Psies!quote:
hoe vaak had ik jouw wel niet met mn jet of andere chopper gekilledquote:Op maandag 20 maart 2006 07:59 schreef jpjedi het volgende:
maar gisteren weer ouderwets! lekker gevlogen met escape in de chopper tegen alle baserapers.
ik vind wake op 300-300 juist wel leuk...quote:Op maandag 20 maart 2006 09:13 schreef staticdata het volgende:
Wat duurde die potjes wake lang zeg gisteren! wake moet qua tickets echt teruggeschroeft worden naar 200 - 200.
we gaan tamelijk gelijk op, ik moet er nog zo'n 1400quote:Op maandag 20 maart 2006 09:34 schreef staticdata het volgende:
me k/d is wel naar beneden gegaan maar....nog ongeveer 1300 puntjes en ik zit eindelijk op de 20.000
Ok. that's true, maar dat vertel ik er natuurlijk niet bijquote:Op maandag 20 maart 2006 00:09 schreef Incolumis het volgende:
[..]
je bedoelt jezelf zeker![]()
man wat heb ik jou vaak te pakken gehad met mijn F-35 tegen jouw tankje
lekker jongens, ga zo door, bahquote:Op maandag 20 maart 2006 09:52 schreef staticdata het volgende:
heb je me wel een paar keer te pakken gehad.![]()
. gelukkig jou ook nog wel een paar keer gehad
![]()
[NL]Gunner that's me babyquote:Op maandag 20 maart 2006 09:52 schreef staticdata het volgende:
nou als jij NL-gunner ben, heb je me wel een paar keer te pakken gehad. wat was jij aan het tank hoeruh zeg. gelukkig jou ook nog wel een paar keer gehad, maar je heb me een paar keer weten te frustreren
Ik heb jullie toch mooi 4x uit de lucht geschoten en gevarieerd ook:quote:Op maandag 20 maart 2006 07:59 schreef jpjedi het volgende:
ik moet me schamen zo weinig gespeeld de laatste tijd..
maar gisteren weer ouderwets! lekker gevlogen met escape in de chopper tegen alle baserapers.
Ik nog 5000 ofzo, dan veranderd hij naar zilver ipv goud. Lijkt dus alsof ik dan degradeer ipv promoveerquote:Op maandag 20 maart 2006 09:48 schreef Incolumis het volgende:
pfff moet nog dik 11.000 voor me nieuwe rang :/
Ik bedoel maar....kijk dus maar uit allemaal...quote:Op maandag 20 maart 2006 10:01 schreef escape_nl het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)n-bij-lan-party.html
Ook leuk
gewoon linux draaien als de kit langskomt, kunnen ze ook niet zeuren over je OSquote:Op maandag 20 maart 2006 11:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik bedoel maar....kijk dus maar uit allemaal...
Tja sommige lui hebben niets te doen... Zag ze net hier in de straten rijden... je moet wat he...quote:Op maandag 20 maart 2006 10:01 schreef escape_nl het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)n-bij-lan-party.html
Ook leuk
Dat is nou EA logicaquote:Op maandag 20 maart 2006 10:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik nog 5000 ofzo, dan veranderd hij naar zilver ipv goud. Lijkt dus alsof ik dan degradeer ipv promoveer
Is het in het leger ook zo dan?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
volgens mij eerder de logica van het leger
Gewoon vechten tot ie dood neervalt....dus met "q", "e" en "f". Blocken doe je met "capslock". En alstie half dood is kun je met "v" zijn nek breken. Je kunt aan z'n health bar zien hoe hard ie aan het doodgaan isquote:Op maandag 20 maart 2006 11:21 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Zeg Godfather-spelers hier..ik heb hem nu ook net binnen. Maar ik snap geen kont van dat begin.. Die Luca Brasi komt je redden en dan moet je met zo'n ventje vechten. Maar hij wil maar niet dood en ik kan verder ook niet weglopen... maakt niet uit of ik hem probeer te wurgen of met v probeer te executerenWeet iemand wat daar de bedoeling van is?
Edit: Ow ik zag net dat er al wel een Godfather-topic bestond, heb het daar ook maar even ingegooid. Maar aangezien dat niet echt een levendig topic is zou het fijn zijn als iemand hier het zou weten want ik sta op het punt om het spel er weer af te mieteren![]()
Ik heb alleen de eerste missie gedaan, dat je 2 van die gasten in de alley moest neermeppen... daarna gesaved en genokt...quote:Op maandag 20 maart 2006 11:21 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Zeg Godfather-spelers hier..ik heb hem nu ook net binnen. Maar ik snap geen kont van dat begin.. Die Luca Brasi komt je redden en dan moet je met zo'n ventje vechten. Maar hij wil maar niet dood en ik kan verder ook niet weglopen... maakt niet uit of ik hem probeer te wurgen of met v probeer te executerenWeet iemand wat daar de bedoeling van is?
Edit: Ow ik zag net dat er al wel een Godfather-topic bestond, heb het daar ook maar even ingegooid. Maar aangezien dat niet echt een levendig topic is zou het fijn zijn als iemand hier het zou weten want ik sta op het punt om het spel er weer af te mieteren![]()
Ja maar ik loop nu al meer dan een kwartier tegen dat ventje aan te rossen en hij blijft groen. En ik heb al wel bijna 10x zijn nek gebroken maar steeds staat hij gewoon weer op....quote:Op maandag 20 maart 2006 11:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gewoon vechten tot ie dood neervalt....dus met "q" en "e". En alstie half dood kun je met "v" zijn nek breken. Je kunt aan z'n health bar zien hoe hard ie aan het doodgaan is
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:33 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Ja maar ik loop nu al meer dan een kwartier tegen dat ventje aan te rossen en hij blijft groen. En ik heb al wel 3x zijn nek gebroken maar steeds staat hij gewoon weer op....![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |