quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:01 schreef Chocobo het volgende:
Niet normaal wat die PS allemaal nog uitpoept !
Onimusha 4
Okami
The godfather
Kingdom Hearts 2
MGS 3: Subsistence
Rogue Galaxy
FFXII
Ja streep hem maar door ja maar ik heb er echt interesse in... gameplay clips zijn cool en het geluid is Godquote:
Het is van EA dus het wordt vast een slap aftreksel van GTA die de geweldige films gaat besmeuren met een laag stinkende poep.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:26 schreef Chocobo het volgende:
Ja streep hem maar door ja maar ik heb er echt interesse in... gameplay clips zijn cool en het geluid is GodIk hoop dat die heerlijk wordt
Ze hebben er goed tijd aan gegeven. Gehele oude cast gevraagd en oud schrijvers werken mee.... ik zie in de trailers echt kwaliteit en zorg !!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is van EA dus het wordt vast een slap aftreksel van GTA die de geweldige films gaat besmeuren met een laag stinkende poep.![]()
Zie ik niks over staanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:38 schreef Strolie75 het volgende:
Ga je hem op de PS2 halen dan?Hij komt toch ook op de 360 uit?
"Grand Turmismo"?!?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:32 schreef Xenwolfie het volgende:
...Op 3 staat Grand Turmismo 3...
Sommige mensen haten mensen die lopen te zeiken over spelvoutenquote:
is een deel van de originele cast niet nogal dood? brando bijvoorbeeld...?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze hebben er goed tijd aan gegeven. Gehele oude cast gevraagd en oud schrijvers werken mee.... ik zie in de trailers echt kwaliteit en zorg !!Maar ik weet het... ben de enige
Highlights II is hardhttp://www.ea.com/official/godfather/godfather/us/videos.jsp?setID=Highlights%20II&resID=hi
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:42 schreef disjfa het volgende:
[..]
Sommige mensen haten mensen die lopen te zeiken over spelvouten
Get a live.
Life.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:42 schreef disjfa het volgende:
[..]
Sommige mensen haten mensen die lopen te zeiken over spelvouten
Get a live.
Toch wel een mooi meisje jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:04 schreef Chocobo het volgende:
Wat een vrouw![]()
http://media.xbox360.ign.com/media/735/735841/vids_1.html
[afbeelding]
Met 3d camera word het volgens mij echt een topspel, enige waar ik me zwaar aan stoorde bij MGS3 gewoonquote:
Ik zeg toch ook, subsistence is een topspel. Snake eater was ook goed, maar subsistence gaat er noge eens even dik overheen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Met 3d camera word het volgens mij echt een topspel, enige waar ik me zwaar aan stoorde bij MGS3 gewoon
ik vind online ook een leuke toevoeging, maar heb teveel games voor de ps2 die online kunnen waarbij gewoon niemand online is, tis alleen maar socom socom socomquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:34 schreef King_of_cubes het volgende:
Online mode lijkt me persoonlijk wel een erg leuke toevoeging. Verder vergeet je ook de toevoeging van Metal Gear en Metal Gear 2: Solid Snake en ook nieuwe Duel Mode, een Demo Theater, en meer Snake vs. Monkey missies.
Dat ligt helaas aan de gamers. Toch zou ik het wel erg leuk vinden als het ook enigszins gespeeld ging worden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vind online ook een leuke toevoeging, maar heb teveel games voor de ps2 die online kunnen waarbij gewoon niemand online is, tis alleen maar socom socom socom
Wat alleen wel "jammer" is, is dat die "nieuwe Duel Mode, een Demo Theater, en meer Snake vs. Monkey missies" extra's zijn die al in de PAL versie van Snake Eater zaten, die toch al uitgebreider was dan de NTSC-versies van Snake Eater.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:34 schreef King_of_cubes het volgende:
Online mode lijkt me persoonlijk wel een erg leuke toevoeging. Verder vergeet je ook de toevoeging van Metal Gear en Metal Gear 2: Solid Snake en ook nieuwe Duel Mode, een Demo Theater, en meer Snake vs. Monkey missies.
Op dat van die demo theater na wist ik dat niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:40 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wat alleen wel "jammer" is, is dat die "nieuwe Duel Mode, een Demo Theater, en meer Snake vs. Monkey missies" extra's zijn die al in de PAL versie van Snake Eater zaten, die toch al uitgebreider was dan de NTSC-versies van Snake Eater.
Nee, wat dat betreft waren de virtual mission bij MGS1 en MGS2:Substance een véél leuker extraatje.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:44 schreef King_of_cubes het volgende:
Niet dat ik extra snake versus monkey een reden zou vinden om het spel te halen hoor.Ik vind er geen hol aan.
Okami is zeker een game die ik nog wil aanschaffen.quote:
Precies. VRquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee, wat dat betreft waren de virtual mission bij MGS1 en MGS2:Substance een véél leuker extraatje.
bij twinsnakes welquote:Op zondag 26 februari 2006 15:15 schreef peristilius het volgende:
Ik vind de traditionele MGS camera prima, in MGS1 kon je nog niet eens first person schieten.
Das een poepspel!quote:
vooral de cutscenes waren bagger, uwe boll had the twin snakes kunnen regiserenquote:
Daar sluit ik me bij aan. Ik vond het ook geen topspel, de filmpjes vond ik minder dan in het origineel en voorderest was het wel redelijk.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:38 schreef H.Flick het volgende:
Twin Snakes was te makkelijk door de first person view., maar opzich was het wel een vermakelijke remake.
Das wel vaker zo bij Metal gear filmpjes, het ademt gewoon b-film. De game verder is wel erg cool alleen deel 3 wil ik niet eens meer spelen door de verschrikkelijk slechte camera, je kan helemaal niet zien wat er om je heen gebeurd. En das erg jammer.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
vooral de cutscenes waren bagger, uwe boll had the twin snakes kunnen regiseren
Dat vraag ik me eigelijk ook af. Tot nu toe hebben ze over de speciale disc voor europa nog met geen woord gerept vogens mij.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:05 schreef Marble het volgende:
Weet iemand waar de special edition van SotC te verkijgen is?
En krijgen wij ook de special edition van MGS3 Subsistence (met filmdisc), of blijft die weer alleen voorbehouden aan overzeese gebieden.
film-licentie - checkquote:Op maandag 27 februari 2006 09:02 schreef Chocobo het volgende:
Godfather hands on gelezen op IGN en Gamespot.... spel is verrassend goedWeet dat ik de enige ben maar heb er zin in !
Ja die stereotype gedachte hadden IGN en Gamespot ook,..... ze hadden het foutquote:Op maandag 27 februari 2006 09:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
gebaseerd op eerdere ervaring; dit spel wordt bagger.
het is nog een eerste hands-on he, zegt niets. Batman Begins waren ze ook enorm enthousiast over, maar bij de uiteindelijke review bleek het toch gewoon shite.quote:Op maandag 27 februari 2006 09:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja die stereotype gedachte hadden IGN en Gamespot ook,..... ze hadden het fout
Ja dat kan idd,.... ik zei al.. ik ben de enige die redelijke interesse heeft denk ik !quote:Op maandag 27 februari 2006 09:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
het is nog een eerste hands-on he, zegt niets. Batman Begins waren ze ook enorm enthousiast over, maar bij de uiteindelijke review bleek het toch gewoon shite.
dan komt het wel goed. EA's core-business is klonen (FIFA, NHL, Madden, Cricket, Tiger Woods)quote:Op maandag 27 februari 2006 11:37 schreef peristilius het volgende:
De filmpjes die ik heb gezien van The Godfather waren echt te ernstig, regelrechte GTA kloon.
Had ik nu niet verwachtquote:Op maandag 27 februari 2006 11:37 schreef peristilius het volgende:
De filmpjes die ik heb gezien van The Godfather waren echt te ernstig, regelrechte GTA kloon.
Nee, hoor. De films waren geweldig en daarom heb ik ook een gezonde dosis interesse in de game. Net als bij 24 eigenlijkquote:Op maandag 27 februari 2006 11:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat kan idd,.... ik zei al.. ik ben de enige die redelijke interesse heeft denk ik !
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:21 schreef peristilius het volgende:
Ik ben met God of War nu bij Ares, anders maken ze die gast even gruwelijk sterk.
Best pittig op Spartan iig, ik ga het maar nog een keer proberen.
Ik heb een PS2 gekocht voor toen 899 guldenquote:Op maandag 27 februari 2006 16:06 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb m'n PS1 zelfs nog staan, voor de nostalgie, hij staat niet in de weg, en strax lijkt het me gewoon vet om een NES, SNES, PS1, PS2 en PS3 naast elkaar te hebben staan onder m'n HDTV
Dat hij teveel lult en gewoon een ps2 moet halenquote:
Zo droog.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:18 schreef Gamedemon het volgende:
zo, SOTC uit, vond het einde sucken
Ja hoor, omdat jij te slecht ben is meteen het spel verpest?! Kijk eerst eens naar jezelfquote:Op maandag 27 februari 2006 17:42 schreef peristilius het volgende:
Ik vind het einde van God of War sucken, vonden ze het spel te makkelijk en hebben ze het einde daarom maar onmogelijk gemaakt ofzo? Ares was lastig, maar na een paar keer wel gewoon te doen, maar het stukje daarna.
Gelijk het hele spel verpest..
Serieus, speel het hele spel op spartan, gewoon makkelijk, kom je daar op het eind en dan is het opeens fucking moeilijk.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:44 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ja hoor, omdat jij te slecht ben is meteen het spel verpest?! Kijk eerst eens naar jezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat zulk soort dingen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
Ook al heb je geen tijd ga je toch niet je console verkopen.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:58 schreef Bbfreak het volgende:
Wat me altijd opvalt hier is dat dit topix zo levend is. RespectIk heb mijn PS2 verkocht omdat ik er geen tijd voor had. Nu is het uit met mijn vriendin
en heb ik vooral zondag weer wat tijd over.
Zal ik er weer 1 kopen? Misschien alleen voor SotC![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:46 schreef peristilius het volgende:
[..]
Serieus, speel het hele spel op spartan, gewoon makkelijk, kom je daar op het eind en dan is het opeens fucking moeilijk.Ik heb hem uitgespeeld op Spartan en ben daarna verder gegaan op God mode. Je zuigt gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat zulk soort dingen.
Vind jij het geen irritant kutstuk dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:49 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb hem uitgespeeld op Spartan en ben daarna verder gegaan op God mode. Je zuigt gewoon.
Als het einde geen uitdaging is is het pas een kutstuk.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Vind jij het geen irritant kutstuk dan?
Ik wil het gewoon in een paar keer halen zoals bij alle andere spellen.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:52 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Als het einde geen uitdaging is is het pas een kutstuk.
Ik ga het ook niet proberen, al is het alleen maar omdat ik dan uiteindelijk weer bij dit frustrerende kutstuk kom.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:00 schreef Chocobo het volgende:
Ik zal wel verschrikkelijk slecht zijn hoor maar ik speel GoW eeecht niet op God mode uit
ooit dmc3 gespeeld?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:02 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet proberen, al is het alleen maar omdat ik dan uiteindelijk weer bij dit frustrerende kutstuk kom.
Nee, is dat ook een frustrerend kutspel waar je vrouw de hele tijd dood gaat?quote:
Zoiets. Het is een spel waarbij je een heel level speelt, vervolgens mij een eindbaas komt, verliest en dan het hele level opnieuw moet beginnen. En dat zo'n 10 keer totdat je uiteindelijk door hebt hoe die eindbaas werkt.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, is dat ook een frustrerend kutspel waar je vrouw de hele tijd dood gaat?
Ja, is ooit al gepost in het FF topic, briljant.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:19 schreef Gamedemon het volgende:
Iemand al deze footage gezien van de nieuwe game : Ultimate Utopia XXIII?
http://www.youtube.com/watch?v=FAGl9AvDbCc
Klinkt behoorlijk frustrerend, maar daar ga je tenminste nog zelf dood, niet je vrouw.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:06 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Zoiets. Het is een spel waarbij je een heel level speelt, vervolgens mij een eindbaas komt, verliest en dan het hele level opnieuw moet beginnen. En dat zo'n 10 keer totdat je uiteindelijk door hebt hoe die eindbaas werkt.
Misschien is ICO iets voor je!quote:Op maandag 27 februari 2006 21:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
Klinkt behoorlijk frustrerend, maar daar ga je tenminste nog zelf dood, niet je vrouw.
damn je was me voorquote:Op maandag 27 februari 2006 21:06 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Zoiets. Het is een spel waarbij je een heel level speelt, vervolgens mij een eindbaas komt, verliest en dan het hele level opnieuw moet beginnen. En dat zo'n 10 keer totdat je uiteindelijk door hebt hoe die eindbaas werkt.
Nee ik heb dit gemist.... wat is het? De link werkt iig niet en ben erg nieuwsgierigquote:Op maandag 27 februari 2006 21:07 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, is ooit al gepost in het FF topic, briljant.
DMD-mode is echt té erg, ik vond Hard al lastig, maar DMD werd gewoon te veel van het goede. Wat ik vooral goed vind aan DMC is dat je volledige controle het over wat Dante doet, iets wat in sommige andere spellen nogal...........ontbreekt (FIFA Street bijv).quote:Op maandag 27 februari 2006 21:10 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
damn je was me voorIk heb echt respect voor de mensen die dat spel op dante must die mode (komt na hard) hebben uitgespeeld.... echt ziek ik ging dood in het tweede level met alles volledig upgegrade terwijl ik in hard er geen moeite mee had....
![]()
Gewoon sowieso kopen, desnoods 2e hands met een bak met leuke spellen erbij.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:10 schreef Thomper het volgende:
Nog even terugkomen op The Godfather: ik las op het blogje van Jeroen Roding van de PU (de enige kerel die daar nog wel altijd behoorlijk schrijft) dat hij The Godfather nogal bagger vond. Hier.
En voor mezelf: ik wil de PS2 nog dolgraag kopen, maar wat is de kans dat ie binnen nu en juni naar de 100 euro zakt? 100 euro = kopen voor mij, en ik gok stiekem dat dat op de E3 wel gebeurt.
Een game voor jou om te hypenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee ik heb dit gemist.... wat is het? De link werkt iig niet en ben erg nieuwsgierig
Ik krijg dit:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:32 schreef Gamedemon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=FAGl9AvDbCc
Hij werkt gewoon bij mij die link
godver, dan moet je het vanavond nog eens proberen, tis een RPGquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik krijg dit:
You have reached YouTube, the premier digital video repository on the Internet. We are currently rolling out new changes to the site. We'll be back as soon as we figure this out...
[afbeelding]
interessant zo'n IKEA kastquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik krijg dit:
You have reached YouTube, the premier digital video repository on the Internet. We are currently rolling out new changes to the site. We'll be back as soon as we figure this out...
[afbeelding]
OKquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
godver, dan moet je het vanavond nog eens proberen, tis een RPG
Al gedaan,.. waarom denk je dat ik jullie klootzakken noem. Mij zo in de maling nemenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:35 schreef Tain het volgende:
Probeer het nog eens sjo
Of je bij de Gijsjes nooit in de maling wordt genomenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Al gedaan,.. waarom denk je dat ik jullie klootzakken noem. Mij zo in de maling nemen![]()
Maar tocheeerg knap werk hoor ! Daar is tijd in gaan zitten !
Hoe moet dat stukje daarna dan wel niet zijn op God mode.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:53 schreef Renzokuken het volgende:
Ben nu weer bij ares bij gow alleen nu op god mode... pff is wel moeilijk 1 keer iets doorlaten en hij rijgt er een combo achteraan en je bent dood![]()
"Dat stukje daarna" op God mode is simpelweg onmogelijk...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:07 schreef peristilius het volgende:
Hoe moet dat stukje daarna dan wel niet zijn op God mode.
Ach moet te doen zijn die eerste versie had ik maar 1 keer geprobeerd je moet gewoon een beetje geduld hebben en veel blokken ben nu bezig met "het stukje daarna" vond ik vorige keer ookal moeilijk maar ik kom al tot het stuk waar mannetjes met grote zwaarden te voorschijn komenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:47 schreef P-Style het volgende:
[..]
"Dat stukje daarna" op God mode is simpelweg onmogelijk...
hype hoer ik heb je dat filmpje in gehyptquote:
Ja heb is een aparte setting ja... Ivalice ofzo heet de wereld uit Tactics.... heerlijke muziek ook... ! Zal echter nog wel even duren voordat we hem kunnen gamenquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:36 schreef peristilius het volgende:
Ziet er allemaal weer geweldig uit Sjo, ik vind die setting van FF XII echt geweldig.
Oh ja, Psychonauts, die ga ik nog van Roy kopen. Is dat einde ook zo frustrerend?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:00 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is het toch met goede games die verneukt worden door $#%@^@ laatste levels.Eerst GoW en nu weer Psychonauts!
![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:01 schreef peristilius het volgende:
Oh ja, Psychonauts, die ga ik nog van Roy kopen. Is dat einde ook zo frustrerend?
Daar heb je moeite mee? ik had em redelijk simpel in die laatste vorm, weet niet meer precies hoe die ging maar het stuk ervoor vond ik moeilijkerquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:54 schreef Chocobo het volgende:
Stinkeindbazen.... Onimusha 3 bijna uitgespeeld maar die laatste Nobunaga vorm![]()
Net als de seriequote:Closing Comments
So, regardless of the score, the question that remains is whether or not a fan of 24 should try out the game in one way or another. Honestly, die-hard fans will probably check it out regardless of what anyone says simply for the story content, and I'm sure I'd be guilty of this myself if I hadn't played it for review.
Yes, you'll see some cool stuff and you'll get to watch Jack shoot and threaten a bunch of folks. But the actual game itself really is simply poor. There's almost nothing redeeming to find during any section where the analog sticks are in use, and being that this is a game and not a TV show, that simply doesn't cut it. If you must check it out for the story and presentation content, do it as cheaply as possible. Anyone who's not a major fan of the show would be wise to steer very clear.
IGN's Ratings for 24: The Game (PS2)
Rating Description
out of 10 click here for ratings guide
9.5 Presentation
Simply outstanding cut-scene direction that perfectly matches the show. Good, solid story and "official" voice acting brings it all together.
5.0 Graphics
Technically solid if nothing else, though animations pop together incorrectly quite often.
8.5 Sound
Great overall sound effects and good voice acting lets us forget the weak vehicle sounds.
3.5 Gameplay
No. Watch, but do not play.
7.0 Lasting Appeal
Reasonable length for a single-player game these days, but bonus content helps with replayability, should you want to keep playing. Unlocked cut-scenes will remain a part of your 24 DVD library.
4.2
Poor OVERALL
(out of 10 / not an average)
Echt verrassend is het nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
24 review (IGN)
[..]
Net als de serie![]()
ziet er goed uit. De PS2 is nog lang niet doodquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:02 schreef Chocobo het volgende:
Ja,.... Valkyrie Profile Silmeria staat ook op mijn wishlist !!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik snap het hoge cijfer ook niet voor gameplay als je zelf bijna niks hoeft te doenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ziet er goed uit. De PS2 is nog lang niet dood
Ik heb 24 gespeeld, leen-exemplaar van de lokale spellenboer, en IGN had volkomen ongelijk.
4,2 is nog mild voor dit spel.
quote:Sony schijnt de eerste versie niet goed genoeg gevonden te hebben, wat voor bagger moet dat dan geweest zijn, vraag ik me af.
Ziet er tof uit.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:02 schreef Chocobo het volgende:
Ja,.... Valkyrie Profile Silmeria staat ook op mijn wishlist !!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee Gijs... turn basedquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
Damn, ziet er goed uit.
Vechten is toch niet zoals in Tales of Poep wa?
heb ik ook wel eens gehad...bovenop die hele grote bergquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:30 schreef Renzokuken het volgende:
GTA SA filmpje prachtig OWNED!![]()
http://www.plsthx.com/Fun(...)unt_wents_wrong.html
Is bij me broer ook een keer gebeurd nou jah minder erg maar die liep gewoon rond in de stad kreeg ie zo'n vliegtuigje op um![]()
Dank je.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:12 schreef SocialDisorder het volgende:
Vor degenen die geen interesse trouwens ook.
Moet deel 3 ook nog uitspelen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:53 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe Onimusha scoort goed
http://ps2.ign.com/articles/693/693332p1.html
[afbeelding]
Klootzakquote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:53 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe Onimusha scoort goed
http://ps2.ign.com/articles/693/693332p1.html
[afbeelding]
quote:Your order for "Onimusha 4: Dawn Of Dreams" has been received.
Thank you for ordering with http://www.play.com.
Please check the following order information:
Item : Onimusha 4: Dawn Of Dreams
Price : £24.99
ik vond 3 de beste ( tot nu toe)quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik moet eerst ns kijken of deel 3 me bevalt![]()
Deel 3 was heel coolquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik moet eerst ns kijken of deel 3 me bevalt![]()
volgens ign moet ie 16 tot 20 uur lang zijn ofzo, dus ik vertel het je na 5 uur!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Deel 3 was heel coolFilmpjes van deel 4 gezien en die lijkt me ook echt geweldig
![]()
@ Gamedemon,... vertel me wat je van 4 vond nadat je hem in 6 uur hebt uitgespeeld ofzo !
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
volgens ign moet ie 16 tot 20 uur lang zijn ofzo, dus ik vertel het je na 5 uur!
nee deel 3 is korter dan 4 (als ik de reviews mag geloven)quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Is deel 3 ook zo lang? Heb echt geen idee hoeveel uur ik er nu in heb zitten.
Die moet ik inderdaad ook nog spelen, damn, hoe wil ik dat ooit gaan doen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:20 schreef Chocobo het volgende:
Vanmiddag Resident Evil 4 op PS2 gezien en was erg onder de indruk... niet normaal wat ze daar nog uit kunnen halen. Doet amper onder voor de Cube versie. Kreeg weer kriebels toen ik het zag... blijft een uber spel
Ik vond het nou niet echt bizar mooi...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:20 schreef Chocobo het volgende:
Vanmiddag Resident Evil 4 op PS2 gezien en was erg onder de indruk... niet normaal wat ze daar nog uit kunnen halen. Doet amper onder voor de Cube versie. Kreeg weer kriebels toen ik het zag... blijft een uber spel
Wazig,.... onscherp? Mmmm,.. bij mij nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:23 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik vond het nou niet echt bizar mooi...Behoorlijk wazig en onscherp beeld en geluids-samples van erg lage kwaliteit...
Vergelijk 'm maar eens met een game als MGS3.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:24 schreef Chocobo het volgende:
Wazig,.... onscherp? Mmmm,.. bij mij niet
Ja die is mooier ja,... dat klopt ! Maar als je ziet hoe handen er bv in sommige PS2 games uitzienquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
Vergelijk 'm maar eens met een game als MGS3.
Ja da's waar en de gezichten van Leon, Ashley en Ada zijn ook behoorlijk gedetailleerd.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:29 schreef Chocobo het volgende:
Ja die is mooier ja,... dat klopt ! Maar als je ziet hoe handen er bv in sommige PS2 games uitzien,.... net even wat details bekeken maar het is echt netjes gemaakt hoor RE !
http://www.play.com/play247.asp?pa=srmr&page=title&r=PS2&title=819829quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Die moet ik inderdaad ook nog spelen, damn, hoe wil ik dat ooit gaan doen.
Evil twin sisterquote:Op maandag 6 maart 2006 08:12 schreef Chocobo het volgende:
Speelbaar in TR legend? Vriend of vijand? Speelbare flashbacks?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ik hoef niet letterlijk alles te weten, maar het ziet er allemaal cool uit. Lara beloofd veel goedsquote:
7 April dacht ik !quote:Op maandag 6 maart 2006 10:31 schreef jimjim1983 het volgende:
Tomb Raider legends komt deze maand uit toch?
Dat ziet er al een stuk interessanter uit!quote:Op maandag 6 maart 2006 08:12 schreef Chocobo het volgende:
Speelbaar in TR legend? Vriend of vijand? Speelbare flashbacks?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gijs spel gaat heersenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat ziet er al een stuk interessanter uit!![]()
quote:
Eigenlijk alles wat sucked.... ik hype alleen mijn soort games en dat zijn vaak toppers.... maar dat vind ikquote:Op maandag 6 maart 2006 11:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[afbeelding]Wat niet? dat is een betere vraag
Win een 360 ofzo... check games.fok !quote:Op maandag 6 maart 2006 11:49 schreef jimjim1983 het volgende:
waarom heeft iedereen van die gare avatars?
Klik er maar opquote:Op maandag 6 maart 2006 11:49 schreef jimjim1983 het volgende:
waarom heeft iedereen van die gare avatars?
Dat is het enige? dat je geen keuze kan maken met wat je doet?quote:Op maandag 6 maart 2006 11:53 schreef SocialDisorder het volgende:
owh ja, ik zou nog m'n mening over 24 ongevraagd ventileren;
shite. Nog rechtlijniger dan Killer 7. Zoals ik al zei; een combi van True Crime, MGS en The Punisher, met wat race-elementen zou hier een topgame van gemaakt hebben.
Helaas kozen ze ervoor om een verhaal te schrijven, en daar mag jij dan doorheen wandelen. Zonder ook maar enigszins invloed erop in te kunnen oefenen.
Kijk ik snap dat het moeilijk is om iedere mogelijke actie van de speler invloed te laten hebben op het spel, maar geef me in elk geval de mogelijkheid om een belangrijke terrorist te laten leven, om hem te ondervragen, of hem dood te schieten en zo een bom onschadelijk te maken.
Die keuzes maken 24 zo spannend, en het gebrek aan die keuzes maakt van dit spel niet veel meer dan de zoveelste game-met-TV/film-licentie.
Jammer.
Dat is wat mij betreft het belangrijkste. In de serie heb je momenten dat beslissingen van Jack bepalen welke kant het verhaal op gaat. Dát had ik gehoopt terug te vinden in het spel.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat is het enige? dat je geen keuze kan maken met wat je doet?
Dat kan in heel veel games niet.
Series zijn per definitie lineair. Of heb jij tijdens 24 een vraag gezien "Wat moet Jack nu doen? Stem ,en kijkj na de reclame hoe 24 afloopt?"mocht je meelezen John de M. dit idee is gedeponeerd, en dus ben je vrij het te gebruiken in ruil voor een kleine doch redelijke vergoeding van minimaal 2,5 tonquote:Op maandag 6 maart 2006 14:03 schreef disjfa het volgende:
Als Jack in de serie een fout besluit maakt is de serie over. Dat noem ik nu liniair. Het gebeurt alleen niet
Waarom zou de game dan anders zijn.
GTA is wat verhaal betreft ook zo linear als maar kan hoor.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat is wat mij betreft het belangrijkste. In de serie heb je momenten dat beslissingen van Jack bepalen welke kant het verhaal op gaat. Dát had ik gehoopt terug te vinden in het spel.
Dat andere games dat ook hebben, is wat mij betreft geen criterium. De enige games die ik goed vind die geen vrijheid bieden zijn light-gun games (die overigens bar slecht vertegenwoordigd zijn).
Daarnaast geven die games je nog enige vrijheid. Hier moet je letterlijk door een hal wandelen en vijanden uitschakelen. Er is maar één manier om te spelen.
Je begrijpt trouwens dat GTA-games mijn natte droom zijn?
Ook de AI is dikke bagger overigens. Meerdere malen meegemaakt dat ik keihard door (???) een vijand rende, zonder dat hij mij gezien had. Kon rustig omdraaien, aanleggen en hem in z'n rug schieten.
Ook de tactics van je vijand beperken zich tot "dekking zoeken, schieten." en die dekking zoeken ze maar op één plaats. Ga jij op een locatie staan waar de ontwerpers je niet verwacht hadden, heb je een vrij schootsveld.
Ik weet het altijd te waarderen wanneer developers veel tijd, moeite en aandacht in hun games stoppen!quote:Op maandag 6 maart 2006 15:52 schreef Gamedemon het volgende:
Je wilt niet weten hoe lastig het is een goed spel te maken waarbij je alle kanten op kan.
Als je ieder level een beslissing moet maken die het spel verandert dan krijg je ECHT veel verschillende combinaties en is zelfs niet te doen.
Dan zouden ze ook 100 cutscenes moeten maken me allemaal verschillende wendingen enzo
Tsja toch zijn er zat games waar developers tijd en moeite in hebben gestoken en uiteindelijk blijft het een kutgame. Soms is het gewoon een kutgame en zal het altijd een kutgame blijvenquote:Op maandag 6 maart 2006 15:56 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik weet het altijd te waarderen wanneer developers veel tijd, moeite en aandacht in hun games stoppen!
Loog.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:09 schreef Mr.Orange18 het volgende:
'k Heb vandaag FFX en DMC binnen gekregen. Helaas zitten er weer van die lelijke stickers op, ik wil m'n doosjes mooi hebben, zonder die klotelijm die achter blijft.\Iemand tips hoe ik dit eraf krijg?
Ooit een tip van P-Style gehad die op zich wel aardig was. Wat plakband om je vinger rollen met de plakkand naar buiten en daarmee de lijm van het hoesje af deppen.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:09 schreef Mr.Orange18 het volgende:
'k Heb vandaag FFX en DMC binnen gekregen. Helaas zitten er weer van die lelijke stickers op, ik wil m'n doosjes mooi hebben, zonder die klotelijm die achter blijft.\Iemand tips hoe ik dit eraf krijg?
quote:Op maandag 6 maart 2006 18:32 schreef peristilius het volgende:
Ooit een tip van P-Style gehad die op zich wel aardig was. Wat plakband om je vinger rollen met de plakkand naar buiten en daarmee de lijm van het hoesje af deppen.
Ik zou zeggen... probeer het uit. Weinig moeite en kan geen kwaad.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:12 schreef Darkzell het volgende:
Werkt dat ja want ik heb ook nog wat hoesjes liggen met van die leuke sticker achterblijfselen erop.
Ik koop sowieso geen nieuwe games bij winkels waar ze alles uit het hoesje halenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:15 schreef Chocobo het volgende:
Wat ik vaak doe is even heel kort verwarmen met een aansteker,..... dan trek ik een prijs er af, en dan met plakband harsen zeg maar. Werkt altijd.... althans ALS ik ene prijskaartje heb, want meestal eis ik gesealde games
Er is iig al een US release aangekondigd. EU nog niet bekendquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:11 schreef jpg97 het volgende:
Oeh.. KH2 is uit!
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:48 schreef Strolie75 het volgende:
In de VS dan toch.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:11 schreef jpg97 het volgende:
Oeh.. KH2 is uit!
WAAR???quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:11 schreef jpg97 het volgende:
Oeh.. KH2 is uit!
Hij is niet uitquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:04 schreef jpg97 het volgende:
Ik zeg niet dat ik hem HEB, ik zeg dat ie uit is ( en ja in de VS ) dus ik ben benieuwd ( naar de reviews, recenties e.d. ).
Zo een beetje duidelijk toegelicht?
Ach ja... dat geldt wel voor meer dingen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:09 schreef peristilius het volgende:
Er is zelfs nog niet eens een officiele releasedatum, hij staat nog steeds voor spring 2006.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:23 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ach ja... dat geldt wel voor meer dingen.
Nee ook niet... er zijn nog geen torrents voor zegt mijn illegale surfende collega + hij is niet Gold.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:01 schreef jpg97 het volgende:
Oeps, my bad... vriend van me heeft hem wel al op PS2 ( volgens de je-weet-wel-weg )
Sollie!
Nope, is USA KHII... -edit- om een ban te voorkomenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee ook niet... er zijn nog geen torrents voor zegt mijn illegale surfende collega + hij is niet Gold.
Ik denk dat je vriend heel goed Japans kan
Heel raar aangezien het spel nog niet bestaat maar okquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:25 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nope, is USA KHII... -edit- om een ban te voorkomen
Verstandig!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:25 schreef jpg97 het volgende:
-edit- om een ban te voorkomen
Wat ook goed kan, is even stomen. Gewoon de waterkoker aanzetten en het doosje er een paar minuten boven houden. De sticker haal je er dan zo vanaf, en er blijft aanzienlijk minder lijm zitten. Kwam ik gister ook achterquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:15 schreef Chocobo het volgende:
Wat ik vaak doe is even heel kort verwarmen met een aansteker,..... dan trek ik een prijs er af, en dan met plakband harsen zeg maar. Werkt altijd.... althans ALS ik ene prijskaartje heb, want meestal eis ik gesealde games
Black is als een orgasme.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:32 schreef RijstNatie het volgende:
vandaag bomberman gekocht voor de ps2
weet iemand trouwens hoe het spel Black is?
lijkt me echt vet, alleen nog iets te duur
Gisteren gekocht en ik vind 'm helemaal geweldig. Het concept is briljant in zijn eenvoud. Grafisch ziet het er allemaal erg leuk uit en de muziekjes zijn heerlijk irritant!quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:50 schreef lizardtattoo het volgende:
Eindelijk weer eens een uurtje ge-Katamariet. Wel een blaar op mij duim numaar ik heb een katamari van 500 meter gemaakt.
Onderwater blijf ik moeilijk vinden omdat die katamari niet netjes over de bodem wil rollen, vergt veel planning om een goede route te maken.
Maar het blijft een van de tofste spellen die ik heb.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Black is als een orgasme.
Het voelt fantastisch, je wil dat het eeuwig duurt, maar uiteindelijk duurt het veels te kort.
De reden dat ik Famitsu nooit echt serieus kan nemen, stom hype blad.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:01 schreef Chocobo het volgende:
OMG![]()
FFXII scoort perfect in Famitsu !!
http://www.insidegamer.nl/content.php?id=9858
Dat deed Nintendogs ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:01 schreef Chocobo het volgende:
OMG![]()
FFXII scoort perfect in Famitsu !!
http://www.insidegamer.nl/content.php?id=9858
Ja ok, maar denk je nu echt dat FFXII het niet waard isquote:
Ik ben de enige die respect heeft voor die 4 Japanners zekerquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:30 schreef peristilius het volgende:
[..]
De reden dat ik Famitsu nooit echt serieus kan nemen, stom hype blad.
Ja, geen 10 ieder gevalquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ok, maar denk je nu echt dat FFXII het niet waard is
Zelfs ik als FF fanboy moet dat inzien.quote:
Maar dat weet je toch nietquote:
Geen enkel spel is perfectquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar dat weet je toch nietMoeten we hem eerst voor spelen. Sommige games verdienen nou eenmaal een 10 !
Ik heb nog nooit een spel gespeeld die een 10 verdiende, als je het een beetje rationeel bekijkt kan je gewoon nooit een 10 geven voor een spel.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar dat weet je toch nietMoeten we hem eerst voor spelen. Sommige games verdienen nou eenmaal een 10 !
Jawelquote:
Zwaar offtopic maar FFVII en OOT zijn voor mij 10-enquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:12 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een spel gespeeld die een 10 verdiende, als je het een beetje rationeel bekijkt kan je gewoon nooit een 10 geven voor een spel.
Al komen de Final Fantasies voor mij wel aardig in de buurt, dan nog zou ik ze rond de 9 geven, want het kan altijd beter.
Als een game minpunten heeft verdient hij sowieso al geen 10, waarom zou je het spel dan wel een 10 geven?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
JawelSoms wel....... men moet eens voorbij sommige minpunten kijken en idd de ballen hebben om een game een 10 te geven.... gelukkig doen ze het niet vaak maar toch blij dat het gebeurd.
Waarom niet?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als een game minpunten heeft verdient hij sowieso al geen 10
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
JawelSoms wel....... men moet eens voorbij sommige minpunten kijken en idd de ballen hebben om een game een 10 te geven.... gelukkig doen ze het niet vaak maar toch blij dat het gebeurd.
Juist. Als ik terugkijk naar Chrono Trigger, dan verdient die game een 10, net als Championship Manager 3 en Super Mario Kart.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik schreef het express hoorquote:
Omdat een 10 perfectie aangeeft, minpunten en perfectie gaan niet samen.quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Juist. Als ik terugkijk naar Chrono Trigger, dan verdient die game een 10, net als Championship Manager 3 en Super Mario Kart.
Ouderwetse gedachte ! Geen enkel mens is perfect,... daarom associeren we ook perfectie met een 10 bvquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Omdat een 10 perfectie aangeeft, minpunten en perfectie gaan niet samen.
Idd het zijn niet voor niets minpunten of zeiden jullie dat vroeger op school ook tegen jullie leraren: "Jullie moeten eens voorbij die minpunten kijken en me gewoon een 10 geven"quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Omdat een 10 perfectie aangeeft, minpunten en perfectie gaan niet samen.
Ja of mensen moeten eindelijk eens inzien dat een game geen 10 hoeft te krijgen om heel goed te zijn. Als ik een 9 geef aan een spel is het echt een topgame, veel reviewers strooien met zulke hoge cijfers dat het tegenwoordig vanaf de 9 pas goede spellen zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]Eindelijk.... Chrono Trigger idd... ook een 10 ! En heeft idd minpunten
Mensen moeten eens af van dat standaard geen enkel spel is perfect dus ik geef geen 10 idiotie...
Sommige games zijn WEL perfect.... maar dat is mijn mening !
Zo eensquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]Eindelijk.... Chrono Trigger idd... ook een 10 ! En heeft idd minpunten
Mensen moeten eens af van dat standaard "geen enkel spel is perfect dus ik geef geen 10 idiotie"...
Sommige games zijn WEL perfect.... maar dat is mijn mening !
Nee,...... maar dat is simpel te verklaren. Op school haal je een 10 en "kunnen" er geen fouten gemaakt worden als je je best doet. Een review van een game blijft zwaar verdeeld en meningen gaan niet samen. Er is geen standaard rating systeem.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Idd het zijn niet voor niets minpunten of zeiden jullie dat vroeger op school ook tegen jullie leraren: "Jullie moeten eens voorbij die minpunten kijken en me gewoon een 10 geven"
Ja hallo, ik heb die cijferschaal ook niet bedacht. Mensen zijn inderdaad niet perfect, ik zou dan ook geen enkel mens een 10 geven.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ouderwetse gedachte ! Geen enkel mens is perfect,... daarom associeren we ook perfectie met een 10 bvIs me een raadsel
Daar ben ik het ook mee eens, maar ik denk dat er in totaal misschien 5 games zijn die ik een 10 zou geven, en die verdienen het ook.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja of mensen moeten eindelijk eens inzien dat een game geen 10 hoeft te krijgen om heel goed te zijn. Als ik een 9 geef aan een spel is het echt een topgame, veel reviewers strooien met zulke hoge cijfers dat het tegenwoordig vanaf de 9 pas goede spellen zijn.
Ik ben ook blij dat sommige sites nog 10-en geven, dan hoef ik die reviews tenminste niet te lezenquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,...... maar dat is simpel te verklaren. Op school haal je een 10 en "kunnen" er geen fouten gemaakt worden als je je best doet. Een review van een game blijft zwaar verdeeld en meningen gaan niet samen. Er is geen standaard rating systeem.
Ik zeg je echt.... ben blij dat sommige sites nog 10-en durven te geven !!!!
Ik persoonlijk vind dat kortzichtig ! Ik vind een game zoals FFVII (om even redelijk ontopic te blijven) dus zoooooooooo'nnn dikke 10 waard dat ik het juiste font er niet eens voor kan vinden. Jij dus een 9 omdat het minpuntjes heeftquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:19 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb die cijferschaal ook niet bedacht. Mensen zijn inderdaad niet perfect, ik zou dan ook geen enkel mens een 10 geven.
Van mij mag het ook wel (ook al vind ik dat het in theorie niet echt kanquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,...... maar dat is simpel te verklaren. Op school haal je een 10 en "kunnen" er geen fouten gemaakt worden als je je best doet. Een review van een game blijft zwaar verdeeld en meningen gaan niet samen. Er is geen standaard rating systeem.
Ik zeg je echt.... ben blij dat sommige sites nog 10-en durven te geven !!!!
Juist en het enige wat ik zeg is dat we dat van FFXII nog niet weten... wie weet is het wel zo magisch al watquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Van mij mag het ook wel (ook al vind ik dat het in theorie niet echt kan), maar dan moet het wel een hele uitzonderlijke game zijn. The Wind Waker en Nintendogs waren dit niet en ik kan eerlijk gezegd gewoon ook niet geloven dat FF XII dit wel is.
Bij een OoT of Soul Calibur kan ik het nog begrijpen...
Waarom moet er charme in een cijfer zitten?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind dat kortzichtig ! Ik vind een game zoals FFVII (om even redelijk ontopic te blijven) dus zoooooooooo'nnn dikke 10 waard dat ik het juiste font er niet eens voor kan vinden. Jij dus een 9 omdat het minpuntjes heeft![]()
Waar is de charme in dat.... waar vraag ik je?
Het zou kunnen, maar als ik even naar andere cijfers van Famitsu kijk geloof ik er gewoon geen zak van.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Juist en het enige wat ik zeg is dat we dat van FFXII nog niet weten... wie weet is het wel zo magisch al watWindwaker was het idd niet.... totaal mee eens !
Maar zodra een site/blad 10'en gaat geven aan Windwaker en Nintendogs, dan is het toch vrij logisch dat je terughoudend bent om te geloven dat hun volgende review met een 10 echt zo goed is dat het die 10 ook echt waard isquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Juist en het enige wat ik zeg is dat we dat van FFXII nog niet weten... wie weet is het wel zo magisch al watWindwaker was het idd niet.... totaal mee eens !
Als ik naar mezelf kijk zou een game die een 6 krijgt al genoeg moeten zijn, want daar ben ik enorm tevreden meequote:Op woensdag 8 maart 2006 14:24 schreef peristilius het volgende:
Het zal wel komen doordat ik nog op school zit dat ik de waarde van cijfers nog inzie.
Wij zitten op 1 lijn.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Maar zodra een site/blad 10'en gaat geven aan Windwaker en Nintendogs, dan is het toch vrij logisch dat je terughoudend bent om te geloven dat hun volgende review met een 10 echt zo goed is dat het die 10 ook echt waard is
Dat komt doordat reviewers irrationeel met cijfers omgaan. Een 6 hoort gewoon voldoende te zijn, nu zeggen ze hmm een flutgame, 6. Een 7 hoort op zich een prima spel te zijn, nu zijn dat altijd matige spellen. Vanaf de 8 horen de echte toppers te komen, die nu eigenlijk pas beginnen bij 9. Reviewers sucken gewoon!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ik naar mezelf kijk zou een game die een 6 krijgt al genoeg moeten zijn, want daar ben ik enorm tevreden meeTis alleen totaal niet te vergelijken
Maar je weet wel dat een paar mensen op deze aarde het spel leuk vindenquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Maar zodra een site/blad 10'en gaat geven aan Windwaker en Nintendogs, dan is het toch vrij logisch dat je terughoudend bent om te geloven dat hun volgende review met een 10 echt zo goed is dat het die 10 ook echt waard is
Je kan ook spellen leuk vinden zonder dat deze ooit een 10 zouden verdienenquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:29 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar je weet wel dat een paar mensen op deze aarde het spel leuk vinden
Chibi Robo!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Je kan ook spellen leuk vinden zonder dat deze ooit een 10 zouden verdienen
Dan kan je het weer andersom zetten naarquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:35 schreef SocialDisorder het volgende:
ik vind dat je sowieso geen cijfers moet toekennen aan een spel; gewoon zeggen dit is cool, dit is shite, bedenk zelf maar of het coole zwaarder vind wegen dan de shit.
Als het spel voor jou perfect is prima, maar dan moet je ook begrijpen dat anderen dat spel helemaal niet perfect vinden ook al ligt het genre je welquote:
Dat moet je dus juist niet naar cijfers omzetten of ieder geval niet vet = 10, maar vet = 9 of hogerquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:38 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan kan je het weer andersom zetten naar
10 dit is vet
9 dit is koel
8 dir is zeker ok
7 tof
6 leuk...
etc.
Het is maar net hoe je alles interpreteerd. Uiteindelijk zeikt iedereen toch wel
En reviews zijn veelal persoonlijk dus kan een 10 makkelijk. Of iedereen het er dan mee eens is komt later welquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Als het spel voor jou perfect is prima, maar dan moet je ook begrijpen dat anderen dat spel helemaal niet perfect vinden ook al ligt het genre je wel
Is dat niet altijd het lastige van je mening geven? Zeker als reviewer zijnde.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Als het spel voor jou perfect is prima, maar dan moet je ook begrijpen dat anderen dat spel helemaal niet perfect vinden ook al ligt het genre je wel
Van een reviewer wordt dan ook verwacht dat hij er zo objectief mogelijk naar kijkt, natuurlijk blijft het altijd wel redelijk subjectief, maar een reviewer moet wel goed algemene voor- en nadelen kunnen zien.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is dat niet altijd het lastige van je mening geven? Zeker als reviewer zijnde.
Klaar, ik weet nu of ik dit spel wil proberen of niet.quote:If you would like to know how it plays, cast your consciousness backward in time, and imagine this alteration to the world you know: that Nintendo approached id Software in 1994 with the rights to Metroid. Instead of Quake, with its mushmouth dimension hops and nonsense, Samus Aran and a catalog of rival bounty hunters put that technology showcase through its paces.
When I say the game isn't very Nintendo, this is what I mean: it is a balls-out paean to skill-based, PC deathmatch. I don't understand what it is doing on the DS. No auto-aim, no lock-on. It is not a party game tarted up with go karts or some shit. You do not bury fruit in Metroid: Hunters. It is, for some reason, a portable, online capable shooter on Nintendo's defiant, two screen mutant handheld. The real alteration to the old formula is the addition of "alt modes," like Samus' morph ball. Every character has an alternate form with its own (sometimes) strange function: laser tripmines, a turret, all kinds of weird crap.
If you have played any Mario Kart DS, you know that it can be difficult to settle on a hand position that is not excruciating after awhile. You may find that here as well, at least initially. There are several control options you can use, and settings to tune them further. The one I settled on was called "Dual Mode," one that features no stylus input: the four button quad on your right handles all look functions. It works surprisingly well. It's not what I think of when I picture the DS, and the sometimes unorthodox gamers that are drawn to the system don't seem like a good match for an unapologetic FPS experience. The renaissance gamer for whom the DS is part of a larger collection may well find something to adore.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:41 schreef disjfa het volgende:
[..]
En reviews zijn veelal persoonlijk dus kan een 10 makkelijk. Of iedereen het er dan mee eens is komt later welWat is nou je probleem
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Van een reviewer wordt dan ook verwacht dat hij er zo objectief mogelijk naar kijkt, natuurlijk blijft het altijd wel redelijk subjectief, maar een reviewer moet wel goed algemene voor- en nadelen kunnen zien.
Nee hoor, objectief is kijken hoe een game speltechnisch in elkaar zit, als mensen niet van een bepaald genre houden is dat juist weer subjectief.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:52 schreef disjfa het volgende:
Hoe objectief kan je kijken naar een Final fantasy game. Er zal wel een 50% mensen niet van games houden. Haalt dat al 5 punten van je cijver af. Dan hou je nog de gamers die FF niet leuk vinden over. Objectief kijkend betekend dat dat die mensen het spel ook weer een laag cijver zou geven.
Dus als cijver kom je dan alweer uit op een 2 als maximum. Dat is objectief.
Dus je neemt een paar Final fantasy geeks en bendenkt hoe die FFXII gaan spelen. En dan kan je geen 10 rekenenquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee hoor, objectief is kijken hoe een game speltechnisch in elkaar zit, als mensen niet van een bepaald genre houden is dat juist weer subjectief.
Dat is dan weer subjectiefquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus je neemt een paar Final fantasy geeks en bendenkt hoe die FFXII gaan spelen. En dan kan je geen 10 rekenen
Right
Nee.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus je neemt een paar Final fantasy geeks en bendenkt hoe die FFXII gaan spelen. En dan kan je geen 10 rekenen
Right
Om het in perspectief te zetten; de demo was het leuke stukje van het spel.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:07 schreef Darkzell het volgende:
De demo vond ik al vrij weinig aan dus dat beloof niet veel goeds.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Om het in perspectief te zetten; de demo was het leuke stukje van het spel.
voornamelijk dat ik een heel fokking uur eraan besteed heb, die ik ook aan Black, of FIFA street had kunnen besteden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar eens verder gaan met MGS3 en SotC
PSN id: NL_SToRM
Heeft Final Fantasy VII minpunten? Nee! Dus het is een 10 waard.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als een game minpunten heeft verdient hij sowieso al geen 10, waarom zou je het spel dan wel een 10 geven?
Ja, Aeris, gelukkig maken ze dat halverwege het spel goed, 9.5 dus.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:23 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Heeft Final Fantasy VII minpunten? Nee! Dus het is een 10 waard.
Kloon!quote:
Beweer jij dat Aeris irritant was?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, Aeris, gelukkig maken ze dat halverwege het spel goed, 9.5 dus.
Eeeeuh, ja.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:14 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Beweer jij dat Aeris irritant was?. Sterf
(ja, dit is een doodsverwensing
)
Maar lang niet zo cute als Yuffie.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:34 schreef H.Flick het volgende:
Aeris was echt zo'n lief meisje. Veel beter dan die slet van een Tifa
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |