quote:Op zondag 19 februari 2006 15:23 schreef Cheiron het volgende:
Was deze al langs gekomen?
http://www.youtube.com/watch?v=-GUG21OyNNk&search=nintendo%20ds%20lite
22 euroquote:Op zondag 19 februari 2006 15:37 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Tot hoeveel euro is importeren ook alweer gratis? Las net ergens dat de DS Lite volgens Reggie pas rond september in de VS komt
http://www.revolutionreport.com/articles/read/310quote:In addition, Fils-Aime confirmed that the current DS model will be phased out sometime between August and September, to be replaced exclusively by the DS Lite.
Hiervandaanergensquote:Osu! Tatakae! Ouendan straalt gewoon Japan uit. Vreemde muziek, mannelijke cheerleaders, en dansen op krijsende vrouwen en gillende mannen: dat vind je alleen in Japan. Dat de game toch erg goed was verrastte ons een beetje; het maakte het erg jammer dat de game door zijn Japansheid waarschijnlijk nooit over de oceaan zou trekken.
Een tijdje terug dook opeens een post op van ene 'The Colonel' op het Gaming-Age forum, die liet weten dat Ouendan medio 2006 uit zou komen in Europa onder de titel Cheer Squad. Destijds negeerden we deze post; het leek op de reactie van een willekeurige fanboy die gewoon erg hoopvol was over de toekomst van dit fantastische spel. Sinds kort zijn we erachter dat dit persoon eigenlijk Robert 'Colonel' Saunders is, niemand minder dan de PR Manager van Nintendo UK. Een man met een hoge positie, dus. En daarmee is het voor ons toch bevestigd: Ouendan gaat het Europese licht zien, en nog snel ook: half 2006 moet de game al uitkomen, wij gokken dat we de eerste screens van de vertaling op de E3 zullen zien.
Agh, als het met de post gaat dan maakt het niet uit voor hoeveel je verzend. Ik kreeg in 1 pakketje mijn PSP en Wipeout Pure binnen en geen invoerrechten of zo betaald. Zolang het per post gaat kan het altijd zijn dat je niks hoeft te betalen. UPS standaard wel.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:37 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Tot hoeveel euro is importeren ook alweer gratis? Las net ergens dat de DS Lite volgens Reggie pas rond september in de VS komt
Zeker goed nieuws, hoop alleen niet dat ze er teveel aan gaan veranderen...quote:Op zondag 19 februari 2006 16:45 schreef Thomper het volgende:
Het zal voor enkele GAFfers hier al bekend zijn, maar het was nog niet echt buiten GAF gebracht, terwijl Ouendan het zeker verdient.
[..]
Hiervandaanergens
Alle muziek is anders, dat durf ik te wedden. Daarom zet je Ouendan niet ook eventjes makkelijk over; alle cutscenes in de game zijn getimed, en het is niet a la Donkey Konga waar je gewoon even 30 nieuwe ritmes er in plempt. Je moet de goede muziek hebben die bij de levels past, en hij moet goed lopen voor de cutscenes. Ik denk dat ik de game stiekem opnieuw ga kopen.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:11 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Zeker goed nieuws, hoop alleen niet dat ze er teveel aan gaan veranderen...
En de naam moet gewoon Ouendan worden/blijven
maar dan duurt het 7 dagen - 1 maand volgens Lik-sangquote:Op zondag 19 februari 2006 17:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, als het met de post gaat dan maakt het niet uit voor hoeveel je verzend. Ik kreeg in 1 pakketje mijn PSP en Wipeout Pure binnen en geen invoerrechten of zo betaald. Zolang het per post gaat kan het altijd zijn dat je niks hoeft te betalen. UPS standaard wel.
Ohwjah! Die is er ook nogquote:Op zondag 19 februari 2006 19:39 schreef Yankee_One het volgende:
Ik ga voor Worms: Open Warfare, Peach als het de Mario games een beetje benadert en Mario uiteraard. Heel misschien Tetris als deze positief ontvangen wordt.
Er is al een Zelda DS aangekondigdquote:Op zondag 19 februari 2006 20:25 schreef HassieBassie het volgende:
Tering wat zijn er heerlijk veel goede spellen voor de DS![]()
Ik zou alleen nog een Zelda DS willenMaar die wordt vast wel aangekondigd op de E3, iedere Nintendoconsole krijgt nou eenmaal zn eigen Zelda
![]()
prima maar dan wel naast een compleet nieuw avontuurquote:
Nee, ik ben niet dronken, ik postte gewoon TE snelquote:Op zondag 19 februari 2006 20:36 schreef Thomper het volgende:
Ben je dronken ofzo Bernie?Mariko en verweacht.
Mario Party DS was *dacht* ik al in ontwikkeling, maar ik weet nog niet of de ontwikkelaars nou zo graag horen dat mensen dat al weten. Ze zijn er nog stil over in ieder geval
Ocarina of Time port gebeurt niet gok ik; dat spel is er al op de N64, de GameCube, en binnenkort de Revolution, en daarnaast heeft Nintendo eigenlijk alleen maar Mario 64 geport, verder nog niks. Netjes, en dat blijft ook wel zo.
In april komt Lost Magic uit, das een RPG.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:03 schreef Oksel het volgende:
Ik wacht op goede RPG's op de DS. Die mis ik nog een beetje. Waar blijft Zelda: DS?
17 maart.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:35 schreef Kill_em_all het volgende:
Wanneer kwam worms ook alweer uit?
pwn!quote:Op maandag 20 februari 2006 14:08 schreef Ruzbeh het volgende:
http://www.ga-forum.com/showpost.php?p=2815748&postcount=15
Ik had dus gelijk, Roy!!
Das alleen maar mooi dan, want 2D Metroid heerst!quote:Op maandag 20 februari 2006 14:08 schreef Ruzbeh het volgende:
http://www.ga-forum.com/showpost.php?p=2815748&postcount=15
Ik had dus gelijk, Roy!!
Het is geen Castlevania maar het is wel cool.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Das alleen maar mooi dan, want 2D Metroid heerst!
Ben benieuwd wanneer je m krijgtquote:
Ik ookquote:Op maandag 20 februari 2006 14:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer je m krijgt
Ze moeten gewoon alleen de tekst vertalen, meer nietquote:Op zondag 19 februari 2006 17:19 schreef Thomper het volgende:
[..]
Alle muziek is anders, dat durf ik te wedden. Daarom zet je Ouendan niet ook eventjes makkelijk over; alle cutscenes in de game zijn getimed, en het is niet a la Donkey Konga waar je gewoon even 30 nieuwe ritmes er in plempt. Je moet de goede muziek hebben die bij de levels past, en hij moet goed lopen voor de cutscenes. Ik denk dat ik de game stiekem opnieuw ga kopen.
OK dan, handig!quote:
quote:Its just so freakin sweet, I cant wait to surf some pron with this
Ben benieuwd wanneer ik hem krijg, ik heb hem gelijk besteld, maar weet absoluut niet of ik dat ding nu gewoon half maart binnen heb.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer je m krijgt
Ik was ook snel, maar meer dan afwachten kunnen we niet doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer ik hem krijg, ik heb hem gelijk besteld, maar weet absoluut niet of ik dat ding nu gewoon half maart binnen heb.
Heb een mailtje terug, lijkt erop dat het vrij aardig in orde komt (voor jou iigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer ik hem krijg, ik heb hem gelijk besteld, maar weet absoluut niet of ik dat ding nu gewoon half maart binnen heb.
In other news:quote:Dear [Xren],
Thank you for your email.
Please rest assured that we will make our best efforts to get all the pre-orders shipped as soon as possible after the release.
For any further questions or concerns please feel free to contact us again.
Best regards,
David Mak
quote:“On May 7, the Mario Bros. will return with the first all-new side-scroller in over a decade…”
This little gem is coming to us by way of the official Nintendo forums, and the poster has said that this statement is made in the newest issue of Nintendo Power. The magazine article makes no mention at all of this date being the Japanese date, and it IS in Nintendo Power…which we all know is the North American Nintendo publication. If it turns out that this isn’t the US date, then I have a bone to pick with Nintendo Power.
Als ze nu maar gewoon, first ordered, first server doen denk ik niet dat er een probleem is.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik was ook snel, maar meer dan afwachten kunnen we niet doen.
holy crap die is ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:47 schreef Webby het volgende:
Ik zocht eik naar New Mario Bros op play-asia, maar het eerste wat me opviel was dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nintendo DS Lite (Enamel Navy)
Ik had die kleur iig nog niet gezien..
Heb je toch echt zwaar niet op zitten letten, deze + witte + licht blauwe zijn de 3 kleuren die bekend gemaakt zijn....toen dacht eerst iedereen nog dat ie zwart wasquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:47 schreef Webby het volgende:
Ik zocht eik naar New Mario Bros op play-asia, maar het eerste wat me opviel was dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nintendo DS Lite (Enamel Navy)
Ik had die kleur iig nog niet gezien..
Ik had al zo'n vermoeden, aangezien ik zwart niet meer kon vindenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:11 schreef philipnorth het volgende:
Heb je toch echt zwaar niet op zitten letten, deze + witte + licht blauwe zijn de 3 kleuren die bekend gemaakt zijn....toen dacht eerst iedereen nog dat ie zwart was
Maar de enamel navy + wit zijn erg![]()
Valt nog wel mee (in enschede iig). Alleen die van Nedgame werkt niet meer.... Alle PSP demopods zijn wel stuk.. Analoge schijfjes liggen eraf + de mediamarkt PSP ging niet meer aan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:05 schreef Webby het volgende:
In al die filmpjes rammen ze zo op het scherm met hun vingers, alsof ze er doorheen willen. Dat snap ik nooit, maar ach hier in nl in de winkels zijn ook alle schermpjes kapot.
quote:Originally Posted by PhoenixDark:
Sadly, I don't see it coming out here until November. *cries*
quote:Originally Posted by Gaybrush Threepio:
Well I think you'll be pleasantly surprised......
quote:Two New Titles Announced For Nintendo DS
It's been more than 20 years since Nintendo's highly acclaimed franchise, Super Mario Bros.®, first hit store shelves. On May 7, eager fans from Mario's classic days must wait no longer to see the brothers return in an all-new platformer with the launch of New Super Mario Bros. for Nintendo DS.
On the heels of Valentine's Day romance is in the air, even in the Mushroom Kingdom. But Princess Peach wasn't able to celebrate with her special someone, seeing that she's been taken prisoner by Bowser and Bowser Jr. Only the Mario Bros. can rescue the princess from her evil captors as they battle familiar enemies like Goombas and Koopas along with new foes and big bosses.
New Super Mario Bros. is loaded with features and characters that could only exist in the Mushroom Kingdom, including all-new power-ups like the BlueShell, in which Mario can ride, and a massive Mushroom that makes him ultra-huge. The title features stunning 3-D models moving through lavish, cleverly designed 2-D worlds, culminating in a final showdown for the freedom of Princess Peach.
Then, on June 5, another title launches for Nintendo DS. In MagneticaTM, marbles roll down a twisted path toward the goal and it's up to players to stop them by launching new marbles into the oncoming ones. The marbles will disappear if players match three or more in this massive marble elimination. All actions are controlled with the stylus in this title that satisfies even the strongest puzzle addiction.
Mario games zijn toch import friendly. Dus mij maakt het niet uitquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:55 schreef Xrenity het volgende:
New Super Mario Bros. US date - 7 mei
[..]
[..]Klinkt als goed nieuws
/edit
NOA press release (mario)
[..]
http://www.gamesradar.com/news/default.asp?pagetypeid=2&articleid=43386&subsectionid=1584quote:Nintendo will announce a new franchise for Revolution at the annual E3 games show this May, with the goal of creating another big success story like gaming behemoths Zelda, Mario and Nintendogs.
"This year's E3 will be Revolution's coming out party", according to Reggie Fils-Aime, Nintendo's executive vice president of sales and marketing. In an online interview Reggie confirmed that new franchises and "a lot of information" will be uncovered at this year's event.
Reggie also revealed further nuggets of info, confirming that the name Revolution is still a code name, that Nintendo has shared over a thousand Revolution development kits with developers across the world, and that a third version of DS wasn't "an unreasonable assumption".
When questioned about Legend of Zelda: Twilight Princess, Reggie was positive that Nintendo would launch the game for GameCube in 2006, later adding that "GameCube games will only be compatible with GameCube accessories" and that Revolution titles are the only ones that will use the new controller.
With Sony and Microsoft still fighting over who's got the best technology and multimedia support, it looks like Nintendo has been busy with what gaming is all about - the games. May 2006 can't come soon enough.
Maar die komt pas als de opvolger van de DS al uit is, dus een soort van ultieme versie van de DS als afscheid omdat de opvolger er al is, net zoals bij de Micro.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:28 schreef mikando18 het volgende:
Laat de Ds lite maar liggen hoor, binnenkort misschien alweer een derde versie![]()
[..]
http://www.gamesradar.com/news/default.asp?pagetypeid=2&articleid=43386&subsectionid=1584
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:16 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik heb vandaag een Mario Kart DS Pack gekocht! Feliciteer mij hier met deze aankoop!
Tja, maar hoe even is dat wachten? Wanneer komt de Lite?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:18 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik had even gewacht op de Lite, dan heb je er straks tenminste geen 2
Augustus is het gerucht. Zal wel later zijn thoughquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:19 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Tja, maar hoe even is dat wachten? Wanneer komt de Lite?
Ja, dat kan. Ik vind augustus wel veel te ver weg. Nu heb ik er een half jaar extra lol van, en zo veel beter is die Lite ook niet. Dit bespaart me ook nog eens geld. Ik ben maar blij met de "gewone" DS, anders vind ik het alleen maar jammerquote:
Er is ook niks mis meequote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:29 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Ik vind augustus wel veel te ver weg. Nu heb ik er een half jaar extra lol van, en zo veel beter is die Lite ook niet. Dit bespaart me ook nog eens geld. Ik ben maar blij met de "gewone" DS, anders vind ik het alleen maar jammer
Dank jequote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:31 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Er is ook niks mis mee
Grats met je aankoop
Ook ergens zonder credit card?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:28 schreef Xrenity het volgende:Of je importeerd hem
... play asia, lik-sang. De plekken waar je ze kan importeren kan je het juist zonder cc. Wel met paypal en die kan je opwaarderen met je gewone rekeningquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:42 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Ook ergens zonder credit card?
Kom je naar mn verjaardagsfeestje? Mag je er naar kijkenquote:
Als je nu een feestje gaat geven waar mensen tegen elkaar kunnen dssen dan zou het nog leuk zijn. Alleen aanraken is gewoon zo weinigquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kom je naar mn verjaardagsfeestje? Mag je er naar kijken
Neem ik de mijne ook mee, kunnen we entree geld vragenquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo groot is je kamer toch niet?quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ok je bedoeld die half transparante rode pijlenquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Webby? Ik zit vast in balletje balletje level 3-3Er zit zo'n stuk dat je balletje een kant op wordt gerold door die pijlen en daar kom ik niet doorheen...
Omdat ... daarom.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:08 schreef Knucklezz het volgende:
waarom ondersteunen ze eigenlijk alleen WEP ?:s nu kan ik ni online
Spinnen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:16 schreef Webby het volgende:
[..]
Ok je bedoeld die half transparante rode pijlen
Klein beetje vaart en dan al spinnend er doorheen knallen werkt goed. Ik heb het nog niet getest met zwaardere balletjes btw. Msschien gaat het dan makkelijker, maar met het standaard balletje kom je er ook vrij simpel door als je voldoende vaart hebt en spint.
Geen keuzequote:
Als je op het balletje duwt onder in het midden, onder het de circel waar je mee draait gaat je balletje spinnenquote:
gamen via wifi, dus ja, via internet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:36 schreef Noca het volgende:
Online?? Kun je ook online met de DS?
sorry voor de spuit elf vraag, maar wil het toch even weten
quote:
Dit is een spel dat echt gruwelijk goed gaat worden denk ik. Dat plaatje links-boven doet me erg denken aan Marioworld.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:55 schreef RaymanNL het volgende:
NEW MARIO BROS SCREENS
[afbeelding] [afbeelding]
Top spelIk kan echt niet wachten
![]()
![]()
Ik heb m besteld bij VGP.ca, schijnt ook nog eens binnen 4 dagen te leveren namelijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:01 schreef Webby het volgende:
Ik check elke dag play-asia of de US versie gepreordered kan worden
Via welke manier heb je het overgemaakt?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:19 schreef Xrenity het volgende:
Lik-sang heeft m'n geld nog niet
Duurt toch 3-4 dagen ongeveer?
Via de bank (internetbankieren)quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Via welke manier heb je het overgemaakt?
quote:DS: 52,099 (403,901)
PSP: 27,430 (337,682)
PS2: 23,433 (241,273)
GBASP: 5553 (57,890)
GBM: 2941 (35,529)
GC: 1814 (32,392)
Xbox 360: 1314 (23,971)
GBA: 105 (1584)
Xbox: 92 (762)
[ruzbeh mode]quote:DS:
LTD: 6,050,854
YTD 2006: 403,902
YTD 2005: 328,042
PSP:
LTD: 3.020.645
YTD 2006: 337.683
YTD 2005: 400.669
Die kans is niet zo groot denk ik. Dit is nou 1 van die vervolgen die gewoon lekker meer van hetzelfde mag zijn, zoveel valt er aan de besturing niet te vernieuwen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:21 schreef Roi het volgende:
Ik ben zo bang dat New Mario Bros gaat tegenvallen
Ziet er idd goed uit, die game lijkt me wel vet. Komt ie ook in het westen uit?quote:
http://www.ds-gamer.nl/article/2936p1.htmlquote:Het meest verrassende gerucht is wel dat Nintendo waarschijnlijk alleen de Crystal White kleur zal uitbrengen in Japan bij de launch, omdat er productieproblemen zouden zijn. Dit is nog niet bevestigd, maar dit zou best mogelijk kunnen zijn. Over precies een week zullen we zien hoeveel daarvan waar is. Update: Nintendo heeft bevestigd dat er problemen zijn. Op 2 maart zal enkel Crystal White beschikbaar zijn; Navy en Ice Blue hebben productieproblemen waardoor zij pas na de launch zullen volgen. Wat dit bekent voor de Amerikaanse en Europese launch is nog niet bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |