quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:11 schreef jpg97 het volgende:
Oeh.. KH2 is uit!
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:48 schreef Strolie75 het volgende:
In de VS dan toch.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:11 schreef jpg97 het volgende:
Oeh.. KH2 is uit!
WAAR???quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:11 schreef jpg97 het volgende:
Oeh.. KH2 is uit!
Hij is niet uitquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:04 schreef jpg97 het volgende:
Ik zeg niet dat ik hem HEB, ik zeg dat ie uit is ( en ja in de VS ) dus ik ben benieuwd ( naar de reviews, recenties e.d. ).
Zo een beetje duidelijk toegelicht?
Ach ja... dat geldt wel voor meer dingen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:09 schreef peristilius het volgende:
Er is zelfs nog niet eens een officiele releasedatum, hij staat nog steeds voor spring 2006.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:23 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ach ja... dat geldt wel voor meer dingen.
Nee ook niet... er zijn nog geen torrents voor zegt mijn illegale surfende collega + hij is niet Gold.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:01 schreef jpg97 het volgende:
Oeps, my bad... vriend van me heeft hem wel al op PS2 ( volgens de je-weet-wel-weg )
Sollie!
Nope, is USA KHII... -edit- om een ban te voorkomenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee ook niet... er zijn nog geen torrents voor zegt mijn illegale surfende collega + hij is niet Gold.
Ik denk dat je vriend heel goed Japans kan
Heel raar aangezien het spel nog niet bestaat maar okquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:25 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nope, is USA KHII... -edit- om een ban te voorkomen
Verstandig!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:25 schreef jpg97 het volgende:
-edit- om een ban te voorkomen
Wat ook goed kan, is even stomen. Gewoon de waterkoker aanzetten en het doosje er een paar minuten boven houden. De sticker haal je er dan zo vanaf, en er blijft aanzienlijk minder lijm zitten. Kwam ik gister ook achterquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:15 schreef Chocobo het volgende:
Wat ik vaak doe is even heel kort verwarmen met een aansteker,..... dan trek ik een prijs er af, en dan met plakband harsen zeg maar. Werkt altijd.... althans ALS ik ene prijskaartje heb, want meestal eis ik gesealde games
Black is als een orgasme.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:32 schreef RijstNatie het volgende:
vandaag bomberman gekocht voor de ps2
weet iemand trouwens hoe het spel Black is?
lijkt me echt vet, alleen nog iets te duur
Gisteren gekocht en ik vind 'm helemaal geweldig. Het concept is briljant in zijn eenvoud. Grafisch ziet het er allemaal erg leuk uit en de muziekjes zijn heerlijk irritant!quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:50 schreef lizardtattoo het volgende:
Eindelijk weer eens een uurtje ge-Katamariet. Wel een blaar op mij duim numaar ik heb een katamari van 500 meter gemaakt.
Onderwater blijf ik moeilijk vinden omdat die katamari niet netjes over de bodem wil rollen, vergt veel planning om een goede route te maken.
Maar het blijft een van de tofste spellen die ik heb.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Black is als een orgasme.
Het voelt fantastisch, je wil dat het eeuwig duurt, maar uiteindelijk duurt het veels te kort.
De reden dat ik Famitsu nooit echt serieus kan nemen, stom hype blad.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:01 schreef Chocobo het volgende:
OMG![]()
FFXII scoort perfect in Famitsu !!
http://www.insidegamer.nl/content.php?id=9858
Dat deed Nintendogs ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:01 schreef Chocobo het volgende:
OMG![]()
FFXII scoort perfect in Famitsu !!
http://www.insidegamer.nl/content.php?id=9858
Ja ok, maar denk je nu echt dat FFXII het niet waard isquote:
Ik ben de enige die respect heeft voor die 4 Japanners zekerquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:30 schreef peristilius het volgende:
[..]
De reden dat ik Famitsu nooit echt serieus kan nemen, stom hype blad.
Ja, geen 10 ieder gevalquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ok, maar denk je nu echt dat FFXII het niet waard is
Zelfs ik als FF fanboy moet dat inzien.quote:
Maar dat weet je toch nietquote:
Geen enkel spel is perfectquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar dat weet je toch nietMoeten we hem eerst voor spelen. Sommige games verdienen nou eenmaal een 10 !
Ik heb nog nooit een spel gespeeld die een 10 verdiende, als je het een beetje rationeel bekijkt kan je gewoon nooit een 10 geven voor een spel.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar dat weet je toch nietMoeten we hem eerst voor spelen. Sommige games verdienen nou eenmaal een 10 !
Jawelquote:
Zwaar offtopic maar FFVII en OOT zijn voor mij 10-enquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:12 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een spel gespeeld die een 10 verdiende, als je het een beetje rationeel bekijkt kan je gewoon nooit een 10 geven voor een spel.
Al komen de Final Fantasies voor mij wel aardig in de buurt, dan nog zou ik ze rond de 9 geven, want het kan altijd beter.
Als een game minpunten heeft verdient hij sowieso al geen 10, waarom zou je het spel dan wel een 10 geven?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
JawelSoms wel....... men moet eens voorbij sommige minpunten kijken en idd de ballen hebben om een game een 10 te geven.... gelukkig doen ze het niet vaak maar toch blij dat het gebeurd.
Waarom niet?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als een game minpunten heeft verdient hij sowieso al geen 10
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
JawelSoms wel....... men moet eens voorbij sommige minpunten kijken en idd de ballen hebben om een game een 10 te geven.... gelukkig doen ze het niet vaak maar toch blij dat het gebeurd.
Juist. Als ik terugkijk naar Chrono Trigger, dan verdient die game een 10, net als Championship Manager 3 en Super Mario Kart.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik schreef het express hoorquote:
Omdat een 10 perfectie aangeeft, minpunten en perfectie gaan niet samen.quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Juist. Als ik terugkijk naar Chrono Trigger, dan verdient die game een 10, net als Championship Manager 3 en Super Mario Kart.
Ouderwetse gedachte ! Geen enkel mens is perfect,... daarom associeren we ook perfectie met een 10 bvquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Omdat een 10 perfectie aangeeft, minpunten en perfectie gaan niet samen.
Idd het zijn niet voor niets minpunten of zeiden jullie dat vroeger op school ook tegen jullie leraren: "Jullie moeten eens voorbij die minpunten kijken en me gewoon een 10 geven"quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Omdat een 10 perfectie aangeeft, minpunten en perfectie gaan niet samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |