Je kunt de volgende keer altijd nog een Apple kopen! Optimistisch blijven!quote:Op zondag 23 april 2006 23:56 schreef vaudej het volgende:
ik ben jaloers op iedereen die een apple heeft. Ik heb spijt dat ik een jaar geleden een acer laptop heb gekocht ipv een powerbook.
Jep. Waar is dat Apple-icon?quote:Op maandag 24 april 2006 00:09 schreef iDex het volgende:
apple?
Op de nieuwe Intel Macs kun je Windows naast OS X draaien. En er is software waarmee je windows vanuit OS X kunt draaien. Misschien handige infoquote:Op maandag 24 april 2006 00:15 schreef muhammad_ali het volgende:
Ipod? sure heb ik ook. MacOSX theme op windows? ook geen probleem maar ik ben te veel afhankelijk van 3rd party software om over te stappen naar macosx
Degene die Bigs laat zienquote:Op maandag 24 april 2006 00:16 schreef editor2 het volgende:
Apple roeleert al jaren alleen beseffen de meesten dat nu pas.
TS, welke heb je?
Met een theme maak je van Windows nog geen Mac OS X, trust mequote:Op maandag 24 april 2006 00:15 schreef muhammad_ali het volgende:
Ipod? sure heb ik ook. MacOSX theme op windows? ook geen probleem maar ik ben te veel afhankelijk van 3rd party software om over te stappen naar macosx
je hebt helemaal gelijk! daar is dit forum voor natuurlijk! dat is ook wat ik ga doen!quote:Op zondag 23 april 2006 23:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je kunt de volgende keer altijd nog een Apple kopen! Optimistisch blijven!![]()
Hoi Nietzman
Ik ben zelf niet iemand die daar op let (ik rijd Lada tenslottequote:Op maandag 24 april 2006 00:18 schreef Party_P het volgende:
design van apples is 14.gif
Heb je WOW eruit gefilterd?quote:
Ik 'mis' af en toe Internet Explorer, omdat een of ander stom CMS systeem weigert te werken met welke andere browser dan ook. Verder programmeer ik zelf af en toe iets in wxWidgets, dat gaat prima op de Mac, alleen compileren en testen doe ik op die Athlon die hier wel nog steeds staat. De rest is een beetje webdesign, databasebeheer, en soms wat videowerk en dat gaat prima, zo niet beter op een Mac. De dingen die ik mis zou ik ook prima af kunnen met een virtuele Windows XP in een schermpje, alleen helaas heb ik nog geen Intel Mac, en dan is via Remote Desktop op een echte pc werken toch sneller.quote:Op maandag 24 april 2006 00:33 schreef muhammad_ali het volgende:
maar je mist als informaticus niet de 3rd party software waar je bij windows heel makkelijk aan komt en bij mac lang naar moet zoeken??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |