film-licentie - checkquote:Op maandag 27 februari 2006 09:02 schreef Chocobo het volgende:
Godfather hands on gelezen op IGN en Gamespot.... spel is verrassend goedWeet dat ik de enige ben maar heb er zin in !
Ja die stereotype gedachte hadden IGN en Gamespot ook,..... ze hadden het foutquote:Op maandag 27 februari 2006 09:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
gebaseerd op eerdere ervaring; dit spel wordt bagger.
het is nog een eerste hands-on he, zegt niets. Batman Begins waren ze ook enorm enthousiast over, maar bij de uiteindelijke review bleek het toch gewoon shite.quote:Op maandag 27 februari 2006 09:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja die stereotype gedachte hadden IGN en Gamespot ook,..... ze hadden het fout
Ja dat kan idd,.... ik zei al.. ik ben de enige die redelijke interesse heeft denk ik !quote:Op maandag 27 februari 2006 09:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
het is nog een eerste hands-on he, zegt niets. Batman Begins waren ze ook enorm enthousiast over, maar bij de uiteindelijke review bleek het toch gewoon shite.
dan komt het wel goed. EA's core-business is klonen (FIFA, NHL, Madden, Cricket, Tiger Woods)quote:Op maandag 27 februari 2006 11:37 schreef peristilius het volgende:
De filmpjes die ik heb gezien van The Godfather waren echt te ernstig, regelrechte GTA kloon.
Had ik nu niet verwachtquote:Op maandag 27 februari 2006 11:37 schreef peristilius het volgende:
De filmpjes die ik heb gezien van The Godfather waren echt te ernstig, regelrechte GTA kloon.
Nee, hoor. De films waren geweldig en daarom heb ik ook een gezonde dosis interesse in de game. Net als bij 24 eigenlijkquote:Op maandag 27 februari 2006 11:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat kan idd,.... ik zei al.. ik ben de enige die redelijke interesse heeft denk ik !
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:21 schreef peristilius het volgende:
Ik ben met God of War nu bij Ares, anders maken ze die gast even gruwelijk sterk.
Best pittig op Spartan iig, ik ga het maar nog een keer proberen.
Ik heb een PS2 gekocht voor toen 899 guldenquote:Op maandag 27 februari 2006 16:06 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb m'n PS1 zelfs nog staan, voor de nostalgie, hij staat niet in de weg, en strax lijkt het me gewoon vet om een NES, SNES, PS1, PS2 en PS3 naast elkaar te hebben staan onder m'n HDTV
Dat hij teveel lult en gewoon een ps2 moet halenquote:
Zo droog.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:18 schreef Gamedemon het volgende:
zo, SOTC uit, vond het einde sucken
Ja hoor, omdat jij te slecht ben is meteen het spel verpest?! Kijk eerst eens naar jezelfquote:Op maandag 27 februari 2006 17:42 schreef peristilius het volgende:
Ik vind het einde van God of War sucken, vonden ze het spel te makkelijk en hebben ze het einde daarom maar onmogelijk gemaakt ofzo? Ares was lastig, maar na een paar keer wel gewoon te doen, maar het stukje daarna.
Gelijk het hele spel verpest..
Serieus, speel het hele spel op spartan, gewoon makkelijk, kom je daar op het eind en dan is het opeens fucking moeilijk.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:44 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ja hoor, omdat jij te slecht ben is meteen het spel verpest?! Kijk eerst eens naar jezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat zulk soort dingen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
Ook al heb je geen tijd ga je toch niet je console verkopen.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:58 schreef Bbfreak het volgende:
Wat me altijd opvalt hier is dat dit topix zo levend is. RespectIk heb mijn PS2 verkocht omdat ik er geen tijd voor had. Nu is het uit met mijn vriendin
en heb ik vooral zondag weer wat tijd over.
Zal ik er weer 1 kopen? Misschien alleen voor SotC![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:46 schreef peristilius het volgende:
[..]
Serieus, speel het hele spel op spartan, gewoon makkelijk, kom je daar op het eind en dan is het opeens fucking moeilijk.Ik heb hem uitgespeeld op Spartan en ben daarna verder gegaan op God mode. Je zuigt gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat zulk soort dingen.
Vind jij het geen irritant kutstuk dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:49 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb hem uitgespeeld op Spartan en ben daarna verder gegaan op God mode. Je zuigt gewoon.
Als het einde geen uitdaging is is het pas een kutstuk.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Vind jij het geen irritant kutstuk dan?
Ik wil het gewoon in een paar keer halen zoals bij alle andere spellen.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:52 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Als het einde geen uitdaging is is het pas een kutstuk.
Ik ga het ook niet proberen, al is het alleen maar omdat ik dan uiteindelijk weer bij dit frustrerende kutstuk kom.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:00 schreef Chocobo het volgende:
Ik zal wel verschrikkelijk slecht zijn hoor maar ik speel GoW eeecht niet op God mode uit
ooit dmc3 gespeeld?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:02 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet proberen, al is het alleen maar omdat ik dan uiteindelijk weer bij dit frustrerende kutstuk kom.
Nee, is dat ook een frustrerend kutspel waar je vrouw de hele tijd dood gaat?quote:
Zoiets. Het is een spel waarbij je een heel level speelt, vervolgens mij een eindbaas komt, verliest en dan het hele level opnieuw moet beginnen. En dat zo'n 10 keer totdat je uiteindelijk door hebt hoe die eindbaas werkt.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, is dat ook een frustrerend kutspel waar je vrouw de hele tijd dood gaat?
Ja, is ooit al gepost in het FF topic, briljant.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:19 schreef Gamedemon het volgende:
Iemand al deze footage gezien van de nieuwe game : Ultimate Utopia XXIII?
http://www.youtube.com/watch?v=FAGl9AvDbCc
Klinkt behoorlijk frustrerend, maar daar ga je tenminste nog zelf dood, niet je vrouw.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:06 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Zoiets. Het is een spel waarbij je een heel level speelt, vervolgens mij een eindbaas komt, verliest en dan het hele level opnieuw moet beginnen. En dat zo'n 10 keer totdat je uiteindelijk door hebt hoe die eindbaas werkt.
Misschien is ICO iets voor je!quote:Op maandag 27 februari 2006 21:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
Klinkt behoorlijk frustrerend, maar daar ga je tenminste nog zelf dood, niet je vrouw.
damn je was me voorquote:Op maandag 27 februari 2006 21:06 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Zoiets. Het is een spel waarbij je een heel level speelt, vervolgens mij een eindbaas komt, verliest en dan het hele level opnieuw moet beginnen. En dat zo'n 10 keer totdat je uiteindelijk door hebt hoe die eindbaas werkt.
Nee ik heb dit gemist.... wat is het? De link werkt iig niet en ben erg nieuwsgierigquote:Op maandag 27 februari 2006 21:07 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, is ooit al gepost in het FF topic, briljant.
DMD-mode is echt té erg, ik vond Hard al lastig, maar DMD werd gewoon te veel van het goede. Wat ik vooral goed vind aan DMC is dat je volledige controle het over wat Dante doet, iets wat in sommige andere spellen nogal...........ontbreekt (FIFA Street bijv).quote:Op maandag 27 februari 2006 21:10 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
damn je was me voorIk heb echt respect voor de mensen die dat spel op dante must die mode (komt na hard) hebben uitgespeeld.... echt ziek ik ging dood in het tweede level met alles volledig upgegrade terwijl ik in hard er geen moeite mee had....
![]()
Gewoon sowieso kopen, desnoods 2e hands met een bak met leuke spellen erbij.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:10 schreef Thomper het volgende:
Nog even terugkomen op The Godfather: ik las op het blogje van Jeroen Roding van de PU (de enige kerel die daar nog wel altijd behoorlijk schrijft) dat hij The Godfather nogal bagger vond. Hier.
En voor mezelf: ik wil de PS2 nog dolgraag kopen, maar wat is de kans dat ie binnen nu en juni naar de 100 euro zakt? 100 euro = kopen voor mij, en ik gok stiekem dat dat op de E3 wel gebeurt.
Een game voor jou om te hypenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee ik heb dit gemist.... wat is het? De link werkt iig niet en ben erg nieuwsgierig
Ik krijg dit:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:32 schreef Gamedemon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=FAGl9AvDbCc
Hij werkt gewoon bij mij die link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |