Deel 3 was heel coolquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik moet eerst ns kijken of deel 3 me bevalt![]()
volgens ign moet ie 16 tot 20 uur lang zijn ofzo, dus ik vertel het je na 5 uur!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Deel 3 was heel coolFilmpjes van deel 4 gezien en die lijkt me ook echt geweldig
![]()
@ Gamedemon,... vertel me wat je van 4 vond nadat je hem in 6 uur hebt uitgespeeld ofzo !
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
volgens ign moet ie 16 tot 20 uur lang zijn ofzo, dus ik vertel het je na 5 uur!
nee deel 3 is korter dan 4 (als ik de reviews mag geloven)quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Is deel 3 ook zo lang? Heb echt geen idee hoeveel uur ik er nu in heb zitten.
Die moet ik inderdaad ook nog spelen, damn, hoe wil ik dat ooit gaan doen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:20 schreef Chocobo het volgende:
Vanmiddag Resident Evil 4 op PS2 gezien en was erg onder de indruk... niet normaal wat ze daar nog uit kunnen halen. Doet amper onder voor de Cube versie. Kreeg weer kriebels toen ik het zag... blijft een uber spel
Ik vond het nou niet echt bizar mooi...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:20 schreef Chocobo het volgende:
Vanmiddag Resident Evil 4 op PS2 gezien en was erg onder de indruk... niet normaal wat ze daar nog uit kunnen halen. Doet amper onder voor de Cube versie. Kreeg weer kriebels toen ik het zag... blijft een uber spel
Wazig,.... onscherp? Mmmm,.. bij mij nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:23 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik vond het nou niet echt bizar mooi...Behoorlijk wazig en onscherp beeld en geluids-samples van erg lage kwaliteit...
Vergelijk 'm maar eens met een game als MGS3.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:24 schreef Chocobo het volgende:
Wazig,.... onscherp? Mmmm,.. bij mij niet
Ja die is mooier ja,... dat klopt ! Maar als je ziet hoe handen er bv in sommige PS2 games uitzienquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
Vergelijk 'm maar eens met een game als MGS3.
Ja da's waar en de gezichten van Leon, Ashley en Ada zijn ook behoorlijk gedetailleerd.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:29 schreef Chocobo het volgende:
Ja die is mooier ja,... dat klopt ! Maar als je ziet hoe handen er bv in sommige PS2 games uitzien,.... net even wat details bekeken maar het is echt netjes gemaakt hoor RE !
http://www.play.com/play247.asp?pa=srmr&page=title&r=PS2&title=819829quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Die moet ik inderdaad ook nog spelen, damn, hoe wil ik dat ooit gaan doen.
Evil twin sisterquote:Op maandag 6 maart 2006 08:12 schreef Chocobo het volgende:
Speelbaar in TR legend? Vriend of vijand? Speelbare flashbacks?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ik hoef niet letterlijk alles te weten, maar het ziet er allemaal cool uit. Lara beloofd veel goedsquote:
7 April dacht ik !quote:Op maandag 6 maart 2006 10:31 schreef jimjim1983 het volgende:
Tomb Raider legends komt deze maand uit toch?
Dat ziet er al een stuk interessanter uit!quote:Op maandag 6 maart 2006 08:12 schreef Chocobo het volgende:
Speelbaar in TR legend? Vriend of vijand? Speelbare flashbacks?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gijs spel gaat heersenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat ziet er al een stuk interessanter uit!![]()
quote:
Eigenlijk alles wat sucked.... ik hype alleen mijn soort games en dat zijn vaak toppers.... maar dat vind ikquote:Op maandag 6 maart 2006 11:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[afbeelding]Wat niet? dat is een betere vraag
Win een 360 ofzo... check games.fok !quote:Op maandag 6 maart 2006 11:49 schreef jimjim1983 het volgende:
waarom heeft iedereen van die gare avatars?
Klik er maar opquote:Op maandag 6 maart 2006 11:49 schreef jimjim1983 het volgende:
waarom heeft iedereen van die gare avatars?
Dat is het enige? dat je geen keuze kan maken met wat je doet?quote:Op maandag 6 maart 2006 11:53 schreef SocialDisorder het volgende:
owh ja, ik zou nog m'n mening over 24 ongevraagd ventileren;
shite. Nog rechtlijniger dan Killer 7. Zoals ik al zei; een combi van True Crime, MGS en The Punisher, met wat race-elementen zou hier een topgame van gemaakt hebben.
Helaas kozen ze ervoor om een verhaal te schrijven, en daar mag jij dan doorheen wandelen. Zonder ook maar enigszins invloed erop in te kunnen oefenen.
Kijk ik snap dat het moeilijk is om iedere mogelijke actie van de speler invloed te laten hebben op het spel, maar geef me in elk geval de mogelijkheid om een belangrijke terrorist te laten leven, om hem te ondervragen, of hem dood te schieten en zo een bom onschadelijk te maken.
Die keuzes maken 24 zo spannend, en het gebrek aan die keuzes maakt van dit spel niet veel meer dan de zoveelste game-met-TV/film-licentie.
Jammer.
Dat is wat mij betreft het belangrijkste. In de serie heb je momenten dat beslissingen van Jack bepalen welke kant het verhaal op gaat. Dát had ik gehoopt terug te vinden in het spel.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat is het enige? dat je geen keuze kan maken met wat je doet?
Dat kan in heel veel games niet.
Series zijn per definitie lineair. Of heb jij tijdens 24 een vraag gezien "Wat moet Jack nu doen? Stem ,en kijkj na de reclame hoe 24 afloopt?"mocht je meelezen John de M. dit idee is gedeponeerd, en dus ben je vrij het te gebruiken in ruil voor een kleine doch redelijke vergoeding van minimaal 2,5 tonquote:Op maandag 6 maart 2006 14:03 schreef disjfa het volgende:
Als Jack in de serie een fout besluit maakt is de serie over. Dat noem ik nu liniair. Het gebeurt alleen niet
Waarom zou de game dan anders zijn.
GTA is wat verhaal betreft ook zo linear als maar kan hoor.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat is wat mij betreft het belangrijkste. In de serie heb je momenten dat beslissingen van Jack bepalen welke kant het verhaal op gaat. Dát had ik gehoopt terug te vinden in het spel.
Dat andere games dat ook hebben, is wat mij betreft geen criterium. De enige games die ik goed vind die geen vrijheid bieden zijn light-gun games (die overigens bar slecht vertegenwoordigd zijn).
Daarnaast geven die games je nog enige vrijheid. Hier moet je letterlijk door een hal wandelen en vijanden uitschakelen. Er is maar één manier om te spelen.
Je begrijpt trouwens dat GTA-games mijn natte droom zijn?
Ook de AI is dikke bagger overigens. Meerdere malen meegemaakt dat ik keihard door (???) een vijand rende, zonder dat hij mij gezien had. Kon rustig omdraaien, aanleggen en hem in z'n rug schieten.
Ook de tactics van je vijand beperken zich tot "dekking zoeken, schieten." en die dekking zoeken ze maar op één plaats. Ga jij op een locatie staan waar de ontwerpers je niet verwacht hadden, heb je een vrij schootsveld.
Ik weet het altijd te waarderen wanneer developers veel tijd, moeite en aandacht in hun games stoppen!quote:Op maandag 6 maart 2006 15:52 schreef Gamedemon het volgende:
Je wilt niet weten hoe lastig het is een goed spel te maken waarbij je alle kanten op kan.
Als je ieder level een beslissing moet maken die het spel verandert dan krijg je ECHT veel verschillende combinaties en is zelfs niet te doen.
Dan zouden ze ook 100 cutscenes moeten maken me allemaal verschillende wendingen enzo
Tsja toch zijn er zat games waar developers tijd en moeite in hebben gestoken en uiteindelijk blijft het een kutgame. Soms is het gewoon een kutgame en zal het altijd een kutgame blijvenquote:Op maandag 6 maart 2006 15:56 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik weet het altijd te waarderen wanneer developers veel tijd, moeite en aandacht in hun games stoppen!
Loog.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:09 schreef Mr.Orange18 het volgende:
'k Heb vandaag FFX en DMC binnen gekregen. Helaas zitten er weer van die lelijke stickers op, ik wil m'n doosjes mooi hebben, zonder die klotelijm die achter blijft.\Iemand tips hoe ik dit eraf krijg?
Ooit een tip van P-Style gehad die op zich wel aardig was. Wat plakband om je vinger rollen met de plakkand naar buiten en daarmee de lijm van het hoesje af deppen.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:09 schreef Mr.Orange18 het volgende:
'k Heb vandaag FFX en DMC binnen gekregen. Helaas zitten er weer van die lelijke stickers op, ik wil m'n doosjes mooi hebben, zonder die klotelijm die achter blijft.\Iemand tips hoe ik dit eraf krijg?
quote:Op maandag 6 maart 2006 18:32 schreef peristilius het volgende:
Ooit een tip van P-Style gehad die op zich wel aardig was. Wat plakband om je vinger rollen met de plakkand naar buiten en daarmee de lijm van het hoesje af deppen.
Ik zou zeggen... probeer het uit. Weinig moeite en kan geen kwaad.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:12 schreef Darkzell het volgende:
Werkt dat ja want ik heb ook nog wat hoesjes liggen met van die leuke sticker achterblijfselen erop.
Ik koop sowieso geen nieuwe games bij winkels waar ze alles uit het hoesje halenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:15 schreef Chocobo het volgende:
Wat ik vaak doe is even heel kort verwarmen met een aansteker,..... dan trek ik een prijs er af, en dan met plakband harsen zeg maar. Werkt altijd.... althans ALS ik ene prijskaartje heb, want meestal eis ik gesealde games
Er is iig al een US release aangekondigd. EU nog niet bekendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |