2 jaar geleden ofzo.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:14 schreef Bhai het volgende:
Ik dacht dat er een apart Design forum was .....
Baal er nog steeds van dat dat opgeheven is...ik mis het echt! alle topics verdwijnen nu in DIG en ik kan vaak door de bomen het bos niet meer zien. Wat maakt t uit als een forum niet zo snel loopt als GC....het is hele nuttige en tijdloze informatie waar je heel veel aan kan hebben.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:14 schreef Bhai het volgende:
Ik dacht dat er een apart Design forum was .....
Door op je stramienpagina een tekst kader te zetten, en dan control shift alt M. Of via Type -> Insert Special Character -> Auto Page Number.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:55 schreef nein het volgende:
ik heb een vraag!! wiehoe
een hele simpele:
hoe krijg ik automatisch pagina nummers in mijn boekje?
Ja kan hem er toch gewoon ingooien?quote:Op maandag 27 maart 2006 00:28 schreef nein het volgende:
Nog een vraag! Hoe importeer ik een illustrator bestand naar indesign? Ik weet niet in welk formaat ik mn illustrator bestand moet opslaan om hem in indesign te laden..
Hmm, ik deed het verkeerd. Ik moest een kruisvak plaatsen, en dan via File naar Place gaan, en dan gaat het goed!quote:
Daar maak ik idd gebruik van, maar kan niets vinden. Hoe zat het met andere versies dan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:07 schreef super-muffin het volgende:
Hm, is daar niks aan te veranderen bij objectstijlen?
Kan het hier niet checken, ik heb hier CS en objectstijlen zitter er pas in vanaf CS2.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |