Oh ja! Dat is ook zo!quote:Op maandag 15 mei 2006 19:46 schreef nietzman het volgende:
Erm, sinds wanneer kan OsX niet out of the box met zip overweg dan? Welke versie van OsX gebruik je, Tiger unzipt gewoon als ik dubbelklik op een zipje.
De inhoud van die 'schijf' moet je naar je Applicaties map slepen, daarmee 'installeer' je hem. Tig van die 'schijven', voor elke applicatie ééntje, lijkt me niet het meest overzichtelijk.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:51 schreef Lindatje het volgende:
Nog een echte applevraag waar ik geen reet van snap.
Als ik een nieuw programma installeer dan krijg ik links in de finter onder HD een nieuwe 'losse schijf' net als wanneer ik een USB stick erin stop. Als ik het programma sluit, computer afsluit en opnieuw opstart kan ik het programma soms nergens vinden. Hoe komt dit en wat kan ik er het beste aan doen???
De applicatie-map staat vlak onder die 'losse schijf'.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:58 schreef Lindatje het volgende:
de map application support bedoel je? in de computer naam map?
Ik voel me echt een kluns maar mijn dank is zeer groot!
Er is laatst een topic geweest van iemand die overstapte op MAC en daar alle vragen stelde die in haar opkwamen. Volgens mij was het van Lupa-Solitaria of van E.T. ofzo....quote:Op maandag 15 mei 2006 20:04 schreef Lindatje het volgende:
Owkee zover was ik dus toch al...lang niet slecht...;)
En de rest van de bestanden indien die in een map staan? in de biblio?
Waar kan ik meer hierover lezen want bij mijn apple zat hierover geen documentatie...
Als het goed is heb je bij aanschaf van het Mac OSX of het nu Tiger oid is gewoonquote:Op maandag 15 mei 2006 20:04 schreef Lindatje het volgende:
Owkee zover was ik dus toch al...lang niet slecht...;)
En de rest van de bestanden indien die in een map staan? in de biblio?
Waar kan ik meer hierover lezen want bij mijn apple zat hierover geen documentatie...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |