Zoals ik al eerder vermelde ligt het dus niet aan de voeding (is trouwens een Antec van 480Watt). Sorry voor de misleidende TT, dacht namelijk eerst dat het daar wel aan lag.
Maar om de situatie beter te schetsen:
Probeer Windows opnieuw te installeren op een nieuwe WD Raptor (36GB) schijf. Heb verder nog een Raptor (74GB) en een Maxtor (300GB) in mijn computer geplaatst. Die Maxtor had ik al een hele tijd, stond/staat Windows ook nog op geinstalleerd.
Het booten van cd gaat inmiddels alweer, had de instellingen in het bios verkeerd staan
![]()
. Nadat de bestanden zijn geladen die je nodig hebt voor de installatie kies ik voor de optie "Installeren". Probleem dat zich dan voordoet is dat ik dan een melding krijg dat er geen cd-rom station in mijn systeem aanwezig is, en dat terwijl hij daar van geboot heeft
![]()
. Installatie starten via diskettes heeft ook geen zin. Heb het geprobeerd met alle schijven aangekoppeld en met de 36GB schijf alleen. Dit heeft nog geen oplossing opgeleverd.
Ben nu aant kijken of de cd-rom stations onder Windows nog werken (Windows die op de 300GB schijf staat). Doen die het zal het wel aan het bios liggen, één of andere instelling die niet goed werkt.
Extra info:
Moeder is een ASUS P5WD2 Premium