BF3 hoeften we dus ook niet meer te kopen. EA Trax w00tquote:DICE volledig in handen van Electronic Arts
Voor wat ik er van gezien heb op dat filmpje (BF3 ??) en de beschrijving die EA heeft uitgegeven in dat interview, kijk ik dus absoluut niet uit naar BF3 2142.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:34 schreef BMH het volgende:
[..]
BF3 hoeften we dus ook niet meer te kopen. EA Trax w00t
Publicservers (onze hoster) heeft technisch wat problemen op het moment en hier word aan gewerkt... Gisteren lag hij inderdaad eventjes plat.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:37 schreef ViPeRII het volgende:
Ik kon gisteren avond heel de avond niet op de bof server komen. Kan dat kloppen? Kreeg de melding dat ik mijn netwerk instellingen moest checken, maar andere servers deden het gewoon wel...
ik wacht wel op Quake Wars, die gaat dik ownenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Voor wat ik er van gezien heb op dat filmpje (BF3 ??) en de beschrijving die EA heeft uitgegeven in dat interview, kijk ik dus absoluut niet uit naar BF3 2142.
Ik heb niks met fanta zaken en science fiction.. Ik houd van realtime en het spreekt me nu juist zo aan dat het spel is opgebouwd uit elementen die ik kan linken naar de realiteit. Die sleutelelementen imo gaan juist verloren bij BF3.
![]()
vertel? linkie?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:58 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik wacht wel op Quake Wars, die gaat dik ownen
ziet er goed uit, heeft iemand ook een linkje van een BF3 filmpje voor me ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:02 schreef RudyCarell het volgende:
bijna weekend
@ jedi linkie ... ziet er toch wel immer vet uit hoor
fout, in enemy territory kon je al mensen revivenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:22 schreef staticdata het volgende:
quakewars ziet er leuk uit, maar is ook wel weer futuristisch. maar als hij Uber is waarom nietze hebben wel de defribilator uit Bf2 gejat
voor BF3 zijn er volgens mij nog geen filmpjes
tnx Baus,quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:24 schreef Mr_Baus het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=hoYYUp_PXCY
bf3
oeps sorryquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:03 schreef Sickert het volgende:
Jedi Noob!
let dan ook op
Quake wars poste ik hier al maanden geleden
dat spel gaat gewoon dik ownen
@ Jedi Koffie? cola!!
Mja dat Quake Wars lijkt op BF2 maar dan in de toekomst. Ook weer veel te druk met auto's, vliegtuigen, vliegende robots e.d.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:52 schreef escape_nl het volgende:
Gaan jullie allemaal bf2 verlaten als Kots Wars uitkomt?
De vorige MoH waren ook echt het wachten waard. Neen dank u! Na MoH:AA ging het bergafwaards met MoH.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mja dat Quake Wars lijkt op BF2 maar dan in de toekomst. Ook weer veel te druk met auto's, vliegtuigen, vliegende robots e.d.
Nee, ik wacht wel op Medal of Honor: Airborne
nee hoor s keepquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:52 schreef escape_nl het volgende:
Gaan jullie allemaal bf2 verlaten als Kots Wars uitkomt?
ikke op bf3quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:01 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik wacht op PoE2..
www.pointofexistence.com
Woei....die nieuwe wagen van Van Eldik.Ben benieuwd hoe vaak meneer aan de finish komt aangezien hij niet echt zuinig omspringt met z'n materiaal. En een Polo S1600 er ook bij van Koops.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:20 schreef BattleLies het volgende:
Iemand die in de buurt van Emmeloord woont toevallig???
Vanavond en morgen is daar in de omgeving namelijk de Tank S rally (ook wel zuiderzeerally genoemd). http://www.tanksrally.nl/Index.cfm
Leuke foto!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:10 schreef jpjedi het volgende:
[afbeelding]
je zal 2 homootjes op bezoek hebben....![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:10 schreef jpjedi het volgende:
[afbeelding]
Wat doet dat handschoentje daar!! Wie is wie trouwens??quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:10 schreef jpjedi het volgende:
[afbeelding]
Rectaal toucherquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Wat doet dat handschoentje daar!! Wie is wie trouwens??
rechs is sickert links Nehoxquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Wat doet dat handschoentje daar!! Wie is wie trouwens??
Dat kan beterquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:41 schreef -chiel- het volgende:
In 1 rondje!! veteran resupply, veteran support, gouden plak en promotie naar sergeant major
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeps! Was gezellig .. jammer dat 'achmed' steeds over een 'witte sgaap' wilde onderhandelenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:15 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat is de headset waarmee we aan het skypen waren met battlelies
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:16 schreef Sickert het volgende:
godverdomme wat zijn jullie mietjes zeg
tot laat in de nacht gepjoeterd en nu al weer postende op Fok!
en jullie laten niks van je horen
viel ons gisteravond wel op dat als Ferdi zuipen is er in dit topic ook echt geen reet gebeurd
ik ga nu de handschoentjes klaarleggenjp komt zo
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:17 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Jeps! Was gezellig .. jammer dat 'achmed' steeds over een 'witte sgaap' wilde onderhandelen![]()
is dit gelijk aan het begin van de match??? van een nieuwe map zeg maarquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:04 schreef Gunner het volgende:
Ik ben door mijn verhuizing van provider gewisseld Quicknet Kabel --> XS4ALL ADSL.
Nu heb ik nog nooit problemen gehad met Quicknet wat disconnetcs betreft, maar met XS4ALL (toch geen slechte provider dacht ik zo) wordt ik elke dag wel van verschillende servers afgedonderd.
Licht dit aan mijn verbinding of aan BF2?
ik wel. 10 euro, en ik koop toch geen andere games meerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:36 schreef Suikermais het volgende:
vaag...zit ik net in m'n eentje een beetje rond te struinen op Great Wall. Kan ik gewoon c4 blijven strooien en verdwijnt de c4 ook direct weer.
Die andere map die je nog online kunt kopen volgende maand of zo....die koop ik niet !!!
ja dat is een foutje ja..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:36 schreef Suikermais het volgende:
vaag...zit ik net in m'n eentje een beetje rond te struinen op Great Wall. Kan ik gewoon c4 blijven strooien en verdwijnt de c4 ook direct weer.
Die andere map die je nog online kunt kopen volgende maand of zo....die koop ik niet !!!
de grenade launcher kan idd wegkaatsen sinds 1.2quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:45 schreef Sickert het volgende:
wtf zit nu op PE
de hele inslag van de grenade launcher en AT er klopt geen hol meer van.. ik schiet en dan valt dat bommetje en 2 seconden later ontploft ie pas..
dat zuigtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:51 schreef JumperJack het volgende:
[..]
de grenade launcher kan idd wegkaatsen sinds 1.2![]()
Nee vaak gewoon in het midden van een battlequote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:11 schreef JumperJack het volgende:
[..]
is dit gelijk aan het begin van de match??? van een nieuwe map zeg maar
dan weet ik het nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:00 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nee vaak gewoon in het midden van een battle
Nehox en ik hebben net een doos handschoentjes van JP gekregenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Goed nieuws: Geen soa voor slechts tien cent
thnx for saying thatquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
Oja, voor Lies (niet voor Sickert) een nieuwe googleIdols: http://www.flabber.nl/archief/015513.php
Weer een lekker hoog IQ-gehalte![]()
in 1 squad lopen en samen proberen? als je verschillende kits in 1 squad heb ben je bijna godlike als squad.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:42 schreef JumperJack het volgende:
nog 1 knife kill en dan nog ff 7 in een ronde en heb de veteran knife![]()
alleen escape, hoe flik jij, en al die andere, het om 18 knife kills IAR te maken...![]()
![]()
Ik was gister aan t zuipen, denk dat de rest mijn voorbeeld heeft gevolgdquote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:16 schreef Sickert het volgende:
tot laat in de nacht gepjoeterd en nu al weer postende op Fok!
en jullie laten niks van je horen
viel ons gisteravond wel op dat als Ferdi zuipen is er in dit topic ook echt geen reet gebeurd
had ik al verteld dat ik spuiter was?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik was gister aan t zuipen, denk dat de rest mijn voorbeeld heeft gevolgden terecht
nog twee dagen studeren en dan kan ik weer wat gamen
Je krijgt trouwens waarschijnlijk een zwarte hamster, ze schijnen niet meer van kleur te veranderen en ze zijn nu zwart![]()
quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:29 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Houd je er rekening mee dat je m ergens tussen 8 en 15 april op moet komen halen ? Anders gaan ze waarschijnlijk op oorlogspad tegen elkaar![]()
Nou had me dit weekend ook even anders voorgesteld (zoals vorig weekend bijvoorbeeld) maar helaas...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hallo tis zaterdag. Ga eens niet achter de PC zitten, maar bijv. stappen of naar vrienden
* Morpheus2002 gaat zo naar de bios en daarna nog ff naar Bibelot.
mijn vrienden zijn onlinequote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hallo tis zaterdag. Ga eens niet achter de PC zitten, maar bijv. stappen of naar vrienden
en daar was ik laatst nog geweestquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
* Morpheus2002 gaat zo naar de bios en daarna nog ff naar Bibelot.
kan zijn, maar toch kut, had de expert knife kunnen hebben, en dan zelfs nog als lone wolfquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:14 schreef staticdata het volgende:
JJ kan zijn dat ie na het weekend te voren popt. dt omdat de server vaak vertraging heeft met updaten
Heerlijke onzin! beetje kijken hoe anderen zich vreselijk voor lul zetten!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
Oja, voor Lies (niet voor Sickert) een nieuwe googleIdols: http://www.flabber.nl/archief/015513.php
Weer een lekker hoog IQ-gehalte![]()
Ballen bar!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:59 schreef BattleLies het volgende:
Poll:
Wie gaat er vrijdagmiddag en/of avond mee naar de huishoudbeurs??![]()
ik ook maar niet met de noob trein!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ballen bar!!!!!!!!!!!!!![]()
ik ben erbij..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |