abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37873759
heey mensen,
kben bezig met een site genaamd [...] maar ik wil iets speciaals op mn site:
Ik wil dat de "rappers" kunnen inloggen waarna ze een eigen profiel kunen maken + hun EIGEN raps kunnen uploaden en zo door iedereen laten beluisteren,
Maar dit allemaal is een grote stap, dus wil ik simpel beginnen door mensen te laten inloggen op mn site. en verder zie ik wel!
Dus:
Heeft iemand een scipt of tutorial of iets anders waar ik mijn bezoekers kan laten inloggen

Thnxxx Turquaz52

[ Bericht 2% gewijzigd door Fred op 16-05-2006 12:06:32 (websitenaam verwijderd) ]
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_37873811
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 11:56 schreef Turquaz52 het volgende:
heey mensen,
kben bezig met een site genaamd Straatrap52.nl maar ik wil iets speciaals op mn site:
Ik wil dat de "rappers" kunnen inloggen waarna ze een eigen profiel kunen maken + hun EIGEN raps kunnen uploaden en zo door iedereen laten beluisteren,
Maar dit allemaal is een grote stap, dus wil ik simpel beginnen door mensen te laten inloggen op mn site. en verder zie ik wel!
Dus:
Heeft iemand een scipt of tutorial of iets anders waar ik mijn bezoekers kan laten inloggen

Thnxxx Turquaz52
misschien www.leejoo.nl
pi_37873824
Welk platform (OS? Taal?)?

Kijk eens op www.hotscripts.com
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_37873831
Google heeft er een heeeeeeeeeeleboel en kijk anders is op phphulp.nl phpfreakz.nl hotscripts.com enz enz enz.
pi_37873861
Ik zou eens beginnen met het registreren van het domein :-)
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 12:03:31 #6
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_37873989
Denk dat we je beter hier kunnen helpen: [PHP/(My)SQL] voor dummies - Deel 27
Verder is er met google en de sites die cOndOr(en ook rekenwonder en Triggershot) noemde veel te vinden.

Tot slot: het is niet verstandig om een domein te noemen op fora dat je nog moet registreren. Er zijn veel kapers op de kust en er zijn ook bots die fora afspeuren naar domeinen om te kapen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Fred op 16-05-2006 12:09:41 ]
So we just called him Fred
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')