijgers
[ code verwijderd ]
Grootste dalers
[ code verwijderd ]
Users
Vandaag 1 nieuwe user.
[ code verwijderd ]
Vandaag geen vertrekkende users.
Jammer alleen dat ie al doet alsof hij het is terwijl ie het nog niet is, verder is het wel een goede keuze...quote:
niet alleen in dig hangt hij de politieagent uit hoorquote:Op maandag 8 mei 2006 15:19 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ie al doet alsof hij het is terwijl ie het nog niet is,
Waarvoor mijn dank. Ik raad je alleen wel aan dit soort slowchat in het daarvoor bestemde slowchat topic voort te zettenquote:Op maandag 8 mei 2006 15:19 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ie al doet alsof hij het is terwijl ie het nog niet is, verder is het wel een goede keuze...
Dat is de laatste keer dat je mijn werk voor me doet.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waarvoor mijn dank. Ik raad je alleen wel aan dit soort slowchat in het daarvoor bestemde slowchat topic voort te zetten
Ben maar blij dat je geen ban hebt.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:39 schreef TeleluvR het volgende:
---Laat maar, ik heb al reeds mijn reactie achtergelaten in het topic---
Dan hoor je erbij te vermelden dat je verder geen oplossing weet.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:39 schreef TeleluvR het volgende:
---Laat maar, ik heb al reeds mijn reactie achtergelaten in het topic---
Ik heb een leven naast Fok!, dus dat was wel goed gekomen...quote:
Ooh, ik heb er even te snel overgelezenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:05 schreef onderjas het volgende:
Jump, ik denk dat ik op dig beter antwoorden krijg dan in een oblivion spel. In dig weten ze hoe je iets moet recoveren in oblivion weten ze hoe je het spel uitspeelt.
Deze week nog hoorquote:
echt je hebt een betere avatarquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:48 schreef Repeat het volgende:
[..]
ok, ik ben het dus niet geworden, welke inferieure user word er dan nu mod?
In DIG gaan topics niet op slot als het probleem opgelost is, misschien zijn er andere met hetzelfde probleemquote:Op zondag 14 mei 2006 17:21 schreef _Kuch_ het volgende:
Mijn probleem is opgelost, dus deze kan dicht..
Slarioux heeft liever niet dat je zijn werk doetquote:Op zondag 14 mei 2006 17:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
In DIG gaan topics niet op slot als het probleem opgelost is, misschien zijn er andere met hetzelfde probleem.
Waarom begin jij dan met het afdwingen van mijn regel die ik überhaubt alleen opstelde omdat jij de godganse dag pliesie agentje loopt te spelen hier?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Slarioux heeft liever niet dat je zijn werk doet
Slarioux die sluit de topicsquote:Op zondag 14 mei 2006 21:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Slarioux heeft liever niet dat je zijn werk doet
O sorry, zal het niet meer doen.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Waarom begin jij dan met het afdwingen van mijn regel die ik überhaubt alleen opstelde omdat jij de godganse dag pliesie agentje loopt te spelen hier?
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Waarom begin jij dan met het afdwingen van mijn regel die ik überhaubt alleen opstelde omdat jij de godganse dag pliesie agentje loopt te spelen hier?
Ik had 'm nog in m'n MyAT staan: Microsoft Internet Explorer adresbalk-vraagquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:09 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb laatst een topic gezien waarin iemand alleen nog pagina's op inet kon openen als er http:// voor de url stond. Ik heb nu zelf dit probleem ookMaar kan t topic niet meer vinden, iemand een idee welke dat was?
1 |
Je bent niet de eerstequote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:17 schreef FredvZ het volgende:
Owwww... zoooo...
Zal de nieuwigheid zijn denk ik...
kzal een Post-It aan mn scherm hangen:
[ code verwijderd ]
Apple & zip enzoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:05 schreef XL het volgende:
Er stond nog een vraag open in het topic dat je sloot, Godlike.
Sowieso was het dvd-probleem nog helemaal niet besproken, slechts suggesties.
Ondertussen kan TS nergens meer terecht.
Apple & zip enzo
Misschien is het beter om het offtopic te verwijderen, dat heeft inmiddels toch een nieuw topic.
Tof!quote:
Het gebeurd wel vakerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:26 schreef XL het volgende:
[..]
Tof!
Nu nog even het slotje eraf.
Dit is als een mailtje versturen waarbij je naar de bijlage verwijst.... en dan de bijlage vergeet
Ik denk dat iedereen dat wel eens overkomtquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het gebeurd wel vaker![]()
(het mailtje en het slotje)
maar hij is ook weer open
Je moet je venster ook netjes afsluiten!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:31 schreef Jump het volgende:
FredvZ, kan je nog eens melden naar waar ik jouw fok.nl mail moet verwijzen? Mijn logs blijken maar half en half te werken
You've got mail.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:31 schreef Jump het volgende:
FredvZ, kan je nog eens melden naar waar ik jouw fok.nl mail moet verwijzen? Mijn logs blijken maar half en half te werken
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:33 schreef Geqxon het volgende:
Heeft fok nu dan eindelijk zijn eigen mailserver?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ;; ANSWER SECTION: fok.nl. 600 IN MX 10 mail.fokzine.nl. ;; ADDITIONAL SECTION: mail.fokzine.nl. 12953 IN A 213.193.208.29 JeRa@Ares:~$ host 213.193.208.29 29.208.193.213.in-addr.arpa domain name pointer nandorin.fok.nl. |
Gluur eens naar het banmeldtopicquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:43 schreef SpeedyRich het volgende:
bittorrent vindt geen complete bestanden
slotje
gezienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |