quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:11 schreef jpg97 het volgende:
Oeh.. KH2 is uit!
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:48 schreef Strolie75 het volgende:
In de VS dan toch.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:11 schreef jpg97 het volgende:
Oeh.. KH2 is uit!
WAAR???quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:11 schreef jpg97 het volgende:
Oeh.. KH2 is uit!
Hij is niet uitquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:04 schreef jpg97 het volgende:
Ik zeg niet dat ik hem HEB, ik zeg dat ie uit is ( en ja in de VS ) dus ik ben benieuwd ( naar de reviews, recenties e.d. ).
Zo een beetje duidelijk toegelicht?
Ach ja... dat geldt wel voor meer dingen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:09 schreef peristilius het volgende:
Er is zelfs nog niet eens een officiele releasedatum, hij staat nog steeds voor spring 2006.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:23 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ach ja... dat geldt wel voor meer dingen.
Nee ook niet... er zijn nog geen torrents voor zegt mijn illegale surfende collega + hij is niet Gold.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:01 schreef jpg97 het volgende:
Oeps, my bad... vriend van me heeft hem wel al op PS2 ( volgens de je-weet-wel-weg )
Sollie!
Nope, is USA KHII... -edit- om een ban te voorkomenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee ook niet... er zijn nog geen torrents voor zegt mijn illegale surfende collega + hij is niet Gold.
Ik denk dat je vriend heel goed Japans kan
Heel raar aangezien het spel nog niet bestaat maar okquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:25 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nope, is USA KHII... -edit- om een ban te voorkomen
Verstandig!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:25 schreef jpg97 het volgende:
-edit- om een ban te voorkomen
Wat ook goed kan, is even stomen. Gewoon de waterkoker aanzetten en het doosje er een paar minuten boven houden. De sticker haal je er dan zo vanaf, en er blijft aanzienlijk minder lijm zitten. Kwam ik gister ook achterquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:15 schreef Chocobo het volgende:
Wat ik vaak doe is even heel kort verwarmen met een aansteker,..... dan trek ik een prijs er af, en dan met plakband harsen zeg maar. Werkt altijd.... althans ALS ik ene prijskaartje heb, want meestal eis ik gesealde games
Black is als een orgasme.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:32 schreef RijstNatie het volgende:
vandaag bomberman gekocht voor de ps2
weet iemand trouwens hoe het spel Black is?
lijkt me echt vet, alleen nog iets te duur
Gisteren gekocht en ik vind 'm helemaal geweldig. Het concept is briljant in zijn eenvoud. Grafisch ziet het er allemaal erg leuk uit en de muziekjes zijn heerlijk irritant!quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:50 schreef lizardtattoo het volgende:
Eindelijk weer eens een uurtje ge-Katamariet. Wel een blaar op mij duim numaar ik heb een katamari van 500 meter gemaakt.
Onderwater blijf ik moeilijk vinden omdat die katamari niet netjes over de bodem wil rollen, vergt veel planning om een goede route te maken.
Maar het blijft een van de tofste spellen die ik heb.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Black is als een orgasme.
Het voelt fantastisch, je wil dat het eeuwig duurt, maar uiteindelijk duurt het veels te kort.
De reden dat ik Famitsu nooit echt serieus kan nemen, stom hype blad.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:01 schreef Chocobo het volgende:
OMG![]()
FFXII scoort perfect in Famitsu !!
http://www.insidegamer.nl/content.php?id=9858
Dat deed Nintendogs ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:01 schreef Chocobo het volgende:
OMG![]()
FFXII scoort perfect in Famitsu !!
http://www.insidegamer.nl/content.php?id=9858
Ja ok, maar denk je nu echt dat FFXII het niet waard isquote:
Ik ben de enige die respect heeft voor die 4 Japanners zekerquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:30 schreef peristilius het volgende:
[..]
De reden dat ik Famitsu nooit echt serieus kan nemen, stom hype blad.
Ja, geen 10 ieder gevalquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ok, maar denk je nu echt dat FFXII het niet waard is
Zelfs ik als FF fanboy moet dat inzien.quote:
Maar dat weet je toch nietquote:
Geen enkel spel is perfectquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar dat weet je toch nietMoeten we hem eerst voor spelen. Sommige games verdienen nou eenmaal een 10 !
Ik heb nog nooit een spel gespeeld die een 10 verdiende, als je het een beetje rationeel bekijkt kan je gewoon nooit een 10 geven voor een spel.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar dat weet je toch nietMoeten we hem eerst voor spelen. Sommige games verdienen nou eenmaal een 10 !
Jawelquote:
Zwaar offtopic maar FFVII en OOT zijn voor mij 10-enquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:12 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een spel gespeeld die een 10 verdiende, als je het een beetje rationeel bekijkt kan je gewoon nooit een 10 geven voor een spel.
Al komen de Final Fantasies voor mij wel aardig in de buurt, dan nog zou ik ze rond de 9 geven, want het kan altijd beter.
Als een game minpunten heeft verdient hij sowieso al geen 10, waarom zou je het spel dan wel een 10 geven?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
JawelSoms wel....... men moet eens voorbij sommige minpunten kijken en idd de ballen hebben om een game een 10 te geven.... gelukkig doen ze het niet vaak maar toch blij dat het gebeurd.
Waarom niet?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als een game minpunten heeft verdient hij sowieso al geen 10
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
JawelSoms wel....... men moet eens voorbij sommige minpunten kijken en idd de ballen hebben om een game een 10 te geven.... gelukkig doen ze het niet vaak maar toch blij dat het gebeurd.
Juist. Als ik terugkijk naar Chrono Trigger, dan verdient die game een 10, net als Championship Manager 3 en Super Mario Kart.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik schreef het express hoorquote:
Omdat een 10 perfectie aangeeft, minpunten en perfectie gaan niet samen.quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Juist. Als ik terugkijk naar Chrono Trigger, dan verdient die game een 10, net als Championship Manager 3 en Super Mario Kart.
Ouderwetse gedachte ! Geen enkel mens is perfect,... daarom associeren we ook perfectie met een 10 bvquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Omdat een 10 perfectie aangeeft, minpunten en perfectie gaan niet samen.
Idd het zijn niet voor niets minpunten of zeiden jullie dat vroeger op school ook tegen jullie leraren: "Jullie moeten eens voorbij die minpunten kijken en me gewoon een 10 geven"quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Omdat een 10 perfectie aangeeft, minpunten en perfectie gaan niet samen.
Ja of mensen moeten eindelijk eens inzien dat een game geen 10 hoeft te krijgen om heel goed te zijn. Als ik een 9 geef aan een spel is het echt een topgame, veel reviewers strooien met zulke hoge cijfers dat het tegenwoordig vanaf de 9 pas goede spellen zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]Eindelijk.... Chrono Trigger idd... ook een 10 ! En heeft idd minpunten
Mensen moeten eens af van dat standaard geen enkel spel is perfect dus ik geef geen 10 idiotie...
Sommige games zijn WEL perfect.... maar dat is mijn mening !
Zo eensquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]Eindelijk.... Chrono Trigger idd... ook een 10 ! En heeft idd minpunten
Mensen moeten eens af van dat standaard "geen enkel spel is perfect dus ik geef geen 10 idiotie"...
Sommige games zijn WEL perfect.... maar dat is mijn mening !
Nee,...... maar dat is simpel te verklaren. Op school haal je een 10 en "kunnen" er geen fouten gemaakt worden als je je best doet. Een review van een game blijft zwaar verdeeld en meningen gaan niet samen. Er is geen standaard rating systeem.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Idd het zijn niet voor niets minpunten of zeiden jullie dat vroeger op school ook tegen jullie leraren: "Jullie moeten eens voorbij die minpunten kijken en me gewoon een 10 geven"
Ja hallo, ik heb die cijferschaal ook niet bedacht. Mensen zijn inderdaad niet perfect, ik zou dan ook geen enkel mens een 10 geven.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ouderwetse gedachte ! Geen enkel mens is perfect,... daarom associeren we ook perfectie met een 10 bvIs me een raadsel
Daar ben ik het ook mee eens, maar ik denk dat er in totaal misschien 5 games zijn die ik een 10 zou geven, en die verdienen het ook.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja of mensen moeten eindelijk eens inzien dat een game geen 10 hoeft te krijgen om heel goed te zijn. Als ik een 9 geef aan een spel is het echt een topgame, veel reviewers strooien met zulke hoge cijfers dat het tegenwoordig vanaf de 9 pas goede spellen zijn.
Ik ben ook blij dat sommige sites nog 10-en geven, dan hoef ik die reviews tenminste niet te lezenquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,...... maar dat is simpel te verklaren. Op school haal je een 10 en "kunnen" er geen fouten gemaakt worden als je je best doet. Een review van een game blijft zwaar verdeeld en meningen gaan niet samen. Er is geen standaard rating systeem.
Ik zeg je echt.... ben blij dat sommige sites nog 10-en durven te geven !!!!
Ik persoonlijk vind dat kortzichtig ! Ik vind een game zoals FFVII (om even redelijk ontopic te blijven) dus zoooooooooo'nnn dikke 10 waard dat ik het juiste font er niet eens voor kan vinden. Jij dus een 9 omdat het minpuntjes heeftquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:19 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb die cijferschaal ook niet bedacht. Mensen zijn inderdaad niet perfect, ik zou dan ook geen enkel mens een 10 geven.
Van mij mag het ook wel (ook al vind ik dat het in theorie niet echt kanquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,...... maar dat is simpel te verklaren. Op school haal je een 10 en "kunnen" er geen fouten gemaakt worden als je je best doet. Een review van een game blijft zwaar verdeeld en meningen gaan niet samen. Er is geen standaard rating systeem.
Ik zeg je echt.... ben blij dat sommige sites nog 10-en durven te geven !!!!
Juist en het enige wat ik zeg is dat we dat van FFXII nog niet weten... wie weet is het wel zo magisch al watquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Van mij mag het ook wel (ook al vind ik dat het in theorie niet echt kan), maar dan moet het wel een hele uitzonderlijke game zijn. The Wind Waker en Nintendogs waren dit niet en ik kan eerlijk gezegd gewoon ook niet geloven dat FF XII dit wel is.
Bij een OoT of Soul Calibur kan ik het nog begrijpen...
Waarom moet er charme in een cijfer zitten?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind dat kortzichtig ! Ik vind een game zoals FFVII (om even redelijk ontopic te blijven) dus zoooooooooo'nnn dikke 10 waard dat ik het juiste font er niet eens voor kan vinden. Jij dus een 9 omdat het minpuntjes heeft![]()
Waar is de charme in dat.... waar vraag ik je?
Het zou kunnen, maar als ik even naar andere cijfers van Famitsu kijk geloof ik er gewoon geen zak van.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Juist en het enige wat ik zeg is dat we dat van FFXII nog niet weten... wie weet is het wel zo magisch al watWindwaker was het idd niet.... totaal mee eens !
Maar zodra een site/blad 10'en gaat geven aan Windwaker en Nintendogs, dan is het toch vrij logisch dat je terughoudend bent om te geloven dat hun volgende review met een 10 echt zo goed is dat het die 10 ook echt waard isquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Juist en het enige wat ik zeg is dat we dat van FFXII nog niet weten... wie weet is het wel zo magisch al watWindwaker was het idd niet.... totaal mee eens !
Als ik naar mezelf kijk zou een game die een 6 krijgt al genoeg moeten zijn, want daar ben ik enorm tevreden meequote:Op woensdag 8 maart 2006 14:24 schreef peristilius het volgende:
Het zal wel komen doordat ik nog op school zit dat ik de waarde van cijfers nog inzie.
Wij zitten op 1 lijn.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Maar zodra een site/blad 10'en gaat geven aan Windwaker en Nintendogs, dan is het toch vrij logisch dat je terughoudend bent om te geloven dat hun volgende review met een 10 echt zo goed is dat het die 10 ook echt waard is
Dat komt doordat reviewers irrationeel met cijfers omgaan. Een 6 hoort gewoon voldoende te zijn, nu zeggen ze hmm een flutgame, 6. Een 7 hoort op zich een prima spel te zijn, nu zijn dat altijd matige spellen. Vanaf de 8 horen de echte toppers te komen, die nu eigenlijk pas beginnen bij 9. Reviewers sucken gewoon!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ik naar mezelf kijk zou een game die een 6 krijgt al genoeg moeten zijn, want daar ben ik enorm tevreden meeTis alleen totaal niet te vergelijken
Maar je weet wel dat een paar mensen op deze aarde het spel leuk vindenquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Maar zodra een site/blad 10'en gaat geven aan Windwaker en Nintendogs, dan is het toch vrij logisch dat je terughoudend bent om te geloven dat hun volgende review met een 10 echt zo goed is dat het die 10 ook echt waard is
Je kan ook spellen leuk vinden zonder dat deze ooit een 10 zouden verdienenquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:29 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar je weet wel dat een paar mensen op deze aarde het spel leuk vinden
Chibi Robo!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Je kan ook spellen leuk vinden zonder dat deze ooit een 10 zouden verdienen
Dan kan je het weer andersom zetten naarquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:35 schreef SocialDisorder het volgende:
ik vind dat je sowieso geen cijfers moet toekennen aan een spel; gewoon zeggen dit is cool, dit is shite, bedenk zelf maar of het coole zwaarder vind wegen dan de shit.
Als het spel voor jou perfect is prima, maar dan moet je ook begrijpen dat anderen dat spel helemaal niet perfect vinden ook al ligt het genre je welquote:
Dat moet je dus juist niet naar cijfers omzetten of ieder geval niet vet = 10, maar vet = 9 of hogerquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:38 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan kan je het weer andersom zetten naar
10 dit is vet
9 dit is koel
8 dir is zeker ok
7 tof
6 leuk...
etc.
Het is maar net hoe je alles interpreteerd. Uiteindelijk zeikt iedereen toch wel
En reviews zijn veelal persoonlijk dus kan een 10 makkelijk. Of iedereen het er dan mee eens is komt later welquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Als het spel voor jou perfect is prima, maar dan moet je ook begrijpen dat anderen dat spel helemaal niet perfect vinden ook al ligt het genre je wel
Is dat niet altijd het lastige van je mening geven? Zeker als reviewer zijnde.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Als het spel voor jou perfect is prima, maar dan moet je ook begrijpen dat anderen dat spel helemaal niet perfect vinden ook al ligt het genre je wel
Van een reviewer wordt dan ook verwacht dat hij er zo objectief mogelijk naar kijkt, natuurlijk blijft het altijd wel redelijk subjectief, maar een reviewer moet wel goed algemene voor- en nadelen kunnen zien.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is dat niet altijd het lastige van je mening geven? Zeker als reviewer zijnde.
Klaar, ik weet nu of ik dit spel wil proberen of niet.quote:If you would like to know how it plays, cast your consciousness backward in time, and imagine this alteration to the world you know: that Nintendo approached id Software in 1994 with the rights to Metroid. Instead of Quake, with its mushmouth dimension hops and nonsense, Samus Aran and a catalog of rival bounty hunters put that technology showcase through its paces.
When I say the game isn't very Nintendo, this is what I mean: it is a balls-out paean to skill-based, PC deathmatch. I don't understand what it is doing on the DS. No auto-aim, no lock-on. It is not a party game tarted up with go karts or some shit. You do not bury fruit in Metroid: Hunters. It is, for some reason, a portable, online capable shooter on Nintendo's defiant, two screen mutant handheld. The real alteration to the old formula is the addition of "alt modes," like Samus' morph ball. Every character has an alternate form with its own (sometimes) strange function: laser tripmines, a turret, all kinds of weird crap.
If you have played any Mario Kart DS, you know that it can be difficult to settle on a hand position that is not excruciating after awhile. You may find that here as well, at least initially. There are several control options you can use, and settings to tune them further. The one I settled on was called "Dual Mode," one that features no stylus input: the four button quad on your right handles all look functions. It works surprisingly well. It's not what I think of when I picture the DS, and the sometimes unorthodox gamers that are drawn to the system don't seem like a good match for an unapologetic FPS experience. The renaissance gamer for whom the DS is part of a larger collection may well find something to adore.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:41 schreef disjfa het volgende:
[..]
En reviews zijn veelal persoonlijk dus kan een 10 makkelijk. Of iedereen het er dan mee eens is komt later welWat is nou je probleem
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Van een reviewer wordt dan ook verwacht dat hij er zo objectief mogelijk naar kijkt, natuurlijk blijft het altijd wel redelijk subjectief, maar een reviewer moet wel goed algemene voor- en nadelen kunnen zien.
Nee hoor, objectief is kijken hoe een game speltechnisch in elkaar zit, als mensen niet van een bepaald genre houden is dat juist weer subjectief.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:52 schreef disjfa het volgende:
Hoe objectief kan je kijken naar een Final fantasy game. Er zal wel een 50% mensen niet van games houden. Haalt dat al 5 punten van je cijver af. Dan hou je nog de gamers die FF niet leuk vinden over. Objectief kijkend betekend dat dat die mensen het spel ook weer een laag cijver zou geven.
Dus als cijver kom je dan alweer uit op een 2 als maximum. Dat is objectief.
Dus je neemt een paar Final fantasy geeks en bendenkt hoe die FFXII gaan spelen. En dan kan je geen 10 rekenenquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee hoor, objectief is kijken hoe een game speltechnisch in elkaar zit, als mensen niet van een bepaald genre houden is dat juist weer subjectief.
Dat is dan weer subjectiefquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus je neemt een paar Final fantasy geeks en bendenkt hoe die FFXII gaan spelen. En dan kan je geen 10 rekenen
Right
Nee.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus je neemt een paar Final fantasy geeks en bendenkt hoe die FFXII gaan spelen. En dan kan je geen 10 rekenen
Right
Om het in perspectief te zetten; de demo was het leuke stukje van het spel.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:07 schreef Darkzell het volgende:
De demo vond ik al vrij weinig aan dus dat beloof niet veel goeds.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Om het in perspectief te zetten; de demo was het leuke stukje van het spel.
voornamelijk dat ik een heel fokking uur eraan besteed heb, die ik ook aan Black, of FIFA street had kunnen besteden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar eens verder gaan met MGS3 en SotC
PSN id: NL_SToRM
Heeft Final Fantasy VII minpunten? Nee! Dus het is een 10 waard.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als een game minpunten heeft verdient hij sowieso al geen 10, waarom zou je het spel dan wel een 10 geven?
Ja, Aeris, gelukkig maken ze dat halverwege het spel goed, 9.5 dus.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:23 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Heeft Final Fantasy VII minpunten? Nee! Dus het is een 10 waard.
Kloon!quote:
Beweer jij dat Aeris irritant was?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, Aeris, gelukkig maken ze dat halverwege het spel goed, 9.5 dus.
Eeeeuh, ja.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:14 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Beweer jij dat Aeris irritant was?. Sterf
(ja, dit is een doodsverwensing
)
Maar lang niet zo cute als Yuffie.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:34 schreef H.Flick het volgende:
Aeris was echt zo'n lief meisje. Veel beter dan die slet van een Tifa
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |