abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35534946
quote:
Op maandag 27 februari 2006 09:02 schreef Chocobo het volgende:
Godfather hands on gelezen op IGN en Gamespot.... spel is verrassend goed Weet dat ik de enige ben maar heb er zin in !
film-licentie - check
EA - check
hype - check

gebaseerd op eerdere ervaring; dit spel wordt bagger.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  maandag 27 februari 2006 @ 09:54:38 #52
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_35535010
quote:
Op maandag 27 februari 2006 09:50 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

gebaseerd op eerdere ervaring; dit spel wordt bagger.
Ja die stereotype gedachte hadden IGN en Gamespot ook,..... ze hadden het fout
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_35535062
quote:
Op maandag 27 februari 2006 09:54 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja die stereotype gedachte hadden IGN en Gamespot ook,..... ze hadden het fout
het is nog een eerste hands-on he, zegt niets. Batman Begins waren ze ook enorm enthousiast over, maar bij de uiteindelijke review bleek het toch gewoon shite.
  maandag 27 februari 2006 @ 11:23:38 #54
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_35536874
quote:
Op maandag 27 februari 2006 09:57 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

het is nog een eerste hands-on he, zegt niets. Batman Begins waren ze ook enorm enthousiast over, maar bij de uiteindelijke review bleek het toch gewoon shite.
Ja dat kan idd,.... ik zei al.. ik ben de enige die redelijke interesse heeft denk ik !
pi_35537121
owh interesse heb ik altijd. Ik hoop dat The Godfather de uitzondering op de regel gaat worden. De enige goede filmgames die ik heb gespeeld kwamen echter bij Tigon (Riddick) en Ubisoft (King Kong) vandaan.
Het beste wat EA gepresteerd heeft qua filmgames is From Russia with love, en dat ging ook snel vervelen.
pi_35537143
De filmpjes die ik heb gezien van The Godfather waren echt te ernstig, regelrechte GTA kloon.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_35537185
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:37 schreef peristilius het volgende:
De filmpjes die ik heb gezien van The Godfather waren echt te ernstig, regelrechte GTA kloon.
dan komt het wel goed. EA's core-business is klonen (FIFA, NHL, Madden, Cricket, Tiger Woods)
  maandag 27 februari 2006 @ 11:39:14 #58
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_35537188
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:37 schreef peristilius het volgende:
Had ik nu niet verwacht .

Volgens mij draait het ook nog eens op die James Bond engine
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_35538008
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:23 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja dat kan idd,.... ik zei al.. ik ben de enige die redelijke interesse heeft denk ik !
Nee, hoor. De films waren geweldig en daarom heb ik ook een gezonde dosis interesse in de game. Net als bij 24 eigenlijk .
pi_35538109
Interesse heeft wrs iedereen die de films gezien heeft maar in je achterhoofd weet je ook dat de combinatie EA + filmlicentie-game nou niet echt bekend staat om de super kwaliteit.
pi_35538249
Ik zat net wat filmpjes te kijken van godfather idd. Leuk man. Wat zal je moeten doen. Mensen dood maken op de meest gruwelijke manieren die je kan verzinnen. Als je dat gedaan hebt kan je weer doorgaan met de volgende

Dead to rights meets gta Leuk voor een uurtje minder leuk om elke keer hetzelfde te moeten doen zo te zien na de laatste filmpjes.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_35543442
Ik ben met God of War nu bij Ares, anders maken ze die gast even gruwelijk sterk.
Best pittig op Spartan iig, ik ga het maar nog een keer proberen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_35543631
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:21 schreef peristilius het volgende:
Ik ben met God of War nu bij Ares, anders maken ze die gast even gruwelijk sterk.
Best pittig op Spartan iig, ik ga het maar nog een keer proberen.
Ares kostte me 1 controller en een heleboel uur. Maar wel de moeite waard. Alleen jammer dat het niet in de rest van het spel past. Als ze het boss-mechanisme van de rest van het spel hadden toegepast was het veel wreder geweest, zoals bijv in PoP:TTT gebeurde.
pi_35544667
Wat me altijd opvalt hier is dat dit topix zo levend is. Respect Ik heb mijn PS2 verkocht omdat ik er geen tijd voor had. Nu is het uit met mijn vriendin en heb ik vooral zondag weer wat tijd over.
Zal ik er weer 1 kopen? Misschien alleen voor SotC
pi_35544805
Er komen nog genoeg spellen uit en een PS2 kan je er altijd wel bij hebben. Er zullen altijd dagen zijn dat je eens niks te doen hebt en gewoon ff lekker wil gamen.
pi_35544896
ik heb m'n PS1 zelfs nog staan, voor de nostalgie, hij staat niet in de weg, en strax lijkt het me gewoon vet om een NES, SNES, PS1, PS2 en PS3 naast elkaar te hebben staan onder m'n HDTV
pi_35545452
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:06 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb m'n PS1 zelfs nog staan, voor de nostalgie, hij staat niet in de weg, en strax lijkt het me gewoon vet om een NES, SNES, PS1, PS2 en PS3 naast elkaar te hebben staan onder m'n HDTV
Ik heb een PS2 gekocht voor toen 899 gulden heb ook een XBox gehad en alles in 1 klap verkocht.
Heb alleen mijn NES en SNES nog. Wil graag nog een console.
Zat naar de Xbox 360 te kijken maar vind ik te duur.
Mijn gedachte is nu om een PS2 te halen en dan als de Revolution uit komt die te kopen.
Die lijkt me gewoon erg cool. Geen Nintendo fanboy en heb niks tegen de PS3 hoor
Die Revo + PS2 zijn samen, hoop ik, even duur als 1 Xbox 360 dus mooie deal imho.
  maandag 27 februari 2006 @ 16:25:32 #68
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_35545570
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:22 schreef Bbfreak het volgende:

[..]

[verhaal]
Your point being?
pi_35545723
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:25 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Your point being?
Dat hij teveel lult en gewoon een ps2 moet halen
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_35546896
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:18 schreef Gamedemon het volgende:
zo, SOTC uit, vond het einde sucken
Zo droog.
pi_35548104
Ik vind het einde van God of War sucken, vonden ze het spel te makkelijk en hebben ze het einde daarom maar onmogelijk gemaakt ofzo? Ares was lastig, maar na een paar keer wel gewoon te doen, maar het stukje daarna.

Gelijk het hele spel verpest..
pi_35548151
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:42 schreef peristilius het volgende:
Ik vind het einde van God of War sucken, vonden ze het spel te makkelijk en hebben ze het einde daarom maar onmogelijk gemaakt ofzo? Ares was lastig, maar na een paar keer wel gewoon te doen, maar het stukje daarna.

Gelijk het hele spel verpest..
Ja hoor, omdat jij te slecht ben is meteen het spel verpest?! Kijk eerst eens naar jezelf .
pi_35548237
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:44 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Ja hoor, omdat jij te slecht ben is meteen het spel verpest?! Kijk eerst eens naar jezelf .
Serieus, speel het hele spel op spartan, gewoon makkelijk, kom je daar op het eind en dan is het opeens fucking moeilijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haat zulk soort dingen.
  maandag 27 februari 2006 @ 17:47:12 #74
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35548249
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:58 schreef Bbfreak het volgende:
Wat me altijd opvalt hier is dat dit topix zo levend is. Respect Ik heb mijn PS2 verkocht omdat ik er geen tijd voor had. Nu is het uit met mijn vriendin en heb ik vooral zondag weer wat tijd over.
Zal ik er weer 1 kopen? Misschien alleen voor SotC
Ook al heb je geen tijd ga je toch niet je console verkopen. Beetje stom van je. Maar gewoon weer 1 aanschaffen, genoeg leuks voor te verkrijgen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_35548317
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:46 schreef peristilius het volgende:

[..]

Serieus, speel het hele spel op spartan, gewoon makkelijk, kom je daar op het eind en dan is het opeens fucking moeilijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haat zulk soort dingen.
Ik heb hem uitgespeeld op Spartan en ben daarna verder gegaan op God mode. Je zuigt gewoon.
pi_35548398
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:49 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Ik heb hem uitgespeeld op Spartan en ben daarna verder gegaan op God mode. Je zuigt gewoon.
Vind jij het geen irritant kutstuk dan?
pi_35548427
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:51 schreef peristilius het volgende:

[..]

Vind jij het geen irritant kutstuk dan?
Als het einde geen uitdaging is is het pas een kutstuk.
pi_35548773
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:52 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Als het einde geen uitdaging is is het pas een kutstuk.
Ik wil het gewoon in een paar keer halen zoals bij alle andere spellen.
pi_35550782
Nou ik ben gow nu op god mode aan het doen.. fiets er doorheen Maar Ares was aardig pittig op spartan jah
PSN id: Puddled_nl
pi_35551340
Is spartan de normal- of hard-mode
pi_35551421
Spartan is hard, god is very hard
  maandag 27 februari 2006 @ 20:00:19 #82
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_35552754
Ik zal wel verschrikkelijk slecht zijn hoor maar ik speel GoW eeecht niet op God mode uit
pi_35552824
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:00 schreef Chocobo het volgende:
Ik zal wel verschrikkelijk slecht zijn hoor maar ik speel GoW eeecht niet op God mode uit
Ik ga het ook niet proberen, al is het alleen maar omdat ik dan uiteindelijk weer bij dit frustrerende kutstuk kom.
pi_35553524
Iemand al deze footage gezien van de nieuwe game : Ultimate Utopia XXIII?
http://www.youtube.com/watch?v=FAGl9AvDbCc
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_35554501
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:02 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ik ga het ook niet proberen, al is het alleen maar omdat ik dan uiteindelijk weer bij dit frustrerende kutstuk kom.
ooit dmc3 gespeeld?
pi_35555279
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:43 schreef Renzokuken het volgende:

[..]

ooit dmc3 gespeeld?
Nee, is dat ook een frustrerend kutspel waar je vrouw de hele tijd dood gaat?
pi_35555335
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:05 schreef peristilius het volgende:

[..]

Nee, is dat ook een frustrerend kutspel waar je vrouw de hele tijd dood gaat?
Zoiets. Het is een spel waarbij je een heel level speelt, vervolgens mij een eindbaas komt, verliest en dan het hele level opnieuw moet beginnen. En dat zo'n 10 keer totdat je uiteindelijk door hebt hoe die eindbaas werkt.
pi_35555344
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:19 schreef Gamedemon het volgende:
Iemand al deze footage gezien van de nieuwe game : Ultimate Utopia XXIII?
Ja, is ooit al gepost in het FF topic, briljant.
pi_35555410
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:06 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Zoiets. Het is een spel waarbij je een heel level speelt, vervolgens mij een eindbaas komt, verliest en dan het hele level opnieuw moet beginnen. En dat zo'n 10 keer totdat je uiteindelijk door hebt hoe die eindbaas werkt.
Klinkt behoorlijk frustrerend, maar daar ga je tenminste nog zelf dood, niet je vrouw.
pi_35555470
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:08 schreef peristilius het volgende:

[..]

Klinkt behoorlijk frustrerend, maar daar ga je tenminste nog zelf dood, niet je vrouw.
Misschien is ICO iets voor je!
pi_35555487
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:06 schreef H.Flick het volgende:

[..]

damn je was me voor Ik heb echt respect voor de mensen die dat spel op dante must die mode (komt na hard) hebben uitgespeeld.... echt ziek ik ging dood in het tweede level met alles volledig upgegrade terwijl ik in hard er geen moeite mee had....
pi_35555504
Nog even terugkomen op The Godfather: ik las op het blogje van Jeroen Roding van de PU (de enige kerel die daar nog wel altijd behoorlijk schrijft) dat hij The Godfather nogal bagger vond. Hier.

En voor mezelf: ik wil de PS2 nog dolgraag kopen, maar wat is de kans dat ie binnen nu en juni naar de 100 euro zakt? 100 euro = kopen voor mij, en ik gok stiekem dat dat op de E3 wel gebeurt.
pi_35555520
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:10 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Misschien is ICO iets voor je!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 09:11:33 #94
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_35565491
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:07 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ja, is ooit al gepost in het FF topic, briljant.
Nee ik heb dit gemist.... wat is het? De link werkt iig niet en ben erg nieuwsgierig
pi_35566382
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:10 schreef Renzokuken het volgende:

[..]

damn je was me voor Ik heb echt respect voor de mensen die dat spel op dante must die mode (komt na hard) hebben uitgespeeld.... echt ziek ik ging dood in het tweede level met alles volledig upgegrade terwijl ik in hard er geen moeite mee had....
DMD-mode is echt té erg, ik vond Hard al lastig, maar DMD werd gewoon te veel van het goede. Wat ik vooral goed vind aan DMC is dat je volledige controle het over wat Dante doet, iets wat in sommige andere spellen nogal...........ontbreekt (FIFA Street bijv).
pi_35567955
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:10 schreef Thomper het volgende:
Nog even terugkomen op The Godfather: ik las op het blogje van Jeroen Roding van de PU (de enige kerel die daar nog wel altijd behoorlijk schrijft) dat hij The Godfather nogal bagger vond. Hier.

En voor mezelf: ik wil de PS2 nog dolgraag kopen, maar wat is de kans dat ie binnen nu en juni naar de 100 euro zakt? 100 euro = kopen voor mij, en ik gok stiekem dat dat op de E3 wel gebeurt.
Gewoon sowieso kopen, desnoods 2e hands met een bak met leuke spellen erbij.
Het is een leuke console, met een enorme verzameling geweldige spellen, waar ook nu in z'n 'end-of-life-cycle' nog geweldige games op worden uitgebracht.

Ik zelf ga binnekort eens een beetje rondshoppen voor wat leuke budget titels iig.
pi_35570711
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 09:11 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Nee ik heb dit gemist.... wat is het? De link werkt iig niet en ben erg nieuwsgierig
Een game voor jou om te hypen
  dinsdag 28 februari 2006 @ 13:31:48 #98
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_35571224
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:17 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Een game voor jou om te hypen
LINK
pi_35571245
Hij werkt gewoon bij mij die link
  dinsdag 28 februari 2006 @ 13:33:10 #100
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_35571271
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:32 schreef Gamedemon het volgende:
Hij werkt gewoon bij mij die link
Ik krijg dit:

You have reached YouTube, the premier digital video repository on the Internet. We are currently rolling out new changes to the site. We'll be back as soon as we figure this out...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')