Nope.. er ZAT een sticker opquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:20 schreef Keiichi het volgende:
PC kan overal vandaan komen
Nergens stickers? of inhoud op hdd die op iets kan wijzen?
Sticker? op jouw foto zie ik nog net aan kleur combinaties op en plek op de voorkant dat het wellicht op een Pentium 4 gaatquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:22 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Nope.. er ZAT een sticker op(is voorop nog te zien)
GSM fotoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:26 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Sticker? op jouw foto zie ik nog net aan kleur combinaties op en plek op de voorkant dat het wellicht op een Pentium 4 gaat![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:54 schreef Chris.nl het volgende:
Dat je de moeite hebt genomen om die pc zwart te spuiten
De plek van de P4-stickers en het merk cd-rewriters (aan de kleur van de logo's te zien) is identiek aan de systemen die op Windesheim staan. Het exacte merk weet ik zo niet uit mijn hoofd.quote:
hij 'had em nog bij z'n ouders liggen'quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:31 schreef Kluupkluup het volgende:
Nee.. ineens komt een gozer (waarvan ik weet dat hij op windesheim zit) met deze pc aanzetten.
Het is een P4 2,8 ghz, 1024mb (kan er later ingeprikt zijn), 40gb en cd-writer
Alle computers in het T-gebouw van Windesheim hebben ruim voldoende RAM (waarschijnlijk ivm tools als JBuilder), de oude systemen hebben minstens 384MB, de nieuwe systemen (deze dus ook) zijn uitgerust met 1GB en inderdaad een CD-rewriter.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:31 schreef Kluupkluup het volgende:
Nee.. ineens komt een gozer (waarvan ik weet dat hij op windesheim zit) met deze pc aanzetten.
Het is een P4 2,8 ghz, 1024mb (kan er later ingeprikt zijn), 40gb en cd-writer
JBuilder? Zijn ze daar eindelijk van Visual Studio af gestapt? Of is het toch nog steeds Windowsheim?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:37 schreef MonoSynth het volgende:
Alle computers in het T-gebouw van Windesheim hebben ruim voldoende RAM (waarschijnlijk ivm tools als JBuilder)
Visual Studio = C++, JBuilder = Java.... Twee verschillende tools dus.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:12 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
JBuilder? Zijn ze daar eindelijk van Visual Studio af gestapt? Of is het toch nog steeds Windowsheim?
Dus alleen C++ gehadquote:Heb daar twee maanden HI gedaan en ben toen maar gekapt.
Nope, 2002.quote:BTW, ben jij in 2001 begonnen daar?
Yes. Maar ik kon het niet echt vinden met de docenten daar ook (Scheper ofzo heette die gast, maar die is er ook mee gekapt is me verteld). Dat domme gedoe met PSD's enzo, doe dat maar op MBO.quote:
Okay, kreeg even het idee dat je een voormalig klasgenoot van me was.quote:Nope, 2002.
Dat heet ontwerpen, dat moet elke ITtér kunnen, maar dat kunnen ze niet en dus meer werk voor mijquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:31 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Yes. Maar ik kon het niet echt vinden met de docenten daar ook (Scheper ofzo heette die gast, maar die is er ook mee gekapt is me verteld). Dat domme gedoe met PSD's enzo, doe dat maar op MBO.
PSD's schrijven en pseudocode en dat soort dingen die je al 1-op-1 naar code kunt omzetten, desnoods met een lekker vieze Perl regex? Dat heeft weinig met ontwerpen te maken.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:34 schreef existenz het volgende:
Dat heet ontwerpen, dat moet elke ITtér kunnen, maar dat kunnen ze niet en dus meer werk voor mij![]()
PSD's zijn goed om de concepten van programmeren uit te leggen, maar ik was ook meer aan het reverse-enigineeren om PSD's uit code te maken dan andersom. Anderen hadden er wel wat aan. Na het eerste blok kom je die dingen trouwens helemaal niet meer tegen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:40 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
PSD's schrijven en pseudocode en dat soort dingen die je al 1-op-1 naar code kunt omzetten, desnoods met een lekker vieze Perl regex? Dat heeft weinig met ontwerpen te maken.
UML is blok 3 (met Java, met de hele klas één progsel maken).quote:Het nut van UML kun je me nog wel uitleggen, maar je programma in vier verschillende pseudocode dialecten schrijven voor je werkende code "mag" maken, dat is gewoon tijd- en geldverspilling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |