Bittorrent is niet per definitie illegaal, misschien wil hij wel homebrewed zooi downloaden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:43 schreef SpeedyRich het volgende:
helaas mag bittorent hier niet
Of een linux distroquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:46 schreef JosvG het volgende:
[..]
Bittorrent is niet per definitie illegaal, misschien wil hij wel homebrewed zooi downloaden.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:47 schreef FredvZ het volgende:
Een discussie over Bittorent of vragen/problemen met bittorent is toegestaan.
Het aanbieden danwel linken naar illegale torents zijn niet toegestaan.
yep. en hij geeft daar ook wel foutmeldingen (toch nog) over, maar dat is voorheen nooit een probleem geweest. ik vind ook gewoon 100en peers dus dan betwijfel ik of het aan router instellingen ligt. op usenet kan ik met ettelijke MB/s downloaden, dus internet verbinding ligt het ook niet aan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:46 schreef jip. het volgende:
Heb je eventueel poorten geforward naar je computer?
't geldt voor alle torrents... niet enkel de illegale...quote:
bij de poort test:quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:43 schreef SpeedyRich het volgende:
edit ik maak een fout
even serieus
wat voor fout medling krijg je
ik heb nu zelfs mijn router ertussenuit gehaald om uit te sluiten dat het daaraan ligt.quote:Checking port 58964 on xxx.xxx.xxx.xxx...
Error! Port 58964 does not appear to be open.
kan je heel makelijk in virtual server instellenquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:04 schreef Byte_Me het volgende:
crap het ligt dus toch aan de router, want nu gaan ze wel.
nou ja, daar kijk ik dan een andere keer wel naar, nou geen zin in, dan maar zonder router.
Is je interne ip-adres niet gewoon veranderd (waar de poort naar toe is geforward)? Mits je DHCP gebruikt natuurlijk (of heb je een statisch ip ingesteld)?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:22 schreef Byte_Me het volgende:
daar ligt het volgens mij allemaal niet aan. portforward stond goed ingesteld, poortnummer was erg hoog: 58964
ik verdenk mn router ervan dat ie een beetje gaar is.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:00 schreef Intrepidity het volgende:
Windows firewall toevallig aan? als je het zonder router ertussen ook hebt zou het aan je computer moeten liggen..
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:04 schreef Byte_Me het volgende:
crap het ligt dus toch aan de router, want nu gaan ze wel.
nou ja, daar kijk ik dan een andere keer wel naar, nou geen zin in, dan maar zonder router. wel vaag dat het ineens niet meer werkt, ik heb niks veranderd.
ik kijk het dit weekend nog een keertje na, maar in principe kan het daar ook niet aan liggen, want ik heb idd static ip vanaf mn router. het kan zijn dat de kabeltjes in de router verwisseld zijn, maar dat zou dan ook geen effect mogen hebben.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:29 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Is je interne ip-adres niet gewoon veranderd (waar de poort naar toe is geforward)? Mits je DHCP gebruikt natuurlijk (of heb je een statisch ip ingesteld)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |