quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:01 schreef Chocobo het volgende:
Niet normaal wat die PS allemaal nog uitpoept !
Onimusha 4
Okami
The godfather
Kingdom Hearts 2
MGS 3: Subsistence
Rogue Galaxy
FFXII
Ja streep hem maar door ja maar ik heb er echt interesse in... gameplay clips zijn cool en het geluid is Godquote:
Het is van EA dus het wordt vast een slap aftreksel van GTA die de geweldige films gaat besmeuren met een laag stinkende poep.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:26 schreef Chocobo het volgende:
Ja streep hem maar door ja maar ik heb er echt interesse in... gameplay clips zijn cool en het geluid is GodIk hoop dat die heerlijk wordt
Ze hebben er goed tijd aan gegeven. Gehele oude cast gevraagd en oud schrijvers werken mee.... ik zie in de trailers echt kwaliteit en zorg !!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is van EA dus het wordt vast een slap aftreksel van GTA die de geweldige films gaat besmeuren met een laag stinkende poep.![]()
Zie ik niks over staanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:38 schreef Strolie75 het volgende:
Ga je hem op de PS2 halen dan?Hij komt toch ook op de 360 uit?
"Grand Turmismo"?!?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:32 schreef Xenwolfie het volgende:
...Op 3 staat Grand Turmismo 3...
Sommige mensen haten mensen die lopen te zeiken over spelvoutenquote:
is een deel van de originele cast niet nogal dood? brando bijvoorbeeld...?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze hebben er goed tijd aan gegeven. Gehele oude cast gevraagd en oud schrijvers werken mee.... ik zie in de trailers echt kwaliteit en zorg !!Maar ik weet het... ben de enige
Highlights II is hardhttp://www.ea.com/official/godfather/godfather/us/videos.jsp?setID=Highlights%20II&resID=hi
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:42 schreef disjfa het volgende:
[..]
Sommige mensen haten mensen die lopen te zeiken over spelvouten
Get a live.
Life.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:42 schreef disjfa het volgende:
[..]
Sommige mensen haten mensen die lopen te zeiken over spelvouten
Get a live.
Toch wel een mooi meisje jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:04 schreef Chocobo het volgende:
Wat een vrouw![]()
http://media.xbox360.ign.com/media/735/735841/vids_1.html
[afbeelding]
Met 3d camera word het volgens mij echt een topspel, enige waar ik me zwaar aan stoorde bij MGS3 gewoonquote:
Ik zeg toch ook, subsistence is een topspel. Snake eater was ook goed, maar subsistence gaat er noge eens even dik overheen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Met 3d camera word het volgens mij echt een topspel, enige waar ik me zwaar aan stoorde bij MGS3 gewoon
ik vind online ook een leuke toevoeging, maar heb teveel games voor de ps2 die online kunnen waarbij gewoon niemand online is, tis alleen maar socom socom socomquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:34 schreef King_of_cubes het volgende:
Online mode lijkt me persoonlijk wel een erg leuke toevoeging. Verder vergeet je ook de toevoeging van Metal Gear en Metal Gear 2: Solid Snake en ook nieuwe Duel Mode, een Demo Theater, en meer Snake vs. Monkey missies.
Dat ligt helaas aan de gamers. Toch zou ik het wel erg leuk vinden als het ook enigszins gespeeld ging worden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vind online ook een leuke toevoeging, maar heb teveel games voor de ps2 die online kunnen waarbij gewoon niemand online is, tis alleen maar socom socom socom
Wat alleen wel "jammer" is, is dat die "nieuwe Duel Mode, een Demo Theater, en meer Snake vs. Monkey missies" extra's zijn die al in de PAL versie van Snake Eater zaten, die toch al uitgebreider was dan de NTSC-versies van Snake Eater.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:34 schreef King_of_cubes het volgende:
Online mode lijkt me persoonlijk wel een erg leuke toevoeging. Verder vergeet je ook de toevoeging van Metal Gear en Metal Gear 2: Solid Snake en ook nieuwe Duel Mode, een Demo Theater, en meer Snake vs. Monkey missies.
Op dat van die demo theater na wist ik dat niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:40 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wat alleen wel "jammer" is, is dat die "nieuwe Duel Mode, een Demo Theater, en meer Snake vs. Monkey missies" extra's zijn die al in de PAL versie van Snake Eater zaten, die toch al uitgebreider was dan de NTSC-versies van Snake Eater.
Nee, wat dat betreft waren de virtual mission bij MGS1 en MGS2:Substance een véél leuker extraatje.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:44 schreef King_of_cubes het volgende:
Niet dat ik extra snake versus monkey een reden zou vinden om het spel te halen hoor.Ik vind er geen hol aan.
Okami is zeker een game die ik nog wil aanschaffen.quote:
Precies. VRquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee, wat dat betreft waren de virtual mission bij MGS1 en MGS2:Substance een véél leuker extraatje.
bij twinsnakes welquote:Op zondag 26 februari 2006 15:15 schreef peristilius het volgende:
Ik vind de traditionele MGS camera prima, in MGS1 kon je nog niet eens first person schieten.
Das een poepspel!quote:
vooral de cutscenes waren bagger, uwe boll had the twin snakes kunnen regiserenquote:
Daar sluit ik me bij aan. Ik vond het ook geen topspel, de filmpjes vond ik minder dan in het origineel en voorderest was het wel redelijk.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:38 schreef H.Flick het volgende:
Twin Snakes was te makkelijk door de first person view., maar opzich was het wel een vermakelijke remake.
Das wel vaker zo bij Metal gear filmpjes, het ademt gewoon b-film. De game verder is wel erg cool alleen deel 3 wil ik niet eens meer spelen door de verschrikkelijk slechte camera, je kan helemaal niet zien wat er om je heen gebeurd. En das erg jammer.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
vooral de cutscenes waren bagger, uwe boll had the twin snakes kunnen regiseren
Dat vraag ik me eigelijk ook af. Tot nu toe hebben ze over de speciale disc voor europa nog met geen woord gerept vogens mij.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:05 schreef Marble het volgende:
Weet iemand waar de special edition van SotC te verkijgen is?
En krijgen wij ook de special edition van MGS3 Subsistence (met filmdisc), of blijft die weer alleen voorbehouden aan overzeese gebieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |