Ja, sinds 31 Maart.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:06 schreef keijz het volgende:
Nieuw? Ik ken alleen het Mac Center bij het CS.
Dus de Nokia store is wegquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, sinds 31 Maart.
Volgens mij was het voorheen de Nokia store.
Ja.quote:
Ja die zit er al jaren en is dus niet nieuw en werd ook al in de eerste reactie in dit topic besproken.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:16 schreef BiMeWet het volgende:
Er zit er ook 1 naast de ABN in het groothandelsgebouw.
MAC
Niets mis met een Mac. Of het moet al de prijs zijn.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:16 schreef BiMeWet het volgende:
Er zit er ook 1 naast de ABN in het groothandelsgebouw.
MAC
Vergelijkbare dell is even duur.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:17 schreef Light het volgende:
[..]
Niets mis met een Mac. Of het moet al de prijs zijn.
Het is wel te hopen dat ze het prijskaartje van dat scherm hebben afgedekt.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja.
Als je van Macs houdt moet je even langs.
Als je into computers bent moet je OOK even langs, want een 30" breedbeeld tft monitor is sowieso wel ernstig mooi om in het echt te zien
Ik vind een powerbook wel interessant, met 15" scherm, maar da's behoorlijk aan de prijs helaas.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vergelijkbare dell is even duur.
Neequote:Op zaterdag 15 april 2006 23:20 schreef Light het volgende:
[..]
Het is wel te hopen dat ze het prijskaartje van dat scherm hebben afgedekt.
Even wachten tot de intel ibooks er zijn.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:20 schreef Light het volgende:
[..]
Ik vind een powerbook wel interessant, met 15" scherm, maar da's behoorlijk aan de prijs helaas.
Waar voorheen de Nokia Store zat.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:20 schreef SHE het volgende:
Swets, waar zit ie precies?
Auch. Maar 30" TFT klinkt zeker leukquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee
¤ 2689,- Maar het is wel een bizar scherm
Powerbook lijkt me qua materiaal iets degelijker.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Even wachten tot de intel ibooks er zijn.
Ik heb hier zelf een ibook g4 staan en DIE is al lekker.
Naast de Bart Smit, richting de Media Markt/Donner als je net uit Beurs komt...quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:20 schreef SHE het volgende:
Swets, waar zit ie precies?
Dat schijnt dus juist niet zo te zijnquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:24 schreef Light het volgende:
[..]
Powerbook lijkt me qua materiaal iets degelijker.
Deze is ook niet groot hoor. Het is niet dat je ff een midagje gaat Mac funshoppen ofzoquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:26 schreef Xilantof het volgende:
Ik wil zeker ook eens langs
De store in Den Haag is vrij klein, hoewel die volgens mij ooit nog wel uitgebreidt gaat worden naar de eerste etage daaro...
Kromtrekken is dan weer niet goed. Maar ibook zie ik maar tot 14" gaan, met 1024x768. Kan natuurlijk ook, maar ik heb nu ook die resolutie in gebruik en 't houdt qua ruimte niet over.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat schijnt dus juist niet zo te zijn
Die powerbooks willen door de warmte nogal eens wat kromtrekken. Hoe het met de Macbook pro's gaat weet ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |