pik me maar op aan station Dordquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik ook maar niet met de noob trein!
sgoedquote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:32 schreef NeHoX het volgende:
Dordt is met DT word 2x verkeerd geschreven!!!
het blijven noobies hequote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:32 schreef NeHoX het volgende:
Dordt is met DT word 2x verkeerd geschreven!!!
Op karkand is makkelijk.. gewoon achter de vijandelijke linies en dan maar achter zon squadje aanlopen (van de vijand natuurlijk). En dan is t snijden alsof je lopende band werk doet bij de slachterijquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:42 schreef JumperJack het volgende:
nog 1 knife kill en dan nog ff 7 in een ronde en heb de veteran knife![]()
alleen escape, hoe flik jij, en al die andere, het om 18 knife kills IAR te maken...![]()
![]()
http://www.ballenbar.nlquote:Op zondag 19 maart 2006 01:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
Huishoudbeurs... wat houd dat in??
Dan moet ze voor CityCredit kiezen, dan krijgt ze er een aantal mannen bij in strakke 3 delige kostuums.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:57 schreef staticdata het volgende:
NOu volgens mij is het duidelijk. Lies wil een groep mannen bij zich hebben zodat hun de tassen voor lies kunnen dragen
Sickert: Hequote:Op zondag 19 maart 2006 10:57 schreef staticdata het volgende:
NOu volgens mij is het duidelijk. Lies wil een groep mannen bij zich hebben zodat hun de tassen voor lies kunnen dragen
op sharqui gaat het ook wel goed...quote:Op zondag 19 maart 2006 02:08 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
Op karkand is makkelijk.. gewoon achter de vijandelijke linies en dan maar achter zon squadje aanlopen (van de vijand natuurlijk). En dan is t snijden alsof je lopende band werk doet bij de slachterij
kut benniequote:Op zondag 19 maart 2006 01:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
Bennie is de grote vriend van Escape![]()
![]()
Huishoudbeurs... wat houd dat in??
shit. ben echt helemaal in de war, was diamond, shit sry inco/diamondquote:Op zondag 19 maart 2006 11:41 schreef Incolumis het volgende:
lol die credits vind ik wel leuk enzo.nl, maar ik heb gisteravond helemaal geen BF2 gespeeld?![]()
mwoa. heb ook een radeon 9800 pro, is ie zo slechtquote:Op zondag 19 maart 2006 11:54 schreef JK het volgende:
Ja met Incolumis als piloot en ik als gunner gaan de puntjes ook altijd lekkerVaak genoeg zie ik ze niet en Incolumis wel
... slechte ogen, onoplettendheid of gewoon een Radeon 9800pro
top joystick...ik ben er erg over te spreken.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:19 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Even geheel niet over de huishoudbeurs, maar wel over bf2.
Na gisteren voor de 100ste achtereenvolgende keer te zijn neergestort met de vliegtuigjes toch maar besloten om een joystick aan te gaan schaffen, maar nu het volgende probleem. Er zijn er zo veel.
Logitech Force 3D Pro
[afbeelding]
Deze sprak me wel aan. Zijn er nog mensen die anderen echt aanraden, of deze afraden?
![]()
Ok top, denk dat ik die dan ga halen morgen.... Hoewel....quote:Op zondag 19 maart 2006 12:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
top joystick...ik ben er erg over te spreken.
quote:Op zondag 19 maart 2006 11:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Sickert: Heik ben je bitch niet
![]()
Nehox: Heik ben je bitch niett
![]()
FJD: Heik ben je bitch niet
![]()
JP: [afbeelding]
Nah hij is best te doen, maar het mag beter.... of ik kijk gewoon niet goed, kan ook.... of net omdat Incolumis naar rechts vliegt, zie ik iets wat links ziet net niet op tijd enz enz....quote:Op zondag 19 maart 2006 12:03 schreef JumperJack het volgende:
[..]
mwoa. heb ook een radeon 9800 pro, is ie zo slecht![]()
Die ligt bij mij te verotten, voor weinig mag je hem hebben....quote:Op zondag 19 maart 2006 11:19 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Even geheel niet over de huishoudbeurs, maar wel over bf2.
Na gisteren voor de 100ste achtereenvolgende keer te zijn neergestort met de vliegtuigjes toch maar besloten om een joystick aan te gaan schaffen, maar nu het volgende probleem. Er zijn er zo veel.
Logitech Force 3D Pro
[afbeelding]
Deze sprak me wel aan. Zijn er nog mensen die anderen echt aanraden, of deze afraden?
![]()
In BF2 heeft ie geen toegevoegde waarde tenzij je meer realistische input leuk vindt. De besturing van het vliegend materieel is niet echt realistisch te noemen (of zou het zo makkelijk zijn om een jet/chopper in de lucht te houden ?) en je gebruikt erg weinig knopjes voor de besturing (links, rechts, voor, achter, roll rechts, roll links, fire, alt fire, flare, bomb modus, switch view). Kortom, ik zou er niet zoveel geld in steken maar dat is mijn mening. Ik speel nog met een Sidewinder Pro van 5 jaar terug oid en dat werkt perfectquote:Op zondag 19 maart 2006 12:12 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Ok top, denk dat ik die dan ga halen morgen.... Hoewel....
[afbeelding]
Saitek X52 Flight Control System....
deze zag ik net... Ruim 2x zo duur, maar heeft die enige toegevoegde waarde, boven de logitech?![]()
Eeh .. even voor de mensen die een stuk van het verhaal hebben gemist:quote:Op zondag 19 maart 2006 10:57 schreef staticdata het volgende:
ik gok slechte ogen, dat of mijn wallhack helpt mequote:Op zondag 19 maart 2006 11:54 schreef JK het volgende:
Ja met Incolumis als piloot en ik als gunner gaan de puntjes ook altijd lekkerVaak genoeg zie ik ze niet en Incolumis wel
... slechte ogen, onoplettendheid of gewoon een Radeon 9800pro
Eeh? ben jij een man??quote:Op zondag 19 maart 2006 12:51 schreef UnleashMitch het volgende:
en dan wil je dat wij, als drie mannen met gezonde humor (lees:grof sarcasme) zijnde, ons tussen grote groepen in de overgang bevindende vrouwen gaan begeven ?
Ook een normale man met een relatie ?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:26 schreef BattleLies het volgende:
Eeh? ben jij een man??
Een normale man moet toch denken: "grote groepen vrouwen?! LEUK!!!!!!!!!!"![]()
He, niet zo opvliegerig hequote:Op zondag 19 maart 2006 13:26 schreef BattleLies het volgende:
Ze zitten heus niet allemaal in de overgang hoor!!!!!
Ik wil alleen maar zeggen dat er ook hordes jonge dames rondlopenquote:Op zondag 19 maart 2006 13:30 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ook een normale man met een relatie ?Anders moet je het zeggen, schoppen we jou vriend ook even tussen die grote groep
[..]
He, niet zo opvliegerig he![]()
inkoppertje van de dag
Ja even geduld hebben. Op zich is het irritant dat je dan geen unlocks ter beschikking hebt, maar morgen is alles weer okquote:Op zondag 19 maart 2006 14:00 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
bah, bah, bah,, is m'n rank weer verdwenen. Bf2 al opnieuw opgestart, gereconnect, opnieuw ingelogged. Niks mocht helpen.. iemand anders nog suggesties?
Heb je eigenlijk alleen geen unlocks, of telt het helemaal niet mee?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:07 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Ja even geduld hebben. Op zich is het irritant dat je dan geen unlocks ter beschikking hebt, maar morgen is alles weer ok![]()
Volgens mij telt het wel mee, dus alleen geen unlocks... Maar ik weet het niet zeker, je kan het nu uitproberenquote:Op zondag 19 maart 2006 14:22 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk alleen geen unlocks, of telt het helemaal niet mee?![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 11:23 schreef JumperJack het volgende:
en een ENORME ronde met incolumis in de heli in sharquistuk of 45 kills en toen was de ronde opeens afgelopen terwijl wij nog 230 tickets hadden!!!
![]()
quote:
Whehe, ja maakt niet uit ofzoquote:Op zondag 19 maart 2006 17:06 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ik had al een post gepost over dat ik een fatale vergissing had gemaakt, zal het in die post ook nog wel ff veranderen
sry
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarom doe ik dus alles met een muis en een plankiequote:Op zondag 19 maart 2006 17:56 schreef socko het volgende:
Uhm hoe werkt dat dan met een joystick?
Loop je wel met toetsenbord en muis naar de heli maar pak je dan je joystick?
old-skool rocksquote:Op zondag 19 maart 2006 18:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Daarom doe ik dus alles met een muis en een plankie![]()
merk alleen dat mensen met joystick of iets anders veel scherper kunnen sturen dan ik met mijn muisjequote:Op zondag 19 maart 2006 18:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Daarom doe ik dus alles met een muis en een plankie![]()
mwoa. ik vind het best gaan zo hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 18:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
merk alleen dat mensen met joystick of iets anders veel scherper kunnen sturen dan ik met mijn muisje
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:58 schreef jpjedi het volgende:
pfffff niet te geloven
ik heb mijn 7800GTX verkocht en ga voor 7900GT(X) SLI en na wat inlezen blijkt dat BF2 als ENIGE spel roblemen geeft met SLI. lagere FPS met SLI dan zonder....
KUT EA![]()
welke malloot heeft m van je gekochtquote:Op zondag 19 maart 2006 18:58 schreef jpjedi het volgende:
pfffff niet te geloven
ik heb mijn 7800GTX verkocht en ga voor 7900GT(X) SLI en na wat inlezen blijkt dat BF2 als ENIGE spel problemen geeft met SLI. lagere FPS met SLI dan zonder.... de oplossing is nog sterker....resolutie omhoog zetten..![]()
KUT EA![]()
Jonge jonge, wat een gekut met die pc van jou zeg!!!!!!!!! Koop dan ook eens wat fatsoenlijks!!quote:Op zondag 19 maart 2006 18:58 schreef jpjedi het volgende:
pfffff niet te geloven
ik heb mijn 7800GTX verkocht en ga voor 7900GT(X) SLI en na wat inlezen blijkt dat BF2 als ENIGE spel problemen geeft met SLI. lagere FPS met SLI dan zonder.... de oplossing is nog sterker....resolutie omhoog zetten..![]()
KUT EA![]()
Of andere games spelen?quote:Op zondag 19 maart 2006 18:58 schreef jpjedi het volgende:
pfffff niet te geloven
KUT EA![]()
bf2 rocks, ook al heb ik tot nu toe nog NOOIT, maar dan ook nooit één week gehad zonder dat ik m opnieuw had moeten installeren of dat ie vastliep...quote:Op zondag 19 maart 2006 19:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Of andere games spelen?
Speel nu GodFather de game, erg vet
waar heb je die vandaan getrokken?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Of andere games spelen?
Speel nu GodFather de game, erg vet
mijn p4p800 E-Deluxe 2,6 1 gig corsair XFX 6600GT was ook nog goed en speelt nogsteeds perfect..quote:Op zondag 19 maart 2006 20:46 schreef Suikermais het volgende:
Ik draai nog steeds lekker met mijn Asus P4C-800 DeLuxe , 3 Ghz ,1Gig Corsair , XFX 6800GS en ben niet van plan om te gaan updaten..
Ben de laatste tijd een echte TrackMania Hoer ........
staat ook op de ftp waar ik op zitquote:Op zondag 19 maart 2006 20:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
waar heb je die vandaan getrokken?
die lijkt me ook erg vet!!
Leave the boddy take the canoli
doe het zelf alquote:
je bedoelt jezelf zekerquote:Op zondag 19 maart 2006 18:24 schreef Gunner het volgende:
Een paar BOF trainees was toch wel cannon fodder vanmidadg @ Wake Island
Ik sta vandaag de hele dag op de beurs dus zal ff loeren of het een beetje druk is in die ballenbarquote:Op maandag 20 maart 2006 07:59 schreef jpjedi het volgende:
@lies: vette filmpjes en piccies! ik heb al weer zin in de bhv rally. wie gaan er trouwens nu naar de ballenbar?
'Lies op verkenning"quote:Op maandag 20 maart 2006 08:57 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik sta vandaag de hele dag op de beurs dus zal ff loeren of het een beetje druk is in die ballenbar
Psies!quote:
hoe vaak had ik jouw wel niet met mn jet of andere chopper gekilledquote:Op maandag 20 maart 2006 07:59 schreef jpjedi het volgende:
maar gisteren weer ouderwets! lekker gevlogen met escape in de chopper tegen alle baserapers.
ik vind wake op 300-300 juist wel leuk...quote:Op maandag 20 maart 2006 09:13 schreef staticdata het volgende:
Wat duurde die potjes wake lang zeg gisteren! wake moet qua tickets echt teruggeschroeft worden naar 200 - 200.
we gaan tamelijk gelijk op, ik moet er nog zo'n 1400quote:Op maandag 20 maart 2006 09:34 schreef staticdata het volgende:
me k/d is wel naar beneden gegaan maar....nog ongeveer 1300 puntjes en ik zit eindelijk op de 20.000
Ok. that's true, maar dat vertel ik er natuurlijk niet bijquote:Op maandag 20 maart 2006 00:09 schreef Incolumis het volgende:
[..]
je bedoelt jezelf zeker![]()
man wat heb ik jou vaak te pakken gehad met mijn F-35 tegen jouw tankje
lekker jongens, ga zo door, bahquote:Op maandag 20 maart 2006 09:52 schreef staticdata het volgende:
heb je me wel een paar keer te pakken gehad.![]()
. gelukkig jou ook nog wel een paar keer gehad
![]()
[NL]Gunner that's me babyquote:Op maandag 20 maart 2006 09:52 schreef staticdata het volgende:
nou als jij NL-gunner ben, heb je me wel een paar keer te pakken gehad. wat was jij aan het tank hoeruh zeg. gelukkig jou ook nog wel een paar keer gehad, maar je heb me een paar keer weten te frustreren
Ik heb jullie toch mooi 4x uit de lucht geschoten en gevarieerd ook:quote:Op maandag 20 maart 2006 07:59 schreef jpjedi het volgende:
ik moet me schamen zo weinig gespeeld de laatste tijd..
maar gisteren weer ouderwets! lekker gevlogen met escape in de chopper tegen alle baserapers.
Ik nog 5000 ofzo, dan veranderd hij naar zilver ipv goud. Lijkt dus alsof ik dan degradeer ipv promoveerquote:Op maandag 20 maart 2006 09:48 schreef Incolumis het volgende:
pfff moet nog dik 11.000 voor me nieuwe rang :/
Ik bedoel maar....kijk dus maar uit allemaal...quote:Op maandag 20 maart 2006 10:01 schreef escape_nl het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)n-bij-lan-party.html
Ook leuk
gewoon linux draaien als de kit langskomt, kunnen ze ook niet zeuren over je OSquote:Op maandag 20 maart 2006 11:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik bedoel maar....kijk dus maar uit allemaal...
Tja sommige lui hebben niets te doen... Zag ze net hier in de straten rijden... je moet wat he...quote:Op maandag 20 maart 2006 10:01 schreef escape_nl het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)n-bij-lan-party.html
Ook leuk
Dat is nou EA logicaquote:Op maandag 20 maart 2006 10:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik nog 5000 ofzo, dan veranderd hij naar zilver ipv goud. Lijkt dus alsof ik dan degradeer ipv promoveer
Is het in het leger ook zo dan?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
volgens mij eerder de logica van het leger
Gewoon vechten tot ie dood neervalt....dus met "q", "e" en "f". Blocken doe je met "capslock". En alstie half dood is kun je met "v" zijn nek breken. Je kunt aan z'n health bar zien hoe hard ie aan het doodgaan isquote:Op maandag 20 maart 2006 11:21 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Zeg Godfather-spelers hier..ik heb hem nu ook net binnen. Maar ik snap geen kont van dat begin.. Die Luca Brasi komt je redden en dan moet je met zo'n ventje vechten. Maar hij wil maar niet dood en ik kan verder ook niet weglopen... maakt niet uit of ik hem probeer te wurgen of met v probeer te executerenWeet iemand wat daar de bedoeling van is?
Edit: Ow ik zag net dat er al wel een Godfather-topic bestond, heb het daar ook maar even ingegooid. Maar aangezien dat niet echt een levendig topic is zou het fijn zijn als iemand hier het zou weten want ik sta op het punt om het spel er weer af te mieteren![]()
Ik heb alleen de eerste missie gedaan, dat je 2 van die gasten in de alley moest neermeppen... daarna gesaved en genokt...quote:Op maandag 20 maart 2006 11:21 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Zeg Godfather-spelers hier..ik heb hem nu ook net binnen. Maar ik snap geen kont van dat begin.. Die Luca Brasi komt je redden en dan moet je met zo'n ventje vechten. Maar hij wil maar niet dood en ik kan verder ook niet weglopen... maakt niet uit of ik hem probeer te wurgen of met v probeer te executerenWeet iemand wat daar de bedoeling van is?
Edit: Ow ik zag net dat er al wel een Godfather-topic bestond, heb het daar ook maar even ingegooid. Maar aangezien dat niet echt een levendig topic is zou het fijn zijn als iemand hier het zou weten want ik sta op het punt om het spel er weer af te mieteren![]()
Ja maar ik loop nu al meer dan een kwartier tegen dat ventje aan te rossen en hij blijft groen. En ik heb al wel bijna 10x zijn nek gebroken maar steeds staat hij gewoon weer op....quote:Op maandag 20 maart 2006 11:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gewoon vechten tot ie dood neervalt....dus met "q" en "e". En alstie half dood kun je met "v" zijn nek breken. Je kunt aan z'n health bar zien hoe hard ie aan het doodgaan is
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:33 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Ja maar ik loop nu al meer dan een kwartier tegen dat ventje aan te rossen en hij blijft groen. En ik heb al wel 3x zijn nek gebroken maar steeds staat hij gewoon weer op....![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |