Als ik een nummer in typ bij zoeken vind hij ze wel gewoon maar als ik ze aanklik gebeurd er niks.quote:Op zondag 16 april 2006 15:00 schreef Palomar het volgende:
Leg es wat duidelijker uit wat er al dan niet gebeurt.... Kun je wel zoeken in limewire? En zie je een voortgangsbalkje als je op een nummer hebt geklikt? Welke map heb je ingesteld om naar te downloaden? (default is dit geloo fik c:\my downloads oid).
Heb je al geprobeerd om op "Downloaden" te klikken/ dubbel te klikken?quote:Op zondag 16 april 2006 15:03 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Als ik een nummer in typ bij zoeken vind hij ze wel gewoon maar als ik ze aanklik gebeurd er niks.
En welke map ik heb ingesteld weet ik niet eens volgens mijn is er niet eens een map voor.
Want bij mediatheek staat gedeelde,opgeslagen,onvolledige bestanden verder niks. En als ik opgeslagen aankik staat er natuurlijk niks in.
Ja heb ik al gedaan helpt niet.. En rechtermuisknop en dan downloaden of download opslaan helpt ook niet.quote:Op zondag 16 april 2006 15:10 schreef Metalmeis het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om op "Downloaden" te klikken/ dubbel te klikken?![]()
1 Klikje is niet genoeg...
Hij doet het opeens toen ik op de limewire site heb gekeken met wat ik moest doen moest dus iets aan vinken en werkt nu weer...quote:Op zondag 16 april 2006 15:46 schreef the_jasper het volgende:
je moet er wel een pakken met veel sources
dus pak eens een bekend nummer
doe maar wat, vervolgens sorteer je op sources en pak degene met de meeste
kan je de downloads wel in de wachtrij zien staan?
heb je de downloadfolder goed ingesteld?
leuke he die servers van riaa enzoquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:23 schreef Zug-Chef het volgende:
weet iemand hoe het onderstaande kan? Als ik zoek op een populaire titel dan krijg ik zo enorm veel resultaten er uit, en geen enkele werkt....
[afbeelding]
je gedownloade nummers worden gewoon in een map op je schijf opgeslagen, zie instellingen limewirequote:Op donderdag 28 september 2006 13:03 schreef ymme het volgende:
Als je een nummer hebt gedownload, klopt het dat je deze dan nergens kan opslaan. Alleen in de Mediatheek vind ik ze terug. En kan dan nergens opslaan als doen ofzo.
Shared folders van limewire daar staan ze in..quote:Op donderdag 28 september 2006 13:03 schreef ymme het volgende:
Als je een nummer hebt gedownload, klopt het dat je deze dan nergens kan opslaan. Alleen in de Mediatheek vind ik ze terug. En kan dan nergens opslaan als doen ofzo.
Echt merkwaardig idd. Bij elk topic over p2p komen ze wel langs, een paar figuren die het blijkbaar heel stoer vinden dat ze de torrents of usenet onder de knie hebben gekregen. Want ze gaan afgeven op p2p en zetten het neer als ouderwets.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:57 schreef Devolution het volgende:
Usenet/torrents voor enkele mp3's?
Ik gebruik ook nog LimeWire soms, maar dan alleen voor losse mp3'tjesVoor de rest zijn nieuwsgroepen en torrents beter ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |