Heb je je moeder wel opgeslagen op je harde schijf?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:29 schreef Chriz2k het volgende:
Hey, toen ik gister ging slapen was er nog een userfototopic.
Oh, dat was al besproken zie ik![]()
Neequote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Heb je je moeder wel opgeslagen op je harde schijf?
Amateurrukker.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee.
Het was wel een geile foto inderdaad.
Ik ook c0nd0r jeweetsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:57 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih FB't nu in Onzin voor je Leven
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ook c0nd0r jeweets
En ik eis dat je die sluitpost edit!
Kom de foto maar halen mijn zoonquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee.
Het was wel een geile foto inderdaad.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kom de foto maar halen mijn zoon.
Whehehequote:
Terecht slotje Snakey! Men begreep het niet helemaal, de bedoeling was dat je alleen zou posten met wie je *nu* in gesprek was op MSN of skype, dat leek me wel een reeks worden die een deeltje of 1000 kon halen!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:03 schreef Snakey het volgende:
Wat een pulp. Waarom zit hier nog geen slotje op?
Ow, wacht.![]()
Niet dat dat nou zo'n leuk idee is. Maar lijstjes posten met wie je in je MSN hebt gaat helemaal nergens over.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Terecht slotje Snakey! Men begreep het niet helemaal, de bedoeling was dat je alleen zou posten met wie je *nu* in gesprek was op MSN of skype, dat leek me wel een reeks worden die een deeltje of 1000 kon halen!
Dan trek je je kabel eruit.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:15 schreef _Gromit_ het volgende:
Laat ik nou via de kabel verbonden zijn met het internet, Snakey.
Wel waar, klapdeurjosti.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan trek je je kabel eruit.![]()
Het is toch niet zo dat alles aan je uitgelegd hoeft te worden? Of zit je nog niet op de kleuterschool?![]()
We gaan net zolang door tot je iets leuks opent.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:27 schreef Conflict het volgende:
Ja hallo.
Stop eens met het sluiten van mijn topics, nu moet ik telkens iets anders openen![]()
Verder dan groep 6 van de basisschool ben je ook niet gekomen he knul?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "wel waar" als ik je alleen een vraag stel?
ik win toch!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
We gaan net zolang door tot je iets leuks opent.![]()
hoe is het met je zus?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:30 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Verder dan groep 6 van de basisschool ben je ook niet gekomen he knul?
ik acht de kans ook niet groot.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:32 schreef _Gromit_ het volgende:
Pak die Conflict maar eens flink aan, de kans dat die knaap binnenkort alle 10 z'n worstenvingers breekt is gering.
Projectie staat je niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:30 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Verder dan groep 6 van de basisschool ben je ook niet gekomen he knul?
Owkee.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:38 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee hoeft niet, ik weet het zeker.
Let maar op.
Een ander plaatste een TR. Dat werkte doeltreffend, ze zijn direct verwijderd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:42 schreef Flyga het volgende:
Wil iemand die vieze plaatjes uit mijn topic halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |