BF3 hoeften we dus ook niet meer te kopen. EA Trax w00tquote:DICE volledig in handen van Electronic Arts
Voor wat ik er van gezien heb op dat filmpje (BF3 ??) en de beschrijving die EA heeft uitgegeven in dat interview, kijk ik dus absoluut niet uit naar BF3 2142.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:34 schreef BMH het volgende:
[..]
BF3 hoeften we dus ook niet meer te kopen. EA Trax w00t
Publicservers (onze hoster) heeft technisch wat problemen op het moment en hier word aan gewerkt... Gisteren lag hij inderdaad eventjes plat.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:37 schreef ViPeRII het volgende:
Ik kon gisteren avond heel de avond niet op de bof server komen. Kan dat kloppen? Kreeg de melding dat ik mijn netwerk instellingen moest checken, maar andere servers deden het gewoon wel...
ik wacht wel op Quake Wars, die gaat dik ownenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Voor wat ik er van gezien heb op dat filmpje (BF3 ??) en de beschrijving die EA heeft uitgegeven in dat interview, kijk ik dus absoluut niet uit naar BF3 2142.
Ik heb niks met fanta zaken en science fiction.. Ik houd van realtime en het spreekt me nu juist zo aan dat het spel is opgebouwd uit elementen die ik kan linken naar de realiteit. Die sleutelelementen imo gaan juist verloren bij BF3.
![]()
vertel? linkie?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:58 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik wacht wel op Quake Wars, die gaat dik ownen
ziet er goed uit, heeft iemand ook een linkje van een BF3 filmpje voor me ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:02 schreef RudyCarell het volgende:
bijna weekend
@ jedi linkie ... ziet er toch wel immer vet uit hoor
fout, in enemy territory kon je al mensen revivenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:22 schreef staticdata het volgende:
quakewars ziet er leuk uit, maar is ook wel weer futuristisch. maar als hij Uber is waarom nietze hebben wel de defribilator uit Bf2 gejat
voor BF3 zijn er volgens mij nog geen filmpjes
tnx Baus,quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:24 schreef Mr_Baus het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=hoYYUp_PXCY
bf3
oeps sorryquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:03 schreef Sickert het volgende:
Jedi Noob!
let dan ook op
Quake wars poste ik hier al maanden geleden
dat spel gaat gewoon dik ownen
@ Jedi Koffie? cola!!
Mja dat Quake Wars lijkt op BF2 maar dan in de toekomst. Ook weer veel te druk met auto's, vliegtuigen, vliegende robots e.d.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:52 schreef escape_nl het volgende:
Gaan jullie allemaal bf2 verlaten als Kots Wars uitkomt?
De vorige MoH waren ook echt het wachten waard. Neen dank u! Na MoH:AA ging het bergafwaards met MoH.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mja dat Quake Wars lijkt op BF2 maar dan in de toekomst. Ook weer veel te druk met auto's, vliegtuigen, vliegende robots e.d.
Nee, ik wacht wel op Medal of Honor: Airborne
nee hoor s keepquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:52 schreef escape_nl het volgende:
Gaan jullie allemaal bf2 verlaten als Kots Wars uitkomt?
ikke op bf3quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:01 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik wacht op PoE2..
www.pointofexistence.com
Woei....die nieuwe wagen van Van Eldik.Ben benieuwd hoe vaak meneer aan de finish komt aangezien hij niet echt zuinig omspringt met z'n materiaal. En een Polo S1600 er ook bij van Koops.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:20 schreef BattleLies het volgende:
Iemand die in de buurt van Emmeloord woont toevallig???
Vanavond en morgen is daar in de omgeving namelijk de Tank S rally (ook wel zuiderzeerally genoemd). http://www.tanksrally.nl/Index.cfm
Leuke foto!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:10 schreef jpjedi het volgende:
[afbeelding]
je zal 2 homootjes op bezoek hebben....![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:10 schreef jpjedi het volgende:
[afbeelding]
Wat doet dat handschoentje daar!! Wie is wie trouwens??quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:10 schreef jpjedi het volgende:
[afbeelding]
Rectaal toucherquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Wat doet dat handschoentje daar!! Wie is wie trouwens??
rechs is sickert links Nehoxquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Wat doet dat handschoentje daar!! Wie is wie trouwens??
Dat kan beterquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:41 schreef -chiel- het volgende:
In 1 rondje!! veteran resupply, veteran support, gouden plak en promotie naar sergeant major
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeps! Was gezellig .. jammer dat 'achmed' steeds over een 'witte sgaap' wilde onderhandelenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:15 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat is de headset waarmee we aan het skypen waren met battlelies
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:16 schreef Sickert het volgende:
godverdomme wat zijn jullie mietjes zeg
tot laat in de nacht gepjoeterd en nu al weer postende op Fok!
en jullie laten niks van je horen
viel ons gisteravond wel op dat als Ferdi zuipen is er in dit topic ook echt geen reet gebeurd
ik ga nu de handschoentjes klaarleggenjp komt zo
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:17 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Jeps! Was gezellig .. jammer dat 'achmed' steeds over een 'witte sgaap' wilde onderhandelen![]()
is dit gelijk aan het begin van de match??? van een nieuwe map zeg maarquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:04 schreef Gunner het volgende:
Ik ben door mijn verhuizing van provider gewisseld Quicknet Kabel --> XS4ALL ADSL.
Nu heb ik nog nooit problemen gehad met Quicknet wat disconnetcs betreft, maar met XS4ALL (toch geen slechte provider dacht ik zo) wordt ik elke dag wel van verschillende servers afgedonderd.
Licht dit aan mijn verbinding of aan BF2?
ik wel. 10 euro, en ik koop toch geen andere games meerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:36 schreef Suikermais het volgende:
vaag...zit ik net in m'n eentje een beetje rond te struinen op Great Wall. Kan ik gewoon c4 blijven strooien en verdwijnt de c4 ook direct weer.
Die andere map die je nog online kunt kopen volgende maand of zo....die koop ik niet !!!
ja dat is een foutje ja..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:36 schreef Suikermais het volgende:
vaag...zit ik net in m'n eentje een beetje rond te struinen op Great Wall. Kan ik gewoon c4 blijven strooien en verdwijnt de c4 ook direct weer.
Die andere map die je nog online kunt kopen volgende maand of zo....die koop ik niet !!!
de grenade launcher kan idd wegkaatsen sinds 1.2quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:45 schreef Sickert het volgende:
wtf zit nu op PE
de hele inslag van de grenade launcher en AT er klopt geen hol meer van.. ik schiet en dan valt dat bommetje en 2 seconden later ontploft ie pas..
dat zuigtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:51 schreef JumperJack het volgende:
[..]
de grenade launcher kan idd wegkaatsen sinds 1.2![]()
Nee vaak gewoon in het midden van een battlequote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:11 schreef JumperJack het volgende:
[..]
is dit gelijk aan het begin van de match??? van een nieuwe map zeg maar
dan weet ik het nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:00 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nee vaak gewoon in het midden van een battle
Nehox en ik hebben net een doos handschoentjes van JP gekregenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Goed nieuws: Geen soa voor slechts tien cent
thnx for saying thatquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
Oja, voor Lies (niet voor Sickert) een nieuwe googleIdols: http://www.flabber.nl/archief/015513.php
Weer een lekker hoog IQ-gehalte![]()
in 1 squad lopen en samen proberen? als je verschillende kits in 1 squad heb ben je bijna godlike als squad.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:42 schreef JumperJack het volgende:
nog 1 knife kill en dan nog ff 7 in een ronde en heb de veteran knife![]()
alleen escape, hoe flik jij, en al die andere, het om 18 knife kills IAR te maken...![]()
![]()
Ik was gister aan t zuipen, denk dat de rest mijn voorbeeld heeft gevolgdquote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:16 schreef Sickert het volgende:
tot laat in de nacht gepjoeterd en nu al weer postende op Fok!
en jullie laten niks van je horen
viel ons gisteravond wel op dat als Ferdi zuipen is er in dit topic ook echt geen reet gebeurd
had ik al verteld dat ik spuiter was?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik was gister aan t zuipen, denk dat de rest mijn voorbeeld heeft gevolgden terecht
nog twee dagen studeren en dan kan ik weer wat gamen
Je krijgt trouwens waarschijnlijk een zwarte hamster, ze schijnen niet meer van kleur te veranderen en ze zijn nu zwart![]()
quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:29 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Houd je er rekening mee dat je m ergens tussen 8 en 15 april op moet komen halen ? Anders gaan ze waarschijnlijk op oorlogspad tegen elkaar![]()
Nou had me dit weekend ook even anders voorgesteld (zoals vorig weekend bijvoorbeeld) maar helaas...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hallo tis zaterdag. Ga eens niet achter de PC zitten, maar bijv. stappen of naar vrienden
* Morpheus2002 gaat zo naar de bios en daarna nog ff naar Bibelot.
mijn vrienden zijn onlinequote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hallo tis zaterdag. Ga eens niet achter de PC zitten, maar bijv. stappen of naar vrienden
en daar was ik laatst nog geweestquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
* Morpheus2002 gaat zo naar de bios en daarna nog ff naar Bibelot.
kan zijn, maar toch kut, had de expert knife kunnen hebben, en dan zelfs nog als lone wolfquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:14 schreef staticdata het volgende:
JJ kan zijn dat ie na het weekend te voren popt. dt omdat de server vaak vertraging heeft met updaten
Heerlijke onzin! beetje kijken hoe anderen zich vreselijk voor lul zetten!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
Oja, voor Lies (niet voor Sickert) een nieuwe googleIdols: http://www.flabber.nl/archief/015513.php
Weer een lekker hoog IQ-gehalte![]()
Ballen bar!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:59 schreef BattleLies het volgende:
Poll:
Wie gaat er vrijdagmiddag en/of avond mee naar de huishoudbeurs??![]()
ik ook maar niet met de noob trein!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ballen bar!!!!!!!!!!!!!![]()
ik ben erbij..![]()
pik me maar op aan station Dordquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik ook maar niet met de noob trein!
sgoedquote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:32 schreef NeHoX het volgende:
Dordt is met DT word 2x verkeerd geschreven!!!
het blijven noobies hequote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:32 schreef NeHoX het volgende:
Dordt is met DT word 2x verkeerd geschreven!!!
Op karkand is makkelijk.. gewoon achter de vijandelijke linies en dan maar achter zon squadje aanlopen (van de vijand natuurlijk). En dan is t snijden alsof je lopende band werk doet bij de slachterijquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:42 schreef JumperJack het volgende:
nog 1 knife kill en dan nog ff 7 in een ronde en heb de veteran knife![]()
alleen escape, hoe flik jij, en al die andere, het om 18 knife kills IAR te maken...![]()
![]()
http://www.ballenbar.nlquote:Op zondag 19 maart 2006 01:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
Huishoudbeurs... wat houd dat in??
Dan moet ze voor CityCredit kiezen, dan krijgt ze er een aantal mannen bij in strakke 3 delige kostuums.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:57 schreef staticdata het volgende:
NOu volgens mij is het duidelijk. Lies wil een groep mannen bij zich hebben zodat hun de tassen voor lies kunnen dragen
Sickert: Hequote:Op zondag 19 maart 2006 10:57 schreef staticdata het volgende:
NOu volgens mij is het duidelijk. Lies wil een groep mannen bij zich hebben zodat hun de tassen voor lies kunnen dragen
op sharqui gaat het ook wel goed...quote:Op zondag 19 maart 2006 02:08 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
Op karkand is makkelijk.. gewoon achter de vijandelijke linies en dan maar achter zon squadje aanlopen (van de vijand natuurlijk). En dan is t snijden alsof je lopende band werk doet bij de slachterij
kut benniequote:Op zondag 19 maart 2006 01:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
Bennie is de grote vriend van Escape![]()
![]()
Huishoudbeurs... wat houd dat in??
shit. ben echt helemaal in de war, was diamond, shit sry inco/diamondquote:Op zondag 19 maart 2006 11:41 schreef Incolumis het volgende:
lol die credits vind ik wel leuk enzo.nl, maar ik heb gisteravond helemaal geen BF2 gespeeld?![]()
mwoa. heb ook een radeon 9800 pro, is ie zo slechtquote:Op zondag 19 maart 2006 11:54 schreef JK het volgende:
Ja met Incolumis als piloot en ik als gunner gaan de puntjes ook altijd lekkerVaak genoeg zie ik ze niet en Incolumis wel
... slechte ogen, onoplettendheid of gewoon een Radeon 9800pro
top joystick...ik ben er erg over te spreken.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:19 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Even geheel niet over de huishoudbeurs, maar wel over bf2.
Na gisteren voor de 100ste achtereenvolgende keer te zijn neergestort met de vliegtuigjes toch maar besloten om een joystick aan te gaan schaffen, maar nu het volgende probleem. Er zijn er zo veel.
Logitech Force 3D Pro
[afbeelding]
Deze sprak me wel aan. Zijn er nog mensen die anderen echt aanraden, of deze afraden?
![]()
Ok top, denk dat ik die dan ga halen morgen.... Hoewel....quote:Op zondag 19 maart 2006 12:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
top joystick...ik ben er erg over te spreken.
quote:Op zondag 19 maart 2006 11:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Sickert: Heik ben je bitch niet
![]()
Nehox: Heik ben je bitch niett
![]()
FJD: Heik ben je bitch niet
![]()
JP: [afbeelding]
Nah hij is best te doen, maar het mag beter.... of ik kijk gewoon niet goed, kan ook.... of net omdat Incolumis naar rechts vliegt, zie ik iets wat links ziet net niet op tijd enz enz....quote:Op zondag 19 maart 2006 12:03 schreef JumperJack het volgende:
[..]
mwoa. heb ook een radeon 9800 pro, is ie zo slecht![]()
Die ligt bij mij te verotten, voor weinig mag je hem hebben....quote:Op zondag 19 maart 2006 11:19 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Even geheel niet over de huishoudbeurs, maar wel over bf2.
Na gisteren voor de 100ste achtereenvolgende keer te zijn neergestort met de vliegtuigjes toch maar besloten om een joystick aan te gaan schaffen, maar nu het volgende probleem. Er zijn er zo veel.
Logitech Force 3D Pro
[afbeelding]
Deze sprak me wel aan. Zijn er nog mensen die anderen echt aanraden, of deze afraden?
![]()
In BF2 heeft ie geen toegevoegde waarde tenzij je meer realistische input leuk vindt. De besturing van het vliegend materieel is niet echt realistisch te noemen (of zou het zo makkelijk zijn om een jet/chopper in de lucht te houden ?) en je gebruikt erg weinig knopjes voor de besturing (links, rechts, voor, achter, roll rechts, roll links, fire, alt fire, flare, bomb modus, switch view). Kortom, ik zou er niet zoveel geld in steken maar dat is mijn mening. Ik speel nog met een Sidewinder Pro van 5 jaar terug oid en dat werkt perfectquote:Op zondag 19 maart 2006 12:12 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Ok top, denk dat ik die dan ga halen morgen.... Hoewel....
[afbeelding]
Saitek X52 Flight Control System....
deze zag ik net... Ruim 2x zo duur, maar heeft die enige toegevoegde waarde, boven de logitech?![]()
Eeh .. even voor de mensen die een stuk van het verhaal hebben gemist:quote:Op zondag 19 maart 2006 10:57 schreef staticdata het volgende:
ik gok slechte ogen, dat of mijn wallhack helpt mequote:Op zondag 19 maart 2006 11:54 schreef JK het volgende:
Ja met Incolumis als piloot en ik als gunner gaan de puntjes ook altijd lekkerVaak genoeg zie ik ze niet en Incolumis wel
... slechte ogen, onoplettendheid of gewoon een Radeon 9800pro
Eeh? ben jij een man??quote:Op zondag 19 maart 2006 12:51 schreef UnleashMitch het volgende:
en dan wil je dat wij, als drie mannen met gezonde humor (lees:grof sarcasme) zijnde, ons tussen grote groepen in de overgang bevindende vrouwen gaan begeven ?
Ook een normale man met een relatie ?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:26 schreef BattleLies het volgende:
Eeh? ben jij een man??
Een normale man moet toch denken: "grote groepen vrouwen?! LEUK!!!!!!!!!!"![]()
He, niet zo opvliegerig hequote:Op zondag 19 maart 2006 13:26 schreef BattleLies het volgende:
Ze zitten heus niet allemaal in de overgang hoor!!!!!
Ik wil alleen maar zeggen dat er ook hordes jonge dames rondlopenquote:Op zondag 19 maart 2006 13:30 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ook een normale man met een relatie ?Anders moet je het zeggen, schoppen we jou vriend ook even tussen die grote groep
[..]
He, niet zo opvliegerig he![]()
inkoppertje van de dag
Ja even geduld hebben. Op zich is het irritant dat je dan geen unlocks ter beschikking hebt, maar morgen is alles weer okquote:Op zondag 19 maart 2006 14:00 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
bah, bah, bah,, is m'n rank weer verdwenen. Bf2 al opnieuw opgestart, gereconnect, opnieuw ingelogged. Niks mocht helpen.. iemand anders nog suggesties?
Heb je eigenlijk alleen geen unlocks, of telt het helemaal niet mee?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:07 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Ja even geduld hebben. Op zich is het irritant dat je dan geen unlocks ter beschikking hebt, maar morgen is alles weer ok![]()
Volgens mij telt het wel mee, dus alleen geen unlocks... Maar ik weet het niet zeker, je kan het nu uitproberenquote:Op zondag 19 maart 2006 14:22 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk alleen geen unlocks, of telt het helemaal niet mee?![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 11:23 schreef JumperJack het volgende:
en een ENORME ronde met incolumis in de heli in sharquistuk of 45 kills en toen was de ronde opeens afgelopen terwijl wij nog 230 tickets hadden!!!
![]()
quote:
Whehe, ja maakt niet uit ofzoquote:Op zondag 19 maart 2006 17:06 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ik had al een post gepost over dat ik een fatale vergissing had gemaakt, zal het in die post ook nog wel ff veranderen
sry
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarom doe ik dus alles met een muis en een plankiequote:Op zondag 19 maart 2006 17:56 schreef socko het volgende:
Uhm hoe werkt dat dan met een joystick?
Loop je wel met toetsenbord en muis naar de heli maar pak je dan je joystick?
old-skool rocksquote:Op zondag 19 maart 2006 18:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Daarom doe ik dus alles met een muis en een plankie![]()
merk alleen dat mensen met joystick of iets anders veel scherper kunnen sturen dan ik met mijn muisjequote:Op zondag 19 maart 2006 18:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Daarom doe ik dus alles met een muis en een plankie![]()
mwoa. ik vind het best gaan zo hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 18:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
merk alleen dat mensen met joystick of iets anders veel scherper kunnen sturen dan ik met mijn muisje
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:58 schreef jpjedi het volgende:
pfffff niet te geloven
ik heb mijn 7800GTX verkocht en ga voor 7900GT(X) SLI en na wat inlezen blijkt dat BF2 als ENIGE spel roblemen geeft met SLI. lagere FPS met SLI dan zonder....
KUT EA![]()
welke malloot heeft m van je gekochtquote:Op zondag 19 maart 2006 18:58 schreef jpjedi het volgende:
pfffff niet te geloven
ik heb mijn 7800GTX verkocht en ga voor 7900GT(X) SLI en na wat inlezen blijkt dat BF2 als ENIGE spel problemen geeft met SLI. lagere FPS met SLI dan zonder.... de oplossing is nog sterker....resolutie omhoog zetten..![]()
KUT EA![]()
Jonge jonge, wat een gekut met die pc van jou zeg!!!!!!!!! Koop dan ook eens wat fatsoenlijks!!quote:Op zondag 19 maart 2006 18:58 schreef jpjedi het volgende:
pfffff niet te geloven
ik heb mijn 7800GTX verkocht en ga voor 7900GT(X) SLI en na wat inlezen blijkt dat BF2 als ENIGE spel problemen geeft met SLI. lagere FPS met SLI dan zonder.... de oplossing is nog sterker....resolutie omhoog zetten..![]()
KUT EA![]()
Of andere games spelen?quote:Op zondag 19 maart 2006 18:58 schreef jpjedi het volgende:
pfffff niet te geloven
KUT EA![]()
bf2 rocks, ook al heb ik tot nu toe nog NOOIT, maar dan ook nooit één week gehad zonder dat ik m opnieuw had moeten installeren of dat ie vastliep...quote:Op zondag 19 maart 2006 19:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Of andere games spelen?
Speel nu GodFather de game, erg vet
waar heb je die vandaan getrokken?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Of andere games spelen?
Speel nu GodFather de game, erg vet
mijn p4p800 E-Deluxe 2,6 1 gig corsair XFX 6600GT was ook nog goed en speelt nogsteeds perfect..quote:Op zondag 19 maart 2006 20:46 schreef Suikermais het volgende:
Ik draai nog steeds lekker met mijn Asus P4C-800 DeLuxe , 3 Ghz ,1Gig Corsair , XFX 6800GS en ben niet van plan om te gaan updaten..
Ben de laatste tijd een echte TrackMania Hoer ........
staat ook op de ftp waar ik op zitquote:Op zondag 19 maart 2006 20:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
waar heb je die vandaan getrokken?
die lijkt me ook erg vet!!
Leave the boddy take the canoli
doe het zelf alquote:
je bedoelt jezelf zekerquote:Op zondag 19 maart 2006 18:24 schreef Gunner het volgende:
Een paar BOF trainees was toch wel cannon fodder vanmidadg @ Wake Island
Ik sta vandaag de hele dag op de beurs dus zal ff loeren of het een beetje druk is in die ballenbarquote:Op maandag 20 maart 2006 07:59 schreef jpjedi het volgende:
@lies: vette filmpjes en piccies! ik heb al weer zin in de bhv rally. wie gaan er trouwens nu naar de ballenbar?
'Lies op verkenning"quote:Op maandag 20 maart 2006 08:57 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik sta vandaag de hele dag op de beurs dus zal ff loeren of het een beetje druk is in die ballenbar
Psies!quote:
hoe vaak had ik jouw wel niet met mn jet of andere chopper gekilledquote:Op maandag 20 maart 2006 07:59 schreef jpjedi het volgende:
maar gisteren weer ouderwets! lekker gevlogen met escape in de chopper tegen alle baserapers.
ik vind wake op 300-300 juist wel leuk...quote:Op maandag 20 maart 2006 09:13 schreef staticdata het volgende:
Wat duurde die potjes wake lang zeg gisteren! wake moet qua tickets echt teruggeschroeft worden naar 200 - 200.
we gaan tamelijk gelijk op, ik moet er nog zo'n 1400quote:Op maandag 20 maart 2006 09:34 schreef staticdata het volgende:
me k/d is wel naar beneden gegaan maar....nog ongeveer 1300 puntjes en ik zit eindelijk op de 20.000
Ok. that's true, maar dat vertel ik er natuurlijk niet bijquote:Op maandag 20 maart 2006 00:09 schreef Incolumis het volgende:
[..]
je bedoelt jezelf zeker![]()
man wat heb ik jou vaak te pakken gehad met mijn F-35 tegen jouw tankje
lekker jongens, ga zo door, bahquote:Op maandag 20 maart 2006 09:52 schreef staticdata het volgende:
heb je me wel een paar keer te pakken gehad.![]()
. gelukkig jou ook nog wel een paar keer gehad
![]()
[NL]Gunner that's me babyquote:Op maandag 20 maart 2006 09:52 schreef staticdata het volgende:
nou als jij NL-gunner ben, heb je me wel een paar keer te pakken gehad. wat was jij aan het tank hoeruh zeg. gelukkig jou ook nog wel een paar keer gehad, maar je heb me een paar keer weten te frustreren
Ik heb jullie toch mooi 4x uit de lucht geschoten en gevarieerd ook:quote:Op maandag 20 maart 2006 07:59 schreef jpjedi het volgende:
ik moet me schamen zo weinig gespeeld de laatste tijd..
maar gisteren weer ouderwets! lekker gevlogen met escape in de chopper tegen alle baserapers.
Ik nog 5000 ofzo, dan veranderd hij naar zilver ipv goud. Lijkt dus alsof ik dan degradeer ipv promoveerquote:Op maandag 20 maart 2006 09:48 schreef Incolumis het volgende:
pfff moet nog dik 11.000 voor me nieuwe rang :/
Ik bedoel maar....kijk dus maar uit allemaal...quote:Op maandag 20 maart 2006 10:01 schreef escape_nl het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)n-bij-lan-party.html
Ook leuk
gewoon linux draaien als de kit langskomt, kunnen ze ook niet zeuren over je OSquote:Op maandag 20 maart 2006 11:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik bedoel maar....kijk dus maar uit allemaal...
Tja sommige lui hebben niets te doen... Zag ze net hier in de straten rijden... je moet wat he...quote:Op maandag 20 maart 2006 10:01 schreef escape_nl het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)n-bij-lan-party.html
Ook leuk
Dat is nou EA logicaquote:Op maandag 20 maart 2006 10:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik nog 5000 ofzo, dan veranderd hij naar zilver ipv goud. Lijkt dus alsof ik dan degradeer ipv promoveer
Is het in het leger ook zo dan?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
volgens mij eerder de logica van het leger
Gewoon vechten tot ie dood neervalt....dus met "q", "e" en "f". Blocken doe je met "capslock". En alstie half dood is kun je met "v" zijn nek breken. Je kunt aan z'n health bar zien hoe hard ie aan het doodgaan isquote:Op maandag 20 maart 2006 11:21 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Zeg Godfather-spelers hier..ik heb hem nu ook net binnen. Maar ik snap geen kont van dat begin.. Die Luca Brasi komt je redden en dan moet je met zo'n ventje vechten. Maar hij wil maar niet dood en ik kan verder ook niet weglopen... maakt niet uit of ik hem probeer te wurgen of met v probeer te executerenWeet iemand wat daar de bedoeling van is?
Edit: Ow ik zag net dat er al wel een Godfather-topic bestond, heb het daar ook maar even ingegooid. Maar aangezien dat niet echt een levendig topic is zou het fijn zijn als iemand hier het zou weten want ik sta op het punt om het spel er weer af te mieteren![]()
Ik heb alleen de eerste missie gedaan, dat je 2 van die gasten in de alley moest neermeppen... daarna gesaved en genokt...quote:Op maandag 20 maart 2006 11:21 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Zeg Godfather-spelers hier..ik heb hem nu ook net binnen. Maar ik snap geen kont van dat begin.. Die Luca Brasi komt je redden en dan moet je met zo'n ventje vechten. Maar hij wil maar niet dood en ik kan verder ook niet weglopen... maakt niet uit of ik hem probeer te wurgen of met v probeer te executerenWeet iemand wat daar de bedoeling van is?
Edit: Ow ik zag net dat er al wel een Godfather-topic bestond, heb het daar ook maar even ingegooid. Maar aangezien dat niet echt een levendig topic is zou het fijn zijn als iemand hier het zou weten want ik sta op het punt om het spel er weer af te mieteren![]()
Ja maar ik loop nu al meer dan een kwartier tegen dat ventje aan te rossen en hij blijft groen. En ik heb al wel bijna 10x zijn nek gebroken maar steeds staat hij gewoon weer op....quote:Op maandag 20 maart 2006 11:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gewoon vechten tot ie dood neervalt....dus met "q" en "e". En alstie half dood kun je met "v" zijn nek breken. Je kunt aan z'n health bar zien hoe hard ie aan het doodgaan is
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:33 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Ja maar ik loop nu al meer dan een kwartier tegen dat ventje aan te rossen en hij blijft groen. En ik heb al wel 3x zijn nek gebroken maar steeds staat hij gewoon weer op....![]()
![]()
![]()
Ja die bedoel ik. Tenminste die missie met die 2 gasten gelijk nadat je je mannetje hebt samengesteld. Of bedoel jij diegene gelijk nba het intro-filmpje?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:33 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste missie gedaan, dat je 2 van die gasten in de alley moest neermeppen... daarna gesaved en genokt...
Je doelt op die 2 gastjes waar je zo sluipend en bukkend heen loopt toch? Die moet je gewoon lang rammen. Gebruik anders alleen "q, e & f".quote:Op maandag 20 maart 2006 11:36 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik. Tenminste die missie met die 2 gasten gelijk nadat je je mannetje hebt samengesteld. Of bedoel jij diegene gelijk nba het intro-filmpje?
@ Morpheus: Ja![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je doelt op die 2 gastjes waar je zo sluipend en bukkend heen loopt toch? Die moet je gewoon lang rammen. Gebruik anders alleen "q, e & f".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat ik ook doe hij wil maar niet dood. Heb hem al 10x gewurgd en al 20 minuten volkomen lens geslagen maar het lukt me nietOok met q, e en f niet... En ik kan niet weg omdat die poort dichtzit
![]()
Als ik wout was en een beetje heb geloerd in dat topic op GoT dan zou ik de stroom uitzetten en binnenkomen...quote:Op maandag 20 maart 2006 11:03 schreef Incolumis het volgende:
[..]
gewoon linux draaien als de kit langskomt, kunnen ze ook niet zeuren over je OS
Ja zeg, je hebt gelijk.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:44 schreef staticdata het volgende:
Ja in het leger zijn dit ook de ranks
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:45 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]Je moet ze met de rechtermuis vastpakken en dan rammen volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat ik ook doe hij wil maar niet dood. Heb hem al 10x gewurgd en al 20 minuten volkomen lens geslagen maar het lukt me nietOok met q, e en f niet... En ik kan niet weg omdat die poort dichtzit
![]()
Heb ik gedaan.... zal maar een nieuwe game beginnen dan. Maar het begint niet veelbelovendquote:Op maandag 20 maart 2006 11:49 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Je moet ze met de rechtermuis vastpakken en dan rammen volgens mij
wilde vanavond SF gaan spelen, doe je mee?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:58 schreef staticdata het volgende:
escape, ga je vanavond nog knallen schieten bf2 spelen? (voordat je allemaal andere dingen erbij gaat denken)
Neeeeeeeeeequote:Op maandag 20 maart 2006 12:00 schreef escape_nl het volgende:
[..]
wilde vanavond SF gaan spelen, doe je mee?
quote:Op maandag 20 maart 2006 12:00 schreef escape_nl het volgende:
[..]
wilde vanavond SF gaan spelen, doe je mee?
@%^@%^*@_*&%_@$_*@^#&@# GODVER DE GODVER...hoerig kutspelquote:Op maandag 20 maart 2006 11:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik weet niet wat je allemaal doet maar ik ramde hem gewoon dood en speelde verder...
Ik vind "realistisch" ook leuker als SF (science fiction) of monsters knallen e.d.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:57 schreef escape_nl het volgende:
Ik denk dat Bf2 nog lang door zal bestaan, zeker als bf 2142 een fanta game wordt.
Battlefield 1942 wordt nog steeds gespeeld, nog meer dan 800 servers in de wereld
http://www.game-monitor.com/search.php?search=&type=server&game=bf1942&country=all
ja ik... Ik vond gewoon 1942 wel het gaafst maar toen ik de snellere desert combat voertuigen gewend was werd de gewone 1942 en de 1914 niet meer zo leuk.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:10 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik vind "realistisch" ook leuker als SF (science fiction) of monsters knallen e.d.
Heeft er eigenlijk iemand wel eens battlefield 1914 gespeeld?
quote:Op maandag 20 maart 2006 12:19 schreef staticdata het volgende:
Whehehe dat je Mickey met een anti tank ziet lopen. Donald Duck als sniper
Knallen met je ballen op de wallenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:20 schreef escape_nl het volgende:
knallen op de wallen
Dat jij nou net weer met deze variant moet komenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:20 schreef escape_nl het volgende:
knallen op de wallen
Goed idee, maarre BUGVRIJ???quote:Op maandag 20 maart 2006 12:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ze maken maar een Battlefield 3 net als Battlefield 2. Alleen dan uiteraard andere mappen (eventueel legers) en BUGVRIJ!!!
Europese legers zou me wel leuk lijken, nederland - duitsland, frankrijk - engeland![]()
Geweldig toch om op de dam of rond de eiffeltoren te knallen, desnoods in Disneyland Paris![]()
Ik heb wel best lang HL2DM gespeeld... Gravity-gun rulezzzzquote:Op maandag 20 maart 2006 12:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben ook voor realisme dus met "echte" mensen. Geen monsters e.d. Uitzondering: Oblivion.
MoH:AACS: Source is ook wel leuk..MoH: Airborne wordt geniaal hoop ik
dat krijg je he als ik met een apc langskomquote:Op maandag 20 maart 2006 13:08 schreef staticdata het volgende:
Worst Enemy
(Deaths by, via EA) escape_nl (7)
er komt een moment dat ik alleen jou ga najagen ter vergeldingquote:Op maandag 20 maart 2006 13:10 schreef escape_nl het volgende:
[..]
dat krijg je he als ik met een apc langskom
dan kom ik ook, vanavond een Sharqi Only avondje dan maar...quote:Op maandag 20 maart 2006 13:59 schreef staticdata het volgende:
Escape ik weet trouwens niet of ik SF ga spelen. als we op de server sharqi 64 hebben draaien ga ik daar liever punten halen zodat ik sneller bij me nieuwe rank ben
lekker danquote:Op maandag 20 maart 2006 13:59 schreef staticdata het volgende:
Escape ik weet trouwens niet of ik SF ga spelen. als we op de server sharqi 64 hebben draaien ga ik daar liever punten halen zodat ik sneller bij me nieuwe rank ben
Een beetjequote:Op maandag 20 maart 2006 14:33 schreef staticdata het volgende:
Nou laten we SF maar spelen, beetje van de standaard paden afwijken is ook wel eens lekker
hoe vaak blijf jij van avatar veranderen? of heb je een animated zodat ik dat niet op me werk kan zienquote:
Nou dit is de 2e van vandaag hoor, die andere vond ik toch niet zo leukquote:Op maandag 20 maart 2006 15:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
hoe vaak blijf jij van avatar veranderen? of heb je een animated zodat ik dat niet op me werk kan zien
tering heey is dat vetquote:Op maandag 20 maart 2006 15:44 schreef escape_nl het volgende:
Ik ben er klaar voor voor vanavond, was ff knutselen maar dan heb je ook wat
[afbeelding]
Het kost wat, maar dan heb je ook wat: een enthousiaste gamer en tevens onderzoeker bij de universiteit van Virginia heeft het voor elkaar gekregen 24 LCD-schermen aan elkaar te koppelen zodat deze één groot scherm vormen. De constructie omhelst 12 Linux-servers waarop Andrew Sabri, zoals de onderzoeker heet, Quake 3 aan de gang heeft gekregen.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
tering heey is dat vetDacht dat je alleen een bureautje bij de kwantum ging halen...
![]()
45 fps is ook nog niet zo slecht eigenlijk...Wat zou daar achter hangen joh
Hehe die zag ik ook laatst op een of andere weblog. Persoonlijk heb ik liever 1 klein schermpje, anders krijg je zo'n nekkrampquote:Op maandag 20 maart 2006 15:44 schreef escape_nl het volgende:
Ik ben er klaar voor voor vanavond, was ff knutselen maar dan heb je ook wat
[afbeelding]
krijg je ook nog eens de reactie tijd van het draaien van je hoofd..quote:Op maandag 20 maart 2006 16:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hehe die zag ik ook laatst op een of andere weblog. Persoonlijk heb ik liever 1 klein schermpje, anders krijg je zo'n nekkramp![]()
is idd de logica van het leger, maar ik weet niet wat jij vind, maar ik vind zilver mooier dan goudquote:Op maandag 20 maart 2006 10:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik nog 5000 ofzo, dan veranderd hij naar zilver ipv goud. Lijkt dus alsof ik dan degradeer ipv promoveer
Dat zeg je tegen je vriend(in) zeker zodat je niet zo duur uit ben bij de juwelierquote:Op maandag 20 maart 2006 16:39 schreef JumperJack het volgende:
[..]
is idd de logica van het leger, maar ik weet niet wat jij vind, maar ik vind zilver mooier dan goud![]()
![]()
zilver is al bijna even duur als goud, en die zilverprijs blijft maar stijgen, en die van goud gaat verre van zo snel... maar toch toffe reactiequote:Op maandag 20 maart 2006 16:41 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Dat zeg je tegen je vriend(in) zeker zodat je niet zo duur uit ben bij de juwelier![]()
Bij mij ook altijdquote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 16:41 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Dat zeg je tegen je vriend(in) zeker zodat je niet zo duur uit ben bij de juwelier![]()
had dat dus nooit gedaanquote:Op maandag 20 maart 2006 16:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vanmiddag even op Sharqi gespeeld.... ik zag een ventje liggen op een dak en ging er op af in de hoop dat er geen claymore zou liggen aan het einde van de ladder. Kom ik boven zie ik 5 ventjes liggen en allemaal met de rug naar mij toe... Als je dan de PKM in je hand hebt voelt lekker![]()
![]()
idd, en dan zo timen dat het elke keer gelijk met een schot van 1 van de snipers is, zodat de rest het niet hoort, dan own je pasquote:Op maandag 20 maart 2006 17:03 schreef JumperJack het volgende:
[..]
had dat dus nooit gedaangewoon met de defribilator
alleen je was geen medic, dan had ik het met het mes gedaan...
![]()
Bijna net zo duur????????????quote:Op maandag 20 maart 2006 16:58 schreef JumperJack het volgende:
[..]
zilver is al bijna even duur als goud, en die zilverprijs blijft maar stijgen, en die van goud gaat verre van zo snel... maar toch toffe reactie![]()
wooh!!! dacht echt dat zilver enorm schaars werd...quote:Op maandag 20 maart 2006 17:13 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Bijna net zo duur????????????
Toch een andere juwelier zoeken dan!
http://www.thebulliondesk(...)0b-9a6c-8b45602493b3
Mja dan had je er misschien 2 gedood maar niet 5quote:Op maandag 20 maart 2006 17:03 schreef JumperJack het volgende:
[..]
had dat dus nooit gedaangewoon met de defribilator
alleen je was geen medic, dan had ik het met het mes gedaan...
![]()
zeker wel met een mes. iig meer dan met een pistol. (we hebben het niet over een pkmquote:Op maandag 20 maart 2006 17:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mja dan had je er misschien 2 gedood maar niet 5
Sickert haalt mij op om 14u is de deal... Ferdi moest nog even kijken of hij meeging maar denk dat ik hem wel kan overhalen met 2 gratis pintjes..quote:Op maandag 20 maart 2006 18:37 schreef BattleLies het volgende:
Zoooooo Liesje is net thuis van de huishoudbeurs .. heb nu zere voeten en etalagebenenMaar ja! Het is wel leuk werk om te doen; mensen gratis dingen geven en aanspreken. Veel vrouwen inderdaad maar ik denk dat 70% jonge dames waren!! Misschien kwam dat omdat het maandag was ofzo maar ze kwamen met bussen tegelijk!
In de hallen waar je etenswaren kon proeven was het helemaal stampvol! Pfff ...
De ballenbar heb ik nergens gezien! Maar ik ben niet in alle hallen geweest... enne als je echt je buik vol wil krijgen met gratis happies moet je toch echt in 1 hal alle standjes langs .. dus tis maar de vraag of de gene die vrijdag misschien willen komen daar zin in hebben?!?!?!?!
ps. Ik had Hans van Wilgenburg nog in de stand
Hans zal HEUS niet nog een keer op die beurs verschijnen deze week hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 18:47 schreef UnleashMitch het volgende:
Er is geen ballenbar en ze hebben Hans van Wilgenburg....
WTF!!quote:Op maandag 20 maart 2006 18:47 schreef UnleashMitch het volgende:
Er is geen ballenbar en ze hebben Hans van Wilgenburg....
Wanneer precies dan ??quote:Op maandag 20 maart 2006 18:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Sickert haalt mij op om 14u is de deal... Ferdi moest nog even kijken of hij meeging maar denk dat ik hem wel kan overhalen met 2 gratis pintjes..![]()
Vrijdag Diamond!quote:Op maandag 20 maart 2006 18:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Wanneer precies dan ??
Hoorde zonet de skihut en daat zongen ze over trampoline springen![]()
yups 14u station Dord..quote:Op maandag 20 maart 2006 18:59 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik geloof 14 uur vanaf dordT ofzo!? Toch Jedi?
Jullie gaan toch niet echt hè?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
yups 14u station Dord..
Deelnemerslijst:
-Sickert
-Ferdi
-Diamond
-Jedi
-Saaf
Lies is er dan al..
Zou dit niet hilarisch zijn..er zijn ook standjes met dildo`s en eetbare lingerie.. BIER EN TIETUH!![]()
Kloptquote:Op maandag 20 maart 2006 19:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zou dit niet hilarisch zijn..er zijn ook standjes met dildo`s en eetbare lingerie.. BIER EN TIETUH!![]()
Sja .. dat komt ervan als je 1 vrouw in een clan zetquote:Op maandag 20 maart 2006 19:26 schreef JumperJack het volgende:
kom op, een halve pagina over de huishoudbeurspff... niets tegen de huishoudbeurs, maarrr... achja, hier is toch alles ontopic
![]()
Hehe "speeltjes"quote:Op maandag 20 maart 2006 19:38 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Klopt![]()
Bijvoorbeeld:
http://www.senzuals.nl
en http://www.dutchcandy.nl
mss dat het voor mij ook wat moeilijk ligt...later komt voor mij ook beter uit. 15:00?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Volgens mij wel alleen haal ik 14.00 niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |